Denk je dat hij het verworpen heeft omdat hij het niet gelooft of omdat de informatie schadelijk is voor zijn familie?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft er wel van gehoord ja en uiteraard verworpen.
Natuurlijk weet ie dat welquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja goed punt, die is ook wel tof
Ach ergens mag ik tywin wel, hij heeft de oorlog op een effectieve manier gewonnen en een hoop slachtoffers bespaart. Dat joffrey niet van robbert is weet ie niet.
Dat laatste denk ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Denk je dat hij het verworpen heeft omdat hij het niet gelooft of omdat de informatie schadelijk is voor zijn familie?
Wordt dat niet gezegd door Saul Goodman tegen Walter White in BB?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:55 schreef Cikx het volgende:
[..]
"Have you given any thought to a trip to Belize?"
Dat lijkt mij ook. Het moet een intelligente, gehaaide man voorstellen, dus het lijkt me sterk dat hij zo naïef zou zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik.
Ik denk dat ie dondersgoed weet dat zijn 2 kinderen doktertje speelden.
Alleen dat mag natuurlijk nooit en te nimmer een feit worden, slechts speculatie.
Jazeker, briljante scene.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wordt dat niet gezegd door Saul Goodman tegen Walter White in BB?
Volgens mij bedoel je Walder (Frey)quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en dat is wel slim natuurlijk. Balon is de boosdoener terwijl tywin allerlei beloftes heeft gemaakt naar balon. Het gewone klootjesvolk heeft geen idee.
Ja precies, ik was al ff in de warquote:
Hm dat laatste.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Denk je dat hij het verworpen heeft omdat hij het niet gelooft of omdat de informatie schadelijk is voor zijn familie?
Die malle Tywin...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft er wel van gehoord ja en uiteraard verworpen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:08 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Volgens mij is Tywin zelf met familie getrouwd, en anders was het de generatie daarvoor.
SPOILER: Niet echt een spoiler, maar meer achtergrond infoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja delete het maar voordat er weer mensen beginnen te klagen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:15 schreef schijffie het volgende:
Niet echt een spoiler, maar meer achtergrond info
SPOILER: BoekspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indeed. Als je ziet hoe lang hij over een boek doet, andere tijdenquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:15 schreef schijffie het volgende:
Ik vind het wel leuk die achtergrondinfo die niks over toekomstige dingen verklapt. Het eerste punt had ik niet eens meer in mijn hoofd zitten, kan me niet voor stellen dat het niet in de serie reeds benoemd is geweest. Tweede punt verklaart nog meer waarom er zo neergekeken wordt op Tyrion (behalve dan dat ze letterlijk op hem moeten neer kijken ... ahem). Leuk.SPOILER: Niet echt een spoiler, maar meer achtergrond infoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dat tweede punt is dan ook herhaaldelijk aan bod gekomen. Maar inderdaad leuk!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:26 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk die achtergrondinfo die niks over toekomstige dingen verklapt. Het eerste punt had ik niet eens meer in mijn hoofd zitten, kan me niet voor stellen dat het niet in de serie reeds benoemd is geweest. Tweede punt verklaart nog meer waarom er zo neergekeken wordt op Tyrion. Leuk.
Jawel, seks met dieren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:26 schreef Tanin het volgende:
Mjah, het is wel redelijk realistisch, vroeger deden ze niet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |