ahahahaha ;pquote:Op zondag 8 juni 2014 14:10 schreef Santello het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahah
HUE HUE HUEquote:Op zondag 8 juni 2014 14:11 schreef Santello het volgende:
[..]
ahahahhahahahhahahahahhahahahhahahahahahah
Nee. Ben verslagen aan het tikken. Ik haat me leven tot de 25e. Jij wel? (stieken beetje Wildstar gespeeld)quote:
Nu maar hopen dat ze tijdens de presentatie aankondigen wanneer die game gaat komen. Zou mooi zijn als het ergens tijdens de E3 is.twitter:
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:37 schreef Rogan het volgende:
Nu maar hopen dat ze tijdens de presentatie aankondigen wanneer die game gaat komen. Zou mooi zijn als het ergens tijdens de E3 is.twitter:
Verwacht het eigenlijk wel..
Nee, tentamens en deadlines. (stiekem gisteravond W_D)quote:Op zondag 8 juni 2014 14:17 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee. Ben verslagen aan het tikken. Ik haat me leven tot de 25e. Jij wel? (stieken beetje Wildstar gespeeld)
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:00 schreef utopie het volgende:
Na meerdere PM/DM verzoekjes en posts in deze topicreeks sta ik nog steeds niet in de OP![]()
Iemand die vrienden wil worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een echte achievements-whore en teamplayerMijn main game is BF4 en daar ben ik redelijk goed in al zeg ik het zelf
Ik heb BF4, tot 4 maanden geleden, ook op de PC gespeeld (rank 110)
PSN: AubrionnaIk moet bij Dead Nation alleen de campaign nog op de moeilijkheidsgraad morbide uitspelen. Wie wil die uitdaging in coop aangaan?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben ook echt zo'n vieze Trophy-whore, en je schiet er geen kut mee op.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
ik ga em sowieso op de ps4 ook spelenquote:Op zondag 8 juni 2014 14:37 schreef Rogan het volgende:
Verwacht het eigenlijk wel..
Hou zo veel mogelijk contact met de schans, leun naar achteren en gooi je lichaam naar voren net voor je de schans verlaat. En lanceer jezelf dan snel om zoveel mogelijk vaart mee te geven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:50 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ah, vreemd in dat geval..
Had trouwens nog een vraag over Trials Fusion, weet iemand hoe je die challenge goud haalt waarbij je je moet lanceren en zo ver mogelijk moet vliegen? Heb hem zilver gekregen met geluk, maar wat ik ook doe, ik kom niet verder.
Ik heb survivor bijna 2x gedaan en nu is er nog een difficulty(DLC) die ook met de PS4 meekomtquote:Op zondag 8 juni 2014 15:03 schreef Rogan het volgende:
[..]
Nooit op de PS3 gespeeld, dus ben blij dat ik nu de kans krijg.
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb survivor bijna 2x gedaan en nu is er nog een difficulty(DLC) die ook met de PS4 meekomt
ik PSN id is Ysatiaquote:Op zondag 8 juni 2014 11:50 schreef killfrenzy het volgende:
Wie moest er nog de OP in?
[..]
Np
Heeft iemand btw Worms geprobeerd, ervaringen?
Is die voor een trophy? Ik heb Dead Nation wel op m'n PS4 staan maar nooit echt gespeeldquote:Op zondag 8 juni 2014 14:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet bij Dead Nation alleen de campaign nog op de moeilijkheidsgraad morbide uitspelen. Wie wil die uitdaging in coop aangaan?
Ja, laatste trophy die ik nog moet. In principe kan je die ook solo halen, maar dat is zo goed als onmogelijk. Met zijn 2-en is het al een hele uitdaging.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is die voor een trophy? Ik heb Dead Nation wel op m'n PS4 staan maar nooit echt gespeeld
Is goed! Maar voorlopig niet want ik heb tentamens en Watch_Dogsquote:Op zondag 8 juni 2014 15:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, laatste trophy die ik nog moet. In principe kan je die ook solo halen, maar dat is zo goed als onmogelijk. Met zijn 2-en is het al een hele uitdaging.
Die game is trouwens een van de leukste gratis games voor de PS4, zonde dat je hem nog niet geprobeert hebt. Als je wilt kan ik je wel helpen met allerlei andere trophies daar. Beetje wegwijs in de game maken enzo.
Ik heb jou trouwens gewoon in m'n PSN lijst staan zie ik nu.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, laatste trophy die ik nog moet. In principe kan je die ook solo halen, maar dat is zo goed als onmogelijk. Met zijn 2-en is het al een hele uitdaging.
Die game is trouwens een van de leukste gratis games voor de PS4, zonde dat je hem nog niet geprobeert hebt. Als je wilt kan ik je wel helpen met allerlei andere trophies daar. Beetje wegwijs in de game maken enzo.
Ja, mijn username op FOK! was omdat ik ooit lid was geworden vanwege hun voetbalmanager game. Zou een beetje raar zijn om die ook als PSN naam te gebruiken.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb jou trouwens gewoon in m'n PSN lijst staan zie ik nu.
Mooie dingen.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, tentamens en deadlines. (stiekem gisteravond W_D)
nee bedankt. reageer dan gewoon niet als je lollig probeert te zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 13:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
nope, ik heb al genoeg vrienden. Ik kan je wel op de wachtlijst zetten als je dat wilt.
Add mij maar, ik speel voornamelijk bf4 en fifaquote:Op zondag 8 juni 2014 16:04 schreef utopie het volgende:
[..]
nee bedankt. reageer dan gewoon niet als je lollig probeert te zijn
Top, bedankt! Erg ontmoedigend trouwens om jou steeds een stuk voor me te zien rijden.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hou zo veel mogelijk contact met de schans, leun naar achteren en gooi je lichaam naar voren net voor je de schans verlaat. En lanceer jezelf dan snel om zoveel mogelijk vaart mee te geven.
Tofquote:Op zondag 8 juni 2014 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
Playstation All-Stars Battle Royale Round 2 gelekt![]()
![]()
![]()
de fake screenshots worden ook steeds slechter.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
Playstation All-Stars Battle Royale Round 2 gelekt![]()
![]()
![]()
Ik durf nietquote:Op zondag 8 juni 2014 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil dat met jullie allemaal online spelen.
Ja, je was best slechtquote:Op zondag 8 juni 2014 19:10 schreef Rogan het volgende:
[..]
Wij hebben wel een aantal potjes gespeeld op de 360 weet ik nog. 2 jaar geleden ofzo.
Waarom zouden ze dat doen? Ze laten alle characters er juist uit zien zoals ze dat in hun eigen game doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:10 schreef Yi-Long het volgende:
Playstation All Stars 1 zag er gewoon kut uit. Prima als ze dit soort games maken, maar zorg dan voor 1 constante art-style zodat alle characters daarin passen. Bij de nieuwe Mario Brawl schijnen ze dat wel aardig gedaan te hebben.
Maakt me niet zoveel uit. Ik laat meestal de tegenstander kiezen en dan neem ik een net iets slechter team.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:11 schreef Rogan het volgende:
[..]. Er kan veel veranderen in 2 jaar vriend
![]()
Met welk team speel je online?
Cool, ik kan nu wel een paar potjes spelen. Wat is je gamertag?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit. Ik laat meestal de tegenstander kiezen en dan neem ik een net iets slechter team.
Mijn psn is Chineeszquote:Op zondag 8 juni 2014 19:14 schreef Rogan het volgende:
[..]
Cool, ik kan nu wel een paar potjes spelen. Wat is je gamertag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |