Gilly heeft in haar onnozele onschuld ook wel iets leuks jaquote:
Kom dan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Och boeiend.
Jij niet wil je zeggen?
Gilly ziet er dom uit, dat neukt lekker wegquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:21 schreef Skillstorm het volgende:
Of de wildling vrouwen?
Gilly, Osha en Ygritte?
Ygritte is sowieso een ja.
Niet dom, onschuldig zoals iemand zei.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gilly ziet er dom uit, dat neukt lekker weg
Ygritte
De actrice niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
Maar uit incest voortgekomen, dat is het eckte probleem
En dan nog, ze is niet gek/dom ofzo door incest.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ooh hebben we het over de actrice, nee dan zit er geen probleem achter
Ja maar dan bestaat de kans dat onze nakomelingen een hogere kans op erfelijke aandoeningen hebben doordat een dergelijke nakomeling (uit een zo'n relatie) een grotere kans heeft homozygoot te zijn voor een recessieve aandoening. Snapje.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En dan nog, ze is niet gek/dom ofzo door incest.Gewoon mee voortplanten en hoppa.
Boeiend het is Westeros.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja maar dan bestaat de kans dat onze nakomelingen een hogere kans op erfelijke aandoeningen hebben doordat een dergelijke nakomeling (uit een zo'n relatie) een grotere kans heeft homozygoot te zijn voor een recessieve aandoening. Snapje.
die konijnentanden worden in ieder geval wel doorgegeven jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja maar dan bestaat de kans dat onze nakomelingen een hogere kans op erfelijke aandoeningen hebben doordat een dergelijke nakomeling (uit een zo'n relatie) een grotere kans heeft homozygoot te zijn voor een recessieve aandoening. Snapje.
In de serie komt ze anders behoorlijk dom over, kun je alles wijs maken. Neukt lekker weg.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niet dom, onschuldig zoals iemand zei.
Het gekke is, dat de afgelopen 3 afleveringen allemaal rond de 50 minuten waren.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:58 schreef Isamaru het volgende:
Mensen!
Ik had net ineens ontdekt dat er deleted scenes te vinden zijn op youtube xD
Die tussen Tywin en Pycelle had sowieso in een aflevering gemoeten![]()
Ik bedoel... Als de afleveringen langer zouden duren was niemand pissed geworden ofzo
Heel vreemd idd.. Aan de kijkcijfers ligt het niet.. En als je die scenes toch al hebt!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het gekke is, dat de afgelopen 3 afleveringen allemaal rond de 50 minuten waren.
Terwijl ze eerder allemaal rond de 60 minuten waren.
Dus ze hadden echt wel tijd voor nog paar min aan footage.
Zelfs na maandag niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik werd een keer voor racist uitgemaakt omdat ik Missandei niet wil palen
Ik vind dit altijd een moeilijke discussie. Ze hadden alledrie wel iets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |