SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Iemand, help deze jongen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:59 schreef BRC004 het volgende:
Zie dat er op Bol.com twee verschillende booksets zijn, weet iemand wat het verschil is tussen deze twee, behalve het verschil van 40 euro?
Link gaat naar Bol.com. Ik ben te lui om eerst helemaal die boeken op te zoeken.quote:
Die van 7 is paperback, die van 5 zijn waarschijnlijk pockets.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
de een heeft 7 boeken, de ander heeft 5 boeken
oftewel bij de ene is deel 3 en deel 5 in 2 boeken opgedeeld
ach sooooquote:
was de quote niet iets meer in de richting van:quote:
Hopen dat als het er meer zijn, dat het er 12 zijn dan. Of 16. Of 20quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie opperde laatst dat er per seizoen 8 personages in de Graveyard stonden?
Tot nu toe zitten er 7 in seizoen 4.
Speculaties over nummer 8?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hopen dat als het er meer zijn, dat het er 12 zijn dan. Of 16. Of 20![]()
Hahaquote:Hopen dat als het er meer zijn, dat het er 12 zijn dan. Of 16. Of 20![]()
En Sam alsjeblieftquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:11 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Hahaanders laat je toch een paar onbelangrijkere personen weg, of doe je er een paar minder belangrijke bij?
Moet er trouwens niet een begravenis geregeld worden voor Locke en Karl Tanner? Die beginnen nu toch wel te stinken... Of mogen ze niet in de gravejard?
(Geen spoilers, alleen wat ik hoop: )
Er komt trouwens nog een shitload aan free folk bij, en Alliser Thorne... Ooh ik hoop zo dat hij pijnlijk sterft, en dat Jon 'm dan nog aankijkt van 'Laters'.
Ho eens, het is Lord Bolton voor jou he... Ik zou maar een beetje uitkijken, want de tradities moeten voortgezet worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:16 schreef MAHL het volgende:
Denk trouwens niet dat Ramsay het leuk vindt als hij ziet dat hij hier nog een Snow genoemd wordt.
ze is al 17 toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:21 schreef Mr.Major het volgende:
Sam is toevallig wel de enige die een White Walker heeft vermoord, en daarmee tegelijk het leven van z'n vriendin en haar baby heeft gered ( is het geen leuk stel?)
Daar is de Mountain een poesje bij hoor, dus Sam overleeft het zeker
@ Hierboven
Nog eventjes wachten, maar ik begrijp wat je bedoelt, leuke griet die Maisie, beetje gek xD
als ze al 17 is, is ze al uitgegroeid als meisje-zijnde. Dus zal wel meevallenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:46 schreef Evertjan het volgende:
ze moeten inderdaad wel oppassen dat die kinderen niet te snel doorgroeien anders kunnen ze niet meer doorgaan als 12 of 14 jarige
Ontkom je toch niet aan. Boeken zijn nog lang niet klaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:46 schreef Evertjan het volgende:
ze moeten inderdaad wel oppassen dat die kinderen niet te snel doorgroeien anders kunnen ze niet meer doorgaan als 12 of 14 jarige
Ik hoorde dat Michael J Fox Bran gaat spelen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:46 schreef Evertjan het volgende:
Haha, scherp! Dat moet ik nog eens een keer aanpassen. Help me er aub na volgende ep. aan herinneren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:16 schreef MAHL het volgende:
Denk trouwens niet dat Ramsay het leuk vindt als hij ziet dat hij hier nog een Snow genoemd wordt.
Ik denk dat die blauwe kaart, na volgende aflevering wel 80% rood zal zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haha, scherp! Dat moet ik nog eens een keer aanpassen. Help me er aub na volgende ep. aan herinneren.
Sam moet sowieso keihard sterven. Ik haat hem.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En Sam alsjeblieftVolgens mij is iedereen hem liever kwijt dan rijk.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wie zou hier nog meer arya doen?
Of ben ik de enige?
Dit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:06 schreef VeX- het volgende:
[..]
Sam moet sowieso keihard sterven. Ik haat hem.
Er wordt hier inderdaad iets verslapt... Dit is niet haar uhm... beste foto.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
Moet dit een foto zijn die mijn gevoel versterkt of juist verslapt?!
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:44 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind haar op geen enkele manier aantrekkelijk, weg ermee.
quote:
Nouja lelijk is ze zeker niet.quote:
ja miss was die foto ook niet zo goed gekozenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nouja lelijk is ze zeker niet.
Maar maak dan wel een goede foto en die wenkbrauwen mogen iets minder.
die eerste foto is ze nou ook niet echt prachtigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:52 schreef chroestjov het volgende:
Als ik dan toch moet kiezen dan kies ik met 100% zekerheid voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gelukkige huisvrouwquote:
Milf en jailbait?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil een trio met Arya en Cersei.
Groen blaadje en milf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohja zon totaal niet relevante karakter die 18 seconden in beeld is geweest.quote:
Cat zou ik best snoeihard geven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
en catelyn zijn we ook vergeten, dat was een dikke milf man.
olenna dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Cat zou ik best snoeihard geven.
Maar ik ben dan ook een viespeuk, Heppie en half VBL SC geven me hierin gelijk.
Nee, ik ben nog niet in de gilf-fase aangekomenquote:
Ehh...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik zou trouwens oberynn wel gegeven hebben, ondanks dat ik hetero ben.
dat is niet gay toch?
Zolang je maar no homo zegt is het niet gay, ofzo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat is niet gay toch?
Haha, nou... Ze heeft Daenarys eerst geleerd hoe je een Khal kan pleasen in bed (dat had jij toch onthouden moeten hebben :p).quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
ohja zon totaal niet relevante karakter die 18 seconden in beeld is geweest.
Nu weet ik het weer.
Daar is deze subreddit speciaal voor gemaakt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat is niet gay toch?
Bohhhh die rooie jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zou die redhead die bij Oberyn in dat hoerenhuis zat wel keihard geven.
sowieso broer, redheads boven alles.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zou die redhead die bij Oberyn in dat hoerenhuis zat wel keihard geven.
Nicequote:
Nadat ik een interview met Aidan Gillen heb gezien niet meer, hij ziet eruit als een vrij saai figuur.quote:
Mehquote:
Mwa, ziet er nogal saai uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:42 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Talisa Stark was ook een paradijsvogeltje
Noemde ik zonet ook al ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:42 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Talisa Stark was ook een paradijsvogeltje
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Noemde ik zonet ook al ja.
Al moet ik zeggen dat die Doreah er toch wel beter uitzag.
Ziet er wel leuk uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:51 schreef Mr.Major het volgende:
En myranda? De bedwarmer van onze vriend Ramsey?
[ afbeelding ]
Lekker pittig karakter ook :p
dit is best een leuke foto jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:51 schreef Mr.Major het volgende:
En myranda? De bedwarmer van onze vriend Ramsey?
[ afbeelding ]
Lekker pittig karakter ook :p
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:54 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
dit is best een leuke foto ja
Ik vind Missandei eigenlijk ook wel schattig...
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |