Ja? Pfff, ik vergeet echt veel te veel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:27 schreef Tanin het volgende:
Dat tweede punt is dan ook herhaaldelijk aan bod gekomen. Maar inderdaad leuk!
Deleted scene van die schapenherder vlak voordat die draak langs kwam om ze te BBQ-en.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:27 schreef Khaleesi het volgende:
Jawel, seks met dieren.
Maar dat ben ik in de serie nog niet tegengekomen.
Niet geheel realistische weergave dus van de geportretteerde tijd.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:31 schreef Weakling het volgende:
[..]
Deleted scene van die schapenherder vlak voordat die draak langs kwam om ze te BBQ-en.
Klopt, met het idee de bloedlijn puur te houden. Zonder te beseffen dat de genenpoel wel erg klein werd...ze noemen het niet voor niets:"The dark ages"quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:26 schreef Tanin het volgende:
Mjah, het is wel redelijk realistisch, vroeger deden ze niet anders
Ja precies, door zowel Tywin als Cersei.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:27 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dat tweede punt is dan ook herhaaldelijk aan bod gekomen. Maar inderdaad leuk!
Ik vermoed dat Martin gewoon een incestfetisj heeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:33 schreef Pek het volgende:
[..]
Klopt, met het idee de bloedlijn puur te houden. Zonder te beseffen dat de genenpoel wel erg klein werd...ze noemen het niet voor niets:"The dark ages"
Vergeet de targaryens nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Martin gewoon een incestfetisj heeft.
Craster, Theon, de Lannisters.
Ow god ja.quote:
Hij heeft wel twee zussen..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Martin gewoon een incestfetisj heeft.
Craster, Theon, de Lannisters.
En toch helemaal niks hebben met bestialiteit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow god ja.
Ik vind het maar een vieze man, die schrijver.
God weet wat Khaleesi nog allemaal met die draken gaat doenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En toch helemaal niks hebben met bestialiteit.
Wat preuts eigenlijk...
Ik hoef ze niet te zien, maar bedanktquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:51 schreef schijffie het volgende:
[..]
Hij heeft wel twee zussen..
Kan alleen geen foto's vinden
Het had inderdaad nog erger gekund.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En toch helemaal niks hebben met bestialiteit.
Wat preuts eigenlijk...
Nou ze heeft anders wel even flink de buik vol gehad van geschubde babies dus weet niet of ze daar nog zo happig op is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
God weet wat Khaleesi nog allemaal met die draken gaat doen![]()
Nog steeds jammer dat het niet zover is gekomenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het had inderdaad nog erger gekund.
Ik kan me slechts 1 stukje herinneren waarin die Targaryan broer tegen zijn zus zegt dat wat hem betreft ze genomen mag worden door alle paarden van Drogo.
Ach ze had ook de buik vol van drogo en dat kwam ook niet goedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nou ze heeft anders wel even flink de buik vol gehad van geschubde babies dus weet niet of ze daar nog zo happig op is.
Dat bedoel ik, een geschubde baby!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach ze had ook de buik vol van drogo en dat kwam ook niet goed
keeping up appearences is belangrijk, vooral in the game of thrones, feit blijft staan grootste baas in westerosquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:28 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Pfff armoedzaaier, met zijn lege mijnen. Schijnvertoning....Fake tough guy... Braavos' bitch.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dondersgoed weet dat zijn 2 kinderen doktertje speelden.
The Targaryens have always danced too close to madness. King Jaehaerys once told me that madness and greatness are two sides of the same coin. Every time a Targaryen is born, the gods toss a coin in the air and the world holds its breath to see how it will land.quote:
Ik raad je zeker aan de "follow up" threads te lezen op de GoT subreddit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:26 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk die achtergrondinfo die niks over toekomstige dingen verklapt. Het eerste punt had ik niet eens meer in mijn hoofd zitten, kan me niet voor stellen dat het niet in de serie reeds benoemd is geweest. Tweede punt verklaart nog meer waarom er zo neergekeken wordt op Tyrion (behalve dan dat ze letterlijk op hem moeten neer kijken ... ahem). Leuk.
Dan is hij toch juist rond?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is de wereld van game of thrones eigenlijk plat?
want je zou zeggen dat als je ver genoeg noorden gaat, je weer in het zuiden zou opkomen op de map.
Hoe? Ik heb ze nooit horen praten over de vorm van de wereldquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De serie wekt de indruk op dat hij juist niet rond is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |