Heel goedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:31 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik min Australië en Chili vast voor je
Wel een erg mooi grafiekje, misschien kan je de huidige cijfers erin kloppen? Visueel een stuk beter dan een droog lijstje cijfers.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Heb je het handmatig geteld? Ik zat namelijk een uur lang een programma te schrijven die het automatisch berekent, net voordat ik mijn resultaat wilde posten zag ik jouw post
Hier mijn resultaat:
[ afbeelding ]
Je ziet dat het niet helemaal overeenkomst met jouw resultaten, dat komt omdat mensen landen ook opnoemen om iets uit te leggen/onderbouwen. Daar kan mijn programma niet mee omgaan.
Persoonlijk vind ik jouw grafiekje overzichtelijkerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef superworm het volgende:
[..]
Wel een erg mooi grafiekje, misschien kan je de huidige cijfers erin kloppen? Visueel een stuk beter dan een droog lijstje cijfers.
Hier een grafiek van je laatste update:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef superworm het volgende:
[..]
Wel een erg mooi grafiekje, misschien kan je de huidige cijfers erin kloppen? Visueel een stuk beter dan een droog lijstje cijfers.
Triest eigenlijk dat Engeland altijd zwaar tegenvalt terwijl ze op papier een superselectie hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:34 schreef cemeteryslut het volgende:
Meest:
- Nederland
- Belgie
- Engeland
- Kroatie
- Australie
Minst:
- Portugal
- Spanje
- Brazilie
- Duitsland (sorry)
- Frankrijk
Ik pas mijn lijst aan:quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:13 schreef vluggejapie99 het volgende:
Gun ik wel wat:
1. DEUTSCHLAND
2. Argentinie (veel mensen van Duitse afkomst, zoals Heinze)
3. Chili (Pruisisch en ook Duits)
4. Colombia
5. Schweiz
Gun ik niks:
1. Spanje
2. holland
3. Frankrijk ( eerst Elzass lotharingen teruggeven)
4. 'murica
5. Engeland
Echt, hoe zielig nationalistisch kun je zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:15 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Ik pas mijn lijst aan:
Geliefde landen:
1. Duitsland
2. Argentinie
3. Mexico
4. Chili
5. Colombia
Ongeliefde landen:
1. Spanje
2. Frankrijk
3. VS
4. Engeland
5. Zuid-Korea
Chili heeft veel inwoners van Duitse afkomst, slechts een klein deel daarvan is naar Chili gevlucht naar WOII.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:45 schreef starla het volgende:
[..]
Echt, hoe zielig nationalistisch kun je zijn
Zeg dan meteen dat je het Chili gunt omdat daar allemaal nazaat zit van concentratiekampbewakers...
hvjquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hier is ook iedereen een winnaar
Gr gr
Fijn, doei.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:51 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Chili heeft veel inwoners van Duitse afkomst, slechts een klein deel daarvan is naar Chili gevlucht naar WOII.
En het Chileense leger ismarcheren net zo als Pruisen en het Duitse Keizerrijk
en ze dragen Duitse Stahlhelmen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:51 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Chili heeft veel inwoners van Duitse afkomst, slechts een klein deel daarvan is naar Chili gevlucht naar WOII.
Dat was toch Paraquay onder Stroessner?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:45 schreef starla het volgende:
Zeg dan meteen dat je het Chili gunt omdat daar allemaal nazaat zit van concentratiekampbewakers...
Ook, en naar Argentinie, Bolivia zijn er ook veel gevlucht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was toch Paraquay onder Stroessner?
Wel schattig deze act.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:51 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |