Nu je het zegt... Alleen weten ze niet dat ze maar met zoweinig zijn. En dat Maester Aemon een draak in Eastwatch by the Sea in leven houdt, die nu klaargemaakt wordt voor het gevecht. Oops verkeerde topic :pquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:58 schreef Deceit het volgende:
102 mannen, waarom zou je niet via Castle Black gaan? Vijanden zijn het sowieso voor de Wildlings en Thenns? Lekker afmaken dus
was da? tr?quote:
Posts rapporteren, de NSB'er uithangen.quote:
TR = Modje erbij gehaald om deze eikel te bannen met z'n spoilers.quote:
The fuck?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd een moeilijke discussie. Ze hadden alledrie wel iets.![]()
Joey was echt het knapperdje maar werd gaandeweg steeds dommer geschreven door de makers, wat een turnoff werd naar het eind toe. Chandler was ook niet lelijk maar een beetje treurig (vooral in de liefde) en een neuroot.
Dus ja Ross, wel een mooie lange donkere vent, niks mis mee. Zwaar ondergewaardeerd in de serie dat sowieso.
Dat zei ik net; Khaleesi humorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
The fuck?
Ik bedoelde die roodharige hoer.
Nee, ik zat te trollen met m'n TRquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
Heeft iemand nou hier zojuist een dikke spoiler verteld?
Denk het wel al kon ik het niet lezen, werd gelijk weggesnipt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
Heeft iemand nou hier zojuist een dikke spoiler verteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
wat neem je terugquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:13 schreef Khaleesi het volgende:
Aemon heeft geen geheime draak verstopt mensen, chill.....Hij kan hem zelf niet eens terug vinden, half dode blinde vent dat het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen nood, hij heeft de locatie verteld aan Jeor Morm...... oh kut.........quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij kan hem zelf niet eens terug vinden, half dode blinde vent dat het is
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:14 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Geen nood, hij heeft de locatie verteld aan Jeor Morm...... oh kut.........
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Denk het wel al kon ik het niet lezen, werd gelijk weggesnipt.
Dan is het goed.quote:
In de scene ervoor had ze er anders geen enkel probleem mee om barpersoneel en andere burgers te prikken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:34 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Er zijn zeker verschillende gradaties binnen het leger te vinden, maar de mensen die er toe doen (althans binnen het verhaal) Thormund/Ygritte/Mance halen er m.i. geen vreugde uit om vrouwen en kinderen af te slachten als ze geen directe bedreiging vormen. Dus wie van dat drietal ook Gilly had gevonden, ze zouden haar lijkt me alledrie in leven hebben gelaten. Wie zou er anders een ongewapende moeder en kind in een kast vermoord hebben? Het kwam mij alleszins niet als een vreemde scene over...
Het zijn meer de Thenns die rucksichtslos in het rond maaien en Thormund heeft al aangegeven dat ze niet in de hand te houden zijn...
niks mis met nsb ers, die hebben namelijk ook zo hun functie. topics "schoon" houden gaat niet vanzelfquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Posts rapporteren, de NSB'er uithangen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
Dit topic heeft zo mogelijk een nieuw dieptepunt bereikt..
* Slayage stopt volgen.
Dat doe je niet en dat weet je net zo goed.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
Dit topic heeft zo mogelijk een nieuw dieptepunt bereikt..
* GGMM stopt volgen.
Alliser Thorne is dan ook een eerste klas mongool.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:16 schreef Mr.Major het volgende:
Ik begrijp trouwens wel echt niet waarom Alliser die tunnel niet heeft dichtgegooid. Alleen omdat Jon met het idee kwam?
Volgens mij is het zo ongeveer zelfmoord, de toegang voor 100.000 vijanden niet af te sluiten -.-
Hij lijkt dan ook niet voor niets op Geert Wildersquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Alliser Thorne is dan ook een eerste klas mongool.
Goede vergelijking.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hij lijkt dan ook niet voor niets op Geert Wilders
Ik moet daar elke keer aan denken als ik die gast zie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |