als ze al 17 is, is ze al uitgegroeid als meisje-zijnde. Dus zal wel meevallenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:46 schreef Evertjan het volgende:
ze moeten inderdaad wel oppassen dat die kinderen niet te snel doorgroeien anders kunnen ze niet meer doorgaan als 12 of 14 jarige
Ontkom je toch niet aan. Boeken zijn nog lang niet klaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:46 schreef Evertjan het volgende:
ze moeten inderdaad wel oppassen dat die kinderen niet te snel doorgroeien anders kunnen ze niet meer doorgaan als 12 of 14 jarige
Ik hoorde dat Michael J Fox Bran gaat spelen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:46 schreef Evertjan het volgende:
Haha, scherp! Dat moet ik nog eens een keer aanpassen. Help me er aub na volgende ep. aan herinneren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:16 schreef MAHL het volgende:
Denk trouwens niet dat Ramsay het leuk vindt als hij ziet dat hij hier nog een Snow genoemd wordt.
Ik denk dat die blauwe kaart, na volgende aflevering wel 80% rood zal zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haha, scherp! Dat moet ik nog eens een keer aanpassen. Help me er aub na volgende ep. aan herinneren.
Sam moet sowieso keihard sterven. Ik haat hem.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En Sam alsjeblieftVolgens mij is iedereen hem liever kwijt dan rijk.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wie zou hier nog meer arya doen?
Of ben ik de enige?
Dit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:06 schreef VeX- het volgende:
[..]
Sam moet sowieso keihard sterven. Ik haat hem.
Er wordt hier inderdaad iets verslapt... Dit is niet haar uhm... beste foto.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
Moet dit een foto zijn die mijn gevoel versterkt of juist verslapt?!
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:44 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind haar op geen enkele manier aantrekkelijk, weg ermee.
quote:
Nouja lelijk is ze zeker niet.quote:
ja miss was die foto ook niet zo goed gekozenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nouja lelijk is ze zeker niet.
Maar maak dan wel een goede foto en die wenkbrauwen mogen iets minder.
die eerste foto is ze nou ook niet echt prachtigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:52 schreef chroestjov het volgende:
Als ik dan toch moet kiezen dan kies ik met 100% zekerheid voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |