SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Iemand, help deze jongen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:59 schreef BRC004 het volgende:
Zie dat er op Bol.com twee verschillende booksets zijn, weet iemand wat het verschil is tussen deze twee, behalve het verschil van 40 euro?
Link gaat naar Bol.com. Ik ben te lui om eerst helemaal die boeken op te zoeken.quote:
Die van 7 is paperback, die van 5 zijn waarschijnlijk pockets.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
de een heeft 7 boeken, de ander heeft 5 boeken
oftewel bij de ene is deel 3 en deel 5 in 2 boeken opgedeeld
ach sooooquote:
was de quote niet iets meer in de richting van:quote:
Hopen dat als het er meer zijn, dat het er 12 zijn dan. Of 16. Of 20quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie opperde laatst dat er per seizoen 8 personages in de Graveyard stonden?
Tot nu toe zitten er 7 in seizoen 4.
Speculaties over nummer 8?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hopen dat als het er meer zijn, dat het er 12 zijn dan. Of 16. Of 20![]()
Hahaquote:Hopen dat als het er meer zijn, dat het er 12 zijn dan. Of 16. Of 20![]()
En Sam alsjeblieftquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:11 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Hahaanders laat je toch een paar onbelangrijkere personen weg, of doe je er een paar minder belangrijke bij?
Moet er trouwens niet een begravenis geregeld worden voor Locke en Karl Tanner? Die beginnen nu toch wel te stinken... Of mogen ze niet in de gravejard?
(Geen spoilers, alleen wat ik hoop: )
Er komt trouwens nog een shitload aan free folk bij, en Alliser Thorne... Ooh ik hoop zo dat hij pijnlijk sterft, en dat Jon 'm dan nog aankijkt van 'Laters'.
Ho eens, het is Lord Bolton voor jou he... Ik zou maar een beetje uitkijken, want de tradities moeten voortgezet worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:16 schreef MAHL het volgende:
Denk trouwens niet dat Ramsay het leuk vindt als hij ziet dat hij hier nog een Snow genoemd wordt.
ze is al 17 toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:21 schreef Mr.Major het volgende:
Sam is toevallig wel de enige die een White Walker heeft vermoord, en daarmee tegelijk het leven van z'n vriendin en haar baby heeft gered ( is het geen leuk stel?)
Daar is de Mountain een poesje bij hoor, dus Sam overleeft het zeker
@ Hierboven
Nog eventjes wachten, maar ik begrijp wat je bedoelt, leuke griet die Maisie, beetje gek xD
als ze al 17 is, is ze al uitgegroeid als meisje-zijnde. Dus zal wel meevallenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:46 schreef Evertjan het volgende:
ze moeten inderdaad wel oppassen dat die kinderen niet te snel doorgroeien anders kunnen ze niet meer doorgaan als 12 of 14 jarige
Ontkom je toch niet aan. Boeken zijn nog lang niet klaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:46 schreef Evertjan het volgende:
ze moeten inderdaad wel oppassen dat die kinderen niet te snel doorgroeien anders kunnen ze niet meer doorgaan als 12 of 14 jarige
Ik hoorde dat Michael J Fox Bran gaat spelen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:46 schreef Evertjan het volgende:
Haha, scherp! Dat moet ik nog eens een keer aanpassen. Help me er aub na volgende ep. aan herinneren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:16 schreef MAHL het volgende:
Denk trouwens niet dat Ramsay het leuk vindt als hij ziet dat hij hier nog een Snow genoemd wordt.
Ik denk dat die blauwe kaart, na volgende aflevering wel 80% rood zal zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haha, scherp! Dat moet ik nog eens een keer aanpassen. Help me er aub na volgende ep. aan herinneren.
Sam moet sowieso keihard sterven. Ik haat hem.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En Sam alsjeblieftVolgens mij is iedereen hem liever kwijt dan rijk.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wie zou hier nog meer arya doen?
Of ben ik de enige?
Dit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:06 schreef VeX- het volgende:
[..]
Sam moet sowieso keihard sterven. Ik haat hem.
Er wordt hier inderdaad iets verslapt... Dit is niet haar uhm... beste foto.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
Moet dit een foto zijn die mijn gevoel versterkt of juist verslapt?!
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:44 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind haar op geen enkele manier aantrekkelijk, weg ermee.
quote:
Nouja lelijk is ze zeker niet.quote:
ja miss was die foto ook niet zo goed gekozenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nouja lelijk is ze zeker niet.
Maar maak dan wel een goede foto en die wenkbrauwen mogen iets minder.
die eerste foto is ze nou ook niet echt prachtigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:52 schreef chroestjov het volgende:
Als ik dan toch moet kiezen dan kies ik met 100% zekerheid voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gelukkige huisvrouwquote:
Milf en jailbait?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil een trio met Arya en Cersei.
Groen blaadje en milf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohja zon totaal niet relevante karakter die 18 seconden in beeld is geweest.quote:
Cat zou ik best snoeihard geven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
en catelyn zijn we ook vergeten, dat was een dikke milf man.
olenna dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Cat zou ik best snoeihard geven.
Maar ik ben dan ook een viespeuk, Heppie en half VBL SC geven me hierin gelijk.
Nee, ik ben nog niet in de gilf-fase aangekomenquote:
Ehh...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik zou trouwens oberynn wel gegeven hebben, ondanks dat ik hetero ben.
dat is niet gay toch?
Zolang je maar no homo zegt is het niet gay, ofzo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat is niet gay toch?
Haha, nou... Ze heeft Daenarys eerst geleerd hoe je een Khal kan pleasen in bed (dat had jij toch onthouden moeten hebben :p).quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
ohja zon totaal niet relevante karakter die 18 seconden in beeld is geweest.
Nu weet ik het weer.
Daar is deze subreddit speciaal voor gemaakt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat is niet gay toch?
Bohhhh die rooie jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zou die redhead die bij Oberyn in dat hoerenhuis zat wel keihard geven.
sowieso broer, redheads boven alles.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zou die redhead die bij Oberyn in dat hoerenhuis zat wel keihard geven.
Nicequote:
Nadat ik een interview met Aidan Gillen heb gezien niet meer, hij ziet eruit als een vrij saai figuur.quote:
Mehquote:
Mwa, ziet er nogal saai uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:42 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Talisa Stark was ook een paradijsvogeltje
Noemde ik zonet ook al ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:42 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Talisa Stark was ook een paradijsvogeltje
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Noemde ik zonet ook al ja.
Al moet ik zeggen dat die Doreah er toch wel beter uitzag.
Ziet er wel leuk uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:51 schreef Mr.Major het volgende:
En myranda? De bedwarmer van onze vriend Ramsey?
[ afbeelding ]
Lekker pittig karakter ook :p
dit is best een leuke foto jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:51 schreef Mr.Major het volgende:
En myranda? De bedwarmer van onze vriend Ramsey?
[ afbeelding ]
Lekker pittig karakter ook :p
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:54 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
dit is best een leuke foto ja
Ik vind Missandei eigenlijk ook wel schattig...
[ afbeelding ]
quote:
Nehhquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iemand die Asha zou geven?
[ afbeelding ]
(Ja, in de TV-serie heet ze Yara).
Of Meera?
[ afbeelding ]
Ik wel.quote:
Over Meera wil ik nog twijfelen. Yara:quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iemand die Asha zou geven?
[ afbeelding ]
(Ja, in de TV-serie heet ze Yara).
Of Meera?
[ afbeelding ]
1. Cersei + Aryaquote:
Lastig, ze photoshoppen haar veel. Hieronder een backstage foto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Lastig, ze photoshoppen haar veel. Hieronder een backstage foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Zo zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Cat zou ik best snoeihard geven.
Maar ik ben dan ook een viespeuk, Heppie en half VBL SC geven me hierin gelijk.
[..]
Lastig, ze photoshoppen haar veel. Hieronder een backstage foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
1. Cersei + Arya
2. Die rooie waar Oberyn en z'n chick mee bezig gingen
3. Sansa
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
[..]
Lastig, ze photoshoppen haar veel. Hieronder een backstage foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging voor het gemak uit van vorige aflevering en deze gif die was langsgekomen.![]()
Bukken, Yv.quote:
Voetfetishistenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:15 schreef Cikx het volgende:
Als je Emilia Clarke intypt op Google is de eerste suggestie 'Emilia Clarke feet'
Ik krijg 'emilia clarke body' en 'emilia clarke mermaid'quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:15 schreef Cikx het volgende:
Als je Emilia Clarke intypt op Google is de eerste suggestie 'Emilia Clarke feet'
Nee, meh, mwahquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:21 schreef Skillstorm het volgende:
Of de wildling vrouwen?
Gilly, Osha en Ygritte?
Ygritte is sowieso een ja.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:20 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ik krijg 'emilia clarke body' en 'emilia clarke mermaid'
Maar gilly is een beetje raarquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik vind Gilly er leuker uitzien dan Osha.
voeten > schoeiselquote:
Gilly heeft in haar onnozele onschuld ook wel iets leuks jaquote:
Kom dan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Och boeiend.
Jij niet wil je zeggen?
Gilly ziet er dom uit, dat neukt lekker wegquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:21 schreef Skillstorm het volgende:
Of de wildling vrouwen?
Gilly, Osha en Ygritte?
Ygritte is sowieso een ja.
Niet dom, onschuldig zoals iemand zei.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gilly ziet er dom uit, dat neukt lekker weg
Ygritte
De actrice niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
Maar uit incest voortgekomen, dat is het eckte probleem
En dan nog, ze is niet gek/dom ofzo door incest.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ooh hebben we het over de actrice, nee dan zit er geen probleem achter
Ja maar dan bestaat de kans dat onze nakomelingen een hogere kans op erfelijke aandoeningen hebben doordat een dergelijke nakomeling (uit een zo'n relatie) een grotere kans heeft homozygoot te zijn voor een recessieve aandoening. Snapje.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En dan nog, ze is niet gek/dom ofzo door incest.Gewoon mee voortplanten en hoppa.
Boeiend het is Westeros.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja maar dan bestaat de kans dat onze nakomelingen een hogere kans op erfelijke aandoeningen hebben doordat een dergelijke nakomeling (uit een zo'n relatie) een grotere kans heeft homozygoot te zijn voor een recessieve aandoening. Snapje.
die konijnentanden worden in ieder geval wel doorgegeven jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja maar dan bestaat de kans dat onze nakomelingen een hogere kans op erfelijke aandoeningen hebben doordat een dergelijke nakomeling (uit een zo'n relatie) een grotere kans heeft homozygoot te zijn voor een recessieve aandoening. Snapje.
In de serie komt ze anders behoorlijk dom over, kun je alles wijs maken. Neukt lekker weg.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niet dom, onschuldig zoals iemand zei.
Het gekke is, dat de afgelopen 3 afleveringen allemaal rond de 50 minuten waren.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:58 schreef Isamaru het volgende:
Mensen!
Ik had net ineens ontdekt dat er deleted scenes te vinden zijn op youtube xD
Die tussen Tywin en Pycelle had sowieso in een aflevering gemoeten![]()
Ik bedoel... Als de afleveringen langer zouden duren was niemand pissed geworden ofzo
Heel vreemd idd.. Aan de kijkcijfers ligt het niet.. En als je die scenes toch al hebt!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het gekke is, dat de afgelopen 3 afleveringen allemaal rond de 50 minuten waren.
Terwijl ze eerder allemaal rond de 60 minuten waren.
Dus ze hadden echt wel tijd voor nog paar min aan footage.
Zelfs na maandag niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik werd een keer voor racist uitgemaakt omdat ik Missandei niet wil palen
Ik vind dit altijd een moeilijke discussie. Ze hadden alledrie wel iets.quote:
Volgens mij begrijp jij het verschil tussen een serie en een film niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:55 schreef MikeyMo het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het wellicht allemaal wat te grootschalig vind?
Leuke serie maar vrijwel elke aflevering Daenerys wiens verhaal compleet los staat van de rest, maar ondertussen een stukje reek/ramsay hier, wildlings/brothers of the night watch daar, nog even een stukje King's Landing oh en dit seizoen zijn de tietjes van Carice nog niet langs geweest dus hier is de verplichte Stannis Baratheon scene van dit seizoen.
Het blijft allemaal maar erg van elkaar verwijderd en slechts een enkele keer komt personage X uit setting 1 om op te duiken in setting 2.
Dit resulteert in dingen als Daenerys die maar niet met de draken in Westeros komt, Wildlings die nou al vanaf seizoen 3 oid het noorden aan het uitslachten zijn maar de Castle Black steeds maar niet aanvallen en dat terwijl Jon Snow echt niet zo'n grote voorsprong had op Ygrit. Nou die dreiging van die ijsmonsters schijnt er te zijn maar we merken er helemaal niets van...
Oh ik snap het prima, maar kijk eens naar een Sopranos of een Breaking Bad... daarvan zijn de verhaallijnen veel meer gefocust.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het verschil tussen een serie en een film niet.
Mooier dan dat rossige touwhaar van Sansa of Ygritte waar iedereen hier zo wild van is.quote:
Nouja, er zijn maar een klein aantal relevante karakters.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Oh ik snap het prima, maar kijk eens naar een Sopranos of een Breaking Bad... daarvan zijn de verhaallijnen veel meer gefocust.
Ik ben ook niet de enige die van de helft van de cast niet direct een naam weet, gewoonweg omdat het zoveel karakters zijn.
Cerseiquote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:22 schreef byah het volgende:
Ik offer me wel op dan als niemand Cercei kiest
Sansa heeft rossig touwhaar? :S Kijken we wel dezelfde serie?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Mooier dan dat rossige touwhaar van Sansa of Ygritte waar iedereen hier zo wild van is.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En Sam alsjeblieftVolgens mij is iedereen hem liever kwijt dan rijk.
en terecht!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik werd een keer voor racist uitgemaakt omdat ik Missandei niet wil palen
iddquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dankzij de gevonden wapens van Jon ja
als iets niks toevoegt voeg ik het ook niet toe in mijn quotequote:
Ik mag Sam niet doodwensen omdat hij zogenaamd zo'n held is voor het doden van een WW'er.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
als iets niks toevoegt voeg ik het ook niet toe in mijn quote
a) van mag jij iedereen doodwensen, veel plezier ermeequote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik mag Sam niet doodwensen omdat hij zogenaamd zo'n held is voor het doden van een WW'er.
Maar de échte held Jon, wie trouwens het ultieme moordwapen voor de WW'ers heeft gevonden mag wel worden doodgewenst. En dáár reageer je dan weer NIET op.
En dat voegt niks toe zeg je?
Oh echt hèquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
a) van mag jij iedereen doodwensen, veel plezier ermee
b) wie de echte held is kan je over discussiëren, ook over de definitie van "held" en voor wie het van toepassing is
c) waar ik wel of niet op reageer is aan mij en alleen aan mij, maar misschien is dat voor jou te ver gegrepen om dat te begrijpen?
d) het voegt niks toe aan mijn punt, dat sam de enige levende wezen in westeros is die een ww heeft gedood en dat alleen al verdient respect ipv doodwensen, ook al is hij uiteraard een lucky bastard
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:42 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.tickld.com/cdn_image_article/a_543_20140603172146.jpg
probably al gepost maar who cares.
leuk!quote:
Ik snap nog steeds niet waaromquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:23 schreef Re het volgende:
Zo, eindelijk bijgelezen en je ziet altijd dat de laatste topics echt nergens meer over gaan, maar ja op een gegeven moment ben je wel weer uitgepraat.
bruut einde natuurlijk met verder wel een leuk thema in de gehele aflevering van "verandering"
grey worm die gevoelens krijgt
ygritte die gilly spaart
reek die theon wordt (en weer terug)
ramsey die bolton wordt
jorah die ontmaskerd wordt
sansa die bad-ass wordt
't is alweer bijna maandag
alweer bijna maandag en alweer bijna 9 maanden wachten op seizoen 5quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:23 schreef Re het volgende:
Zo, eindelijk bijgelezen en je ziet altijd dat de laatste topics echt nergens meer over gaan, maar ja op een gegeven moment ben je wel weer uitgepraat.
bruut einde natuurlijk met verder wel een leuk thema in de gehele aflevering van "verandering"
grey worm die gevoelens krijgt
ygritte die gilly spaart
reek die theon wordt (en weer terug)
ramsey die bolton wordt
jorah die ontmaskerd wordt
sansa die bad-ass wordt
't is alweer bijna maandag
haar hormonen...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom
Herkende ze haar als mede wildling?
Ik snap nog steeds niet dat mensen hier zo'n punt van maken!? Je ziet toch dat ze baby Sam vast had. Moest ze dan echt moeder en kind afmaken!!!??? Niemand is zo harteloos. Of in ieder geval niet de wildlings, die steeds menselijker afgebeeld worden, vooral vergeleken met de Thenns.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom
Herkende ze haar als mede wildling?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:48 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat mensen hier zo'n punt van maken!? Je ziet toch dat ze baby Ned vast had. Moest ze dan echt moeder en kind afmaken!!!??? Niemand is zo harteloos. Of in ieder geval niet de wildlings, die steeds menselijker afgebeeld worden, vooral vergeleken met de Thenns.![]()
Wat wel gaaf was, was dat bloed dat op de achtergrond tussen de kieren van het plafond doorsijpelde. Geweldig detail.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2014 13:49:57 ]
[..]
Ik snap nog steeds niet dat mensen hier zo'n punt van maken!? Je ziet toch dat ze baby Ned vast had. Moest ze dan echt moeder en kind afmaken!!!??? Niemand is zo harteloos. Of in ieder geval niet de wildlings, die steeds menselijker afgebeeld worden, vooral vergeleken met de Thenns.![]()
Wat wel gaaf was, was dat bloed dat op de achtergrond tussen de kieren van het plafond doorsijpelde. Geweldig detail.
Idd ja, ze hadden ook ergens door de wall heen kunnen tunnelen, gezien het feit dat Caste Black de enige bemande post nog is om, om vervolgens ettelijke vierkante km's te gaan koloniseren in het Noorden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:14 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]x100
De wildlings zijn steeds menselijker, ja![]()
Ze roven nog steeds dorpen en moorden vrouwen, kinderen en onschuldige mannen uit zonder enige reden
Zonder enige reden? Heb je wel opgelet?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:14 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]x100
Ze roven nog steeds dorpen en moorden vrouwen, kinderen en onschuldige mannen uit zonder enige reden
Wat een oppervlakkige reactie van een oppervlakkige kijker...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:14 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]x100
Tuurlijk wel. Maar het blijft dom om te zeggen dat ze nu ze honderden onschuldigen gruwelijk vermoorden, maar ÉÉN wildling spaart een moeder en baby, dat ze meteen menselijk worden neergezet. Dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Zonder enige reden? Heb je wel opgelet?
En wat betreft het roven en plunderen doen de lannisters/greyjoys niet voor ze onder.
Zoals gezegd: kom met een andere reden dan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar het blijft dom om te zeggen dat ze nu ze honderden onschuldigen gruwelijk vermoorden, maar ÉÉN wildling spaart een moeder en baby, dat ze meteen menselijk worden neergezet. Dat slaat nergens op.
Dat jij denkt dat de wildlings menselijker worden weergeven omdat er slechtere vormen van mensen dan hunzelf zijn, en dat één wildling iemand spaart, dat is pas oppervlakkig. De wildlings blijven wildlings. Als ze zo mensenlijk waren weergegeven, dan zouden ze ze wel free people gaan noemen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat een oppervlakkige reactie van een oppervlakkige kijker...
Als jij niet ziet hoe de wildlings gaandeweg steeds sympathieker gemaakt worden in hun 'cause' dan ben je gewoon stekeblind. Eerst waren zij nog de grote dreiging uit het noorden, 100.000 wildemannen die het noorden wel eens over kwamen nemen. Eerste encounters met bijv. Ygritte en Osha deed bijna vermoeden dat ze primitieve halfapen waren, in hun gedrag en spreken. Toen bleek dat ze zelf op de loop waren voor een nog groter kwaad. En toen werd Jon zowaar verliefd op een wildling. En toen werden main wildlings als Tormund en Ygritte afgezet tegen meer meedogenloze noorderlingen als Orell en later de Thenns, waardoor ze nog softer en gewetensvoller bleken te zijn.
Maar goed, als jij denkt dat Ygritte Gilly heeft gespaard om een andere reden dan medelijden, dan zij dat maar zo.
Het was inderdaad uit medelijden. Maar het was maar één wildling die iemand spaart. De rest gaat gewoon door met het moorden van vrouwen en kinderen. Dus om te zeggen dat door één wildling met medelijden de wildlings menselijker zijn geworden, slaat nergens op.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zoals gezegd: kom met een andere reden dan.
Tuurlijk gaat Tywin dood. Tyrion gaat echt niet dood, en omdat hij (hoogstwaarschijnlijk) weg vlucht, zal hij eerst wel achter zijn vader aangaan, en Cersei. Maar Cersei zal 't wel weer overleven, omdat ze zo sluw is, die fucking bitch.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:29 schreef Romanus het volgende:
Ik heb eigenlijk het gevoel dat Tywin doodgaat, die is veel te machtig vergeleken met de rest (misschien komt Ollena nog in de buurt). Misschien iets met de schulden bij de Iron Bank? Al zou ik niet weten hoe die hun geld terug gaan krijgen als Tywin dat niet wilt.
Maarja speculatiesEr zijn zoveel personages die ineens dood zouden kunnen gaan. The Hound lijkt nu ook kwetsbaar met die goed in beeld gebrachte wond. Bijna iedereen heeft een hekel aan Cersei en Tyrion's situatie is nou ook niet echt bijzonder veilig.
Er zijn zeker verschillende gradaties binnen het leger te vinden, maar de mensen die er toe doen (althans binnen het verhaal) Thormund/Ygritte/Mance halen er m.i. geen vreugde uit om vrouwen en kinderen af te slachten als ze geen directe bedreiging vormen. Dus wie van dat drietal ook Gilly had gevonden, ze zouden haar lijkt me alledrie in leven hebben gelaten. Wie zou er anders een ongewapende moeder en kind in een kast vermoord hebben? Het kwam mij alleszins niet als een vreemde scene over...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:28 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Het was inderdaad uit medelijden. Maar het was maar één wildling die iemand spaart. De rest gaat gewoon door met het moorden van vrouwen en kinderen. Dus om te zeggen dat door één wildling met medelijden de wildlings menselijker zijn geworden, slaat nergens op.
Wat maakt ze in de eerste plaats onmenselijk dan? Het feit dat ze mensen/onschuldigen doden? In dat geval moet je nog eens een boek van onze eigen geschiedenis open slaanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar het blijft dom om te zeggen dat ze nu ze honderden onschuldigen gruwelijk vermoorden, maar ÉÉN wildling spaart een moeder en baby, dat ze meteen menselijk worden neergezet. Dat slaat nergens op.
Dat maakt ze inderdaad onmenselijk. Overigens, ik vind 80% van iedereen onmenselijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat maakt ze in de eerste plaats onmenselijk dan? Het feit dat ze mensen/onschuldigen doden? In dat geval moet je nog eens een boek van onze eigen geschiedenis open slaan
Laat ons lekker inlevenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vind het altijd maar raar, series en boeken ontleden om de 'achterliggende bedoeling' duidelijk te krijgen.![]()
Castle black heeft een tunnel waar ze met al hun zooi doorheen kunnen. Anders moeten ze klimmen, wat nog veel gevaarlijker is, zoals we hebben kunnen zien.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:51 schreef Mr.Major het volgende:
De wildlings zijn absoluut niet humaan hoor. Ja, ze vluchten weg voor iets dat afschuwelijk is. Ja, de Thenns zijn nog veel erger dan zij.
Maar als een van hen (een vrouw) een moeder met een baby redt, komt dat gewoon omdat het echt een stap te ver is om een pasgeboren baby te vermoorden. Maar ondertussen werken ze wel samen met de Thenns (ja echt vrienden zijn het niet) en vermoorden ze hele groepen onschuldige mensen.
Als er iemand als aardig wordt afgestempeld, dan is het Ygritte, en dan is het alleen maar zo, omdat je haar vergelijkt met andere Wildlings.
Ik begrijp trouwens niet waarom ze bij castle black de muur door willen, de andere vestingen zijn onbemand, ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet weten, aangezien er meerdere wargen zijn kunnen ze er bijv. zo een kraai naar laten kijken. Scheelt hun duizenden doden.
Heb vooral het idee dat dat is omdat het verhaal technischer mooier is om er een 'few vs many' verhaaltje omheen te vlechten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:51 schreef Mr.Major het volgende:
...
Ik begrijp trouwens niet waarom ze bij castle black de muur door willen, de andere vestingen zijn onbemand, ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet weten, aangezien er meerdere wargen zijn kunnen ze er bijv. zo een kraai naar laten kijken. Scheelt hun duizenden doden.
Nu je het zegt... Alleen weten ze niet dat ze maar met zoweinig zijn. En dat Maester Aemon een draak in Eastwatch by the Sea in leven houdt, die nu klaargemaakt wordt voor het gevecht. Oops verkeerde topic :pquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:58 schreef Deceit het volgende:
102 mannen, waarom zou je niet via Castle Black gaan? Vijanden zijn het sowieso voor de Wildlings en Thenns? Lekker afmaken dus
was da? tr?quote:
Posts rapporteren, de NSB'er uithangen.quote:
TR = Modje erbij gehaald om deze eikel te bannen met z'n spoilers.quote:
The fuck?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd een moeilijke discussie. Ze hadden alledrie wel iets.![]()
Joey was echt het knapperdje maar werd gaandeweg steeds dommer geschreven door de makers, wat een turnoff werd naar het eind toe. Chandler was ook niet lelijk maar een beetje treurig (vooral in de liefde) en een neuroot.
Dus ja Ross, wel een mooie lange donkere vent, niks mis mee. Zwaar ondergewaardeerd in de serie dat sowieso.
Dat zei ik net; Khaleesi humorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
The fuck?
Ik bedoelde die roodharige hoer.
Nee, ik zat te trollen met m'n TRquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
Heeft iemand nou hier zojuist een dikke spoiler verteld?
Denk het wel al kon ik het niet lezen, werd gelijk weggesnipt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
Heeft iemand nou hier zojuist een dikke spoiler verteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
wat neem je terugquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:13 schreef Khaleesi het volgende:
Aemon heeft geen geheime draak verstopt mensen, chill.....Hij kan hem zelf niet eens terug vinden, half dode blinde vent dat het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen nood, hij heeft de locatie verteld aan Jeor Morm...... oh kut.........quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij kan hem zelf niet eens terug vinden, half dode blinde vent dat het is
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:14 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Geen nood, hij heeft de locatie verteld aan Jeor Morm...... oh kut.........
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Denk het wel al kon ik het niet lezen, werd gelijk weggesnipt.
Dan is het goed.quote:
In de scene ervoor had ze er anders geen enkel probleem mee om barpersoneel en andere burgers te prikken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:34 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Er zijn zeker verschillende gradaties binnen het leger te vinden, maar de mensen die er toe doen (althans binnen het verhaal) Thormund/Ygritte/Mance halen er m.i. geen vreugde uit om vrouwen en kinderen af te slachten als ze geen directe bedreiging vormen. Dus wie van dat drietal ook Gilly had gevonden, ze zouden haar lijkt me alledrie in leven hebben gelaten. Wie zou er anders een ongewapende moeder en kind in een kast vermoord hebben? Het kwam mij alleszins niet als een vreemde scene over...
Het zijn meer de Thenns die rucksichtslos in het rond maaien en Thormund heeft al aangegeven dat ze niet in de hand te houden zijn...
niks mis met nsb ers, die hebben namelijk ook zo hun functie. topics "schoon" houden gaat niet vanzelfquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Posts rapporteren, de NSB'er uithangen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
Dit topic heeft zo mogelijk een nieuw dieptepunt bereikt..
* Slayage stopt volgen.
Dat doe je niet en dat weet je net zo goed.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
Dit topic heeft zo mogelijk een nieuw dieptepunt bereikt..
* GGMM stopt volgen.
Alliser Thorne is dan ook een eerste klas mongool.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:16 schreef Mr.Major het volgende:
Ik begrijp trouwens wel echt niet waarom Alliser die tunnel niet heeft dichtgegooid. Alleen omdat Jon met het idee kwam?
Volgens mij is het zo ongeveer zelfmoord, de toegang voor 100.000 vijanden niet af te sluiten -.-
Hij lijkt dan ook niet voor niets op Geert Wildersquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Alliser Thorne is dan ook een eerste klas mongool.
Goede vergelijking.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hij lijkt dan ook niet voor niets op Geert Wilders
Ik moet daar elke keer aan denken als ik die gast zie.quote:
Haha, is je oom ook zo'n perv?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Net als dat Master Pycelle als 2 druppels water op een oom van me lijkt, krijg ik er ook niet uit.
Geen idee, zo goed ken ik hem nu ook weer nietquote:
Jezus.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:57 schreef Cikx het volgende:
Aflevering van maandag wordt de duurste tot nu toe, heeft ongeveer 10 miljoen dollar gekost.
200.000 euro per minuut!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:57 schreef Cikx het volgende:
Aflevering van maandag wordt de duurste tot nu toe, heeft ongeveer 10 miljoen dollar gekost.
Denk je dat Mance een van de eersten is die door de tunnel gaat?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:52 schreef Re het volgende:
ik denk dat de huidige commander Alliser als eerste sneuvelt en Jon terwijl de wildlings door de tunnel gaan de boel laat vollopen zodat er een paar leiders (waaronder mance) in de tunnel worden vereeuwigd.
lijkt me wel een vette scene
nee niet als eerste, eerst een paar 100/1000 en dan Mance en dan gaat de tunnel dicht... of iets in die richtingquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Denk je dat Mance een van de eerste is die door de tunnels gaat?
Bizar eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
200.000 euro per minuut!
3333,3333 euro per seconde!
33,33 euro per milliseconde!
Shitload aan CGI dus!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:57 schreef Cikx het volgende:
Duurder nog dan Blackwater?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:57 schreef Cikx het volgende:
Jep Blackwater kostte 8 miljoen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Duurder nog dan Blackwater?
Hopelijk valt Jon niet flauw voordat het gevecht begint ofzo
''Wat is er gebeurd?''
''Euh, X heeft gewonnen!''
Wel goed en opvallend ja. Gruwelijk zou ik niet zeggen, maar okquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:08 schreef Cikx het volgende:
Je kunt veel over Allister zeggen, maar zijn delivery van zijn zin in de trailer is wel gruwelijk.
Haha hij hyped me in ieder geval wel voor maandag.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wel goed en opvallend ja. Gruwelijk zou ik niet zeggen, maar ok
Ik weiger dit te geloven.quote:
quote:
Psst, pinksteren begint zondag!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Alsof game of thrones op maandag wordt uitgezonden
Ja, wat zou er gebeuren? Het is inderdaad wel waarschijnlijk dat ze elkaar tegen gaan komen. Ik denk eigenlijk dat ze allebei elkaar niet durven te doden.quote:
Als ze elkaar zien denk ik dat ze zo vanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:18 schreef Mr.Major het volgende:
Whaha de aflevering gaat niet door ivm pinksteren... Alleen ik kan hier iedereen dingen laten geloven
[..]
Ja, wat zou er gebeuren? Het is inderdaad wel waarschijnlijk dat ze elkaar tegen gaan komen. Ik denk eigenlijk dat ze allebei elkaar niet durven te doden.
Onvermijdelijk dat ze elkaar tegenkomen inderdaad, hopelijk slacht Ygritte hem af, maar ik zie het niet gebeuren. Wat zal er verder gebeuren? Zullen de Wildlings Castle Black innemen en iedereen afslachten/mensen gevangen nemen/mensen ontsnappen? Of zal de Nights Watch winnen? Lijkt me vrij onmogelijk tenzij ze of hulp krijgen van buitenaf of nog een of ander trucje hebben, wat ik niet denk anders was er vast wel over gesproken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:18 schreef Mr.Major het volgende:
Whaha de aflevering gaat niet door ivm pinksteren... Alleen ik kan hier iedereen dingen laten geloven
[..]
Ja, wat zou er gebeuren? Het is inderdaad wel waarschijnlijk dat ze elkaar tegen gaan komen. Ik denk eigenlijk dat ze allebei elkaar niet durven te doden.
Misschien net als de cheatcode met de Tyrells bij Blackwater een andere cheatcode?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:26 schreef Mr.Major het volgende:
Als ze niks verzinnen maken ze echt geen kans
Dat zou ik inderdaad best zien gebeuren, al zou die met zijn geld Kings Landing gaan overnemen niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
misschien komt stannis enzo helpen? die zouden daarheen gaan toch
Mag hij wel met het vliegtuig komen anders is ie te laat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
misschien komt stannis enzo helpen? die zouden daarheen gaan toch
Ja maar die melissandre had toch gezegd dat ze eerst daarheen moesten?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:29 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad best zien gebeuren, al zou die met zijn geld Kings Landing gaan overnemen niet?
Dat klopt. Interessant.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja maar die melissandre had toch gezegd dat ze eerst daarheen moesten?
Boekinfoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:40 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Buiten het eerste boek lezen.
En dat Jon dan de leider wordt van die wildlings en ineens een vet leger heeft om het noorden te heroveren en zijn pseudo vader en broer te wreken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:52 schreef Re het volgende:
ik denk dat de huidige commander Alliser als eerste sneuvelt en Jon terwijl de wildlings door de tunnel gaan de boel laat vollopen zodat er een paar leiders (waaronder mance) in de tunnel worden vereeuwigd.
lijkt me wel een vette scene
Weet ik toch, herken de dialoog.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jongen, eerste boek.
Episode 3 ofzo in de serie.
Daarna in één keer doorstoten naar King's Landing waar Daenerys imiddels ook aangekomen is en dan samen over het koninkrijk heersen nadat ze Tywin net zoals in Ali G. voor het hele hof laten dansen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:00 schreef Omega het volgende:
[..]
En dat Jon dan de leider wordt van die wildlings en ineens een vet leger heeft om het noorden te heroveren en zijn pseudo vader en broer te wreken.
In dezelfde kleren als later bij Ali Gquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarna in één keer doorstoten naar King's Landing waar Daenerys imiddels ook aangekomen is en dan samen over het koninkrijk heersen nadat ze Tywin net zoals in Ali G. voor het hele hof laten dansen.
En Tyrion die dan even met z'n vinger draait om Tywin te laten beginnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |