quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:10 schreef Gezicht het volgende:
Hoe Tyrion op wonderbaarlijke wijze aan de dood ontsnapt.
Tenzij hij ontsnapt door heel King's Landing om te leggen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:10 schreef Gezicht het volgende:
Oh nee wacht, dan zou GRRM niet zo lachen.
Waarna hij stiekem voor MI6 blijkt te werken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:12 schreef Tanin het volgende:
[..]
Tenzij hij ontsnapt door heel King's Landing om te leggen?
Ik denk iets over incest.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:04 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zouden ze hier bespreken? Het plot voor seizoen 5 of mooie vakantiebestemmingen voor Peter Dinklage?
Hij blijkt gewoon faceless te zijn!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Waarna hij stiekem voor MI6 blijkt te werken.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:04 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zouden ze hier bespreken? Het plot voor seizoen 5 of mooie vakantiebestemmingen voor Peter Dinklage?
Hmmz dat zou eigenlijk wel fucking brilliant zijn. Helemaal als de Lannisters zouden omkomen bij een tragisch ongeluk met een wildfire broodrooster.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:14 schreef Tanin het volgende:
[..]
Hij blijkt gewoon faceless te zijn!
JaqenHghar z'n mattie!
Prutser.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:45 schreef Gezicht het volgende:
Tyfus, volgens mij ben ik net gespoilerd. Kut internet ook.
"Have you given any thought to a trip to Belize?"quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:04 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:17 schreef Khaleesi het volgende:
True. Maar Tyrion heeft al vriendelijk bedankt voor de Wall dus dat zit er sowieso niet meer in.
Aliensquote:
Bronn blijft plakken en gaat het spelletje spelenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:
Tirion gaat gewoon kapot, trial is over en zijn champion is stuk. Wie wordt de volgende favoriet
Ik denk Tommen, die is tot dusver wel vriendelijk. Jammer dat opa nog aan de touwtjes rammelt.
Oja goed punt, die is ook wel tofquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:10 schreef Tanin het volgende:
[..]
Aliens
[..]
Bronn blijft plakken en gaat het spelletje spelen
Volgens mij weet Tywin wel dat Joffrey het product is van zijn kinderen hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja goed punt, die is ook wel tof
Ach ergens mag ik tywin wel, hij heeft de oorlog op een effectieve manier gewonnen en een hoop slachtoffers bespaart. Dat joffrey niet van robbert is weet ie niet. Jammer dat ie de nights watch niet serieus neemt, gaat ie nog wel op zijn bordje krijgen vermoed ik.
Hij heeft er wel van gehoord ja en uiteraard verworpen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij weet Tywin wel dat Joffrey het product is van zijn kinderen hoor.
iedereen weet dat, zeer zeker tywin, maar hij zal dat nooit zo uiten uiteraard, zou niet rationeel zijn en dus niet des tywinsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij weet Tywin wel dat Joffrey het product is van zijn kinderen hoor.
Ik vind Tywin wel een baas. De echte heerser, maar dan op de achtergrond zodat hij een minder groot doelwit is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja goed punt, die is ook wel tof
Ach ergens mag ik tywin wel, hij heeft de oorlog op een effectieve manier gewonnen en een hoop slachtoffers bespaart. Dat joffrey niet van robbert is weet ie niet. Jammer dat ie de nights watch niet serieus neemt, gaat ie nog wel op zijn bordje krijgen vermoed ik.
true, momenteel grootste baas in westerosquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind Tywin wel een baas. De echte heerser, maar dan op de achtergrond zodat hij een minder groot doelwit is.
Ja en dat is wel slim natuurlijk. Balon is de boosdoener terwijl tywin allerlei beloftes heeft gemaakt naar balonquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind Tywin wel een baas. De echte heerser, maar dan op de achtergrond zodat hij een minder groot doelwit is.
Pfff armoedzaaier, met zijn lege mijnen. Schijnvertoning....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
true, momenteel grootste baas in westeros
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |