Nice manquote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ja loopt hier nu langzaam binnen. 1gb binnen nog 5 te gaan.
EA show gemist, omdat FOK! games met al haar journalistieke kennis had gemeld dat die om 10 uur zou beginnen, en dat was dus 9 uurquote:Op maandag 9 juni 2014 19:40 schreef Santello het volgende:
E3 2014 start officieel morgen pas, maar vanavond en vannacht vinden alvast de grote persconferenties plaats.
Hieronder een overzicht voor vanavond & vannacht:
EA, 9/6 21.00 --> Livestream; http://mi8.ly/zb44qk
Ubisoft, 10/6 00.00 --> Livestream; http://mi8.ly/am8dj1
PlayStation, 10/6 03:00 --> Livestream; http://mi8.ly/7k0fii
Ja, dat was een foutje. We kwamen er zelf ook net voor 21u achterquote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
EA show gemist, omdat FOK! games met al haar journalistieke kennis had gemeld dat die om 10 uur zou beginnen, en dat was dus 9 uur
Maar goed, zo te zien weinig gemist.
Ubisoft weet ik niet of het me veel kan boeien, maar ik zal vast wel kijken...
... en waarschijnlijk ook dus wel vannacht de Sony-show...
Ah top. Vrijdagavond moet ik gewoon werken en zaterdagavond weet ik nog niet, maar donderdag en zondag gaan sowieso lukkenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:20 schreef utopie het volgende:
[..]
Komende donderdag avond, vrijdag, zaterdag en zondag heb ik alle tijd om alles op morbide uit te spelen. Das ook nog de enige achievement die ik moet. Ik ben verder geen noob. als je voorkeur hebt om te communiceren dan heb ik wel een headset of via skype
ja servers hebben bij mij ook onderhoud ofzo.. komt volgens mij door alle dingen met E3 enzoquote:
komt door de beta van battlefieldquote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja servers hebben bij mij ook onderhoud ofzo.. komt volgens mij door alle dingen met E3 enzo
... en dan sturen jullie niet even alle 500000 FOK!ers een PM'tje met excuses, een tegoedbon voor de Aldi, en de juiste tijd...!?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat was een foutje. We kwamen er zelf ook net voor 21u achter
tijdens de reclame of wanneer je pa klaar is met tv kijkenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef RRuben het volgende:
kan je ergens zien hoe ver je ps4 is met downloaden? (van hardline beta) m'n pa kijkt nu tv dus kan niet kijken
dus niet via internet ofzo?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef utopie het volgende:
[..]
tijdens de reclame of wanneer je pa klaar is met tv kijken
nee helaas nietquote:
jammerquote:Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef utopie het volgende:
[..]
nee helaas nietje kan wel via internet de store openen en een download/aankoop naar je PS4 downloaden maar niet de voortgang zien
voor zover ik nu lees ligt alles down, ook het downloaden, en begint ie wel verder te downloaden waar die gebleven was zodra alles weer up isquote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef RRuben het volgende:
[..]
jammerdan hopen dat het een beetje snel download en hopen dat ik hem binnen heb
hope so, heb je hem al zodra je hem aan het downloaden bent, of zodra je hem binnen hebt? hoop het eerste, beta is al wel gedownloadquote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef utopie het volgende:
[..]
voor zover ik nu lees ligt alles down, ook het downloaden, en begint ie wel verder te downloaden waar die gebleven was zodra alles weer up is
ik ben gewoon nog aan het downloaden hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef utopie het volgende:
[..]
voor zover ik nu lees ligt alles down, ook het downloaden, en begint ie wel verder te downloaden waar die gebleven was zodra alles weer up is
je hebt de BETA zodra je 'm aan het downloaden bent. Ik probeer al een uur te downloaden maar ik probeer morgen wel weerquote:Op maandag 9 juni 2014 22:45 schreef RRuben het volgende:
[..]
hope so, heb je hem al zodra je hem aan het downloaden bent, of zodra je hem binnen hebt? hoop het eerste, beta is al wel gedownload
Als je de PSN app download op je smartphone kun je ook je berichten en notifications bekijken. Waaronder de melding dat iets klaar is met downloaden. Zoals je die normaal ook op de PS4 ontvangt.quote:
het gaat wel snel hoor, toen ik begon met downloaden was er nog 70% van de keys overquote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef utopie het volgende:
[..]
je hebt de BETA zodra je 'm aan het downloaden bent. Ik probeer al een uur te downloaden maar ik probeer morgen wel weerKansloos gedoe nu wel
oh oke wist ik niet, thanksquote:Op maandag 9 juni 2014 22:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Als je de PSN app download op je smartphone kun je ook je berichten en notifications bekijken. Waaronder de melding dat iets klaar is met downloaden. Zoals je die normaal ook op de PS4 ontvangt.
toen ik probeerdequote:Op maandag 9 juni 2014 22:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
het gaat wel snel hoor, toen ik begon met downloaden was er nog 70% van de keys over
[..]
oh oke wist ik niet, thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |