Die wildlings enzo worden toch afgeschermd met de muur, maar je zou dan kunnen zeggen dat als ze gewoon vergenoeg het noorden op gaan, ze vanzelf wel aan het zuiden komen (van die map) en dus de rest van westeros? en dat die muur beetje nutteloos isquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoe? Ik heb ze nooit horen praten over de vorm van de wereld
Zelf vind ik kaarten wel fascinerend, ik zou graag een kaart zien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:52 schreef Khaleesi het volgende:
Ik weet niet in hoeverre GRRM zich hiermee bezig gehouden heeft, lijkt me wat onnodig voor hem om daar vanalles rond te verzinnen. Maar elke kaart lijkt me fanmade materiaal en er valt ook een stuk land "van de kaart/wereld" af dus wie weet wat er allemaal nog aan onontdekte continenten zijn.. Niet echt belangrijk voor het verhaal.
Dit is een fascinerende blik in je gedachtegang.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die wildlings enzo worden toch afgeschermd met de muur, maar je zou dan kunnen zeggen dat als ze gewoon vergenoeg het noorden op gaan, ze vanzelf wel aan het zuiden komen (van die map) en dus de rest van westeros? en dat die muur beetje nutteloos is
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die wildlings enzo worden toch afgeschermd met de muur, maar je zou dan kunnen zeggen dat als ze gewoon vergenoeg het noorden op gaan, ze vanzelf wel aan het zuiden komen (van die map) en dus de rest van westeros? en dat die muur beetje nutteloos is
ja als de canadezen afgeschermd zouden zijn zouden ze dat ook wel doenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:15 schreef schijffie het volgende:
[..]![]()
Net als bij ons, als de Canadezen iets te ver naar het noorden lopen, zitten ze ook zo op de zuidpool.
Dan moeten ze toch altijd dat water nog over? En they fear any water their horses can't drink!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
.....watquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Verkeerde groep. Die wildlings vinden water niet zo eng.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch altijd dat water nog over? En they fear any water their horses can't drink!!!![]()
![]()
Vandaar dequote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Verkeerde groep. Die wildlings vinden water niet zo eng.
Zou een mooie twist zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:42 schreef ems. het volgende:
Alsof een middeleeuws barbarenleger een tour rond de wereld gaan maken met een gigantisch leger om vervolgens bij de kust vast te lopen omdat ze geen schepen hebben
okequote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:42 schreef ems. het volgende:
Alsof een middeleeuws barbarenleger een tour rond de wereld gaan maken met een gigantisch leger om vervolgens bij de kust vast te lopen omdat ze geen schepen hebben
Dus er komt een leger van 100000 wildlings uit dat stuk tussen de muur en dat 'the lands of always winter' gebied waar volgens mij dat whitewalker hol is, dan klopt deze kaart toch nooit? Zeker weten fan-made!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is de wereld van game of thrones eigenlijk plat?
want je zou zeggen dat als je ver genoeg noorden gaat, je weer in het zuiden zou opkomen op de map.
Maar die indruk wekt de serie niet.
[ afbeelding ]
Omdat het doorgaans niet echt leuk is, flauw op zijn best.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Waarom is er nog steeds geen Facebook recap?
Hij was er al 2 dagen![]()
http://happyplace.someeca(...)-season-4-episode-8/
Waarbij doorgaans ook als altijd geinterpreteerd kan worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat het doorgaans niet echt leuk is, flauw op zijn best.
Ik doe net mee, dus ik vind ze nog leukquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Waarbij doorgaans ook als altijd geinterpreteerd kan worden.
Nee grapje in het begin waren ze echt leuk, nu beetje ouwe koek.
Nee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:59 schreef BRC004 het volgende:
Zie dat er op Bol.com twee verschillende booksets zijn, weet iemand wat het verschil is tussen deze twee, behalve het verschil van 40 euro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |