Volgens mij begrijp jij het verschil tussen een serie en een film niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:55 schreef MikeyMo het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het wellicht allemaal wat te grootschalig vind?
Leuke serie maar vrijwel elke aflevering Daenerys wiens verhaal compleet los staat van de rest, maar ondertussen een stukje reek/ramsay hier, wildlings/brothers of the night watch daar, nog even een stukje King's Landing oh en dit seizoen zijn de tietjes van Carice nog niet langs geweest dus hier is de verplichte Stannis Baratheon scene van dit seizoen.
Het blijft allemaal maar erg van elkaar verwijderd en slechts een enkele keer komt personage X uit setting 1 om op te duiken in setting 2.
Dit resulteert in dingen als Daenerys die maar niet met de draken in Westeros komt, Wildlings die nou al vanaf seizoen 3 oid het noorden aan het uitslachten zijn maar de Castle Black steeds maar niet aanvallen en dat terwijl Jon Snow echt niet zo'n grote voorsprong had op Ygrit. Nou die dreiging van die ijsmonsters schijnt er te zijn maar we merken er helemaal niets van...
Oh ik snap het prima, maar kijk eens naar een Sopranos of een Breaking Bad... daarvan zijn de verhaallijnen veel meer gefocust.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het verschil tussen een serie en een film niet.
Mooier dan dat rossige touwhaar van Sansa of Ygritte waar iedereen hier zo wild van is.quote:
Nouja, er zijn maar een klein aantal relevante karakters.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Oh ik snap het prima, maar kijk eens naar een Sopranos of een Breaking Bad... daarvan zijn de verhaallijnen veel meer gefocust.
Ik ben ook niet de enige die van de helft van de cast niet direct een naam weet, gewoonweg omdat het zoveel karakters zijn.
Cerseiquote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:22 schreef byah het volgende:
Ik offer me wel op dan als niemand Cercei kiest
Sansa heeft rossig touwhaar? :S Kijken we wel dezelfde serie?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Mooier dan dat rossige touwhaar van Sansa of Ygritte waar iedereen hier zo wild van is.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En Sam alsjeblieftVolgens mij is iedereen hem liever kwijt dan rijk.
en terecht!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik werd een keer voor racist uitgemaakt omdat ik Missandei niet wil palen
iddquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dankzij de gevonden wapens van Jon ja
als iets niks toevoegt voeg ik het ook niet toe in mijn quotequote:
Ik mag Sam niet doodwensen omdat hij zogenaamd zo'n held is voor het doden van een WW'er.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
als iets niks toevoegt voeg ik het ook niet toe in mijn quote
a) van mag jij iedereen doodwensen, veel plezier ermeequote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik mag Sam niet doodwensen omdat hij zogenaamd zo'n held is voor het doden van een WW'er.
Maar de échte held Jon, wie trouwens het ultieme moordwapen voor de WW'ers heeft gevonden mag wel worden doodgewenst. En dáár reageer je dan weer NIET op.
En dat voegt niks toe zeg je?
Oh echt hèquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
a) van mag jij iedereen doodwensen, veel plezier ermee
b) wie de echte held is kan je over discussiëren, ook over de definitie van "held" en voor wie het van toepassing is
c) waar ik wel of niet op reageer is aan mij en alleen aan mij, maar misschien is dat voor jou te ver gegrepen om dat te begrijpen?
d) het voegt niks toe aan mijn punt, dat sam de enige levende wezen in westeros is die een ww heeft gedood en dat alleen al verdient respect ipv doodwensen, ook al is hij uiteraard een lucky bastard
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:42 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.tickld.com/cdn_image_article/a_543_20140603172146.jpg
probably al gepost maar who cares.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |