SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
wow dikke spoiler als je kijkt naar wie der op de tafel liggne, day-ummquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:13 schreef Pek het volgende:
Kan een mod de TT veranderen in: "Khuu Khuu Khuu"? Ofzo..
[ afbeelding ]
Oberyn, Ned Stark, Robb Stark en Khal Drogo zijn spoilers?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wow dikke spoiler als je kijkt naar wie der op de tafel liggne, day-umm
Zijn het die 4 dan? Ik kan ze er amper uit halen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:46 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Oberyn, Ned Stark, Robb Stark en Khal Drogo zijn spoilers?
Groot zwaard: Ned Stark. Ontbloot bovenlichaam met paardenstaart: Drogo. Speer zichtbaar bij de laatste die geplet is, Oberyn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zijn het die 4 dan? Ik kan ze er amper uit halen.
Licht haar, dus zal Joffrey wel zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Groot zwaard: Ned Stark. Ontbloot bovenlichaam met paardenstaart: Drogo. Speer zichtbaar bij de laatste die geplet is, Oberyn.
Alleen de ander zou ik niet zien.
Mja, groot zwaard kon ook de Mountain zijn.... Maarja boeiend, ga ik geen hele discussie over aan hoor...quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Groot zwaard: Ned Stark. Ontbloot bovenlichaam met paardenstaart: Drogo. Speer zichtbaar bij de laatste die geplet is, Oberyn.
Alleen de ander zou ik niet zien.
Zoveel zei hij toch niet..quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Vind het ook nog steeds wel jammer dat Khal Drogo eruit is
idd, toen was je nog het denken dat die khal eens ff huis ging houden in kings landing. Maarja dan gaat ie zo lullig eraan en jaren later is ze er nog steeds niet. En ik vrees nu echt dat we daar nog jaren op moeten wachtenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Vind het ook nog steeds wel jammer dat Khal Drogo eruit is
Schavuit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn voorspelling: ze gaat er nooit komen. Tot nu toe gaat het allemaal veel te voortvarend voor haar met het opbouwen van een leger etc. dat het toch haast niet anders kan dan dat ze ook weer een enorme tegenslagen gaat krijgen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:30 schreef planethugo het volgende:
dd, toen was je nog het denken dat die khal eens ff huis ging houden in kings landing. Maarja dan gaat ie zo lullig eraan en jaren later is ze er nog steeds niet. En ik vrees nu echt dat we daar nog jaren op moeten wachten
Tegen de tijd dat ze richting Kings Landing wil gaan is heel Westeros al ingenomen door de White Walkersquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:34 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mijn voorspelling: ze gaat er nooit komen. Tot nu toe gaat het allemaal veel te voortvarend voor haar met het opbouwen van een leger etc. dat het toch haast niet anders kan dan dat ze ook weer een enorme tegenslagen gaat krijgen.
Ik kan me niet voorstellen dat de Ice en de Fire elkaar op geen enkel punt in het verhaal tegen gaan komen. Ik voorspel dus dat ze wel in Westeros aan zal komen maar hoe dat durf ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:34 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mijn voorspelling: ze gaat er nooit komen. Tot nu toe gaat het allemaal veel te voortvarend voor haar met het opbouwen van een leger etc. dat het toch haast niet anders kan dan dat ze ook weer een enorme tegenslagen gaat krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Khaleesi op 05-06-2014 16:44:50 ]"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Nou ja, fire kunnen altijd nog alleen de draakjes zijn die even over vliegen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:37 schreef Khaleesi het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de Ice en de Fire elkaar op geen enkel punt in het verhaal tegen gaan komen. Ik voorspel dus dat ze wel in Westeros aan zal komen maar hoe dat durf ik niet te zeggen.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de Ice en de Fire elkaar op geen enkel punt in het verhaal tegen gaan komen. Ik voorspel dus dat ze wel in Westeros aan zal komen maar hoe dat durf ik niet te zeggen.Ik zou niet weten waarom je Dany in verband brengt met het firegedeelte. We hebben de red god als fire tegen de dode icemannetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ik denk dat ook jij wel een aantal voor de hand liggende redenen kan bedenken waarom ik die connectie maak. En veel concretere redenen dan de red god die sporadisch van zich laat horen en tot nog toe extreem vaag blijft.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je Dany in verband brengt met het firegedeelte. We hebben de red god als fire tegen de dode icemannetjes
Sporadisch ja, zijn priests wekken alleen de doden tot leven of poepen smokeys uitquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk dat ook jij wel een aantal voor de hand liggende redenen kan bedenken waarom ik die connectie maak. En veel concretere redenen dan de red god die sporadisch van zich laat horen en tot nog toe extreem vaag blijft.
Ik lees hier sarcasme in maar in feite geef je zelf al aan hoe klein de invloed van de red god (tot nu toe) in het verhaal is. Renly's dood was flink en onverklaarbaar, toegegeven, maar Beric is een bijfiguur en de dood van Joffrey en Robb is niet aan de red god toe te dichten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sporadisch ja, zijn priests wekken alleen de doden tot leven of poepen smokeys uit
Nee, ik kom dan toch op mellisandre, ik kan er niks aan doenquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:52 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik lees hier sarcasme in maar in feite geef je zelf al aan hoe klein de invloed van de red god (tot nu toe) in het verhaal is. Renly's dood was flink en onverklaarbaar, toegegeven, maar Beric is een bijfiguur en de dood van Joffrey en Robb is niet aan de red god toe te dichten.
Vraag een casual fan wie of wat in de serie vuur "belichaamt" en er rolt maar 1 naam uit.
Zij die anders beweren doen dat wss meer op basis van boekkennis.
Okee, daar is ook wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ik kom dan toch op mellisandre, ik kan er niks aan doen
En wat voor priest is zij? Van die ene vuurgod. #team Lord of Lightquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Okee, daar is ook wat voor te zeggen.
Vreemd dan dat je eerder aan Mel denkt dan aan Thoros. Naar mijn weten is Thoros sterker dan Mel...quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En wat voor priest is zij? Van die ene vuurgod. #team Lord of Light
Ice? Hoezo? Omdat hij in het noorden is geboren? Hij heeft niet zoals Dany in een wak met ijs gelegen...quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:52 schreef Khaleesi het volgende:
Bijkomend verschijnsel is het constant aan elkaar koppelen van Jon en Dany wat je elk seizoen weer ziet, en dat is echt niet alleen omdat ze lieve snoetjes hebben. De ene heeft een connectie met ice en de andere fire.
Omdat ze Targ is toch? Zal wel in haar genen zitten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Okee, daar is ook wat voor te zeggen.
Maar het is makkelijk om te vergeten dat Dany bijv. immuun is voor vuur, omdat er zo bitter weinig meer mee gedaan wordt. Er is nog steeds geen verklaring voor gegeven waarom ze dat heeft.
Jon heeft wellicht geen bovennatuurlijke band met "de ijswereld" (quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ice? Hoezo? Omdat hij in het noorden is geboren? Hij heeft niet zoals Dany in een wak met ijs gelegen...
Ik denk aan Mel omdat ik aan Stannis denk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Vreemd dan dat je eerder aan Mel denkt dan aan Thoros. Naar mijn weten is Thoros sterker dan Mel...
Renly, Robb en Joffrey toch? Of Balon?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:04 schreef Gezicht het volgende:
Wat was de derde naam ook alweer die werd gezegd toen Stannis en Melissandre die bloedzuigers in het vuur gooiden?
balon greyjoyquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:04 schreef Gezicht het volgende:
Wat was de derde naam ook alweer die werd gezegd toen Stannis en Melissandre die bloedzuigers in het vuur gooiden?
Balon Greyjoy?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:04 schreef Gezicht het volgende:
Anyways, zoals ik aan het begin al aan gaf verwacht ik wel een treffen tussen de draken van Dany en anderzijds de ijswereld van Jon. Waarom zouden ze anders de verhaallijn van Dany (die overal helemaal van losstaat) introduceren en daar 3 draken in pompen om ze vervolgens voor het eind nog de serie uit te schrijven?? Zij en haar draken kunnen in potentie zo veel invloed hebben op het verhaal, ik kan geen gelijke verzinnen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk aan Mel omdat ik aan Stannis denk.
Warrior of Light en dingen enzulks. En ik denk dan dat als je er zelfs smokeys van gaat poepen en doden van tot leven wekt, heb ik wel geloof in die lord of light. Maar dan in die UI van jou die steeds net niks voor elkaar krijgt en alleen maar krijst over haar geboorterecht maar niks doet om eraan te komen
In een visioen van Bran, toen hij het wargen nog niet onder controle had, zag je de schaduw van een draak boven the Red Keep.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:14 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Anyways, zoals ik aan het begin al aan gaf verwacht ik wel een treffen tussen de draken van Dany en anderzijds de ijswereld van Jon. Waarom zouden ze anders de verhaallijn van Dany (die overal helemaal van losstaat) introduceren en daar 3 draken in pompen om ze vervolgens voor het eind nog de serie uit te schrijven?? Zij en haar draken kunnen in potentie zo veel invloed hebben op het verhaal, ik kan geen gelijke verzinnen.
Dany en Jon zijn perfecte hoofdrolspelers om het verhaal uit te zingen. Ze zullen vast niet trouwen en nog lang en gelukkig leven maar ik verwacht wel dat ze nog heel heel lang in de spotlight zullen blijven. Iets wat ik van Mel nog niet eens zo maar durf te zeggen.
Maar afijn, ik weet er net zo veel of weinig van dan een ander, dit zit allemaal nog in GRRM's hoofd (en deels in dat van D&D)
Ja maar of dit uitkomt dat moeten we ook maar afwachten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:24 schreef Gezicht het volgende:
[..]
In een visioen van Bran, toen hij het wargen nog niet onder controle had, zag je de schaduw van een draak boven the Red Keep.
Kan ook terugblik op verleden zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:24 schreef Gezicht het volgende:
[..]
In een visioen van Bran, toen hij het wargen nog niet onder controle had, zag je de schaduw van een draak boven the Red Keep.
De WW's nemen de winter met zich mee dus deze kan best binnen een jaar bij KL zijn als ze dat zouden willen. Niet dat ze de Iron Throne zullen willen maar neem aan dat ze het hele continent willen overrompelen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Duurt nog best lang voordat die Winter eindelijk komt. Ned had het er al over in het eerste seizoen en zijn nu toch al weer wat jaartjes verstreken volgens mij.
Ik zie nu wel een veldslag voor me met 100.000'en White Walkers maar ik denk niet dat HBO daar het budget voor heeftquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:35 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De WW's nemen de winter met zich mee dus deze kan best binnen een jaar bij KL zijn als ze dat zouden willen. Niet dat ze de Iron Throne zullen willen maar neem aan dat ze het hele continent willen overrompelen.
Te egocentrisch? Het is toch Westeros waar ze over wil heersen???quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:37 schreef timmmmm het volgende:
Dany's verhaal zal ook nog wel naar Westeros komen. Kan niet anders, ze zal niet voor niets in de serie zitten. Maar ik zie in Dany niet de Fire die in Westeros komt strijden tegen het Ice, de white walkers.
Dany is daar veel te egocentrisch voor.
Die mogelijke film is ook weer zo'n reden waarom ik denk dat Jon en Dany er in blijven. Wie maken er een betere movie poster? Hun twee of een Littlefinger en een Tyrion???? (die veel beter in het spelletje zijn)quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien komt er nog een film uit voor de finale
Ik vind haar te egocentrisch om de titulaire fire te zijn, bedoel ik. Ze geeft niks om Westeros, ze geeft om zichzelf. Ze wil ruler van Westeros zijn omdat ze vindt dat dat haar toekomt. Niet omdat dat het land waar ze van houdt is, of wat dan ook. Omdat ze zich entitled voelt. Het is niet voor niets dat ze een spoor van vernieling door dat paupercontinent waar ze nu zit achterlaat. Omdat ze enkel aan zichzelf denkt, zelfs als ze dnkt het juiste te doenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Te egocentrisch? Het is toch Westeros waar ze over wil heersen???Ze heeft de enige 3 troeven in handen waarmee ze "haar" koninkrijk kan redden van de WW's.
Ik denk niet dat GRRM daar zijn einde van af zal laten hangen. Wie er het mooiste op de poster staanquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die mogelijke film is ook weer zo'n reden waarom ik denk dat Jon en Dany er in blijven. Wie maken er een betere movie poster? Hun twee of een Littlefinger en een Tyrion???? (die veel beter in het spelletje zijn)
Feiten. En daar kan je eindeloos over speculeren. En ieder karakter heeft zijn slechte en goede eigenschappen, waardoor je ook lekker 'voor' wie je maar wil kan zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat maakt GoT wel megagoed trouwens, dat je het einde totaal niet kan raden.![]()
Het moge wel duidelijk zijn dat jij duidelijk voor Stannis en tegen Dany bent. Want als er iemand opgevreten wordt door claimrecht dan is het Stannis wel. Als hij daar niet op uit was dan had ie Renly wel de eer gelaten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind haar te egocentrisch om de titulaire fire te zijn, bedoel ik. Ze geeft niks om Westeros, ze geeft om zichzelf. Ze wil ruler van Westeros zijn omdat ze vindt dat dat haar toekomt. Niet omdat dat het land waar ze van houdt is, of wat dan ook. Omdat ze zich entitled voelt. Het is niet voor niets dat ze een spoor van vernieling door dat paupercontinent waar ze nu zit achterlaat. Omdat ze enkel aan zichzelf denkt, zelfs als ze dnkt het juiste te doen
Als ik dat even afzet tegen stannis, die ook over Westeros wil heersen. Die wil helemaal niet per se koning zijn en ziet het als een last. Maar heeft een grenzeloos verantwoordelijkheidsgevoel en gevoel voor gerechtigheid, wat hem toch drijft het koningsschap te claimen.
#TeamStannisquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het moge wel duidelijk zijn dat jij duidelijk voor Stannis en tegen Dany bent. Want als er iemand opgevreten wordt door claimrecht dan is het Stannis wel. Als hij daar niet op uit was dan had ie Renly wel de eer gelaten.
quote:
Mja en Dany's verhaallijn speelt zich niet echt af in de vuurwereld wel? Ik zie het verband tussen die 2 niet echt. Allicht dat nieuwe afleveringen daar meer duidelijkheid in scheppen alhoewel ik denk dat Jon gewoon een mens zal blijken. Bran is degene met magische krachten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jon heeft wellicht geen bovennatuurlijke band met "de ijswereld" () maar zijn verhaallijn speelt zich er wel af.
Tot ze besluit dat iets anders belangrijker is. Ze wilde ook slaven bevrijden. Tot ze iets anders belangrijker vond. Toen wilde ze naar westeros. Nu wil ze daar weer regeren. Straks wil ze vast weer wat anders. Dan weer wat anders, en dan etc. Danyquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om wie het meest capabel is om een koninkrijk te runnen.
Wat ik maar wil zeggen is dat Dany echt wel Westeros (en "haar" volk) wil redden als ze dat kan, want ze is "voorbestemd" om dat koninkrijk te runnen.
Ik zie haar echt niet Westeros wegwuiven om "dan maar" een stuk woestijn te gaan regeren. Ze voelt toch echt wel een onverklaarbare band met Westeros.
Het is net een vrouwquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tot ze besluit dat iets anders belangrijker is. Ze wilde ook slaven bevrijden. Tot ze iets anders belangrijker vond. Toen wilde ze naar westeros. Nu wil ze daar weer regeren. Straks wil ze vast weer wat anders. Dan weer wat anders, en dan etc. Dany
Stannis, bikkelharde lijer dat 't isquote:
Mensen die baby zeehondjes doodknuppelen bijvoorbeeld, waarom doet ze daar niks an!?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tot ze besluit dat iets anders belangrijker is. Ze wilde ook slaven bevrijden. Tot ze iets anders belangrijker vond. Toen wilde ze naar westeros. Nu wil ze daar weer regeren. Straks wil ze vast weer wat anders. Dan weer wat anders, en dan etc. Dany
Ik snap ook niet waarom er mensen zijn die niks met doodknuppelen doenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Mensen die baby zeehondjes doodknuppelen bijvoorbeeld, waarom doet ze daar niks an!?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom er mensen zijn die niks met doodknuppelen doen
Is een vrouwendingetje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:01 schreef Gezicht het volgende:
Ondanks dat 'ie geen recht heeft op de troon, denk ik dat Tommen best een goede koning zou kunnen zijn trouwens. Mits hij goede begeleiding krijgt, en niet slechts door Tywin wordt gecontroleerd.
Dat is gewoon de acteur die hem speelt. game of thrones is niet echt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Tywin Lannister is dinsdag in Bergen op Zoom op bezoek voor de opnames voor de film Michiel de Ruyter.
Ik heb een listig plan... als we 'm nou gijzelen, zou die dan Tyrion vrijlaten ?
Sarcasme zegt je zeker niets?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is gewoon de acteur die hem speelt. game of thrones is niet echt.
Oeh, das wel heel dichtbij mijquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Tywin Lannister is dinsdag in Bergen op Zoom op bezoek voor de opnames voor de film Michiel de Ruyter.
Ik heb een listig plan... als we 'm nou gijzelen, zou die dan Tyrion vrijlaten ?
Dude...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ik heb geen regel gelezen, maar dat dat mens tommen gaat opgeilen enzo was toch al duidelijk? nachtelijke bezoekjes enzo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Deze berichten probeer ik dus te vermijden... Kutboeken
Wut?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gastquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hmmm ik hoop dat die gijle sma naakt gaat hmmm wat een gijltjequote:Op donderdag 5 juni 2014 20:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou ik heb geen regel gelezen, maar dat dat mens tommen gaat opgeilen enzo was toch al duidelijk? nachtelijke bezoekjes enzo.
Seizoen 1 al ofzo toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hmmm ik hoop dat die gijle sma naakt gaat hmmm wat een gijltje
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
....quote:
...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Van die mensen die van de aflevering de ene helft nooit snapten, de andere helft al zijn vergeten, en dan gaan lopen janken dat iets dat duidelijk genoemd is in de serie een spoiler is.quote:Deze berichten probeer ik dus te vermijden... Kutboeken
Heb je überhaupt gekeken?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat je niet voor de AIVD werkt... want dan had ik nu waarschijnlijk wel een probleem gehad.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:07 schreef Evertjan het volgende:
maar wie heeft er op dit moment nog een groot genoeg leger in Westeros om stand te bieden tegen de Wildlings?
Hij is weer naar huis vertrokken met doekoe van de Iron Bank.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Stannis een leger?? Die kon toch niet voor niets geen lening bij de Iron Bank krijgen?
En dat wil zeggen dat hij daarmee nu een leger heeft ''gekocht''?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hij is weer naar huis vertrokken met doekoe van de Iron Bank.
Braavos backed de Lannisters niet meer up, en de Lannisters zijn daarmee afhankelijk van de Tyrells. Ik denk dat Braavos wel meer kan sponsoren dan de Tyrells.
Hoeveel de Martells op de been kunnen brengen weet ik niet.
Stannis heeft volgens mij Mycroft verteld dat ie dat geld wil gebruiken om richting Kings Landing te marchen. Anders had ie het wss niet meegekregen. Ik neem aan dat de Iron Bank net zo veel sponsort als nodig is om de Lannisters van de troon te krijgen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En dat wil zeggen dat hij daarmee nu een leger heeft ''gekocht''?
Wat valt er voor Stannis te halen bij de Wall?![]()
Die vent wil z'n Iron Throne, laat hem Tommen lekker een kopje kleiner maken.
Waarom gaven ze Stannis dan geld mee? Stannis" march richting de Wall geeft ze waarschijnlijk geen neuk...quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:21 schreef Gezicht het volgende:
Iron Bank zou dom zijn om de Lannisters van de troon te willen, zo kunnen ze hun schulden nooit afbetalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |