Huh? Ik dacht dat hij juist niets kreeg. Zal ik wel gemist hebben dan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Waarom gaven ze Stannis dan geld mee? Stannis" march richting de Wall geeft ze waarschijnlijk geen neuk...
Davos kwam toch met gold aan bij die piraat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat hij juist niets kreeg. Zal ik wel gemist hebben dan.
Oh ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Davos kwam toch met gold aan bij die piraat.
Ik zelf ook niet, dat kwam denk ik helemaal niet voor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik mis aardig wat, merk ik. Zo kan ik me ook niets herinneren over dat Stannis naar de Wall zou gaan.
Laatste aflevering van vorig seizoen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet, dat kwam denk ik helemaal niet voor.
Klopt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:53 schreef Slayage het volgende:
geldt ook voor alle mensen die beweren af te zullen haken wanneer tyrion het niet redt
[ afbeelding ]
klinkt interessanterquote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:10 schreef Skillstorm het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik vind die bijnamen soms zo onnodig en overused.
The Hound, The Imp. het zijn gewoon Sandor en Tyrion.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb de boeken niet gelezen of zo hoor, maar het is niet logisch dat hij dood gaat, ook al is het GoT.
en jij gelooft hem?quote:
Jawel, maar ik ging er zelf ook wel vanuit dat die niet dood zou gaan. Zou nu wel echt een schok zijn als het toch gebeurt.quote:
Yuri_Boyka staat bekend om het vrijgeven van spoilers, dus helaas...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ging er zelf ook wel vanuit dat die niet dood zou gaan. Zou nu wel echt een schok zijn als het toch gebeurt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Yuri_Boyka staat bekend om het vrijgeven van spoilers, dus helaas...
Wat is er niet logisch aan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb de boeken niet gelezen of zo hoor, maar het is niet logisch dat hij dood gaat, ook al is het GoT.
Oke, Skillstorm.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:10 schreef Skillstorm het volgende:
nou ik vind the Mountain toch een stuk indrukwekkender klinken dan Gregor Cleganequote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:10 schreef Skillstorm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |