abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juni 2014 @ 18:37:42 #51
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_140753636
Dany's verhaal zal ook nog wel naar Westeros komen. Kan niet anders, ze zal niet voor niets in de serie zitten. Maar ik zie in Dany niet de Fire die in Westeros komt strijden tegen het Ice, de white walkers.

Dany is daar veel te egocentrisch voor.
Laffe huichelaar
  donderdag 5 juni 2014 @ 18:39:18 #52
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_140753692
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:35 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

De WW's nemen de winter met zich mee dus deze kan best binnen een jaar bij KL zijn als ze dat zouden willen. Niet dat ze de Iron Throne zullen willen maar neem aan dat ze het hele continent willen overrompelen.
Ik zie nu wel een veldslag voor me met 100.000'en White Walkers maar ik denk niet dat HBO daar het budget voor heeft :P.

Misschien komt er nog een film uit voor de finale _O-
Oh.
pi_140753888
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:37 schreef timmmmm het volgende:
Dany's verhaal zal ook nog wel naar Westeros komen. Kan niet anders, ze zal niet voor niets in de serie zitten. Maar ik zie in Dany niet de Fire die in Westeros komt strijden tegen het Ice, de white walkers.

Dany is daar veel te egocentrisch voor.
Te egocentrisch? Het is toch Westeros waar ze over wil heersen??? :') Ze heeft de enige 3 troeven in handen waarmee ze "haar" koninkrijk kan redden van de WW's. :Y

Nouja of ze ze nog in handen heeft daar kan je ook zo je vraagtekens bij zetten. :P
Dat maakt GoT wel megagoed trouwens, dat je het einde totaal niet kan raden. _O_ _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien komt er nog een film uit voor de finale _O-
Die mogelijke film is ook weer zo'n reden waarom ik denk dat Jon en Dany er in blijven. Wie maken er een betere movie poster? Hun twee of een Littlefinger en een Tyrion???? (die veel beter in het spelletje zijn)
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  donderdag 5 juni 2014 @ 18:52:30 #54
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_140754118
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:45 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Te egocentrisch? Het is toch Westeros waar ze over wil heersen??? :') Ze heeft de enige 3 troeven in handen waarmee ze "haar" koninkrijk kan redden van de WW's. :Y
Ik vind haar te egocentrisch om de titulaire fire te zijn, bedoel ik. Ze geeft niks om Westeros, ze geeft om zichzelf. Ze wil ruler van Westeros zijn omdat ze vindt dat dat haar toekomt. Niet omdat dat het land waar ze van houdt is, of wat dan ook. Omdat ze zich entitled voelt. Het is niet voor niets dat ze een spoor van vernieling door dat paupercontinent waar ze nu zit achterlaat. Omdat ze enkel aan zichzelf denkt, zelfs als ze dnkt het juiste te doen

Als ik dat even afzet tegen stannis, die ook over Westeros wil heersen. Die wil helemaal niet per se koning zijn en ziet het als een last. Maar heeft een grenzeloos verantwoordelijkheidsgevoel en gevoel voor gerechtigheid, wat hem toch drijft het koningsschap te claimen.
Laffe huichelaar
  donderdag 5 juni 2014 @ 18:53:06 #55
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_140754141
quote:

[..]

Die mogelijke film is ook weer zo'n reden waarom ik denk dat Jon en Dany er in blijven. Wie maken er een betere movie poster? Hun twee of een Littlefinger en een Tyrion???? (die veel beter in het spelletje zijn)
Ik denk niet dat GRRM daar zijn einde van af zal laten hangen. Wie er het mooiste op de poster staan _O-
Oh.
  donderdag 5 juni 2014 @ 18:53:56 #56
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_140754174
quote:

[..]

Dat maakt GoT wel megagoed trouwens, dat je het einde totaal niet kan raden. _O_ _O_

Feiten. En daar kan je eindeloos over speculeren. En ieder karakter heeft zijn slechte en goede eigenschappen, waardoor je ook lekker 'voor' wie je maar wil kan zijn
Laffe huichelaar
pi_140754194
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind haar te egocentrisch om de titulaire fire te zijn, bedoel ik. Ze geeft niks om Westeros, ze geeft om zichzelf. Ze wil ruler van Westeros zijn omdat ze vindt dat dat haar toekomt. Niet omdat dat het land waar ze van houdt is, of wat dan ook. Omdat ze zich entitled voelt. Het is niet voor niets dat ze een spoor van vernieling door dat paupercontinent waar ze nu zit achterlaat. Omdat ze enkel aan zichzelf denkt, zelfs als ze dnkt het juiste te doen

Als ik dat even afzet tegen stannis, die ook over Westeros wil heersen. Die wil helemaal niet per se koning zijn en ziet het als een last. Maar heeft een grenzeloos verantwoordelijkheidsgevoel en gevoel voor gerechtigheid, wat hem toch drijft het koningsschap te claimen.
Het moge wel duidelijk zijn dat jij duidelijk voor Stannis en tegen Dany bent. Want als er iemand opgevreten wordt door claimrecht dan is het Stannis wel. Als hij daar niet op uit was dan had ie Renly wel de eer gelaten.
  donderdag 5 juni 2014 @ 18:55:13 #58
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_140754211
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:54 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Het moge wel duidelijk zijn dat jij duidelijk voor Stannis en tegen Dany bent. Want als er iemand opgevreten wordt door claimrecht dan is het Stannis wel. Als hij daar niet op uit was dan had ie Renly wel de eer gelaten.
#TeamStannis
Laffe huichelaar
pi_140754300
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

#TeamStannis
:D
Het gaat me er niet om wie het meest capabel is om een koninkrijk te runnen. :D
Wat ik maar wil zeggen is dat Dany echt wel Westeros (en "haar" volk) wil redden als ze dat kan, want ze is "voorbestemd" om dat koninkrijk te runnen.

Ik zie haar echt niet Westeros wegwuiven om "dan maar" een stuk woestijn te gaan regeren. Ze voelt toch echt wel een onverklaarbare band met Westeros.
pi_140754422
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:02 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Jon heeft wellicht geen bovennatuurlijke band met "de ijswereld" ( :') ) maar zijn verhaallijn speelt zich er wel af. :Y
Mja en Dany's verhaallijn speelt zich niet echt af in de vuurwereld wel? Ik zie het verband tussen die 2 niet echt. Allicht dat nieuwe afleveringen daar meer duidelijkheid in scheppen alhoewel ik denk dat Jon gewoon een mens zal blijken. Bran is degene met magische krachten. :)
  donderdag 5 juni 2014 @ 19:02:09 #61
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_140754446
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:57 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

:D
Het gaat me er niet om wie het meest capabel is om een koninkrijk te runnen. :D
Wat ik maar wil zeggen is dat Dany echt wel Westeros (en "haar" volk) wil redden als ze dat kan, want ze is "voorbestemd" om dat koninkrijk te runnen.

Ik zie haar echt niet Westeros wegwuiven om "dan maar" een stuk woestijn te gaan regeren. Ze voelt toch echt wel een onverklaarbare band met Westeros.
Tot ze besluit dat iets anders belangrijker is. Ze wilde ook slaven bevrijden. Tot ze iets anders belangrijker vond. Toen wilde ze naar westeros. Nu wil ze daar weer regeren. Straks wil ze vast weer wat anders. Dan weer wat anders, en dan etc. Dany :r
Laffe huichelaar
pi_140754476
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Tot ze besluit dat iets anders belangrijker is. Ze wilde ook slaven bevrijden. Tot ze iets anders belangrijker vond. Toen wilde ze naar westeros. Nu wil ze daar weer regeren. Straks wil ze vast weer wat anders. Dan weer wat anders, en dan etc. Dany :r
Het is net een vrouw :+
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 19:09:08 #63
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_140754683
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

#TeamStannis
Stannis, bikkelharde lijer dat 't is _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_140754768
quote:

[..]

Mensen die baby zeehondjes doodknuppelen bijvoorbeeld, waarom doet ze daar niks an!? :'(
  donderdag 5 juni 2014 @ 19:12:50 #65
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_140754828
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:11 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Mensen die baby zeehondjes doodknuppelen bijvoorbeeld, waarom doet ze daar niks an!? :'(
Ik snap ook niet waarom er mensen zijn die niks met doodknuppelen doen
Laffe huichelaar
pi_140754975
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom er mensen zijn die niks met doodknuppelen doen
  donderdag 5 juni 2014 @ 19:18:16 #67
356891 Abed
hooggeleid
pi_140755014
quote:

[..]

Is een vrouwendingetje.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  donderdag 5 juni 2014 @ 19:23:25 #68
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_140755165
dany is gewoon beetje labiel
pi_140756144
Ik snap de haat op Daenarys nooit zo.
Ze is een Targaryen, dus logisch dat ze soms wat extreem is, wat ik ook nog vind meevallen. Die behoefte om slaven te begrijpen snap ik wel, gezien haar relatie met Viserys vroeger... En door Mormont en Barristan werd ze juist een beetje subtieler, ben benieuwd hoe dat nu zal gaan.
  donderdag 5 juni 2014 @ 20:01:24 #70
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_140756566
Ondanks dat 'ie geen recht heeft op de troon, denk ik dat Tommen best een goede koning zou kunnen zijn trouwens. Mits hij goede begeleiding krijgt, en niet slechts door Tywin wordt gecontroleerd.
Flesje bier
pi_140756781
Het gevecht met Oberyn vond ik wel gaaf. Ik vind ook niet dat Oberyn de show stal, en daarom dood ging. Hij was duidelijk beter dan Gregor, en zelfs Cersei zei dat hij gevreesd werd in heel Westeros, en Gregor had nog nooit tegen iemand met een speer gevochten... Oberyn ownde hem, en toen gregor bijna dood was, moest hij horen dat Tywin de moord op Elia en haar kinderen had opgedragen, zodat hij Tywin daarna kon vermoorden. Het was niet alleen show, het had een doel.
Maar hij is the Red Viper, hij wilde een confession, voordat hij de mountain zo doden, en die heeft hij toch gekregen.

R.I.P. Oberyn Martell

[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Major op 05-06-2014 20:13:57 ]
  donderdag 5 juni 2014 @ 20:10:13 #72
28033 Pek
je moet wat
pi_140756892
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 20:01 schreef Gezicht het volgende:
Ondanks dat 'ie geen recht heeft op de troon, denk ik dat Tommen best een goede koning zou kunnen zijn trouwens. Mits hij goede begeleiding krijgt, en niet slechts door Tywin wordt gecontroleerd.
Komt goed :)

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_140757123
Trouwens, Margaery is lang niet meer in beeld geweest. Zij weet ook dat Tyrion onschuldig is.
pi_140757373
Tywin Lannister is dinsdag in Bergen op Zoom op bezoek voor de opnames voor de film Michiel de Ruyter.

Ik heb een listig plan... als we 'm nou gijzelen, zou die dan Tyrion vrijlaten ?

B-)
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  Forum Admin donderdag 5 juni 2014 @ 20:23:24 #75
35723 crew  GGMM
pi_140757431
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Tywin Lannister is dinsdag in Bergen op Zoom op bezoek voor de opnames voor de film Michiel de Ruyter.

Ik heb een listig plan... als we 'm nou gijzelen, zou die dan Tyrion vrijlaten ?

B-)
Dat is gewoon de acteur die hem speelt. game of thrones is niet echt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')