Komt dragon age ook op PS4? Wat ziet dat er tof uit!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef RRuben het volgende:
EA is nu voor diegene die het nog niet weten ;P http://www.gamespot.com/e3/ea-press-conference-2014/
Lijkt me wel, die vorige kwamen ook uit op de ps3.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Komt dragon age ook op PS4? Wat ziet dat er tof uit!
Zeg schat, heb je de Sims 4-beelden gezien van de E3? Beste Sims ooit.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik klik op 'doorgaan zonder opslaan'sorry schat
Deze Sims shit duurt me te lang hahaquote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lijkt me wel, die vorige kwamen ook uit op de ps3.
Ik wil zometeen een ME zien
geen idee, ziet er wel vet uit ja! Ik hoop eigenlijk alleen op een SSXquote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Komt dragon age ook op PS4? Wat ziet dat er tof uit!
Nee, niet gezien. Wanneer komt hij voor de ps4? En gaat het eenzelfde versie als voor de pc worden?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg schat, heb je de Sims 4-beelden gezien van de E3? Beste Sims ooit.
Oh, dat weet ik niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Wanneer komt hij voor de ps4? En gaat het eenzelfde versie als voor de pc worden?
Ja man. Wil je vechten sahbi?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Fokker101 het volgende:
Santello miss domme vraag ben je echt een mocro
*voegt een bak B&J toe aan haar boodschappenlijst*quote:
ik zag het ook inderdaad. Is ie al te downloaden ?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef IMVHI het volgende:
Zag net dat de Battlefield Hardline beta te downloaden is?
Bestand van 6GB, gaat niet echt snel hier
Ja loopt hier nu langzaam binnen. 1gb binnen nog 5 te gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef utopie het volgende:
[..]
ik zag het ook inderdaad. Is ie al te downloaden ?Store werkt bij mij niet;
Sony Entertainment Network Site niet beschikbaar. De Sony Entertainment Network-winkel is momenteel niet beschikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |