Ik heb UT opgegeven.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mijn psn is Chineesz
Zullen we doen wie het seizoen wint die krijgt 10k in UT?
Mag ik je coins?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:16 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik heb UT opgegeven.
1.5 miljoen aan pakjes geopend, Schurrle was de beste speler. Ik ben fucking done met die game mode.
ok voord de eer danquote:Op zondag 8 juni 2014 19:16 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik heb UT opgegeven.
1.5 miljoen aan pakjes geopend, Schurrle was de beste speler. Ik ben fucking done met die game mode.
Kun je wel 2 vs 2 doen dan? Lijkt me ook wel lachen dan.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Jammer dat je online niet 3v3 kan doen
Dat is ook lachen.
Met 14 kon je nog zo'n lobby joinen en dan met 4 man in een room gaan. Dat is er niet meer geloof ik :Squote:Op zondag 8 juni 2014 19:33 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Kun je wel 2 vs 2 doen dan? Lijkt me ook wel lachen dan.
Jammer, wij moeten ook weer even wat potjes doen. Jij bent aardig goed.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:36 schreef Santello het volgende:
[..]
Met 14 kon je nog zo'n lobby joinen en dan met 4 man in een room gaan. Dat is er niet meer geloof ik :S
We kunnen wel 3v3 bij Rijst thuis doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:37 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Jammer, wij moeten ook weer even wat potjes doen. Jij bent aardig goed.
+ BBQ.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:55 schreef Santello het volgende:
[..]
We kunnen wel 3v3 bij Rijst thuis doen.
Ja man.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:34 schreef Rijst het volgende:
Lekker seizoen van rogan gewonnen. Volgende x beter knul
Kut Belgen.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja wat dacht je van belgie. Echt een kutelftal hebben ze.
Ja... Eerst potje 2-2.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Waren 2 leuke partijen net tegen Killmossel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was tegen mijquote:Op zondag 8 juni 2014 22:57 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Ja... Eerst potje 2-2.
Tweede potje 3-0 voor, toen 3-3 en toch 4-3 gewonnen (wel mazzel gehad, ik had veel minder kansen). Binnenkort tegen fokker101 ff een rematch pakken, kijken of ik niet meer met 5-0 vernederd word.
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:17 schreef Yi-Long het volgende:
Hey hey hey!!! Dit is het PS4 topic, niet het FIFA PS4 topic! Ophouden nou! Laatste waarschuwing, of ik schop mijn Adidas Predator richting je endeldarm!!!![]()
![]()
FIFASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nope..net tegen hem gespeeld.Krijg ik in de laatste minuut een goal tegen terwijl ik zelf al 5 dikke kansen had gehadquote:
Komende donderdag avond, vrijdag, zaterdag en zondag heb ik alle tijd om alles op morbide uit te spelen. Das ook nog de enige achievement die ik moet. Ik ben verder geen noob. als je voorkeur hebt om te communiceren dan heb ik wel een headset of via skypequote:Op zondag 8 juni 2014 14:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet bij Dead Nation alleen de campaign nog op de moeilijkheidsgraad morbide uitspelen. Wie wil die uitdaging in coop aangaan?
een Franse winkel doet het wel, dus nu moet nl het ook doen? Ik zie het verband niet. Plus dat game mania vast eerst de wachtlijst wil wegwerkenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Amazon.fr verkoopt nog PS4.
Maar waarom Gamemania en Yourgamezone niet??
dat ookquote:Op maandag 9 juni 2014 00:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
een Franse winkel doet het wel, dus nu moet nl het ook doen? Ik zie het verband niet. Plus dat game mania vast eerst de wachtlijst wil wegwerken
je dacht je voegt me gewoon even random toequote:Op maandag 9 juni 2014 01:14 schreef bakacakes het volgende:
Wat een tof spel is Trine 2 zeg, maar dan wel in de co-op! Erg vermakelijk om een level even tussen het fifa door te spelen
Ja, potje fifa laterquote:Op maandag 9 juni 2014 01:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
je dacht je voegt me gewoon even random toe
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:17 schreef Yi-Long het volgende:
Hey hey hey!!! Dit is het PS4 topic, niet het FIFA PS4 topic! Ophouden nou! Laatste waarschuwing, of ik schop mijn Adidas Predator richting je endeldarm!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
FFXIV is uit sinds april 2014quote:Op maandag 9 juni 2014 10:38 schreef Rijst het volgende:
Verslaaafd geraakt aan FFX! Gisteren tot 3uur lopen spelen. Dat is me lang niet gebeurd bij een game.
Jammer dat FF14 nog lang niet uitkomt.
Hij bedoelt waarschijnlijk 15quote:
Laat het niet nog eens gebeurenquote:
komt door die stomme mmo's. Deeltje 12 was dat ook en volgens mij was dat ook geen groot succes.quote:
Dat was 11quote:Op maandag 9 juni 2014 10:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
komt door die stomme mmo's. Deeltje 12 was dat ook en volgens mij was dat ook geen groot succes.
Gaarne! psn Chanrichquote:Op zondag 8 juni 2014 11:50 schreef killfrenzy het volgende:
Wie moest er nog de OP in?
[..]
Np
Heeft iemand btw Worms geprobeerd, ervaringen?
Ik neem aan dat Rijst inmiddels een note heeft gekregen?quote:
Vragen om een note levert een note bij jezelf op!quote:Op maandag 9 juni 2014 11:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Rijst inmiddels een note heeft gekregen?
Ik vroeg heul niet om een notequote:Op maandag 9 juni 2014 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vragen om een note levert een note bij jezelf op!
Ik had dat in het begin ook met BF4. Mijn crosshair schoot alle kanten op behalve op de tegenstander zelf. Ik wende er al gauw aan. Sowieso maakte een red dot sight (attachment) of welke andere 'dot' dan ook een heel groot verschil in tegenstelling tot wapens zonder attachmentsquote:Op maandag 9 juni 2014 12:11 schreef rihago het volgende:
Iemand misschien eens zin om mij wat tips en tricks voor bf4 te geven. Ingame.
Ik krijg maar niet voor mekaar om netjes wat kills te krijgen en eindig telkens laatste.
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vroeg heul niet om een noteIk deed een aanname
Zoals gezeur over een topic?quote:
Kan je me wat youtube gameplay linken? Ik zie heel veel verschillende.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:38 schreef Rijst het volgende:
Verslaaafd geraakt aan FFX! Gisteren tot 3uur lopen spelen. Dat is me lang niet gebeurd bij een game.
Jammer dat FF14 nog lang niet uitkomt.
Dan moet je niet bij mij zijn denk ik, ik kan heel slecht tellen.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Kan je me wat youtube gameplay linken? Ik zie heel veel verschillende.
Wat post je dat hier dan. Zwerver :pquote:Op maandag 9 juni 2014 12:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij mij zijn denk ik, ik kan heel slecht tellen.
Nee maar serieus, die FFX HD is voor de ps3 he.
We moeten het toch ergens over hebben voordat de E3 begint.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:24 schreef emokid het volgende:
Anders opent iemad een PS4 slowchat topic aan? Wat een complete onzin in de helft van de posts. Dingen die niemand wilt lezen.
binnekort even rematchquote:Op maandag 9 juni 2014 12:46 schreef Rogan het volgende:
[..]
We moeten het toch ergens over hebben voordat de E3 begint.
Sowieso. Ik zal zo even boodschappen doen, naar de sportschool en daarna ben ik wel in voor een rematch.quote:
ook? deel 14 is wel een succes. Nou ja, de herkansing dan, want het eerste deel van 14 hebben ze weggeflikkerd. Vandaar ook de dubbele betekenis 'a realm reborn'. En alle verwijzingen in de game na die eerste mislukte pogingquote:Op maandag 9 juni 2014 10:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
komt door die stomme mmo's. Deeltje 12 was dat ook en volgens mij was dat ook geen groot succes.
Waar heb je precies moeite mee? Sensitivity aanpassen kan helpenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:11 schreef rihago het volgende:
Iemand misschien eens zin om mij wat tips en tricks voor bf4 te geven. Ingame.
Ik krijg maar niet voor mekaar om netjes wat kills te krijgen en eindig telkens laatste.
Welke spel is dat?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:24 schreef esox83 het volgende:
Iemand interesse in een ps4 incl 2 controllers en whatchdogs? regio Rotterdam
en als je het aan de ps4 hangt en op de ps-toets drukt? Als ie dan niet reageert heb je iets te hard gegooid ...quote:Op maandag 9 juni 2014 14:03 schreef wieisboos het volgende:
Mijn controller doet het niet meergisteren deed hij het gewoon nog, net wilde ik mijn PS4 aanzetten maar hij doet nu niks meer. Geen lichtje dat aangaat en als ik hem aan de stroom hang gebeurt er ook niets
Ook nietquote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
en als je het aan de ps4 hangt en op de ps-toets drukt? Als ie dan niet reageert heb je iets te hard gegooid ...
awkward. Ik weet niet of er ergens een reset-mogelijkheid is, anders terug naar de winkel er mee.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ook nietmaar toen ik gister stopte deed 'ie het gewoon nog, nu niet meer..
Op de pc proberen te koppelen,quote:Op maandag 9 juni 2014 14:03 schreef wieisboos het volgende:
Mijn controller doet het niet meergisteren deed hij het gewoon nog, net wilde ik mijn PS4 aanzetten maar hij doet nu niks meer. Geen lichtje dat aangaat en als ik hem aan de stroom hang gebeurt er ook niets
heb je geen garantie dan? Gewoon naar het winkeltje toe gaan en een nu hoalenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ook nietmaar toen ik gister stopte deed 'ie het gewoon nog, nu niet meer..
Vreselijk he zwakke controllers die Dualshocks 4. Die van mij nog niet maar mijn R2 piept de hele tijd..quote:
Controller omruilen. Je hebt garantie.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:49 schreef Rijst het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/o(...)s4/9200000021764880/
Deze halen dan. Heb nog een kadobon.
Dan zit ik een paar dagen zonder controllerquote:Op maandag 9 juni 2014 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Controller omruilen. Je hebt garantie.
De winkel heeft geen voorraad meer?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan zit ik een paar dagen zonder controller
Ik zal even kijken, heb de ps4 destijds 2e hands gekocht in seal. Heb de factuur op zijn naam staan, morgen ffe langs de bartsmitquote:Op maandag 9 juni 2014 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De winkel heeft geen voorraad meer?
Krijg je meteen een nieuwe mee, ik heb de ps4 ook via marktplaatsquote:Op maandag 9 juni 2014 15:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zal even kijken, heb de ps4 destijds 2e hands gekocht in seal. Heb de factuur op zijn naam staan, morgen ffe langs de bartsmit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |