Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Gaandeweg zullen er zogenaamde updates gegeven worden, waarin de host bijzonderheden plaatst, overzichten van stats, een carrière of bedenk het zo gek maar. Uiteindelijk zal iedereen zich afvragen of ze op weg zijn om die wereldster te worden!
In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.
Ten opzichte van de FM13 versie van dit topic zijn er een aantal veranderingen doorgevoerd. Jaarlijkse updates zullen niet meer standaard gegeven worden. In plaats daarvan mag elke deelnemer eenmaal per speljaar een screenshot van zijn speler aanvragen. Het is aan de deelnemer zelf om dit te vragen en de screenshot eventueel op te slaan. De host zal bijhouden wie zijn jaarlijkse screenshot gekregen heeft.
Aan de andere kant zal er met meer regelmaat dan voorheen een screen van de zogenaamde shortlist geplaatst worden in het fok topic. Deze shortlists bevatten alle relevante informatie over de prestaties van je aangemaakte speler, zoals goals, assists, rating, transferwaarde, enzovoorts. Gedurende de vorige rondes gebruikten we een externe website voor het plaatsen van gegevens, maar dat zal nu volledig op fok gebeuren. Dit vereist dat er niet gespamt wordt door iedereen. Het een en ander zal via pm gebeuren om de kwaliteit van het topic te waarborgen.
Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.
Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.
Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 180. Je mag per categorie 40 punten besteden. Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 170 en 190 gegenereerd door een RNG*. Je mag per categorie 40 punten besteden.
* RNG = Random Number Generator
Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Dit zijn de mogelijke competities:
Inschrijving geschiedt helemaal via pm naar Sejt. Wees gerust, ook als je geen antwoord krijgt binnen 5 minuten zal je inschrijving niet verloren gaan. Iedereen die een pm stuurt, mag ervan uit gaan dat hij antwoord krijgt. Vul de volgende lijst zorgvuldig in. De host voorbehoudt zich het recht om eventuele fouten te wijzigen.
SPOILER: INSCHRIJVINGSFORMULIER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdeel hierna 40 punten over de technische en mentale vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid. Degene, die geen waarde vanje ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM. Als je tweevoetig bent, mag je maar 35 punten besteden in techniek.
SPOILER: Techniek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mentaal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdeel hierna 30 punten over je fysieke vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid.
SPOILER: Fysiek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.
SPOILER: Verborgen vaardigheden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.
SPOILER: Persoonlijkheid
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeeld van een inschrijving:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Voornaam: Frans Achternaam: Okker Geboorteplaats en -land: Amsterdam, Nederland Nationaliteit: Nederlands Eventuele 2e nationaliteit: Zweeds Ik kies scenario: 2 Club: Roda JC Primaire positie: AMC Secundaire positie: ST Links- of rechtsvoetig: Rechts Lengte: 178 Gewicht: 68 Eventueel familielid (plus familierol): Zoon van Henke Larsson Techniek: 15 finishing, 15 first touch, 10 passing Mentaal: 14 composure, 16 off the ball, 10 agression Fysiek: 15 acceleration, 15 natural fitness Verborgen vaardigheden: 17 consistency, 13 important matches Persoonlijkheid: 10 Adaptability, 10 Ambition, 10 Controversy, 20 Loyalty, 15 Pressure, 15 Professionalism, 10 Sportsmanship, Temperament 10 2 Preferred moves: Likes to beat offside trap, shoots with power
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen? Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen? Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen? Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor? PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten? We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde? Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit? Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips? Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.
SPOILER: Drizzt_DoUrden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Anoonumos
SPOILER: Sejt
SPOILER: MMUFC
SPOILER: Happel
SPOILER: Toiletgebruiker
SPOILER: Super-B
SPOILER: Ciscus
SPOILER: Hermanna
SPOILER: IkeDubaku99
SPOILER: Pizzakoppo
SPOILER: SiebeJ
SPOILER: ambiance
SPOILER: superniger
SPOILER: Silv
SPOILER: PierreTT
SPOILER: stalybridge
SPOILER: TornadoDK
SPOILER: Aguero
SPOILER: RustCohle
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hieronder (in één spoiler) de uitkomst van de hierboven opgegeven keuzes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inschrijvingen zijn gesloten!!
Op woensdag 4 juni 2014 22:22 schreef Super-B het volgende: Ik moet zeggen dat Zidane elke keer geschorst wordt. Of door veel gele kaarten of door een rode kaart of een grove overtreding wat later tot schorsing zorgt. Zowat al 4 a 10 nieuwsartikelen tegengekomen m.b.t. schorsingen of verlengde schorsingen voor Zidane.
Over drie weken, echter krijg ik het nog druk met projecten.. Dus ik probeer een voorsprong te hebben om zodoende later niet veel te hoeven doen. Daarnaast om niet tegen de feiten aan te lopen.
Het niet dat het een onvoldoende zal worden of iets dergelijks. Maar ik moet even bikkelen om zodoende mijn cijfers hoog te kunnen houden en zo de doorstroom te kunnen maken naar een WO opleiding. Zit al krap met mijn cijfergemiddelde, dat op dit moment net boven de 7,5 is...
Over drie weken, echter krijg ik het nog druk met projecten.. Dus ik probeer een voorsprong te hebben om zodoende later niet veel te hoeven doen en om geen achterstand op te lopen.
5 miljoen waard en verdien maar 65 euro per week Doorzettings vermogen is wel gestegen van 5 naar 14. Alleen ik weet nou niet voor hoeveel ik ben verkocht ;o, dat werd toch geshortlist ?
Op donderdag 5 juni 2014 01:04 schreef Hermanna het volgende: 5 miljoen waard en verdien maar 65 euro per week Doorzettings vermogen is wel gestegen van 5 naar 14. Alleen ik weet nou niet voor hoeveel ik ben verkocht ;o, dat werd toch geshortlist ?
Ik was van alles aan het typen, maar Sejt was me voor Maar die dingen dus. Werden normaal eens in het jaar (dacht ik?) gepost, kan je snel je voortgang bekijken
Heb je spreadsheet gekopieerd. Ik heb zelf nog een kopje 'essentiële vooruitgang' gemaakt. De vooruitgang in de voor mijn speler belangrijke eigenschappen. Dat het afwerken van mijn verdediger van 1 naar 2 gaat is niet zo belangrijk.
Had je de groene kleurtjes handmatig toegevoegd? Zo ja, dit kan ook automatisch.
Ik was van alles aan het typen, maar Sejt was me voor Maar die dingen dus. Werden normaal eens in het jaar (dacht ik?) gepost, kan je snel je voortgang bekijken
Ik heb voorgesteld om die shortlist 2 of 3x per speeljaar te posten, aangezien je daardoor goed kan zien of je speler aan spelen toekomt én of er een transfer aan zit te komen.
quote:
Op donderdag 5 juni 2014 08:32 schreef Ciscus het volgende: Wat is 'ct weds' in je spread? Staat bij Redis namelijk 49...is dat goed?
CT staat voor Career Time, dus je totale aantal wedstrijden in je carrière.
Op donderdag 5 juni 2014 10:17 schreef Ciscus het volgende: Om het te begrijpen: heeft Redis bij St Pauli en bij Dortmund dus geen wedstrijd in het eerste gespeeld, maar wel 49 potjes in jeugdelftallen?
Ik denk 49 potjes in het eerste in de eerste twee seizoenen, en nog 0 potjes in het 3e seizoen ten tijde van de screenshot. Maar ik kan het mis hebben.
Op donderdag 5 juni 2014 11:37 schreef Happel het volgende: Kan je proberen iedere speler terug te laten komen in je overzichten? Tenzij ze natuurlijk een kleurloos bestaan leiden...
Als ik te oppervlakkig post hoor ik het graag. Zoals jullie weten leer ik tegelijk voor mijn tentamens, vandaar dat het afgeraffeld kan lijken! Maar wees gerust met het posten van feedback!
Op donderdag 5 juni 2014 12:16 schreef Super-B het volgende: Als ik te oppervlakkig post hoor ik het graag. Zoals jullie weten leer ik tegelijk voor mijn tentamens, vandaar dat het afgeraffeld kan lijken! Maar wees gerust met het posten van feedback!
Screens van de shortlist views 2x per jaar is wel standaard. Wij deden altijd op 31.12.20xx en aan het einde van het seizoen rond 15.03.20xx. Doe je het te laat, dan zijn de seizoensgegevens weg.
Daarnaast zijn transfergeruchten en uitmundende prestaties natuurlijk leuk om te lezen voor een deelnemer. Kan me voorstellen dat er nu nog niet zoveel zijn (voornamelijk jeugdelftallen), maar zodra ze rond de 20 zijn, dan zouden de goede prestaties toch wel moeten groeien.
Screens van de shortlist views 2x per jaar is wel standaard. Wij deden altijd op 31.12.20xx en aan het einde van het seizoen rond 15.03.20xx. Doe je het te laat, dan zijn de seizoensgegevens weg.
Daarnaast zijn transfergeruchten en uitmundende prestaties natuurlijk leuk om te lezen voor een deelnemer. Kan me voorstellen dat er nu nog niet zoveel zijn (voornamelijk jeugdelftallen), maar zodra ze rond de 20 zijn, dan zouden de goede prestaties toch wel moeten groeien.
Het zou ook handig zijn als je aangeeft zodra een nieuw seizoen van start gaat, zodat men weet wanneer ze een nieuwe eigenschappen update aan kunnen vragen.
Vergeef me als ik veel tips/opdrachten geef, ligt in m'n natuur en werk
Op donderdag 5 juni 2014 12:22 schreef Sejt het volgende: Het zou ook handig zijn als je aangeeft zodra een nieuw seizoen van start gaat, zodat men weet wanneer ze een nieuwe eigenschappen update aan kunnen vragen.
Vergeef me als ik veel tips/opdrachten geef, ligt in m'n natuur en werk
Feedback hoort erbij. Dit is immers mijn eerste keer dat ik hieraan meedoe en ik host dan ook meteen.
Op donderdag 5 juni 2014 12:16 schreef Super-B het volgende: Als ik te oppervlakkig post hoor ik het graag. Zoals jullie weten leer ik tegelijk voor mijn tentamens, vandaar dat het afgeraffeld kan lijken! Maar wees gerust met het posten van feedback!
Je hebt er lekker de vaart in zitten. Veel berichten zullen er waarschijnlijk nog niet zijn vanwege de leeftijden en speelminuten.
Wat ik wel mis vergeleken met de vorige ronde is het overzicht van mijn eigen speler. Ik weet dat het veel werk is, maar ik zou het wel fijn vinden om elk seizoen m'n stats te zien om te kunnen checken wat de progressie is. Je gaat momenteel zo snel dat het bijna niet mogelijk is om dat elk seizoen te vragen .
Zou het misschien wat zijn om toch wel eens per jaar zo'n screenshot te doen?
Mocht je trouwens vrijdag wel willen leren, ik ben die dag vrij en zou dan eventueel ook wat updates kunnen doen
Op donderdag 5 juni 2014 12:29 schreef Super-B het volgende: Vanaf nu dan maar shortlist in December en de eigenschappen van elke speler in september.
Zou prima zijn En dan wellicht nog de shortlist op 15/5 zoals Sejt aangaf, aan het einde van het seizoen. Dan heb je de prestaties van je speler van dat seizoen mooi overzichtelijk
Je hebt er lekker de vaart in zitten. Veel berichten zullen er waarschijnlijk nog niet zijn vanwege de leeftijden en speelminuten.
Wat ik wel mis vergeleken met de vorige ronde is het overzicht van mijn eigen speler. Ik weet dat het veel werk is, maar ik zou het wel fijn vinden om elk seizoen m'n stats te zien om te kunnen checken wat de progressie is. Je gaat momenteel zo snel dat het bijna niet mogelijk is om dat elk seizoen te vragen .
Zou het misschien wat zijn om toch wel eens per jaar zo'n screenshot te doen?
Mocht je trouwens vrijdag wel willen leren, ik ben die dag vrij en zou dan eventueel ook wat updates kunnen doen
Het jaarlijkse plaatsen kostte veel werk voor de host. Daarnaast waren niet alle deelnemers actief aan het volgen, waardoor een deel van het werk dus vergeefs was. Daarom stelde ik voor om in deze ronde het initiatief bij de deelnemer te leggen.
Maar als het niet bevalt, kunnen we het natuurlijk terugdraaien. Moet de host er natuurlijk wel mee instemmen. Die doet het werk.
Het jaarlijkse plaatsen kostte veel werk voor de host. Daarnaast waren niet alle deelnemers actief aan het volgen, waardoor een deel van het werk dus vergeefs was. Daarom stelde ik voor om in deze ronde het initiatief bij de deelnemer te leggen.
Maar als het niet bevalt, kunnen we het natuurlijk terugdraaien. Moet de host er natuurlijk wel mee instemmen. Die doet het werk.
Klopt wel, maar wat je nu krijgt is dat het halve topic volstaat met mensen die om hun spelersupdate vragen. Daarom dacht ik dat het handiger was als die sowieso geplaatst worden
Klopt wel, maar wat je nu krijgt is dat het halve topic volstaat met mensen die om hun spelersupdate vragen. Daarom dacht ik dat het handiger was als die sowieso geplaatst worden
Vind eigenlijk wel fijner als de mensen er zelf naar vragen, aangezien ik misschien werk voor niks doe en er mensen zijn die helemaal niet echt betrokken zijn binnen de reeks..
Redis gaat domineren, ik voel het. Toekomstige aanvoerder van Oranje.
Ik zou graag eens Redis zijnn geschiedenis willen zien , ik weet nu niet sinds wanneer en hoeveel hij in t eerste speelt. Of is dat heul tijdrovend? Statsontwikkeling boeit me dan weer minder.
Vind eigenlijk wel fijner als de mensen er zelf naar vragen, aangezien ik misschien werk voor niks doe en er mensen zijn die helemaal niet echt betrokken zijn binnen de reeks..
Op donderdag 5 juni 2014 12:45 schreef Super-B het volgende: Ik zal zo de spelersupdate posten van de mensen die het zojuist gevraagd hebben. Heb 45 minuten gesimuleerd en al. Ik ga even verder leren.
Tot zo. Heb je dan ook een overzichtje van Sergei van der Wal
Op donderdag 5 juni 2014 12:15 schreef Ciscus het volgende: Zonde dat Vd Wal naar Moskou trekt....is het zo'n geldwolf? Hopelijk keert hij snel terug naar een leuke competitie. ..
Ik snap het overzicht niet helemaal, is dat nou voor een heel seizoen of over alle seizoenen? Ben ik de enige nitwit?
Sommige carrières zien er trouwens somber uit...maar ze komen vast nog wel op gang. ..
Hij tekende al een contract met lokomotiv op 14 jarige leeftijd. Hij lijkt eerder voor zekerheid te gaan. Hij mag blijkbaar pas vanaf 18 in Rusland spelen. Ik had ook liever een andere competitie gezien. Maar ik heb hem ook een Russische nationaliteit gegeven, dus ik moet niet zeuren.
Is mijn simulatietempo té snel of is het wel goed zo? Ik hou er zelf niet van om er langzaam doorheen te gaan. Ik ga er liever drie dagen lang vlot doorheen, dan dat we twee-drie weken bezig zijn met vier seizoenen.
Op donderdag 5 juni 2014 13:15 schreef Super-B het volgende: Is mijn simulatietempo té snel of is het wel goed zo? Ik hou er zelf niet van om er langzaam doorheen te gaan. Ik ga er liever drie dagen lang vlot doorheen, dan dat we twee-drie weken bezig zijn met vier seizoenen.
Op donderdag 5 juni 2014 13:15 schreef Super-B het volgende: Is mijn simulatietempo té snel of is het wel goed zo? Ik hou er zelf niet van om er langzaam doorheen te gaan. Ik ga er liever drie dagen lang vlot doorheen, dan dat we twee-drie weken bezig zijn met vier seizoenen.
Op donderdag 5 juni 2014 13:16 schreef Super-B het volgende: Kan iemand mijn stats bijhouden in een excelsheet a.d.h.v de afbeeldingen die ik gepost heb en ga posten van mijn eigen speler?
Kan ik wel doen. Heb je ieder jaar een screen van je speler gepost?
Op donderdag 5 juni 2014 13:30 schreef Super-B het volgende: 19 juni 2017 nu (einde seizoen 3), mensen die hun spelersupdate willen + statistieken moeten het nu zo ongeveer wel even melden.
Wie vinden jullie naast jullie eigen speler interessant? Ik vind de stats van telvanni goed en van Babi... Speler Super B. Maar ook van de kazenman, die je voor de rest niet zoveel in het nieuws ziet
Wie vinden jullie naast jullie eigen speler interessant? Ik vind de stats van telvanni goed en van Babi... Speler Super B. Maar ook van de kazenman, die je voor de rest niet zoveel in het nieuws ziet
Salvador Ramos vind ik naast mijn speler een interessante!
Lijkt me trouwens een beter idee als de host gewoon aan het eind van elke seizoen een overzicht van alle spelers geeft, dat vervuilt het topic ook veel minder
edit: zijn we trouwens net klaar met seizoen 3 of 4? Als het 4 is wil ik graag een nieuw overzichtje van Telvanni
Op donderdag 5 juni 2014 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende: Lijkt me trouwens een beter idee als de host gewoon aan het eind van elke seizoen een overzicht van alle spelers geeft, dat vervuilt het topic ook veel minder
edit: zijn we trouwens net klaar met seizoen 3 of 4? Als het 4 is wil ik graag een nieuw overzichtje van Telvanni
Op donderdag 5 juni 2014 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende: Lijkt me trouwens een beter idee als de host gewoon aan het eind van elke seizoen een overzicht van alle spelers geeft, dat vervuilt het topic ook veel minder
+1, anders zijn we steeds allemaal om updates te schreeuwen .
Sergei van der Wal had voor zijn 18 al 100+ wedstrijden voor Sparta. Hoop dat hij bij Lokomotiv een beetje blijft spelen. En dat hij geen heimwee krijgt zo in zijn 1tje in Rusland.
Hij kijkt weemoedig naar alle groepjes FOK!ers bij Europese topclubs
Op donderdag 5 juni 2014 14:12 schreef stalybridge het volgende: Sergei van der Wal had voor zijn 18 al 100+ wedstrijden voor Sparta. Hoop dat hij bij Lokomotiv een beetje blijft spelen. En dat hij geen heimwee krijgt zo in zijn 1tje in Rusland.
Hij kijkt weemoedig naar alle groepjes FOK!ers bij Europese topclubs
En Sergei in Moskou maar zitten in zijn multi-million appartement, nippend aan de vodka, kijkend naar het gepeupel beneden in zijn straat, vier blonde Russische vrouwen wulps om hem heen kruipend
En Sergei in Moskou maar zitten in zijn multi-million appartement, nippend aan de vodka, kijkend naar het gepeupel beneden in zijn straat, vier blonde Russische vrouwen wulps om hem heen kruipend
Lol. Het sukkeltje heeft alleen niet echt een Moskou 's contract met zijn 1800 euro. Maar ik hoop het voor hem.
Op donderdag 5 juni 2014 14:56 schreef SiebeJ het volgende: Transfer naar Real Madrid en dan het seizoen daarna op huurbasis gewoon 47 wedstrijden in de basis spelen bij Twente..
Benieuwd hoe de statistieken van Polak er nu uit zien. Super-B..?
Dat is heel goed! Dan heb je ook in Europa gespeeld.
Mocht de host het vervelend vinden om steeds een jaarlijkse update te geven, bied ik me anders wel aan om dat te doen en dan de screenshots in bijvoorbeeld een open dropbox te zetten. Het enige dat dan nodig is, is een jaarlijkse savegame.
Mag ik ook een overzichtje van mijn stats? In vorige edities waren er voor het begin van elk seizoen screens van de stats van iedereen, dat vond ik erg fijn om overzicht te houden en te zien hoe mijn speler zich verhoudt tot dat de andere spelers.