Npquote:
Ja, maar goed. Dat kun je van elk spel wel denkenquote:Op zondag 8 juni 2014 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit te overwegen LEGO Marvel Super Heroes op te pikken uit de store (31 euro voor plus leden), maar ik ben zo bang dat deze over een paar maanden gewoon een gratis PS+ game wordt...
Dat risico is met elk spel in de store. Zo heeft een maat bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 juni 2014 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit te overwegen LEGO Marvel Super Heroes op te pikken uit de store (31 euro voor plus leden), maar ik ben zo bang dat deze over een paar maanden gewoon een gratis PS+ game wordt...
Overmorgenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:09 schreef utopie het volgende:
E3 is vandaag toch? Is dat ook ergens live te volgen ?
Ik denk het ook van veel spellenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar goed. Dat kun je van elk spel wel denken
Waarom niet? Dat is toch de prijs die je bereid bent om te betalen? Ja, balen als het ineens gratis blijkt te zijn maar dat zou ervoor zorgen dat je geen enkel spel durft te kopenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Overmorgen
[..]
Ik denk het ook van veel spellen
Ook Need for Speed enzo durf ik nog niet te kopen.
Zou ook wel een flinke kutstreek zijn als ze de prijs nu zo op de schop nemen en hem dan over twee maanden gratis aanbieden.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat is toch de prijs die je bereid bent om te betalen? Ja, balen als het ineens gratis blijkt te zijn maar dat zou ervoor zorgen dat je geen enkel spel durft te kopenDat lijkt me ook niet leuk.
Ja, iets gratis aanbieden. wat een klootzakken zijn het toch ookquote:Op zondag 8 juni 2014 12:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou ook wel een flinke kutstreek zijn als ze de prijs nu zo op de schop nemen en hem dan over twee maanden gratis aanbieden.
het mag nu ook wel eens tijd worden dat ze een goede game zoals NFS/Tomb raider in de PS+ gooien in plaats van die flut 'spelletjes' die we tot nu toe alleen maar gehad hebben.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Overmorgen
[..]
Ik denk het ook van veel spellen
Ook Need for Speed enzo durf ik nog niet te kopen.
Ik wil Theme Hospitalquote:Op zondag 8 juni 2014 12:21 schreef utopie het volgende:
[..]
het mag nu ook wel eens tijd worden dat ze een goede game zoals NFS/Tomb raider in de PS+ gooien in plaats van die flut 'spelletjes' die we tot nu toe alleen maar gehad hebben.
Kijk naar de PS+ voor de PS3; Borderlands 2, Tomb Raider etc...![]()
Wat krijgen wij tot nu toe? : Stick it to the man, mercenary kings, don't starve
Outlast en Dead nation waren even leuk, omdat ik toen nog niet echt veel spellen had. Maar de rest is pure aids wat we tot nu toe gekregen hebben
Het gaat sowieso tijd worden dat ze een update installeren zodat we ook PS3 spellen kunnen spelenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:23 schreef utopie het volgende:
[..]
theme hospital is wel een klassiekertje jah
Sja, je snapt ook wel dat ontwikkelaars er niet om zitten te springen dat hun full-priced spellen een paar maanden na release al gratis te downloaden zijn natuurlijk.....quote:Op zondag 8 juni 2014 12:21 schreef utopie het volgende:
[..]
het mag nu ook wel eens tijd worden dat ze een goede game zoals NFS/Tomb raider in de PS+ gooien in plaats van die flut 'spelletjes' die we tot nu toe alleen maar gehad hebben.
Wat krijgen wij tot nu toe? : Stick it to the man, mercenary kings, don't starve_
Outlast en Dead nation waren even leuk, omdat ik toen nog niet echt veel spellen had. Maar de rest is pure aids wat we tot nu toe gekregen hebben
Ik hoop dat ze dat wel gaan doen zodat ik wat goedkope eckte games uit de store kan halen. maar of die update er ooit gaat komen dat weet ik nietquote:Op zondag 8 juni 2014 12:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het gaat sowieso tijd worden dat ze een update installeren zodat we ook PS3 spellen kunnen spelen
Mwoh, dat vind ik niet. En het is ook logisch, het aantal spellen wat voor de PS3 uitkomt en al is uitgekomen is een stuk groter dan voor de PS4. Je gaat dan niet de beperkte inkomsten die je met je PS4games genereert beperken door er een gratis AAA-game tegenaan te gooien.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat krijgen wij tot nu toe? : Stick it to the man, mercenary kings, don't starve_
Dat gaat sowieso niet gebeuren.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het gaat sowieso tijd worden dat ze een update installeren zodat we ook PS3 spellen kunnen spelen
Er gaan geruchten over 'Playstation now' waarmee dat mogelijk zou moeten zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 12:25 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat wel gaan doen zodat ik wat goedkope eckte games uit de store kan halen. maar of die update er ooit gaat komen dat weet ik niet
Ah, de streaming service. Er zijn al beelden naar buiten gekomen, volgens mij huur je dan per spel.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er gaan geruchten over 'Playstation now' waarmee dat mogelijk zou moeten zijn
Huren *ril*quote:Op zondag 8 juni 2014 12:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah, de streaming service. Er zijn al beelden naar buiten gekomen, volgens mij huur je dan per spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |