Landverraderquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:24 schreef Lastpost het volgende:
Ik gun het Portugal, Spanje en Duitsland wel.
Heb je er ook een stel die je het níet gunt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:24 schreef Lastpost het volgende:
Ik gun het Portugal, Spanje en Duitsland wel.
Argentinië, Engeland en Italië.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:26 schreef superworm het volgende:
[..]
Heb je er ook een stel die je het níet gunt?
Tussenstand t/m post 133:quote:
Het ging respectievelijk over Engeland en de VS. Als er ergens op wordt aangedrongen dat het spelletje football heet, is het Engeland wel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet hopelijk wel dat ze het spelletje daar gewoon "Football" noemen? Soccer is een Amerikaanse term.
Ik heb nog geen favorieten atm, haak pas echt aan als Nederland de groepsfase doorkomt. Maar sowieso mag Portugal van mij niets meer winnen...
Heb je ook nog andere favorieten, kan DLD natuurlijk maar 1x tellenquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:50 schreef Kutmanager het volgende:
Meest:
Duitsland
Duitsland
Duitsland
Duitsland
Duitsland
Minst:
Portugal
Spanje
Nederland
Ronaldo
Suarez
Het is niet mijn favoriet he. Dat is gewoon Nederland. Het ging over gunnen. En ik gun het eigenlijk alleen Duitsland echt. Wereldploeg, wereldland en een topvolkje. Maar als ik er meer moet noemen dan zou ik zeggen dat ik het België ook gun.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:52 schreef superworm het volgende:
[..]
Heb je ook nog andere favorieten, kan DLD natuurlijk maar 1x tellenEn Suarez = minnetje voor Uruguay?
Plusje voor Nederland en voor België erbij opgeteld, dankquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:54 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Het is niet mijn favoriet he. Dat is gewoon Nederland. Het ging over gunnen. En ik gun het eigenlijk alleen Duitsland echt. Wereldploeg, wereldland en een topvolkje. Maar als ik er meer moet noemen dan zou ik zeggen dat ik het België ook gun.
Fair enough.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:55 schreef superworm het volgende:
[..]
Plusje voor Nederland en voor België erbij opgeteld, dank
Tussenstand t/m post 150 - Duitsland naar plekje 7, Japan nog steeds op een mysterieuze plek 2:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |