Npquote:
Ja, maar goed. Dat kun je van elk spel wel denkenquote:Op zondag 8 juni 2014 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit te overwegen LEGO Marvel Super Heroes op te pikken uit de store (31 euro voor plus leden), maar ik ben zo bang dat deze over een paar maanden gewoon een gratis PS+ game wordt...
Dat risico is met elk spel in de store. Zo heeft een maat bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 juni 2014 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit te overwegen LEGO Marvel Super Heroes op te pikken uit de store (31 euro voor plus leden), maar ik ben zo bang dat deze over een paar maanden gewoon een gratis PS+ game wordt...
Overmorgenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:09 schreef utopie het volgende:
E3 is vandaag toch? Is dat ook ergens live te volgen ?
Ik denk het ook van veel spellenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar goed. Dat kun je van elk spel wel denken
Waarom niet? Dat is toch de prijs die je bereid bent om te betalen? Ja, balen als het ineens gratis blijkt te zijn maar dat zou ervoor zorgen dat je geen enkel spel durft te kopenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Overmorgen
[..]
Ik denk het ook van veel spellen
Ook Need for Speed enzo durf ik nog niet te kopen.
Zou ook wel een flinke kutstreek zijn als ze de prijs nu zo op de schop nemen en hem dan over twee maanden gratis aanbieden.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat is toch de prijs die je bereid bent om te betalen? Ja, balen als het ineens gratis blijkt te zijn maar dat zou ervoor zorgen dat je geen enkel spel durft te kopenDat lijkt me ook niet leuk.
Ja, iets gratis aanbieden. wat een klootzakken zijn het toch ookquote:Op zondag 8 juni 2014 12:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou ook wel een flinke kutstreek zijn als ze de prijs nu zo op de schop nemen en hem dan over twee maanden gratis aanbieden.
het mag nu ook wel eens tijd worden dat ze een goede game zoals NFS/Tomb raider in de PS+ gooien in plaats van die flut 'spelletjes' die we tot nu toe alleen maar gehad hebben.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Overmorgen
[..]
Ik denk het ook van veel spellen
Ook Need for Speed enzo durf ik nog niet te kopen.
Ik wil Theme Hospitalquote:Op zondag 8 juni 2014 12:21 schreef utopie het volgende:
[..]
het mag nu ook wel eens tijd worden dat ze een goede game zoals NFS/Tomb raider in de PS+ gooien in plaats van die flut 'spelletjes' die we tot nu toe alleen maar gehad hebben.
Kijk naar de PS+ voor de PS3; Borderlands 2, Tomb Raider etc...![]()
Wat krijgen wij tot nu toe? : Stick it to the man, mercenary kings, don't starve
Outlast en Dead nation waren even leuk, omdat ik toen nog niet echt veel spellen had. Maar de rest is pure aids wat we tot nu toe gekregen hebben
Het gaat sowieso tijd worden dat ze een update installeren zodat we ook PS3 spellen kunnen spelenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:23 schreef utopie het volgende:
[..]
theme hospital is wel een klassiekertje jah
Sja, je snapt ook wel dat ontwikkelaars er niet om zitten te springen dat hun full-priced spellen een paar maanden na release al gratis te downloaden zijn natuurlijk.....quote:Op zondag 8 juni 2014 12:21 schreef utopie het volgende:
[..]
het mag nu ook wel eens tijd worden dat ze een goede game zoals NFS/Tomb raider in de PS+ gooien in plaats van die flut 'spelletjes' die we tot nu toe alleen maar gehad hebben.
Wat krijgen wij tot nu toe? : Stick it to the man, mercenary kings, don't starve_
Outlast en Dead nation waren even leuk, omdat ik toen nog niet echt veel spellen had. Maar de rest is pure aids wat we tot nu toe gekregen hebben
Ik hoop dat ze dat wel gaan doen zodat ik wat goedkope eckte games uit de store kan halen. maar of die update er ooit gaat komen dat weet ik nietquote:Op zondag 8 juni 2014 12:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het gaat sowieso tijd worden dat ze een update installeren zodat we ook PS3 spellen kunnen spelen
Mwoh, dat vind ik niet. En het is ook logisch, het aantal spellen wat voor de PS3 uitkomt en al is uitgekomen is een stuk groter dan voor de PS4. Je gaat dan niet de beperkte inkomsten die je met je PS4games genereert beperken door er een gratis AAA-game tegenaan te gooien.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat krijgen wij tot nu toe? : Stick it to the man, mercenary kings, don't starve_
Dat gaat sowieso niet gebeuren.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het gaat sowieso tijd worden dat ze een update installeren zodat we ook PS3 spellen kunnen spelen
Er gaan geruchten over 'Playstation now' waarmee dat mogelijk zou moeten zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 12:25 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat wel gaan doen zodat ik wat goedkope eckte games uit de store kan halen. maar of die update er ooit gaat komen dat weet ik niet
Ah, de streaming service. Er zijn al beelden naar buiten gekomen, volgens mij huur je dan per spel.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er gaan geruchten over 'Playstation now' waarmee dat mogelijk zou moeten zijn
Huren *ril*quote:Op zondag 8 juni 2014 12:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah, de streaming service. Er zijn al beelden naar buiten gekomen, volgens mij huur je dan per spel.
Ligt het aan mijn verbinding of is zijn game gigantisch aan het laggen?quote:
Dat zijn de games van deze maand, volgende maand zijn het weer andere games. Het stapelt zich niet op.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:43 schreef n8n het volgende:
Zijn er al meer dan 2 games op ps4+? Heb alleen pixelshootdinges en tralala 2
Ligt aan jouw verbinding, hier ziet het er vreselijk soepel uit.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ligt het aan mijn verbinding of is zijn game gigantisch aan het laggen?
Ah, dacht ik al omdat hij er zelf niks over opmerkte. Zit op een zwaar verouderde browser en heb daar wel meer problemen meequote:Op zondag 8 juni 2014 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zijn de games van deze maand, volgende maand zijn het weer andere games. Het stapelt zich niet op.
[..]
Ligt aan jouw verbinding, hier ziet het er vreselijk soepel uit.
ik dacht dat de games allemaal beschikbaar bleven tot je ps+ opzegt. Jammer de bummerquote:Op zondag 8 juni 2014 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zijn de games van deze maand, volgende maand zijn het weer andere games. Het stapelt zich niet op.
Elke maand komen er nieuwe ps4+ games. Zo zijn dead nation en outlast al gratis geweest, maar als je die niet download in die maand dat het gratis is dan kan je er de volgende maand, zoals nu ook het geval is voor betalenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:43 schreef n8n het volgende:
Zijn er al meer dan 2 games op ps4+? Heb alleen pixelshootdinges en tralala 2
Is ook zo, maar dan moet je hem wel downloadenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:49 schreef n8n het volgende:
[..]
ik dacht dat de games allemaal beschikbaar bleven tot je ps+ opzegt. Jammer de bummer
dan moet je ze in die maand wel downloaden ja. Dan blijven ze in je bibliotheek staan, mocht je de game ooit verwijderen dan kan je 'm weer uit je bibliotheek downloadenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:49 schreef n8n het volgende:
[..]
ik dacht dat de games allemaal beschikbaar bleven tot je ps+ opzegt. Jammer de bummer
Zodra je ze activeert kan je ze downloaden zolang je PSplus hebt, dat klopt inderdaad, ik heb nu een jaar PSplus en speel nog steeds spellen van toen. Je moet ze echter wel activeren/downloaden, anders verdwijnen ze uit de gratis lijst. Dus als je nu Trine en Pixeljunk activeert kan je deze spelen zolang jij PSplus hebt.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:49 schreef n8n het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 8 juni 2014 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zodra je ze activeert kan je ze downloaden zolang je PSplus hebt, dat klopt inderdaad, ik heb nu een jaar PSplus en speel nog steeds spellen van toen. Je moet ze echter wel activeren/downloaden, anders verdwijnen ze uit de gratis lijst. Dus als je nu Trine en Pixeljunk activeert kan je deze spelen zolang jij PSplus hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een echte achievements-whore en teamplayerMijn main game is BF4 en daar ben ik redelijk goed in al zeg ik het zelf
Ik heb BF4, tot 4 maanden geleden, ook op de PC gespeeld (rank 110)
PSN: Aubrionna
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:00 schreef utopie het volgende:
Na meerdere PM/DM verzoekjes en posts in deze topicreeks sta ik nog steeds niet in de OP![]()
Iemand die vrienden wil worden?Heb je er in gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een echte achievements-whore en teamplayerMijn main game is BF4 en daar ben ik redelijk goed in al zeg ik het zelf
And remember, respect is everything!
Nee kloptquote:Op zondag 8 juni 2014 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben ook echt zo'n vieze Trophy-whore, en je schiet er geen kut mee op.
Na meerdere PM/DM verzoekjes en posts in deze topicreeks sta ik nog steeds niet in de OP![]()
Iemand die vrienden wil worden?Ik voeg je wel even toe (Disker). Speel ook wel Battlefield. Ben niet echt een "Trophy Whore" maar wel als het op een spel aankomt die mij er volledig inzuigt. Dus mochten er dan coöp trophies zijn dan heb ik nog iemand om aan de bel te trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een echte achievements-whore en teamplayerMijn main game is BF4 en daar ben ik redelijk goed in al zeg ik het zelf
Na mij achievements zag ik de nut er niet van in toen ik een jaar geleden was overgestapt van Xbox naar PS3 en 4. Stiekem hoopte ik toen dat de Xbox mijn volgende console zou zijn zodat ik alles mee kon nemen![]()
Ik ben ook bezig met Watch_Dogs platinum op het momentquote:Op zondag 8 juni 2014 13:08 schreef utopie het volgende:
[..]
Nee kloptMaar als ik eenmaal een spel uitgespeeld heb dan doe ik vaak nog even wat achievements achteraf. Uurtje geleden Watch dogs voor 100% progression uitgespeeld. Later vanmiddag nog even kijken voor wat achievements. Hoef er nog 2 of 3 voor platinum.
Vind op de eerste plaats de stijl erg op elkaar lijken, als je dat cartoon-y laagje van Borderlands afhaalt. Zo doet het wapen me aan Borderlands lijken en die nogal lege omgeving ook.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:41 schreef Pheno het volgende:
Dank.
Maar om terug te komen op de Destiny/borderlands vergelijking: dinsdag krijg ik een bootcamp Destiny van de makers en daarna multiplayer en donderdag de nieuwe borderlands. Dus mocht het idd conceptueel op elkaar lijken zal ik het nog melden
Bitch please.... heb je Pixeljunk Shooter al gespeeld? Prima game. Je weet toch dat ze in de eerste periode echt niet AAAA-games in de PS+ voor PS4 gaan gooien....? Komt vanzelf wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Iemand die vrienden wil worden?nope, ik heb al genoeg vrienden. Ik kan je wel op de wachtlijst zetten als je dat wilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een echte achievements-whore en teamplayerMijn main game is BF4 en daar ben ik redelijk goed in al zeg ik het zelf
Was op mijn 360 ook begonnen met achievements halen als ik spellen had uitgespeeld om gewoon alles uit het spel te halen. Na een tijdje werd het toch wel een obsessie en als er dan geen achievements meer te halen waren dan zag ik er ook geen nut meer in om het spel te spelen.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben ook echt zo'n vieze Trophy-whore, en je schiet er geen kut mee op.
Zou je mij er ook in willen zetten? Mijn id is Foetelaerquote:
Iemand die vrienden wil worden?Voeg me maar toe! Al heb ik geen enkele game die jij speelt, maar ach wat niet is kan nog komen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een echte achievements-whore en teamplayerMijn main game is BF4 en daar ben ik redelijk goed in al zeg ik het zelf
PSN: Aubrionna![]()
ZO GRAPPIG RIJST D:quote:Op zondag 8 juni 2014 13:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
nope, ik heb al genoeg vrienden. Ik kan je wel op de wachtlijst zetten als je dat wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |