Waar heb je precies moeite mee? Sensitivity aanpassen kan helpenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:11 schreef rihago het volgende:
Iemand misschien eens zin om mij wat tips en tricks voor bf4 te geven. Ingame.
Ik krijg maar niet voor mekaar om netjes wat kills te krijgen en eindig telkens laatste.
Welke spel is dat?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:24 schreef esox83 het volgende:
Iemand interesse in een ps4 incl 2 controllers en whatchdogs? regio Rotterdam
en als je het aan de ps4 hangt en op de ps-toets drukt? Als ie dan niet reageert heb je iets te hard gegooid ...quote:Op maandag 9 juni 2014 14:03 schreef wieisboos het volgende:
Mijn controller doet het niet meergisteren deed hij het gewoon nog, net wilde ik mijn PS4 aanzetten maar hij doet nu niks meer. Geen lichtje dat aangaat en als ik hem aan de stroom hang gebeurt er ook niets
Ook nietquote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
en als je het aan de ps4 hangt en op de ps-toets drukt? Als ie dan niet reageert heb je iets te hard gegooid ...
awkward. Ik weet niet of er ergens een reset-mogelijkheid is, anders terug naar de winkel er mee.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ook nietmaar toen ik gister stopte deed 'ie het gewoon nog, nu niet meer..
Op de pc proberen te koppelen,quote:Op maandag 9 juni 2014 14:03 schreef wieisboos het volgende:
Mijn controller doet het niet meergisteren deed hij het gewoon nog, net wilde ik mijn PS4 aanzetten maar hij doet nu niks meer. Geen lichtje dat aangaat en als ik hem aan de stroom hang gebeurt er ook niets
heb je geen garantie dan? Gewoon naar het winkeltje toe gaan en een nu hoalenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ook nietmaar toen ik gister stopte deed 'ie het gewoon nog, nu niet meer..
Vreselijk he zwakke controllers die Dualshocks 4. Die van mij nog niet maar mijn R2 piept de hele tijd..quote:
Controller omruilen. Je hebt garantie.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:49 schreef Rijst het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/o(...)s4/9200000021764880/
Deze halen dan. Heb nog een kadobon.
Dan zit ik een paar dagen zonder controllerquote:Op maandag 9 juni 2014 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Controller omruilen. Je hebt garantie.
De winkel heeft geen voorraad meer?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan zit ik een paar dagen zonder controller
Ik zal even kijken, heb de ps4 destijds 2e hands gekocht in seal. Heb de factuur op zijn naam staan, morgen ffe langs de bartsmitquote:Op maandag 9 juni 2014 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De winkel heeft geen voorraad meer?
Krijg je meteen een nieuwe mee, ik heb de ps4 ook via marktplaatsquote:Op maandag 9 juni 2014 15:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zal even kijken, heb de ps4 destijds 2e hands gekocht in seal. Heb de factuur op zijn naam staan, morgen ffe langs de bartsmit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |