Sarcasme zegt je zeker niets?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is gewoon de acteur die hem speelt. game of thrones is niet echt.
Oeh, das wel heel dichtbij mijquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Tywin Lannister is dinsdag in Bergen op Zoom op bezoek voor de opnames voor de film Michiel de Ruyter.
Ik heb een listig plan... als we 'm nou gijzelen, zou die dan Tyrion vrijlaten ?
Dude...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ik heb geen regel gelezen, maar dat dat mens tommen gaat opgeilen enzo was toch al duidelijk? nachtelijke bezoekjes enzo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Deze berichten probeer ik dus te vermijden... Kutboeken
Wut?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gastquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hmmm ik hoop dat die gijle sma naakt gaat hmmm wat een gijltjequote:Op donderdag 5 juni 2014 20:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou ik heb geen regel gelezen, maar dat dat mens tommen gaat opgeilen enzo was toch al duidelijk? nachtelijke bezoekjes enzo.
Seizoen 1 al ofzo toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hmmm ik hoop dat die gijle sma naakt gaat hmmm wat een gijltje
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
....quote:
...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Van die mensen die van de aflevering de ene helft nooit snapten, de andere helft al zijn vergeten, en dan gaan lopen janken dat iets dat duidelijk genoemd is in de serie een spoiler is.quote:Deze berichten probeer ik dus te vermijden... Kutboeken
Heb je überhaupt gekeken?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat je niet voor de AIVD werkt... want dan had ik nu waarschijnlijk wel een probleem gehad.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:07 schreef Evertjan het volgende:
maar wie heeft er op dit moment nog een groot genoeg leger in Westeros om stand te bieden tegen de Wildlings?
Hij is weer naar huis vertrokken met doekoe van de Iron Bank.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Stannis een leger?? Die kon toch niet voor niets geen lening bij de Iron Bank krijgen?
En dat wil zeggen dat hij daarmee nu een leger heeft ''gekocht''?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hij is weer naar huis vertrokken met doekoe van de Iron Bank.
Braavos backed de Lannisters niet meer up, en de Lannisters zijn daarmee afhankelijk van de Tyrells. Ik denk dat Braavos wel meer kan sponsoren dan de Tyrells.
Hoeveel de Martells op de been kunnen brengen weet ik niet.
Stannis heeft volgens mij Mycroft verteld dat ie dat geld wil gebruiken om richting Kings Landing te marchen. Anders had ie het wss niet meegekregen. Ik neem aan dat de Iron Bank net zo veel sponsort als nodig is om de Lannisters van de troon te krijgen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En dat wil zeggen dat hij daarmee nu een leger heeft ''gekocht''?
Wat valt er voor Stannis te halen bij de Wall?![]()
Die vent wil z'n Iron Throne, laat hem Tommen lekker een kopje kleiner maken.
Waarom gaven ze Stannis dan geld mee? Stannis" march richting de Wall geeft ze waarschijnlijk geen neuk...quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:21 schreef Gezicht het volgende:
Iron Bank zou dom zijn om de Lannisters van de troon te willen, zo kunnen ze hun schulden nooit afbetalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |