Nehhquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iemand die Asha zou geven?
[ afbeelding ]
(Ja, in de TV-serie heet ze Yara).
Of Meera?
[ afbeelding ]
Ik wel.quote:
Over Meera wil ik nog twijfelen. Yara:quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iemand die Asha zou geven?
[ afbeelding ]
(Ja, in de TV-serie heet ze Yara).
Of Meera?
[ afbeelding ]
1. Cersei + Aryaquote:
Lastig, ze photoshoppen haar veel. Hieronder een backstage foto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Lastig, ze photoshoppen haar veel. Hieronder een backstage foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Zo zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Cat zou ik best snoeihard geven.
Maar ik ben dan ook een viespeuk, Heppie en half VBL SC geven me hierin gelijk.
[..]
Lastig, ze photoshoppen haar veel. Hieronder een backstage foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
1. Cersei + Arya
2. Die rooie waar Oberyn en z'n chick mee bezig gingen
3. Sansa
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
[..]
Lastig, ze photoshoppen haar veel. Hieronder een backstage foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging voor het gemak uit van vorige aflevering en deze gif die was langsgekomen.![]()
Bukken, Yv.quote:
Voetfetishistenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:15 schreef Cikx het volgende:
Als je Emilia Clarke intypt op Google is de eerste suggestie 'Emilia Clarke feet'
Ik krijg 'emilia clarke body' en 'emilia clarke mermaid'quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:15 schreef Cikx het volgende:
Als je Emilia Clarke intypt op Google is de eerste suggestie 'Emilia Clarke feet'
Nee, meh, mwahquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:21 schreef Skillstorm het volgende:
Of de wildling vrouwen?
Gilly, Osha en Ygritte?
Ygritte is sowieso een ja.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:20 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ik krijg 'emilia clarke body' en 'emilia clarke mermaid'
Maar gilly is een beetje raarquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik vind Gilly er leuker uitzien dan Osha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |