Ik zie nu wel een veldslag voor me met 100.000'en White Walkers maar ik denk niet dat HBO daar het budget voor heeftquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:35 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De WW's nemen de winter met zich mee dus deze kan best binnen een jaar bij KL zijn als ze dat zouden willen. Niet dat ze de Iron Throne zullen willen maar neem aan dat ze het hele continent willen overrompelen.
Te egocentrisch? Het is toch Westeros waar ze over wil heersen???quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:37 schreef timmmmm het volgende:
Dany's verhaal zal ook nog wel naar Westeros komen. Kan niet anders, ze zal niet voor niets in de serie zitten. Maar ik zie in Dany niet de Fire die in Westeros komt strijden tegen het Ice, de white walkers.
Dany is daar veel te egocentrisch voor.
Die mogelijke film is ook weer zo'n reden waarom ik denk dat Jon en Dany er in blijven. Wie maken er een betere movie poster? Hun twee of een Littlefinger en een Tyrion???? (die veel beter in het spelletje zijn)quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien komt er nog een film uit voor de finale
Ik vind haar te egocentrisch om de titulaire fire te zijn, bedoel ik. Ze geeft niks om Westeros, ze geeft om zichzelf. Ze wil ruler van Westeros zijn omdat ze vindt dat dat haar toekomt. Niet omdat dat het land waar ze van houdt is, of wat dan ook. Omdat ze zich entitled voelt. Het is niet voor niets dat ze een spoor van vernieling door dat paupercontinent waar ze nu zit achterlaat. Omdat ze enkel aan zichzelf denkt, zelfs als ze dnkt het juiste te doenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Te egocentrisch? Het is toch Westeros waar ze over wil heersen???Ze heeft de enige 3 troeven in handen waarmee ze "haar" koninkrijk kan redden van de WW's.
Ik denk niet dat GRRM daar zijn einde van af zal laten hangen. Wie er het mooiste op de poster staanquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die mogelijke film is ook weer zo'n reden waarom ik denk dat Jon en Dany er in blijven. Wie maken er een betere movie poster? Hun twee of een Littlefinger en een Tyrion???? (die veel beter in het spelletje zijn)
Feiten. En daar kan je eindeloos over speculeren. En ieder karakter heeft zijn slechte en goede eigenschappen, waardoor je ook lekker 'voor' wie je maar wil kan zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat maakt GoT wel megagoed trouwens, dat je het einde totaal niet kan raden.![]()
Het moge wel duidelijk zijn dat jij duidelijk voor Stannis en tegen Dany bent. Want als er iemand opgevreten wordt door claimrecht dan is het Stannis wel. Als hij daar niet op uit was dan had ie Renly wel de eer gelaten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind haar te egocentrisch om de titulaire fire te zijn, bedoel ik. Ze geeft niks om Westeros, ze geeft om zichzelf. Ze wil ruler van Westeros zijn omdat ze vindt dat dat haar toekomt. Niet omdat dat het land waar ze van houdt is, of wat dan ook. Omdat ze zich entitled voelt. Het is niet voor niets dat ze een spoor van vernieling door dat paupercontinent waar ze nu zit achterlaat. Omdat ze enkel aan zichzelf denkt, zelfs als ze dnkt het juiste te doen
Als ik dat even afzet tegen stannis, die ook over Westeros wil heersen. Die wil helemaal niet per se koning zijn en ziet het als een last. Maar heeft een grenzeloos verantwoordelijkheidsgevoel en gevoel voor gerechtigheid, wat hem toch drijft het koningsschap te claimen.
#TeamStannisquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het moge wel duidelijk zijn dat jij duidelijk voor Stannis en tegen Dany bent. Want als er iemand opgevreten wordt door claimrecht dan is het Stannis wel. Als hij daar niet op uit was dan had ie Renly wel de eer gelaten.
quote:
Mja en Dany's verhaallijn speelt zich niet echt af in de vuurwereld wel? Ik zie het verband tussen die 2 niet echt. Allicht dat nieuwe afleveringen daar meer duidelijkheid in scheppen alhoewel ik denk dat Jon gewoon een mens zal blijken. Bran is degene met magische krachten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jon heeft wellicht geen bovennatuurlijke band met "de ijswereld" () maar zijn verhaallijn speelt zich er wel af.
Tot ze besluit dat iets anders belangrijker is. Ze wilde ook slaven bevrijden. Tot ze iets anders belangrijker vond. Toen wilde ze naar westeros. Nu wil ze daar weer regeren. Straks wil ze vast weer wat anders. Dan weer wat anders, en dan etc. Danyquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om wie het meest capabel is om een koninkrijk te runnen.
Wat ik maar wil zeggen is dat Dany echt wel Westeros (en "haar" volk) wil redden als ze dat kan, want ze is "voorbestemd" om dat koninkrijk te runnen.
Ik zie haar echt niet Westeros wegwuiven om "dan maar" een stuk woestijn te gaan regeren. Ze voelt toch echt wel een onverklaarbare band met Westeros.
Het is net een vrouwquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tot ze besluit dat iets anders belangrijker is. Ze wilde ook slaven bevrijden. Tot ze iets anders belangrijker vond. Toen wilde ze naar westeros. Nu wil ze daar weer regeren. Straks wil ze vast weer wat anders. Dan weer wat anders, en dan etc. Dany
Stannis, bikkelharde lijer dat 't isquote:
Mensen die baby zeehondjes doodknuppelen bijvoorbeeld, waarom doet ze daar niks an!?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tot ze besluit dat iets anders belangrijker is. Ze wilde ook slaven bevrijden. Tot ze iets anders belangrijker vond. Toen wilde ze naar westeros. Nu wil ze daar weer regeren. Straks wil ze vast weer wat anders. Dan weer wat anders, en dan etc. Dany
Ik snap ook niet waarom er mensen zijn die niks met doodknuppelen doenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Mensen die baby zeehondjes doodknuppelen bijvoorbeeld, waarom doet ze daar niks an!?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom er mensen zijn die niks met doodknuppelen doen
Is een vrouwendingetje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:01 schreef Gezicht het volgende:
Ondanks dat 'ie geen recht heeft op de troon, denk ik dat Tommen best een goede koning zou kunnen zijn trouwens. Mits hij goede begeleiding krijgt, en niet slechts door Tywin wordt gecontroleerd.
Dat is gewoon de acteur die hem speelt. game of thrones is niet echt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Tywin Lannister is dinsdag in Bergen op Zoom op bezoek voor de opnames voor de film Michiel de Ruyter.
Ik heb een listig plan... als we 'm nou gijzelen, zou die dan Tyrion vrijlaten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |