Aflevering 9 is normaal gesproken altijd heftig in HBO series.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 06:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik geloof ook niet dat ie doodgaat want dan krijgen we twee heftige eps achter elkaar en dat is nooit zo bij GoThet kabbelt een beetje voort en af en toe BAM!
Ik probeerde laatst na 3 jaar GoT FOK!ken ook in real life te babbelen met mensen over GoT. Blijkt dat ik Targaryen amper uit kan spreken ___quote:Op vrijdag 6 juni 2014 03:32 schreef schijffie het volgende:
Ik kwam laatst ook buiten hoor. Dacht ik: "leuk, ik ga praten met mensen over mijn favoriete serie Game of Thrones". Geeft één van hen meteen een dikke spoiler over een bepaald personage die wel of niet doodgaat verderop in de serie.
Ben uiteraard meteen terug naar mijn zolderkamer gegaan. Bah! Ik kom wel terug na seizoen 7-8.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb btw maar bitter weinig mensen in mijn omgeving die GoT uberhaupt kijken."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Nee hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:58 schreef SolidasRock het volgende:
Krijgen we die accent-discussie weer...
In de season preview werd anders vermeld dat dit seizoen niet specifiek 1 grote BAM heeft, maar meerdere verspreidt over de afleveringen. Dus wat hebben we nog? Tyrion en Castle Black? Of komt er ook nog wat spannend van Sansa en Arya af? Of gaat Dany nog iets geks doen? Of krijgen we een anti-climax...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 06:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik geloof ook niet dat ie doodgaat want dan krijgen we twee heftige eps achter elkaar en dat is nooit zo bij GoThet kabbelt een beetje voort en af en toe BAM!
Je hebt al 2 a 3 BAM afleveringen gehad. De komende zal ook wel BAM worden en dan de afsluiter waarin alle eindjes weer aan elkaar geknoopt worden en alles klaargelegd wordt voor S5, dus wss filler.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:01 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
In de season preview werd anders vermeld dat dit seizoen niet specifiek 1 grote BAM heeft, maar meerdere verspreidt over de afleveringen. Dus wat hebben we nog? Tyrion en Castle Black? Of komt er ook nog wat spannend van Sansa en Arya af? Of gaat Dany nog iets geks doen? Of krijgen we een anti-climax...
Wanneer begint seizoen 5 dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:06 schreef Spooky4u het volgende:
![]()
Het grote zwart gat dat seizoenseinde heet kom weer snel dichterbij.
Hebben ze niet in een van die afleveringen gezegd dat als de Iron Bank zijn geld niet krijgt, ze 'wraak' nemen door de vijand te sponsoren?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Stannis wil de troon.
Lannisters hebben de troon en schuld bij de Iron Bank.
Iron Bank wil centen zien.
Iron Bank sponsort Stannis.
Stannis maakt gehakt van de Lannisters.
Lannisters kunnen hun schuld nooit terugbetalen.
Iron Bank krijgt geen centen.
Of ik snap het niet, of ik heb ergens iets gemist.
Feitelijk zal Stannis een deel van de schuld overnemen. Als hij koning wordt zal hij wel een deel van de inkomsten moeten afdragen. Lijkt me...quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Stannis wil de troon.
Lannisters hebben de troon en schuld bij de Iron Bank.
Iron Bank wil centen zien.
Iron Bank sponsort Stannis.
Stannis maakt gehakt van de Lannisters.
Lannisters kunnen hun schuld nooit terugbetalen.
Iron Bank krijgt geen centen.
Of ik snap het niet, of ik heb ergens iets gemist.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik probeerde laatst na 3 jaar GoT FOK!ken ook in real life te babbelen met mensen over GoT. Blijkt dat ik Targaryen amper uit kan spreken ___Het klonk een beetje zoals, tsja zoals
Ik heb er gelukkig maar 1 waarmee ik IRL over GoT praat, maar mèn.. dat steenkolen Engelse uitspraakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb btw maar bitter weinig mensen in mijn omgeving die GoT uberhaupt kijken.Ik schaam me
Tie-rie-jon, Denniej, Ooh-buh-rin
Het klink allemaal zo goed in m'n hoofd![]()
"I'm gonna make you the god of tits and wine."quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:04 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zouden ze hier bespreken? Het plot voor seizoen 5 of mooie vakantiebestemmingen voor Peter Dinklage?
OMG SPOILER RAGE RAGE RAGEquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:10 schreef Gezicht het volgende:
Hoe Tyrion op wonderbaarlijke wijze aan de dood ontsnapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |