Npquote:
Ja, maar goed. Dat kun je van elk spel wel denkenquote:Op zondag 8 juni 2014 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit te overwegen LEGO Marvel Super Heroes op te pikken uit de store (31 euro voor plus leden), maar ik ben zo bang dat deze over een paar maanden gewoon een gratis PS+ game wordt...
Dat risico is met elk spel in de store. Zo heeft een maat bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 juni 2014 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit te overwegen LEGO Marvel Super Heroes op te pikken uit de store (31 euro voor plus leden), maar ik ben zo bang dat deze over een paar maanden gewoon een gratis PS+ game wordt...
Overmorgenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:09 schreef utopie het volgende:
E3 is vandaag toch? Is dat ook ergens live te volgen ?
Ik denk het ook van veel spellenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar goed. Dat kun je van elk spel wel denken
Waarom niet? Dat is toch de prijs die je bereid bent om te betalen? Ja, balen als het ineens gratis blijkt te zijn maar dat zou ervoor zorgen dat je geen enkel spel durft te kopenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Overmorgen
[..]
Ik denk het ook van veel spellen
Ook Need for Speed enzo durf ik nog niet te kopen.
Zou ook wel een flinke kutstreek zijn als ze de prijs nu zo op de schop nemen en hem dan over twee maanden gratis aanbieden.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat is toch de prijs die je bereid bent om te betalen? Ja, balen als het ineens gratis blijkt te zijn maar dat zou ervoor zorgen dat je geen enkel spel durft te kopenDat lijkt me ook niet leuk.
Ja, iets gratis aanbieden. wat een klootzakken zijn het toch ookquote:Op zondag 8 juni 2014 12:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou ook wel een flinke kutstreek zijn als ze de prijs nu zo op de schop nemen en hem dan over twee maanden gratis aanbieden.
het mag nu ook wel eens tijd worden dat ze een goede game zoals NFS/Tomb raider in de PS+ gooien in plaats van die flut 'spelletjes' die we tot nu toe alleen maar gehad hebben.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Overmorgen
[..]
Ik denk het ook van veel spellen
Ook Need for Speed enzo durf ik nog niet te kopen.
Ik wil Theme Hospitalquote:Op zondag 8 juni 2014 12:21 schreef utopie het volgende:
[..]
het mag nu ook wel eens tijd worden dat ze een goede game zoals NFS/Tomb raider in de PS+ gooien in plaats van die flut 'spelletjes' die we tot nu toe alleen maar gehad hebben.
Kijk naar de PS+ voor de PS3; Borderlands 2, Tomb Raider etc...![]()
Wat krijgen wij tot nu toe? : Stick it to the man, mercenary kings, don't starve
Outlast en Dead nation waren even leuk, omdat ik toen nog niet echt veel spellen had. Maar de rest is pure aids wat we tot nu toe gekregen hebben
Het gaat sowieso tijd worden dat ze een update installeren zodat we ook PS3 spellen kunnen spelenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:23 schreef utopie het volgende:
[..]
theme hospital is wel een klassiekertje jah
Sja, je snapt ook wel dat ontwikkelaars er niet om zitten te springen dat hun full-priced spellen een paar maanden na release al gratis te downloaden zijn natuurlijk.....quote:Op zondag 8 juni 2014 12:21 schreef utopie het volgende:
[..]
het mag nu ook wel eens tijd worden dat ze een goede game zoals NFS/Tomb raider in de PS+ gooien in plaats van die flut 'spelletjes' die we tot nu toe alleen maar gehad hebben.
Wat krijgen wij tot nu toe? : Stick it to the man, mercenary kings, don't starve_
Outlast en Dead nation waren even leuk, omdat ik toen nog niet echt veel spellen had. Maar de rest is pure aids wat we tot nu toe gekregen hebben
Ik hoop dat ze dat wel gaan doen zodat ik wat goedkope eckte games uit de store kan halen. maar of die update er ooit gaat komen dat weet ik nietquote:Op zondag 8 juni 2014 12:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het gaat sowieso tijd worden dat ze een update installeren zodat we ook PS3 spellen kunnen spelen
Mwoh, dat vind ik niet. En het is ook logisch, het aantal spellen wat voor de PS3 uitkomt en al is uitgekomen is een stuk groter dan voor de PS4. Je gaat dan niet de beperkte inkomsten die je met je PS4games genereert beperken door er een gratis AAA-game tegenaan te gooien.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat krijgen wij tot nu toe? : Stick it to the man, mercenary kings, don't starve_
Dat gaat sowieso niet gebeuren.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het gaat sowieso tijd worden dat ze een update installeren zodat we ook PS3 spellen kunnen spelen
Er gaan geruchten over 'Playstation now' waarmee dat mogelijk zou moeten zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 12:25 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat wel gaan doen zodat ik wat goedkope eckte games uit de store kan halen. maar of die update er ooit gaat komen dat weet ik niet
Ah, de streaming service. Er zijn al beelden naar buiten gekomen, volgens mij huur je dan per spel.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er gaan geruchten over 'Playstation now' waarmee dat mogelijk zou moeten zijn
Huren *ril*quote:Op zondag 8 juni 2014 12:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah, de streaming service. Er zijn al beelden naar buiten gekomen, volgens mij huur je dan per spel.
Ligt het aan mijn verbinding of is zijn game gigantisch aan het laggen?quote:
Dat zijn de games van deze maand, volgende maand zijn het weer andere games. Het stapelt zich niet op.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:43 schreef n8n het volgende:
Zijn er al meer dan 2 games op ps4+? Heb alleen pixelshootdinges en tralala 2
Ligt aan jouw verbinding, hier ziet het er vreselijk soepel uit.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ligt het aan mijn verbinding of is zijn game gigantisch aan het laggen?
Ah, dacht ik al omdat hij er zelf niks over opmerkte. Zit op een zwaar verouderde browser en heb daar wel meer problemen meequote:Op zondag 8 juni 2014 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zijn de games van deze maand, volgende maand zijn het weer andere games. Het stapelt zich niet op.
[..]
Ligt aan jouw verbinding, hier ziet het er vreselijk soepel uit.
ik dacht dat de games allemaal beschikbaar bleven tot je ps+ opzegt. Jammer de bummerquote:Op zondag 8 juni 2014 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zijn de games van deze maand, volgende maand zijn het weer andere games. Het stapelt zich niet op.
Elke maand komen er nieuwe ps4+ games. Zo zijn dead nation en outlast al gratis geweest, maar als je die niet download in die maand dat het gratis is dan kan je er de volgende maand, zoals nu ook het geval is voor betalenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:43 schreef n8n het volgende:
Zijn er al meer dan 2 games op ps4+? Heb alleen pixelshootdinges en tralala 2
Is ook zo, maar dan moet je hem wel downloadenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:49 schreef n8n het volgende:
[..]
ik dacht dat de games allemaal beschikbaar bleven tot je ps+ opzegt. Jammer de bummer
dan moet je ze in die maand wel downloaden ja. Dan blijven ze in je bibliotheek staan, mocht je de game ooit verwijderen dan kan je 'm weer uit je bibliotheek downloadenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:49 schreef n8n het volgende:
[..]
ik dacht dat de games allemaal beschikbaar bleven tot je ps+ opzegt. Jammer de bummer
Zodra je ze activeert kan je ze downloaden zolang je PSplus hebt, dat klopt inderdaad, ik heb nu een jaar PSplus en speel nog steeds spellen van toen. Je moet ze echter wel activeren/downloaden, anders verdwijnen ze uit de gratis lijst. Dus als je nu Trine en Pixeljunk activeert kan je deze spelen zolang jij PSplus hebt.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:49 schreef n8n het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 8 juni 2014 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zodra je ze activeert kan je ze downloaden zolang je PSplus hebt, dat klopt inderdaad, ik heb nu een jaar PSplus en speel nog steeds spellen van toen. Je moet ze echter wel activeren/downloaden, anders verdwijnen ze uit de gratis lijst. Dus als je nu Trine en Pixeljunk activeert kan je deze spelen zolang jij PSplus hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een echte achievements-whore en teamplayerMijn main game is BF4 en daar ben ik redelijk goed in al zeg ik het zelf
Ik heb BF4, tot 4 maanden geleden, ook op de PC gespeeld (rank 110)
PSN: Aubrionna
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:00 schreef utopie het volgende:
Na meerdere PM/DM verzoekjes en posts in deze topicreeks sta ik nog steeds niet in de OP![]()
Iemand die vrienden wil worden?Heb je er in gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een echte achievements-whore en teamplayerMijn main game is BF4 en daar ben ik redelijk goed in al zeg ik het zelf
And remember, respect is everything!
Nee kloptquote:Op zondag 8 juni 2014 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben ook echt zo'n vieze Trophy-whore, en je schiet er geen kut mee op.
Na meerdere PM/DM verzoekjes en posts in deze topicreeks sta ik nog steeds niet in de OP![]()
Iemand die vrienden wil worden?Ik voeg je wel even toe (Disker). Speel ook wel Battlefield. Ben niet echt een "Trophy Whore" maar wel als het op een spel aankomt die mij er volledig inzuigt. Dus mochten er dan coöp trophies zijn dan heb ik nog iemand om aan de bel te trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een echte achievements-whore en teamplayerMijn main game is BF4 en daar ben ik redelijk goed in al zeg ik het zelf
Na mij achievements zag ik de nut er niet van in toen ik een jaar geleden was overgestapt van Xbox naar PS3 en 4. Stiekem hoopte ik toen dat de Xbox mijn volgende console zou zijn zodat ik alles mee kon nemen![]()
Ik ben ook bezig met Watch_Dogs platinum op het momentquote:Op zondag 8 juni 2014 13:08 schreef utopie het volgende:
[..]
Nee kloptMaar als ik eenmaal een spel uitgespeeld heb dan doe ik vaak nog even wat achievements achteraf. Uurtje geleden Watch dogs voor 100% progression uitgespeeld. Later vanmiddag nog even kijken voor wat achievements. Hoef er nog 2 of 3 voor platinum.
Vind op de eerste plaats de stijl erg op elkaar lijken, als je dat cartoon-y laagje van Borderlands afhaalt. Zo doet het wapen me aan Borderlands lijken en die nogal lege omgeving ook.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:41 schreef Pheno het volgende:
Dank.
Maar om terug te komen op de Destiny/borderlands vergelijking: dinsdag krijg ik een bootcamp Destiny van de makers en daarna multiplayer en donderdag de nieuwe borderlands. Dus mocht het idd conceptueel op elkaar lijken zal ik het nog melden
Bitch please.... heb je Pixeljunk Shooter al gespeeld? Prima game. Je weet toch dat ze in de eerste periode echt niet AAAA-games in de PS+ voor PS4 gaan gooien....? Komt vanzelf wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Iemand die vrienden wil worden?nope, ik heb al genoeg vrienden. Ik kan je wel op de wachtlijst zetten als je dat wilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een echte achievements-whore en teamplayerMijn main game is BF4 en daar ben ik redelijk goed in al zeg ik het zelf
Was op mijn 360 ook begonnen met achievements halen als ik spellen had uitgespeeld om gewoon alles uit het spel te halen. Na een tijdje werd het toch wel een obsessie en als er dan geen achievements meer te halen waren dan zag ik er ook geen nut meer in om het spel te spelen.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben ook echt zo'n vieze Trophy-whore, en je schiet er geen kut mee op.
Zou je mij er ook in willen zetten? Mijn id is Foetelaerquote:
Iemand die vrienden wil worden?Voeg me maar toe! Al heb ik geen enkele game die jij speelt, maar ach wat niet is kan nog komen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een echte achievements-whore en teamplayerMijn main game is BF4 en daar ben ik redelijk goed in al zeg ik het zelf
PSN: Aubrionna![]()
ZO GRAPPIG RIJST D:quote:Op zondag 8 juni 2014 13:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
nope, ik heb al genoeg vrienden. Ik kan je wel op de wachtlijst zetten als je dat wilt.
ahahahaha ;pquote:Op zondag 8 juni 2014 14:10 schreef Santello het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahah
HUE HUE HUEquote:Op zondag 8 juni 2014 14:11 schreef Santello het volgende:
[..]
ahahahhahahahhahahahahhahahahhahahahahahah
Nee. Ben verslagen aan het tikken. Ik haat me leven tot de 25e. Jij wel? (stieken beetje Wildstar gespeeld)quote:
Nu maar hopen dat ze tijdens de presentatie aankondigen wanneer die game gaat komen. Zou mooi zijn als het ergens tijdens de E3 is.twitter:
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:37 schreef Rogan het volgende:
Nu maar hopen dat ze tijdens de presentatie aankondigen wanneer die game gaat komen. Zou mooi zijn als het ergens tijdens de E3 is.twitter:
Verwacht het eigenlijk wel..
Nee, tentamens en deadlines. (stiekem gisteravond W_D)quote:Op zondag 8 juni 2014 14:17 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee. Ben verslagen aan het tikken. Ik haat me leven tot de 25e. Jij wel? (stieken beetje Wildstar gespeeld)
Iemand die vrienden wil worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een echte achievements-whore en teamplayerMijn main game is BF4 en daar ben ik redelijk goed in al zeg ik het zelf
PSN: AubrionnaIk moet bij Dead Nation alleen de campaign nog op de moeilijkheidsgraad morbide uitspelen. Wie wil die uitdaging in coop aangaan?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben ook echt zo'n vieze Trophy-whore, en je schiet er geen kut mee op.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
ik ga em sowieso op de ps4 ook spelenquote:Op zondag 8 juni 2014 14:37 schreef Rogan het volgende:
Verwacht het eigenlijk wel..
Hou zo veel mogelijk contact met de schans, leun naar achteren en gooi je lichaam naar voren net voor je de schans verlaat. En lanceer jezelf dan snel om zoveel mogelijk vaart mee te geven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:50 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ah, vreemd in dat geval..
Had trouwens nog een vraag over Trials Fusion, weet iemand hoe je die challenge goud haalt waarbij je je moet lanceren en zo ver mogelijk moet vliegen? Heb hem zilver gekregen met geluk, maar wat ik ook doe, ik kom niet verder.
Ik heb survivor bijna 2x gedaan en nu is er nog een difficulty(DLC) die ook met de PS4 meekomtquote:Op zondag 8 juni 2014 15:03 schreef Rogan het volgende:
[..]
Nooit op de PS3 gespeeld, dus ben blij dat ik nu de kans krijg.
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb survivor bijna 2x gedaan en nu is er nog een difficulty(DLC) die ook met de PS4 meekomt
ik PSN id is Ysatiaquote:Op zondag 8 juni 2014 11:50 schreef killfrenzy het volgende:
Wie moest er nog de OP in?
[..]
Np
Heeft iemand btw Worms geprobeerd, ervaringen?
Is die voor een trophy? Ik heb Dead Nation wel op m'n PS4 staan maar nooit echt gespeeldquote:Op zondag 8 juni 2014 14:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet bij Dead Nation alleen de campaign nog op de moeilijkheidsgraad morbide uitspelen. Wie wil die uitdaging in coop aangaan?
Ja, laatste trophy die ik nog moet. In principe kan je die ook solo halen, maar dat is zo goed als onmogelijk. Met zijn 2-en is het al een hele uitdaging.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is die voor een trophy? Ik heb Dead Nation wel op m'n PS4 staan maar nooit echt gespeeld
Is goed! Maar voorlopig niet want ik heb tentamens en Watch_Dogsquote:Op zondag 8 juni 2014 15:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, laatste trophy die ik nog moet. In principe kan je die ook solo halen, maar dat is zo goed als onmogelijk. Met zijn 2-en is het al een hele uitdaging.
Die game is trouwens een van de leukste gratis games voor de PS4, zonde dat je hem nog niet geprobeert hebt. Als je wilt kan ik je wel helpen met allerlei andere trophies daar. Beetje wegwijs in de game maken enzo.
Ik heb jou trouwens gewoon in m'n PSN lijst staan zie ik nu.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, laatste trophy die ik nog moet. In principe kan je die ook solo halen, maar dat is zo goed als onmogelijk. Met zijn 2-en is het al een hele uitdaging.
Die game is trouwens een van de leukste gratis games voor de PS4, zonde dat je hem nog niet geprobeert hebt. Als je wilt kan ik je wel helpen met allerlei andere trophies daar. Beetje wegwijs in de game maken enzo.
Ja, mijn username op FOK! was omdat ik ooit lid was geworden vanwege hun voetbalmanager game. Zou een beetje raar zijn om die ook als PSN naam te gebruiken.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb jou trouwens gewoon in m'n PSN lijst staan zie ik nu.
Mooie dingen.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, tentamens en deadlines. (stiekem gisteravond W_D)
nee bedankt. reageer dan gewoon niet als je lollig probeert te zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 13:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
nope, ik heb al genoeg vrienden. Ik kan je wel op de wachtlijst zetten als je dat wilt.
Add mij maar, ik speel voornamelijk bf4 en fifaquote:Op zondag 8 juni 2014 16:04 schreef utopie het volgende:
[..]
nee bedankt. reageer dan gewoon niet als je lollig probeert te zijn
Top, bedankt! Erg ontmoedigend trouwens om jou steeds een stuk voor me te zien rijden.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hou zo veel mogelijk contact met de schans, leun naar achteren en gooi je lichaam naar voren net voor je de schans verlaat. En lanceer jezelf dan snel om zoveel mogelijk vaart mee te geven.
Tofquote:Op zondag 8 juni 2014 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
Playstation All-Stars Battle Royale Round 2 gelekt![]()
![]()
![]()
de fake screenshots worden ook steeds slechter.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
Playstation All-Stars Battle Royale Round 2 gelekt![]()
![]()
![]()
Ik durf nietquote:Op zondag 8 juni 2014 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil dat met jullie allemaal online spelen.
Ja, je was best slechtquote:Op zondag 8 juni 2014 19:10 schreef Rogan het volgende:
[..]
Wij hebben wel een aantal potjes gespeeld op de 360 weet ik nog. 2 jaar geleden ofzo.
Waarom zouden ze dat doen? Ze laten alle characters er juist uit zien zoals ze dat in hun eigen game doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:10 schreef Yi-Long het volgende:
Playstation All Stars 1 zag er gewoon kut uit. Prima als ze dit soort games maken, maar zorg dan voor 1 constante art-style zodat alle characters daarin passen. Bij de nieuwe Mario Brawl schijnen ze dat wel aardig gedaan te hebben.
Maakt me niet zoveel uit. Ik laat meestal de tegenstander kiezen en dan neem ik een net iets slechter team.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:11 schreef Rogan het volgende:
[..]. Er kan veel veranderen in 2 jaar vriend
![]()
Met welk team speel je online?
Cool, ik kan nu wel een paar potjes spelen. Wat is je gamertag?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit. Ik laat meestal de tegenstander kiezen en dan neem ik een net iets slechter team.
Mijn psn is Chineeszquote:Op zondag 8 juni 2014 19:14 schreef Rogan het volgende:
[..]
Cool, ik kan nu wel een paar potjes spelen. Wat is je gamertag?
Ik heb UT opgegeven.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mijn psn is Chineesz
Zullen we doen wie het seizoen wint die krijgt 10k in UT?
Mag ik je coins?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:16 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik heb UT opgegeven.
1.5 miljoen aan pakjes geopend, Schurrle was de beste speler. Ik ben fucking done met die game mode.
ok voord de eer danquote:Op zondag 8 juni 2014 19:16 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik heb UT opgegeven.
1.5 miljoen aan pakjes geopend, Schurrle was de beste speler. Ik ben fucking done met die game mode.
Kun je wel 2 vs 2 doen dan? Lijkt me ook wel lachen dan.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Jammer dat je online niet 3v3 kan doen
Dat is ook lachen.
Met 14 kon je nog zo'n lobby joinen en dan met 4 man in een room gaan. Dat is er niet meer geloof ik :Squote:Op zondag 8 juni 2014 19:33 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Kun je wel 2 vs 2 doen dan? Lijkt me ook wel lachen dan.
Jammer, wij moeten ook weer even wat potjes doen. Jij bent aardig goed.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:36 schreef Santello het volgende:
[..]
Met 14 kon je nog zo'n lobby joinen en dan met 4 man in een room gaan. Dat is er niet meer geloof ik :S
We kunnen wel 3v3 bij Rijst thuis doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:37 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Jammer, wij moeten ook weer even wat potjes doen. Jij bent aardig goed.
+ BBQ.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:55 schreef Santello het volgende:
[..]
We kunnen wel 3v3 bij Rijst thuis doen.
Ja man.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:34 schreef Rijst het volgende:
Lekker seizoen van rogan gewonnen. Volgende x beter knul
Kut Belgen.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja wat dacht je van belgie. Echt een kutelftal hebben ze.
Ja... Eerst potje 2-2.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Waren 2 leuke partijen net tegen Killmossel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was tegen mijquote:Op zondag 8 juni 2014 22:57 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Ja... Eerst potje 2-2.
Tweede potje 3-0 voor, toen 3-3 en toch 4-3 gewonnen (wel mazzel gehad, ik had veel minder kansen). Binnenkort tegen fokker101 ff een rematch pakken, kijken of ik niet meer met 5-0 vernederd word.
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:17 schreef Yi-Long het volgende:
Hey hey hey!!! Dit is het PS4 topic, niet het FIFA PS4 topic! Ophouden nou! Laatste waarschuwing, of ik schop mijn Adidas Predator richting je endeldarm!!!![]()
![]()
FIFASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nope..net tegen hem gespeeld.Krijg ik in de laatste minuut een goal tegen terwijl ik zelf al 5 dikke kansen had gehadquote:
Komende donderdag avond, vrijdag, zaterdag en zondag heb ik alle tijd om alles op morbide uit te spelen. Das ook nog de enige achievement die ik moet. Ik ben verder geen noob. als je voorkeur hebt om te communiceren dan heb ik wel een headset of via skypequote:Op zondag 8 juni 2014 14:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet bij Dead Nation alleen de campaign nog op de moeilijkheidsgraad morbide uitspelen. Wie wil die uitdaging in coop aangaan?
een Franse winkel doet het wel, dus nu moet nl het ook doen? Ik zie het verband niet. Plus dat game mania vast eerst de wachtlijst wil wegwerkenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Amazon.fr verkoopt nog PS4.
Maar waarom Gamemania en Yourgamezone niet??
dat ookquote:Op maandag 9 juni 2014 00:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
een Franse winkel doet het wel, dus nu moet nl het ook doen? Ik zie het verband niet. Plus dat game mania vast eerst de wachtlijst wil wegwerken
je dacht je voegt me gewoon even random toequote:Op maandag 9 juni 2014 01:14 schreef bakacakes het volgende:
Wat een tof spel is Trine 2 zeg, maar dan wel in de co-op! Erg vermakelijk om een level even tussen het fifa door te spelen
Ja, potje fifa laterquote:Op maandag 9 juni 2014 01:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
je dacht je voegt me gewoon even random toe
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:17 schreef Yi-Long het volgende:
Hey hey hey!!! Dit is het PS4 topic, niet het FIFA PS4 topic! Ophouden nou! Laatste waarschuwing, of ik schop mijn Adidas Predator richting je endeldarm!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
FFXIV is uit sinds april 2014quote:Op maandag 9 juni 2014 10:38 schreef Rijst het volgende:
Verslaaafd geraakt aan FFX! Gisteren tot 3uur lopen spelen. Dat is me lang niet gebeurd bij een game.
Jammer dat FF14 nog lang niet uitkomt.
Hij bedoelt waarschijnlijk 15quote:
Laat het niet nog eens gebeurenquote:
komt door die stomme mmo's. Deeltje 12 was dat ook en volgens mij was dat ook geen groot succes.quote:
Dat was 11quote:Op maandag 9 juni 2014 10:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
komt door die stomme mmo's. Deeltje 12 was dat ook en volgens mij was dat ook geen groot succes.
Gaarne! psn Chanrichquote:Op zondag 8 juni 2014 11:50 schreef killfrenzy het volgende:
Wie moest er nog de OP in?
[..]
Np
Heeft iemand btw Worms geprobeerd, ervaringen?
Ik neem aan dat Rijst inmiddels een note heeft gekregen?quote:
Vragen om een note levert een note bij jezelf op!quote:Op maandag 9 juni 2014 11:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Rijst inmiddels een note heeft gekregen?
Ik vroeg heul niet om een notequote:Op maandag 9 juni 2014 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vragen om een note levert een note bij jezelf op!
Ik had dat in het begin ook met BF4. Mijn crosshair schoot alle kanten op behalve op de tegenstander zelf. Ik wende er al gauw aan. Sowieso maakte een red dot sight (attachment) of welke andere 'dot' dan ook een heel groot verschil in tegenstelling tot wapens zonder attachmentsquote:Op maandag 9 juni 2014 12:11 schreef rihago het volgende:
Iemand misschien eens zin om mij wat tips en tricks voor bf4 te geven. Ingame.
Ik krijg maar niet voor mekaar om netjes wat kills te krijgen en eindig telkens laatste.
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vroeg heul niet om een noteIk deed een aanname
Zoals gezeur over een topic?quote:
Kan je me wat youtube gameplay linken? Ik zie heel veel verschillende.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:38 schreef Rijst het volgende:
Verslaaafd geraakt aan FFX! Gisteren tot 3uur lopen spelen. Dat is me lang niet gebeurd bij een game.
Jammer dat FF14 nog lang niet uitkomt.
Dan moet je niet bij mij zijn denk ik, ik kan heel slecht tellen.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Kan je me wat youtube gameplay linken? Ik zie heel veel verschillende.
Wat post je dat hier dan. Zwerver :pquote:Op maandag 9 juni 2014 12:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij mij zijn denk ik, ik kan heel slecht tellen.
Nee maar serieus, die FFX HD is voor de ps3 he.
We moeten het toch ergens over hebben voordat de E3 begint.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:24 schreef emokid het volgende:
Anders opent iemad een PS4 slowchat topic aan? Wat een complete onzin in de helft van de posts. Dingen die niemand wilt lezen.
binnekort even rematchquote:Op maandag 9 juni 2014 12:46 schreef Rogan het volgende:
[..]
We moeten het toch ergens over hebben voordat de E3 begint.
Sowieso. Ik zal zo even boodschappen doen, naar de sportschool en daarna ben ik wel in voor een rematch.quote:
ook? deel 14 is wel een succes. Nou ja, de herkansing dan, want het eerste deel van 14 hebben ze weggeflikkerd. Vandaar ook de dubbele betekenis 'a realm reborn'. En alle verwijzingen in de game na die eerste mislukte pogingquote:Op maandag 9 juni 2014 10:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
komt door die stomme mmo's. Deeltje 12 was dat ook en volgens mij was dat ook geen groot succes.
Waar heb je precies moeite mee? Sensitivity aanpassen kan helpenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:11 schreef rihago het volgende:
Iemand misschien eens zin om mij wat tips en tricks voor bf4 te geven. Ingame.
Ik krijg maar niet voor mekaar om netjes wat kills te krijgen en eindig telkens laatste.
Welke spel is dat?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:24 schreef esox83 het volgende:
Iemand interesse in een ps4 incl 2 controllers en whatchdogs? regio Rotterdam
en als je het aan de ps4 hangt en op de ps-toets drukt? Als ie dan niet reageert heb je iets te hard gegooid ...quote:Op maandag 9 juni 2014 14:03 schreef wieisboos het volgende:
Mijn controller doet het niet meergisteren deed hij het gewoon nog, net wilde ik mijn PS4 aanzetten maar hij doet nu niks meer. Geen lichtje dat aangaat en als ik hem aan de stroom hang gebeurt er ook niets
Ook nietquote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
en als je het aan de ps4 hangt en op de ps-toets drukt? Als ie dan niet reageert heb je iets te hard gegooid ...
awkward. Ik weet niet of er ergens een reset-mogelijkheid is, anders terug naar de winkel er mee.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ook nietmaar toen ik gister stopte deed 'ie het gewoon nog, nu niet meer..
Op de pc proberen te koppelen,quote:Op maandag 9 juni 2014 14:03 schreef wieisboos het volgende:
Mijn controller doet het niet meergisteren deed hij het gewoon nog, net wilde ik mijn PS4 aanzetten maar hij doet nu niks meer. Geen lichtje dat aangaat en als ik hem aan de stroom hang gebeurt er ook niets
heb je geen garantie dan? Gewoon naar het winkeltje toe gaan en een nu hoalenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ook nietmaar toen ik gister stopte deed 'ie het gewoon nog, nu niet meer..
Vreselijk he zwakke controllers die Dualshocks 4. Die van mij nog niet maar mijn R2 piept de hele tijd..quote:
Controller omruilen. Je hebt garantie.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:49 schreef Rijst het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/o(...)s4/9200000021764880/
Deze halen dan. Heb nog een kadobon.
Dan zit ik een paar dagen zonder controllerquote:Op maandag 9 juni 2014 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Controller omruilen. Je hebt garantie.
De winkel heeft geen voorraad meer?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan zit ik een paar dagen zonder controller
Ik zal even kijken, heb de ps4 destijds 2e hands gekocht in seal. Heb de factuur op zijn naam staan, morgen ffe langs de bartsmitquote:Op maandag 9 juni 2014 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De winkel heeft geen voorraad meer?
Krijg je meteen een nieuwe mee, ik heb de ps4 ook via marktplaatsquote:Op maandag 9 juni 2014 15:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zal even kijken, heb de ps4 destijds 2e hands gekocht in seal. Heb de factuur op zijn naam staan, morgen ffe langs de bartsmit
niet zo'n klein beetje ook, jheuzus. Check buienradar.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:55 schreef Fokker101 het volgende:
omg er komt straks onweeeer hopelijk blijft mijn schatje nog leven (PS4)
van mij ook na 2 dagen zat er al een scheur in het rubberquote:
Oh ja R2 is ook bij mij aan het piepen. Vreselijk irritant gevoel en geluid. Bah bah bah.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:46 schreef Fokker101 het volgende:
Vreselij
[..]
Vreselijk he zwakke controllers die Dualshocks 4. Die van mij nog niet maar mijn R2 piept de hele tijd..
Zit gewoon stof in als je blaast is het even wegquote:Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Oh ja R2 is ook bij mij aan het piepen. Vreselijk irritant gevoel en geluid. Bah bah bah.
Bedankt voor de tip! Dit had ik nog niet eerder geprobeerd!quote:Op maandag 9 juni 2014 18:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zit gewoon stof in als je blaast is het even weg
Al gedaan helpt niksquote:Op maandag 9 juni 2014 18:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zit gewoon stof in als je blaast is het even weg
Stiekem wil ik 'm ookquote:Op maandag 9 juni 2014 20:25 schreef Maraca het volgende:
Om toch maar wat anders te doen dan ff14 vandaag just dance gekocht (met camera) en omg wat een heerlijk gordijnen dicht spel is dit toch. Ok, vandaag is veel te warm hiervoor maar werkelijk briljant. Nog even los van de gepubliceerde filmpjes die je kunt kijken. Wat spelen veel mannen dit spel
Mannen die op andere mannen vallen dan waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:25 schreef Maraca het volgende:
Om toch maar wat anders te doen dan ff14 vandaag just dance gekocht (met camera) en omg wat een heerlijk gordijnen dicht spel is dit toch. Ok, vandaag is veel te warm hiervoor maar werkelijk briljant. Nog even los van de gepubliceerde filmpjes die je kunt kijken. Wat spelen veel mannen dit spel
Zal wel meevallen. Veel stellen ookquote:Op maandag 9 juni 2014 20:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mannen die op andere mannen vallen dan waarschijnlijk.
Ga je ook jouw filmpjes met ons delen?quote:
Koop het spel iig niet in de ps4 store. Daar is die 10 euro duurder dan in de winkelquote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef Santello het volgende:
[..]
Stiekem wil ik 'm ook
Iemand een camera te koop?
Ik klik op 'doorgaan zonder opslaan'quote:Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga je ook jouw filmpjes met ons delen?
Ik wilde nog wel eens erg dronken mee zingen met guitar hero. Maar gaan staan te dansen gaat me echt te ver.quote:
Ach, niemand ziet hetquote:Op maandag 9 juni 2014 20:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel eens erg dronken mee zingen met guitar hero. Maar gaan staan te dansen gaat me echt te ver.
Komt dragon age ook op PS4? Wat ziet dat er tof uit!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef RRuben het volgende:
EA is nu voor diegene die het nog niet weten ;P http://www.gamespot.com/e3/ea-press-conference-2014/
Lijkt me wel, die vorige kwamen ook uit op de ps3.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Komt dragon age ook op PS4? Wat ziet dat er tof uit!
Zeg schat, heb je de Sims 4-beelden gezien van de E3? Beste Sims ooit.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik klik op 'doorgaan zonder opslaan'sorry schat
Deze Sims shit duurt me te lang hahaquote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lijkt me wel, die vorige kwamen ook uit op de ps3.
Ik wil zometeen een ME zien
geen idee, ziet er wel vet uit ja! Ik hoop eigenlijk alleen op een SSXquote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Komt dragon age ook op PS4? Wat ziet dat er tof uit!
Nee, niet gezien. Wanneer komt hij voor de ps4? En gaat het eenzelfde versie als voor de pc worden?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg schat, heb je de Sims 4-beelden gezien van de E3? Beste Sims ooit.
Oh, dat weet ik niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Wanneer komt hij voor de ps4? En gaat het eenzelfde versie als voor de pc worden?
Ja man. Wil je vechten sahbi?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Fokker101 het volgende:
Santello miss domme vraag ben je echt een mocro
*voegt een bak B&J toe aan haar boodschappenlijst*quote:
ik zag het ook inderdaad. Is ie al te downloaden ?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef IMVHI het volgende:
Zag net dat de Battlefield Hardline beta te downloaden is?
Bestand van 6GB, gaat niet echt snel hier
Ja loopt hier nu langzaam binnen. 1gb binnen nog 5 te gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef utopie het volgende:
[..]
ik zag het ook inderdaad. Is ie al te downloaden ?Store werkt bij mij niet;
Sony Entertainment Network Site niet beschikbaar. De Sony Entertainment Network-winkel is momenteel niet beschikbaar.
Nice manquote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ja loopt hier nu langzaam binnen. 1gb binnen nog 5 te gaan.
EA show gemist, omdat FOK! games met al haar journalistieke kennis had gemeld dat die om 10 uur zou beginnen, en dat was dus 9 uurquote:Op maandag 9 juni 2014 19:40 schreef Santello het volgende:
E3 2014 start officieel morgen pas, maar vanavond en vannacht vinden alvast de grote persconferenties plaats.
Hieronder een overzicht voor vanavond & vannacht:
EA, 9/6 21.00 --> Livestream; http://mi8.ly/zb44qk
Ubisoft, 10/6 00.00 --> Livestream; http://mi8.ly/am8dj1
PlayStation, 10/6 03:00 --> Livestream; http://mi8.ly/7k0fii
Ja, dat was een foutje. We kwamen er zelf ook net voor 21u achterquote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
EA show gemist, omdat FOK! games met al haar journalistieke kennis had gemeld dat die om 10 uur zou beginnen, en dat was dus 9 uur
Maar goed, zo te zien weinig gemist.
Ubisoft weet ik niet of het me veel kan boeien, maar ik zal vast wel kijken...
... en waarschijnlijk ook dus wel vannacht de Sony-show...
Ah top. Vrijdagavond moet ik gewoon werken en zaterdagavond weet ik nog niet, maar donderdag en zondag gaan sowieso lukkenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:20 schreef utopie het volgende:
[..]
Komende donderdag avond, vrijdag, zaterdag en zondag heb ik alle tijd om alles op morbide uit te spelen. Das ook nog de enige achievement die ik moet. Ik ben verder geen noob. als je voorkeur hebt om te communiceren dan heb ik wel een headset of via skype
ja servers hebben bij mij ook onderhoud ofzo.. komt volgens mij door alle dingen met E3 enzoquote:
komt door de beta van battlefieldquote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja servers hebben bij mij ook onderhoud ofzo.. komt volgens mij door alle dingen met E3 enzo
... en dan sturen jullie niet even alle 500000 FOK!ers een PM'tje met excuses, een tegoedbon voor de Aldi, en de juiste tijd...!?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat was een foutje. We kwamen er zelf ook net voor 21u achter
tijdens de reclame of wanneer je pa klaar is met tv kijkenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef RRuben het volgende:
kan je ergens zien hoe ver je ps4 is met downloaden? (van hardline beta) m'n pa kijkt nu tv dus kan niet kijken
dus niet via internet ofzo?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef utopie het volgende:
[..]
tijdens de reclame of wanneer je pa klaar is met tv kijken
nee helaas nietquote:
jammerquote:Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef utopie het volgende:
[..]
nee helaas nietje kan wel via internet de store openen en een download/aankoop naar je PS4 downloaden maar niet de voortgang zien
voor zover ik nu lees ligt alles down, ook het downloaden, en begint ie wel verder te downloaden waar die gebleven was zodra alles weer up isquote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef RRuben het volgende:
[..]
jammerdan hopen dat het een beetje snel download en hopen dat ik hem binnen heb
hope so, heb je hem al zodra je hem aan het downloaden bent, of zodra je hem binnen hebt? hoop het eerste, beta is al wel gedownloadquote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef utopie het volgende:
[..]
voor zover ik nu lees ligt alles down, ook het downloaden, en begint ie wel verder te downloaden waar die gebleven was zodra alles weer up is
ik ben gewoon nog aan het downloaden hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef utopie het volgende:
[..]
voor zover ik nu lees ligt alles down, ook het downloaden, en begint ie wel verder te downloaden waar die gebleven was zodra alles weer up is
je hebt de BETA zodra je 'm aan het downloaden bent. Ik probeer al een uur te downloaden maar ik probeer morgen wel weerquote:Op maandag 9 juni 2014 22:45 schreef RRuben het volgende:
[..]
hope so, heb je hem al zodra je hem aan het downloaden bent, of zodra je hem binnen hebt? hoop het eerste, beta is al wel gedownload
Als je de PSN app download op je smartphone kun je ook je berichten en notifications bekijken. Waaronder de melding dat iets klaar is met downloaden. Zoals je die normaal ook op de PS4 ontvangt.quote:
het gaat wel snel hoor, toen ik begon met downloaden was er nog 70% van de keys overquote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef utopie het volgende:
[..]
je hebt de BETA zodra je 'm aan het downloaden bent. Ik probeer al een uur te downloaden maar ik probeer morgen wel weerKansloos gedoe nu wel
oh oke wist ik niet, thanksquote:Op maandag 9 juni 2014 22:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Als je de PSN app download op je smartphone kun je ook je berichten en notifications bekijken. Waaronder de melding dat iets klaar is met downloaden. Zoals je die normaal ook op de PS4 ontvangt.
toen ik probeerdequote:Op maandag 9 juni 2014 22:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
het gaat wel snel hoor, toen ik begon met downloaden was er nog 70% van de keys over
[..]
oh oke wist ik niet, thanks
Het ziet er echt niet uit. Blijf lekker bij BF4quote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef utopie het volgende:
ik vind BF Hardline er meer uitzien als de normale BFLijkt gewoon een mod.. andere skins etc. Ga ik echt geen volle mep voor betalen en dan waarschijnlijk ook nog 15 euro per expansion
weet niet of het zo snel gaat hoor, die van mij is nu klaarquote:Op maandag 9 juni 2014 22:57 schreef utopie het volgende:
[..]
toen ik probeerdete downloaden waren er nog 71.4%. Ging net weer even kijken en ik kan nergens meer de beta terugvinden in de store. Denk dat ie dan nu al gesloten is
ik kon 'm nu ook zonder moeite van de store downloadenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:07 schreef RRuben het volgende:
http://www.twitch.tv/tjruben bf hardline uitproberen
snap er nog weinig vanquote:Op maandag 9 juni 2014 23:13 schreef utopie het volgende:
[..]
ik kon 'm nu ook zonder moeite van de store downloadenzal je stream ff kijken
ff vraagje heh. hoe stream jij zo fullscreen op de PS4 zonder dat je die lelijke grijze broadcast balk rechts hebt staan ? als je snapt wat ik bedoelquote:
bij share knopje en dan setting en dan view comments weg doen volgens mijquote:Op maandag 9 juni 2014 23:16 schreef utopie het volgende:
[..]
ff vraagje heh. hoe stream jij zo fullscreen op de PS4 zonder dat je die lelijke grijze broadcast balk rechts hebt staan ? als je snapt wat ik bedoel
edit: dit geval: [ afbeelding ]
kon zo even geen andere afbeelding op google vinden
Ja? Zag FIFA er goed uit. Ben wel benieuwd wie heeft wat videos.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:52 schreef rdwilbrink het volgende:
Zag er weer goed uit fifa. Battlefield ook super vet
plus allemaal geen daadwerkelijke gameplayquote:Op maandag 9 juni 2014 23:39 schreef Fokker101 het volgende:
Vind FIFA 15 er niet heel bijzonder uit zien vergeleken met vorig jaar.
dus niet heel bijzonderquote:Op maandag 9 juni 2014 23:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
plus allemaal geen daadwerkelijke gameplay
Soms lijkt het net of je naar een zombie-mode zit te kijken, bij een aantal van die gezichten...quote:Op maandag 9 juni 2014 23:39 schreef Fokker101 het volgende:
Vind FIFA 15 er niet heel bijzonder uit zien vergeleken met vorig jaar.
je moet op de game staan (in home menu) en dan naar beneden en dan staat ie er gelijkquote:
Das logisch met jouw gebruikersnaamquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuwe Batman vind ik nog het meest indrukwekkend.
Ook al bekend geworden vanaf wanneer?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:12 schreef emokid het volgende:
GTA V dus op de PS4.. 1080p/60fps en ik wil hem best opnieuw kopen.
herfstquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:40 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Ook al bekend geworden vanaf wanneer?
yes! Had geen ps3 dus sowoeso kopenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:12 schreef emokid het volgende:
GTA V dus op de PS4.. 1080p/60fps en ik wil hem best opnieuw kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |