Ja... Eerst potje 2-2.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Waren 2 leuke partijen net tegen Killmossel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was tegen mijquote:Op zondag 8 juni 2014 22:57 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Ja... Eerst potje 2-2.
Tweede potje 3-0 voor, toen 3-3 en toch 4-3 gewonnen (wel mazzel gehad, ik had veel minder kansen). Binnenkort tegen fokker101 ff een rematch pakken, kijken of ik niet meer met 5-0 vernederd word.
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:17 schreef Yi-Long het volgende:
Hey hey hey!!! Dit is het PS4 topic, niet het FIFA PS4 topic! Ophouden nou! Laatste waarschuwing, of ik schop mijn Adidas Predator richting je endeldarm!!!![]()
![]()
FIFASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nope..net tegen hem gespeeld.Krijg ik in de laatste minuut een goal tegen terwijl ik zelf al 5 dikke kansen had gehadquote:
Komende donderdag avond, vrijdag, zaterdag en zondag heb ik alle tijd om alles op morbide uit te spelen. Das ook nog de enige achievement die ik moet. Ik ben verder geen noob. als je voorkeur hebt om te communiceren dan heb ik wel een headset of via skypequote:Op zondag 8 juni 2014 14:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet bij Dead Nation alleen de campaign nog op de moeilijkheidsgraad morbide uitspelen. Wie wil die uitdaging in coop aangaan?
een Franse winkel doet het wel, dus nu moet nl het ook doen? Ik zie het verband niet. Plus dat game mania vast eerst de wachtlijst wil wegwerkenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Amazon.fr verkoopt nog PS4.
Maar waarom Gamemania en Yourgamezone niet??
dat ookquote:Op maandag 9 juni 2014 00:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
een Franse winkel doet het wel, dus nu moet nl het ook doen? Ik zie het verband niet. Plus dat game mania vast eerst de wachtlijst wil wegwerken
je dacht je voegt me gewoon even random toequote:Op maandag 9 juni 2014 01:14 schreef bakacakes het volgende:
Wat een tof spel is Trine 2 zeg, maar dan wel in de co-op! Erg vermakelijk om een level even tussen het fifa door te spelen
Ja, potje fifa laterquote:Op maandag 9 juni 2014 01:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
je dacht je voegt me gewoon even random toe
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:17 schreef Yi-Long het volgende:
Hey hey hey!!! Dit is het PS4 topic, niet het FIFA PS4 topic! Ophouden nou! Laatste waarschuwing, of ik schop mijn Adidas Predator richting je endeldarm!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |