niet zo'n klein beetje ook, jheuzus. Check buienradar.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:55 schreef Fokker101 het volgende:
omg er komt straks onweeeer hopelijk blijft mijn schatje nog leven (PS4)
van mij ook na 2 dagen zat er al een scheur in het rubberquote:
Oh ja R2 is ook bij mij aan het piepen. Vreselijk irritant gevoel en geluid. Bah bah bah.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:46 schreef Fokker101 het volgende:
Vreselij
[..]
Vreselijk he zwakke controllers die Dualshocks 4. Die van mij nog niet maar mijn R2 piept de hele tijd..
Zit gewoon stof in als je blaast is het even wegquote:Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Oh ja R2 is ook bij mij aan het piepen. Vreselijk irritant gevoel en geluid. Bah bah bah.
Bedankt voor de tip! Dit had ik nog niet eerder geprobeerd!quote:Op maandag 9 juni 2014 18:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zit gewoon stof in als je blaast is het even weg
Al gedaan helpt niksquote:Op maandag 9 juni 2014 18:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zit gewoon stof in als je blaast is het even weg
Stiekem wil ik 'm ookquote:Op maandag 9 juni 2014 20:25 schreef Maraca het volgende:
Om toch maar wat anders te doen dan ff14 vandaag just dance gekocht (met camera) en omg wat een heerlijk gordijnen dicht spel is dit toch. Ok, vandaag is veel te warm hiervoor maar werkelijk briljant. Nog even los van de gepubliceerde filmpjes die je kunt kijken. Wat spelen veel mannen dit spel
Mannen die op andere mannen vallen dan waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:25 schreef Maraca het volgende:
Om toch maar wat anders te doen dan ff14 vandaag just dance gekocht (met camera) en omg wat een heerlijk gordijnen dicht spel is dit toch. Ok, vandaag is veel te warm hiervoor maar werkelijk briljant. Nog even los van de gepubliceerde filmpjes die je kunt kijken. Wat spelen veel mannen dit spel
Zal wel meevallen. Veel stellen ookquote:Op maandag 9 juni 2014 20:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mannen die op andere mannen vallen dan waarschijnlijk.
Ga je ook jouw filmpjes met ons delen?quote:
Koop het spel iig niet in de ps4 store. Daar is die 10 euro duurder dan in de winkelquote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef Santello het volgende:
[..]
Stiekem wil ik 'm ook
Iemand een camera te koop?
Ik klik op 'doorgaan zonder opslaan'quote:Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga je ook jouw filmpjes met ons delen?
Ik wilde nog wel eens erg dronken mee zingen met guitar hero. Maar gaan staan te dansen gaat me echt te ver.quote:
Ach, niemand ziet hetquote:Op maandag 9 juni 2014 20:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel eens erg dronken mee zingen met guitar hero. Maar gaan staan te dansen gaat me echt te ver.
Komt dragon age ook op PS4? Wat ziet dat er tof uit!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef RRuben het volgende:
EA is nu voor diegene die het nog niet weten ;P http://www.gamespot.com/e3/ea-press-conference-2014/
Lijkt me wel, die vorige kwamen ook uit op de ps3.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Komt dragon age ook op PS4? Wat ziet dat er tof uit!
Zeg schat, heb je de Sims 4-beelden gezien van de E3? Beste Sims ooit.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik klik op 'doorgaan zonder opslaan'sorry schat
Deze Sims shit duurt me te lang hahaquote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lijkt me wel, die vorige kwamen ook uit op de ps3.
Ik wil zometeen een ME zien
geen idee, ziet er wel vet uit ja! Ik hoop eigenlijk alleen op een SSXquote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Komt dragon age ook op PS4? Wat ziet dat er tof uit!
Nee, niet gezien. Wanneer komt hij voor de ps4? En gaat het eenzelfde versie als voor de pc worden?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg schat, heb je de Sims 4-beelden gezien van de E3? Beste Sims ooit.
Oh, dat weet ik niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Wanneer komt hij voor de ps4? En gaat het eenzelfde versie als voor de pc worden?
Ja man. Wil je vechten sahbi?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Fokker101 het volgende:
Santello miss domme vraag ben je echt een mocro
*voegt een bak B&J toe aan haar boodschappenlijst*quote:
ik zag het ook inderdaad. Is ie al te downloaden ?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef IMVHI het volgende:
Zag net dat de Battlefield Hardline beta te downloaden is?
Bestand van 6GB, gaat niet echt snel hier
Ja loopt hier nu langzaam binnen. 1gb binnen nog 5 te gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef utopie het volgende:
[..]
ik zag het ook inderdaad. Is ie al te downloaden ?Store werkt bij mij niet;
Sony Entertainment Network Site niet beschikbaar. De Sony Entertainment Network-winkel is momenteel niet beschikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |