abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 23:10:58 #1
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_140728081

Welkom in het grote Fok! als speler topic. In dit topic transformeren we onszelf in een speler aangemaakt in het beroemde spel Football Manager.

Word jij de nieuwe Messi of CR7? Of blijf je het eeuwige talent?

Dit topic is een vervolg op het succes uit 2013.

In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Gaandeweg zullen er zogenaamde updates gegeven worden, waarin de host bijzonderheden plaatst, overzichten van stats, een carrière of bedenk het zo gek maar. Uiteindelijk zal iedereen zich afvragen of ze op weg zijn om die wereldster te worden!

In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.

Ten opzichte van de FM13 versie van dit topic zijn er een aantal veranderingen doorgevoerd.
Jaarlijkse updates zullen niet meer standaard gegeven worden. In plaats daarvan mag elke deelnemer eenmaal per speljaar een screenshot van zijn speler aanvragen. Het is aan de deelnemer zelf om dit te vragen en de screenshot eventueel op te slaan. De host zal bijhouden wie zijn jaarlijkse screenshot gekregen heeft.

Aan de andere kant zal er met meer regelmaat dan voorheen een screen van de zogenaamde shortlist geplaatst worden in het fok topic. Deze shortlists bevatten alle relevante informatie over de prestaties van je aangemaakte speler, zoals goals, assists, rating, transferwaarde, enzovoorts.
Gedurende de vorige rondes gebruikten we een externe website voor het plaatsen van gegevens, maar dat zal nu volledig op fok gebeuren. Dit vereist dat er niet gespamt wordt door iedereen. Het een en ander zal via pm gebeuren om de kwaliteit van het topic te waarborgen.

Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.

Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.

Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 180. Je mag per categorie 40 punten besteden.
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 170 en 190 gegenereerd door een RNG*. Je mag per categorie 40 punten besteden.

* RNG = Random Number Generator

Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?

Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Dit zijn de mogelijke competities:

Denmark - Superliga
England - Sky Bet League 1 of Championship
France - Ligue 2
Germany - Bundesliga 2
Holland - Eredivisie of Jupiler League
Italy - Serie B
Poland - Ekstraklasa
Portugal - Premier league
Spain - LIGA adelante
Sweden - Premier division
Turkey - Spor Toto super league

Inschrijving geschiedt helemaal via pm naar Sejt. Wees gerust, ook als je geen antwoord krijgt binnen 5 minuten zal je inschrijving niet verloren gaan. Iedereen die een pm stuurt, mag ervan uit gaan dat hij antwoord krijgt.
Vul de volgende lijst zorgvuldig in. De host voorbehoudt zich het recht om eventuele fouten te wijzigen.
SPOILER: INSCHRIJVINGSFORMULIER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdeel hierna 40 punten over de technische en mentale vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid. Degene, die geen waarde vanje ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM.
Als je tweevoetig bent, mag je maar 35 punten besteden in techniek.
SPOILER: Techniek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mentaal
Verdeel hierna 30 punten over je fysieke vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid.
SPOILER: Fysiek
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.
SPOILER: Verborgen vaardigheden
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.
SPOILER: Persoonlijkheid
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:

SPOILER
Voorbeeld van een inschrijving:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Voornaam: Frans
Achternaam: Okker
Geboorteplaats en -land: Amsterdam, Nederland
Nationaliteit: Nederlands
Eventuele 2e nationaliteit: Zweeds
Ik kies scenario: 2
Club: Roda JC
Primaire positie: AMC
Secundaire positie: ST
Links- of rechtsvoetig: Rechts
Lengte: 178
Gewicht: 68
Eventueel familielid (plus familierol): Zoon van Henke Larsson
Techniek: 15 finishing, 15 first touch, 10 passing
Mentaal: 14 composure, 16 off the ball, 10 agression
Fysiek: 15 acceleration, 15 natural fitness
Verborgen vaardigheden: 17 consistency, 13 important matches
Persoonlijkheid: 10 Adaptability, 10 Ambition, 10 Controversy, 20 Loyalty, 15 Pressure, 15 Professionalism, 10 Sportsmanship, Temperament 10
2 Preferred moves: Likes to beat offside trap, shoots with power

Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?

1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.

2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.

3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!

4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).

5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.

6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.

7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.

8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.

9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.

SPOILER: Drizzt_DoUrden
SPOILER: Anoonumos
SPOILER: Sejt
SPOILER: MMUFC
SPOILER: Happel
SPOILER: Toiletgebruiker
SPOILER: Super-B
SPOILER: Ciscus
SPOILER: Hermanna
SPOILER: IkeDubaku99
SPOILER: Pizzakoppo
SPOILER: SiebeJ
SPOILER: ambiance
SPOILER: superniger
SPOILER: Silv
SPOILER: PierreTT
SPOILER: stalybridge
SPOILER: TornadoDK
SPOILER: Aguero
SPOILER: RustCohle
Hieronder (in één spoiler) de uitkomst van de hierboven opgegeven keuzes:

SPOILER
Inschrijvingen zijn gesloten!!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_140728228
We worden in spanning gehouden.
  woensdag 4 juni 2014 @ 23:14:35 #3
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140728253
Ik zie het wel verschijnen.
pi_140728269
Ik zou ook graag mijn update zien!
No bitch to me
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 23:27:34 #5
Rawr
pi_140728845
Heuj, gereekst. Helemaal zelf gedaan, knap he :P
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_140728905
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, gereekst. Helemaal zelf gedaan, knap he :P
En dat voor een modje. Knap hoor
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 23:32:58 #7
Rawr
pi_140729063
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:29 schreef stalybridge het volgende:

[..]

En dat voor een modje. Knap hoor
Om de een of andere reden ging dat altijd fout :')
pi_140729081
Wordt er eigenlijk nog wel een jaarlijkse shortlist gemaakt met alle spelers en de gespeelde wedstrijden, doelpunten, assist e.d.?
pi_140729093
Cis Redis is een laatbloeier, dat mag ik wel.
Doe mij het overzichtje ook maar eens, om te zien of ze bij St Pauli blij met hem zijn...
pi_140730092
SPOILER
pi_140730281
Telvanni gaat te goed :{w
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 00:03:13 #12
Rawr
pi_140730482
Telvanni _O_ _O_
pi_140730534
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Telvanni _O_ _O_
Laat je mij zo in de steek bij Stade Lavallois? :{w
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 00:05:48 #14
Rawr
pi_140730593
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Laat je mij zo in de steek bij Stade Lavallois? :{w
Hoge ambitie, lage/gemiddelde loyaliteit. Dan krijg je dat :@
pi_140730724
Zorione Zidane 3 wedstrijden schorsing. _O_ _O_ _O_
Ik ga een soort Pepe worden denk ik :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_140730736
Sergei in het -19 Dream Team.

Weet alleen niet of ik blij ben met de Russische competitie. Maar dat krijg je als dat als 2e nationaliteit neemt.
pi_140730769
Best vreemd dat jullie meteen verkocht werden, meestal worden spelers toch altijd eerst even verhuurd :P
pi_140730775

pi_140730778
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:22 schreef Super-B het volgende:
Ik moet zeggen dat Zidane elke keer geschorst wordt. Of door veel gele kaarten of door een rode kaart of een grove overtreding wat later tot schorsing zorgt. Zowat al 4 a 10 nieuwsartikelen tegengekomen m.b.t. schorsingen of verlengde schorsingen voor Zidane.
Pepe 2.0 _O_ _O_
#superniger2020
pi_140730780
Wow, Redis naar Borussia Dortmund! Ik hoopte dat hij eerst basisspeler van St Pauli zou worden, maar prima club om door te ontwikkelen, denk ik
pi_140730805
pi_140730830
Gaat niet goed met mijn speler... Het is januari en nog maar 4 wedstrijden gespeeld. Snel weg van dat Feyenoord..
pi_140730853
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:11 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gaat hij lekker!
pi_140730879
Er zat toch nog iemand bij Barcelona B, beetje zuur voor hem :P
pi_140730919
Mag ik ook mijn jaarlijkse update?
#superniger2020
pi_140730966
Ik hoop dat Sergei de 15 jarige aanvoerder van Nederland -19 voor Nederland blijft kiezen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 00:16:22 #27
Rawr
pi_140730977
Ik zou ook graag mijn jaarlijkse update ontvangen. Die waarin de stats verbeterd zijn dus :P
  donderdag 5 juni 2014 @ 00:16:55 #28
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140730994
Gaarne mijn jaarlijkse update. :7
pi_140731080
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:14 schreef superniger het volgende:
Mag ik ook mijn jaarlijkse update?
pi_140731090
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:14 schreef Hermanna het volgende:
Ja, Da Silva. . Met overigens mooie cijfers
pi_140731107
Door jullie heb ik niet eens iets aan mijn tentamen voorbereiding kunnen doen. :'( :'( :'( :'( :'(
pi_140731125
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:14 schreef Hermanna het volgende:
Ja Aguero. wel iets andere positie. AMC/AMR tov MC/DMC
pi_140731138
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:20 schreef Super-B het volgende:
Door jullie heb ik niet eens iets aan mijn tentamen voorbereiding kunnen doen. :'( :'( :'( :'( :'(
Wanneer heb je hem, en wat heb je?
pi_140731174

pi_140731195
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:20 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Wanneer heb je hem, en wat heb je?
Over drie weken, echter krijg ik het nog druk met projecten.. Dus ik probeer een voorsprong te hebben om zodoende later niet veel te hoeven doen. Daarnaast om niet tegen de feiten aan te lopen.

Het niet dat het een onvoldoende zal worden of iets dergelijks. Maar ik moet even bikkelen om zodoende mijn cijfers hoog te kunnen houden en zo de doorstroom te kunnen maken naar een WO opleiding. Zit al krap met mijn cijfergemiddelde, dat op dit moment net boven de 7,5 is...

Minimum gemiddelde is een 7,5...
pi_140731214
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:22 schreef Super-B het volgende:

[..]

Over drie weken, echter krijg ik het nog druk met projecten.. Dus ik probeer een voorsprong te hebben om zodoende later niet veel te hoeven doen en om geen achterstand op te lopen.
Ah, op die manier. Slim om te gaan hosten dan. ;)
  donderdag 5 juni 2014 @ 00:23:53 #37
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140731235
quote:
Bedankt! ^O^
pi_140731247
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Ah, op die manier. Slim om te gaan hosten dan. ;)
Niet dus. |:(
pi_140731276
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:24 schreef Super-B het volgende:

[..]

Niet dus. |:(
En je wilde zelfs nog een youtube kanaal aanmaken :P Ik vraag ook mijn jaarverslag aan!
pi_140731385
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:25 schreef Hermanna het volgende:

[..]

En je wilde zelfs nog een youtube kanaal aanmaken :P Ik vraag ook mijn jaarverslag aan!
Ik simuleer even door. Shortlist en al dat gedoe doe ik morgen wel.

Ik post alleen even wat eigenschappen oke? Wat is je spelersnaam?
pi_140731414
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:28 schreef Super-B het volgende:

[..]

Mag mijne ook wel geven. Rauwera, ben wel benieuwd.
pi_140731432
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:28 schreef Super-B het volgende:

[..]

Alejandro Aiola
pi_140731440
Zou je de eigenschappen van Sergei van der Wal ook nog even kunnen doen. Thanks
pi_140731483
En van Dennis Linssen, bij voorbaat dank!
No bitch to me
pi_140731500

pi_140731509
3e seizoen gaat beginnen!
  donderdag 5 juni 2014 @ 00:35:48 #47
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140731569
Heb je een screen van Bogdan Drazic voor me? Thx ^O^
I love my mispoken words.
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 00:36:17 #48
Rawr
pi_140731577
Hallo spreadsheet:

:D
pi_140731619
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hallo spreadsheet:

[ afbeelding ]

:D
Oohh, dat vind ik een leuk idee!
pi_140731628
quote:
Welke is Alejandro Aiolos nou :P? Ben ik voor Nederland gaan spelen en verkocht aan Bayern?
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 00:39:18 #51
Rawr
pi_140731666
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:37 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Oohh, dat vind ik een leuk idee!
Heb ik tot nu toe altijd voor m'n spelers gedaan :7
pi_140731696
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Heb ik tot nu toe altijd voor m'n spelers gedaan :7
Ga, ik nu even doen!

Zo kom ik natuurlijk niet aan slapen toe
  donderdag 5 juni 2014 @ 00:41:37 #53
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_140731743
Mag ik nog mijn spelersupdate hebben? :) En nu al in seizoen 3,dat gaat wel erg hard :o

En zoals SiebeJ zei, wat gebeurt er met de shortlist?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_140731890
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:41 schreef PierreTT het volgende:
Mag ik nog mijn spelersupdate hebben? :) En nu al in seizoen 3,dat gaat wel erg hard :o

Doe ik morgen wel ofzo.

Let op we zijn eerder gestart dan hoort.. 14 jaar.. eigenlijk moest dat 15-17jaar zijn. Zie het dus als compensatie. ;)
pi_140731899
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:41 schreef PierreTT het volgende:

wat wil je precies zieen bij de shortlist ofzo?
  donderdag 5 juni 2014 @ 00:49:52 #56
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140731958
De views voor de shortlist kunnen hier gedownload worden: http://speedy.sh/MVEw9/views.rar

Eerst uitpakken naar een aangemaakte "views" submap in je FM14 map:

Dan in FM moet je de views importeren. Dat doe je hier:

Dan de 2 views, genaamd "Fok! 1" en "Fok! 2" opzoeken in de "views" submap en klaar.

Uiteindelijk kan je dan deze 2 shortlist views posten in dit topic:

Vol met leuke informatie en data om ontwikkeling en prestaties. :)
pi_140732052

pi_140732117
SPOILER
SPOILER
  donderdag 5 juni 2014 @ 00:58:47 #59
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140732178
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:56 schreef Super-B het volgende:
SPOILER
SPOILER
Perfect _O_
pi_140732216
Whoo! 17 wedstrijden in het eerste!

Edit: Zijn deze statistieken van het derde seizoen?
pi_140732262
Mag ik ook een pic?
pi_140732278
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:02 schreef RustCohle het volgende:
Mag ik ook een pic?
pi_140732309
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:02 schreef Super-B het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ziet er slecht uit. Kan dit nog wat worden denken jullie? Volgens mij is het stabiel gebleven.
pi_140732322
5 miljoen waard en verdien maar 65 euro per week :') Doorzettings vermogen is wel gestegen van 5 naar 14. Alleen ik weet nou niet voor hoeveel ik ben verkocht ;o, dat werd toch geshortlist :P?
pi_140732402
Slechte speler echt waar.. :(

Babiski zit nog steeds in -19, terwijl ik al in het eerste zit :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 01:09:05 #66
Rawr
pi_140732434
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:04 schreef Hermanna het volgende:
5 miljoen waard en verdien maar 65 euro per week :') Doorzettings vermogen is wel gestegen van 5 naar 14. Alleen ik weet nou niet voor hoeveel ik ben verkocht ;o, dat werd toch geshortlist :P?
Dat is wel een sicke vooruitgang _O_
pi_140732453
Ik ga zo slapen he mensen. ;)
pi_140732457
Ik zeg welterusten en ben benieuwd hoe Xavier Rauwera het later deze dag gaat doen.
pi_140732474
Mag je tussendoor je eigenschappen laten wijzigen,hoe zit dat?
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 01:11:26 #70
Rawr
pi_140732489
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:10 schreef RustCohle het volgende:
Nope, is sowieso onmogelijk.
pi_140732499
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nope, is sowieso onmogelijk.
Super-B kan het gewoon via FMRTE veranderen hoor. :P Heb wel spijt van een bepaalde keuze.
pi_140732500
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:10 schreef RustCohle het volgende:
Volgens mij is Makina niet zo blij bij Feyenoord.
  donderdag 5 juni 2014 @ 01:12:25 #73
239294 PierreTT
pi_140732511
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef Super-B het volgende:

[..]

wat wil je precies zieen bij de shortlist ofzo?
Ik was van alles aan het typen, maar Sejt was me voor :D Maar die dingen dus. Werden normaal eens in het jaar (dacht ik?) gepost, kan je snel je voortgang bekijken :)
pi_140732519
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:12 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Volgens mij is Makina niet zo blij bij Feyenoord.
Nope :( Ik had Excelsior moeten kiezen. Hoe lager de club, hoe meer speeltijd en al en vooruitgang etc etc. Dat denk ik dan?
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 01:16:35 #75
Rawr
pi_140732605
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:12 schreef RustCohle het volgende:

[..]

Super-B kan het gewoon via FMRTE veranderen hoor. :P Heb wel spijt van een bepaalde keuze.
Ja, met FMRTE wel.

Verder jammerdebammer voor je :P
pi_140732621

HAHAHAHA opeens! :o :D
pi_140732622
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:12 schreef RustCohle het volgende:

[..]

Nope :( Ik had Excelsior moeten kiezen. Hoe lager de club, hoe meer speeltijd en al en vooruitgang etc etc. Dat denk ik dan?
Makinas fysiek is niet zo slecht en iedereen is pas 16 jaar dus het zal wel verbeteren volgens mij.

Nederland trouwens het wk verloren :P?
pi_140732667

Ik ga slapen caio! :W
pi_140732707
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:20 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik ga slapen caio! :W
Yeah, mooie laatste update
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 01:22:49 #80
Rawr
pi_140732710
Meur ze :W
pi_140733025
Mag ik het overzicht van Vincent van Gogh?

Gaat nog niet zo goed zie ik met em.
pi_140735089
Mag ik een overzicht van Teun Kabouter? Ben benieuwd of hij nog enige progressie maakt. :P
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_140735151
Wat is 'ct weds' in je spread? Staat bij Redis namelijk 49...is dat goed?
pi_140735617
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meur ze :W
Heb je spreadsheet gekopieerd. Ik heb zelf nog een kopje 'essentiële vooruitgang' gemaakt. De vooruitgang in de voor mijn speler belangrijke eigenschappen. Dat het afwerken van mijn verdediger van 1 naar 2 gaat is niet zo belangrijk.

Had je de groene kleurtjes handmatig toegevoegd? Zo ja, dit kan ook automatisch.
  donderdag 5 juni 2014 @ 09:43:22 #85
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140736398
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:12 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik was van alles aan het typen, maar Sejt was me voor :D Maar die dingen dus. Werden normaal eens in het jaar (dacht ik?) gepost, kan je snel je voortgang bekijken :)
Ik heb voorgesteld om die shortlist 2 of 3x per speeljaar te posten, aangezien je daardoor goed kan zien of je speler aan spelen toekomt én of er een transfer aan zit te komen.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 08:32 schreef Ciscus het volgende:
Wat is 'ct weds' in je spread? Staat bij Redis namelijk 49...is dat goed?
CT staat voor Career Time, dus je totale aantal wedstrijden in je carrière.
pi_140737295
Om het te begrijpen: heeft Redis bij St Pauli en bij Dortmund dus geen wedstrijd in het eerste gespeeld, maar wel 49 potjes in jeugdelftallen?
pi_140737841
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:17 schreef Ciscus het volgende:
Om het te begrijpen: heeft Redis bij St Pauli en bij Dortmund dus geen wedstrijd in het eerste gespeeld, maar wel 49 potjes in jeugdelftallen?
Ik denk 49 potjes in het eerste in de eerste twee seizoenen, en nog 0 potjes in het 3e seizoen ten tijde van de screenshot.
Maar ik kan het mis hebben.
pi_140738672
Goedemorgen,

Gisteravond ging alles snel. Ik zal vandaag alles uitgebreid posten.

Ik ga eerst even leren voor mijn tentamens en vervolgens zal ik aftrappen.

Reken maar op 12.00 a 12.30
  donderdag 5 juni 2014 @ 11:37:33 #89
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_140739599
Kan je proberen iedere speler terug te laten komen in je overzichten? Tenzij ze natuurlijk een kleurloos bestaan leiden...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_140739857
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2014 11:37 schreef Happel het volgende:
Kan je proberen iedere speler terug te laten komen in je overzichten? Tenzij ze natuurlijk een kleurloos bestaan leiden...
Hoe bedoel je?
pi_140739942
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 11:47 schreef Super-B het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Ga jij eens snel weer leren jongeman!

Edit: niet al te lang natuurlijk, want ik ben wel nieuwsgierig naar de updates
pi_140740162
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 11:49 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Ga jij eens snel weer leren jongeman!

Edit: niet al te lang natuurlijk, want ik ben wel nieuwsgierig naar de updates
Hijs wel al aan het simuleren tegelijk tijdens het leren. Seizoen 3 zit erop.
pi_140740475

pi_140740519

SPOILER
pi_140740561
Jeej Sejt komt gezellig met mij en RustCohle voetballen bij Feyenoord. :)

pi_140740617
pi_140740688
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:07 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Hopen op een mooie club w/
#superniger2020
pi_140740712
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:10 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
JUICHEN.gif

Lekker belangstinsvrij chashen in Monaco _O_
#superniger2020
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 12:14:23 #99
Rawr
pi_140740742
Ah, Telvanni 25 wedstrijden en 1 doelpunt :P

Aangezien het seizoen er op zit zou ik graag een nieuw statsoverzichtje willen zien :D
pi_140740750
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:07 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Dit is aan het eind van seizoen 3? :)
pi_140740760
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Dit is aan het eind van seizoen 3? :)
Yes
pi_140740782
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:14 schreef Super-B het volgende:

[..]

Yes
Gaat lekker, heb je een overzichtje van Rauwera's eigenschappen?
pi_140740796
Mag ik ook mijn jaarlijkse update? :@
#superniger2020
pi_140740805
Zonde dat Vd Wal naar Moskou trekt....is het zo'n geldwolf? Hopelijk keert hij snel terug naar een leuke competitie. ..

Ik snap het overzicht niet helemaal, is dat nou voor een heel seizoen of over alle seizoenen? Ben ik de enige nitwit?

Sommige carrières zien er trouwens somber uit...maar ze komen vast nog wel op gang. ..
pi_140740806

pi_140740840
Als ik te oppervlakkig post hoor ik het graag. Zoals jullie weten leer ik tegelijk voor mijn tentamens, vandaar dat het afgeraffeld kan lijken! Maar wees gerust met het posten van feedback!
  donderdag 5 juni 2014 @ 12:17:52 #107
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140740876
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:08 schreef Super-B het volgende:
Jeej Sejt komt gezellig met mij en RustCohle voetballen bij Feyenoord. :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
*O* Volledig volgens plan. Behalve dat verhuren aan Eindhoven dan.
pi_140740879
Xavier Rauwera

pi_140740904
Vincent van Gogh, welkom bij Dortmund!

Ik wil ook wel mijn jaarlijkse update
pi_140740950
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:18 schreef Ciscus het volgende:

donderdag 5 juni 2014 @ 12:20:28 #111
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140740969
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:16 schreef Super-B het volgende:
Als ik te oppervlakkig post hoor ik het graag. Zoals jullie weten leer ik tegelijk voor mijn tentamens, vandaar dat het afgeraffeld kan lijken! Maar wees gerust met het posten van feedback!
Screens van de shortlist views 2x per jaar is wel standaard. Wij deden altijd op 31.12.20xx en aan het einde van het seizoen rond 15.03.20xx. Doe je het te laat, dan zijn de seizoensgegevens weg.

Daarnaast zijn transfergeruchten en uitmundende prestaties natuurlijk leuk om te lezen voor een deelnemer.
Kan me voorstellen dat er nu nog niet zoveel zijn (voornamelijk jeugdelftallen), maar zodra ze rond de 20 zijn, dan zouden de goede prestaties toch wel moeten groeien.
pi_140740971
Goed bezig Super-B!
quote:

Nein, niet naar Duitsland! ;(
Mag ik ook nog het overzichtje van hem? thx.
pi_140740985
quote:

Kan je mijne ook posten?
pi_140741005
quote:

Hollandse kolonie w/
pi_140741015
quote:
17s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:20 schreef Silv het volgende:

[..]

Kan je mijne ook posten?
Naam speler?
pi_140741021
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:21 schreef Super-B het volgende:

[..]

Naam speler?
Teun Kabouter.
pi_140741033
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:20 schreef Sejt het volgende:

[..]

Screens van de shortlist views 2x per jaar is wel standaard. Wij deden altijd op 31.12.20xx en aan het einde van het seizoen rond 15.03.20xx. Doe je het te laat, dan zijn de seizoensgegevens weg.

Daarnaast zijn transfergeruchten en uitmundende prestaties natuurlijk leuk om te lezen voor een deelnemer.
Kan me voorstellen dat er nu nog niet zoveel zijn (voornamelijk jeugdelftallen), maar zodra ze rond de 20 zijn, dan zouden de goede prestaties toch wel moeten groeien.
Oké zal ik vanaf nu doen. Seizoen 3 begint.
pi_140741049

donderdag 5 juni 2014 @ 12:22:54 #119
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140741050
Het zou ook handig zijn als je aangeeft zodra een nieuw seizoen van start gaat, zodat men weet wanneer ze een nieuwe eigenschappen update aan kunnen vragen. ^O^

Vergeef me als ik veel tips/opdrachten geef, ligt in m'n natuur en werk :P
pi_140741055
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:21 schreef Silv het volgende:

[..]

Teun Kabouter.
pi_140741066
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:22 schreef Sejt het volgende:
Het zou ook handig zijn als je aangeeft zodra een nieuw seizoen van start gaat, zodat men weet wanneer ze een nieuwe eigenschappen update aan kunnen vragen. ^O^

Vergeef me als ik veel tips/opdrachten geef, ligt in m'n natuur en werk :P
Feedback hoort erbij. Dit is immers mijn eerste keer dat ik hieraan meedoe en ik host dan ook meteen. :P
pi_140741100
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:15 schreef superniger het volgende:
Alejandro Aiolos ook! Het gaat wel erg snel :P
pi_140741134
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:16 schreef Super-B het volgende:
Je hebt er lekker de vaart in zitten. Veel berichten zullen er waarschijnlijk nog niet zijn vanwege de leeftijden en speelminuten.

Wat ik wel mis vergeleken met de vorige ronde is het overzicht van mijn eigen speler. Ik weet dat het veel werk is, maar ik zou het wel fijn vinden om elk seizoen m'n stats te zien om te kunnen checken wat de progressie is. Je gaat momenteel zo snel dat het bijna niet mogelijk is om dat elk seizoen te vragen :P.

Zou het misschien wat zijn om toch wel eens per jaar zo'n screenshot te doen?

Mocht je trouwens vrijdag wel willen leren, ik ben die dag vrij en zou dan eventueel ook wat updates kunnen doen
pi_140741159
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:24 schreef Hermanna het volgende:

Alejandro Aiolos ook! Het gaat wel erg snel :P
Vincent van Gogh ook aub :). Lekker snel idd.
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 12:26:37 #125
Rawr
pi_140741160
Telvanni aub :@
  donderdag 5 juni 2014 @ 12:26:41 #126
239294 PierreTT
pi_140741162
Bedankt voor de updates weer! Zou ik de update van mijn speler Jean-Pierre ook mogen?

En is het misschien een idee om elk jaar, zeg in juni of juli, de spelersupdates sowieso te plaatsen? Iedereen vraagt er toch elk jaar om :)
pi_140741169
Ik zou graag een update willen zien van Polak
pi_140741190
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:26 schreef PierreTT het volgende:
Bedankt voor de updates weer! Zou ik de update van mijn speler Jean-Pierre ook mogen?

En is het misschien een idee om elk jaar, zeg in juni of juli, de spelersupdates sowieso te plaatsen? Iedereen vraagt er toch elk jaar om :)
Dat is misschien nog wel het handigst.
pi_140741202
pi_140741218
quote:

Dan is 4 september een betere datum. Dan heb je ook alle eventuele transfers, salarissen en waardes in je screenshot zitten
pi_140741219

pi_140741240
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:26 schreef ambiance het volgende:

[..]

Vincent van Gogh ook aub :). Lekker snel idd.
  donderdag 5 juni 2014 @ 12:28:56 #133
239294 PierreTT
pi_140741242
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:28 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Dan is 4 september een betere datum. Dan heb je ook alle eventuele transfers, salarissen en waardes in je screenshot zitten
Inderdaad, dan is 4 september inderdaad beter :)
pi_140741255
Super-B _O_
#superniger2020
pi_140741258
Vanaf nu dan maar shortlist in December en de eigenschappen van elke speler in september.
pi_140741309
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:29 schreef Super-B het volgende:
Vanaf nu dan maar shortlist in December en de eigenschappen van elke speler in september.
Tip, shortlist (ook) eind mei doen, dan heb je namelijk alle statistieken van een voetbalseizoen er in zitten
  donderdag 5 juni 2014 @ 12:31:05 #137
239294 PierreTT
pi_140741316
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:29 schreef Super-B het volgende:
Zou prima zijn :) En dan wellicht nog de shortlist op 15/5 zoals Sejt aangaf, aan het einde van het seizoen. Dan heb je de prestaties van je speler van dat seizoen mooi overzichtelijk :)
pi_140741325
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:30 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Tip, shortlist (ook) eind mei doen, dan heb je namelijk alle statistieken van een voetbalseizoen er in zitten
Dat ook dan!
  donderdag 5 juni 2014 @ 12:32:24 #139
239294 PierreTT
pi_140741367
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:31 schreef Super-B het volgende:

[..]

Dat ook dan!
Haha, als je moet leren voor je tentamen moet je dat echt gaan doen hoor :D Ik ga zelf ook maar weer eens typen ;)
  donderdag 5 juni 2014 @ 12:32:36 #140
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140741376
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:25 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Je hebt er lekker de vaart in zitten. Veel berichten zullen er waarschijnlijk nog niet zijn vanwege de leeftijden en speelminuten.

Wat ik wel mis vergeleken met de vorige ronde is het overzicht van mijn eigen speler. Ik weet dat het veel werk is, maar ik zou het wel fijn vinden om elk seizoen m'n stats te zien om te kunnen checken wat de progressie is. Je gaat momenteel zo snel dat het bijna niet mogelijk is om dat elk seizoen te vragen :P.

Zou het misschien wat zijn om toch wel eens per jaar zo'n screenshot te doen?

Mocht je trouwens vrijdag wel willen leren, ik ben die dag vrij en zou dan eventueel ook wat updates kunnen doen
Het jaarlijkse plaatsen kostte veel werk voor de host. Daarnaast waren niet alle deelnemers actief aan het volgen, waardoor een deel van het werk dus vergeefs was.
Daarom stelde ik voor om in deze ronde het initiatief bij de deelnemer te leggen.

Maar als het niet bevalt, kunnen we het natuurlijk terugdraaien. Moet de host er natuurlijk wel mee instemmen. Die doet het werk. :)
pi_140741401
Zou ik nog mijn jaarverslag mogen hebben? Aiolos
  donderdag 5 juni 2014 @ 12:34:19 #142
239294 PierreTT
pi_140741421
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:32 schreef Sejt het volgende:

[..]

Het jaarlijkse plaatsen kostte veel werk voor de host. Daarnaast waren niet alle deelnemers actief aan het volgen, waardoor een deel van het werk dus vergeefs was.
Daarom stelde ik voor om in deze ronde het initiatief bij de deelnemer te leggen.

Maar als het niet bevalt, kunnen we het natuurlijk terugdraaien. Moet de host er natuurlijk wel mee instemmen. Die doet het werk. :)
Klopt wel, maar wat je nu krijgt is dat het halve topic volstaat met mensen die om hun spelersupdate vragen. Daarom dacht ik dat het handiger was als die sowieso geplaatst worden :)
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 12:37:47 #143
Rawr
pi_140741539
quote:
Dit jaar +19 voor Telvanni ^O^
pi_140741640
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hoeveel ben je in totaal gestegen? :P
pi_140741666
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:34 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Klopt wel, maar wat je nu krijgt is dat het halve topic volstaat met mensen die om hun spelersupdate vragen. Daarom dacht ik dat het handiger was als die sowieso geplaatst worden :)
Vind eigenlijk wel fijner als de mensen er zelf naar vragen, aangezien ik misschien werk voor niks doe en er mensen zijn die helemaal niet echt betrokken zijn binnen de reeks..

Ik zit nu in december.
pi_140741667
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Eerste jaar + 16, tweede jaar + 22, derde jaar + 19. :7
pi_140741682
pi_140741688
Redis gaat domineren, ik voel het. Toekomstige aanvoerder van Oranje.

Ik zou graag eens Redis zijnn geschiedenis willen zien , ik weet nu niet sinds wanneer en hoeveel hij in t eerste speelt. Of is dat heul tijdrovend? Statsontwikkeling boeit me dan weer minder.

Forza Dortmund
pi_140741728
Ben wel blij dat Teun in ieder geval aan spelen toe komt. Die grote clubs komen vanzelf wel.

En props voor Super-B. Het kan niet vaak genoeg gezegd worden. _O_
  donderdag 5 juni 2014 @ 12:43:43 #150
239294 PierreTT
pi_140741734
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:41 schreef Super-B het volgende:

[..]

Vind eigenlijk wel fijner als de mensen er zelf naar vragen, aangezien ik misschien werk voor niks doe en er mensen zijn die helemaal niet echt betrokken zijn binnen de reeks..

Ik zit nu in december.
Oke, jij bent de host :) Die van dit jaar dan graag :)

quote:
Zou ik de update van mijn speler Jean-Pierre ook mogen?

pi_140741738

pi_140741763
pi_140741769
Frankrijk is sowieso streng met schorsingen.
pi_140741793
Ik zal zo de spelersupdate posten van de mensen die het zojuist gevraagd hebben. Heb 45 minuten gesimuleerd en al. Ik ga even verder leren.
  donderdag 5 juni 2014 @ 12:55:58 #155
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140742142
Ik wil ook graag een update van Drazic, dank :)
pi_140742157
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:45 schreef Super-B het volgende:
Ik zal zo de spelersupdate posten van de mensen die het zojuist gevraagd hebben. Heb 45 minuten gesimuleerd en al. Ik ga even verder leren.
Tot zo. Heb je dan ook een overzichtje van Sergei van der Wal
  donderdag 5 juni 2014 @ 12:57:54 #157
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_140742205
Update van Chidiegwu Lemaire graag :)
Elite
Tegen TTIP
pi_140742229
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:33 schreef Hermanna het volgende:
Zou ik nog mijn jaarverslag mogen hebben? Aiolos

pi_140742274
SPOILER
SPOILER
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:01:10 #160
239294 PierreTT
pi_140742321
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:59 schreef Super-B het volgende:
SPOILER
SPOILER
Godverdomme Jean-Pierre heeft nog maar 2 wedstrijden gespeeld :'(
pi_140742364
quote:
Waar is mijn Aiolos update :'(
pi_140742365
11.5 k/week :7
pi_140742388
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:15 schreef Ciscus het volgende:
Zonde dat Vd Wal naar Moskou trekt....is het zo'n geldwolf? Hopelijk keert hij snel terug naar een leuke competitie. ..

Ik snap het overzicht niet helemaal, is dat nou voor een heel seizoen of over alle seizoenen? Ben ik de enige nitwit?

Sommige carrières zien er trouwens somber uit...maar ze komen vast nog wel op gang. ..
Hij tekende al een contract met lokomotiv op 14 jarige leeftijd. Hij lijkt eerder voor zekerheid te gaan.
Hij mag blijkbaar pas vanaf 18 in Rusland spelen. Ik had ook liever een andere competitie gezien. Maar ik heb hem ook een Russische nationaliteit gegeven, dus ik moet niet zeuren.

Maar wel Talent van het Jaar. juichen!
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 13:04:02 #164
Rawr
pi_140742422
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:41 schreef Silv het volgende:

[..]

Hoeveel ben je in totaal gestegen? :P
27 en 19, dus 46 :P

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Eerste jaar + 16, tweede jaar + 22, derde jaar + 19. :7
Heb jij al 3 updates? Dan heb ik er eentje gemist :{
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:04:45 #165
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140742452
Uitleenbeurt doet Draz goed :) Wedstrijden spelen is het belangrijkste. Over 1 of 2 jaar is hij wel klaar voor z'n debuut in Feyenoord's eerste.
pi_140742472
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:02 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Waar is mijn Aiolos update :'(
pi_140742484
pi_140742492
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

[..]

Zijn nu bezig met vierde seizoen jah..
pi_140742543
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

[..]

Excuus dan. Maar ik meld wel van te voren wanneer het seizoen bijna afgelopen is of als we starten met een nieuw seizoen! :'(
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 13:07:35 #170
Rawr
pi_140742559
Verdeurie... nu weet ik dus niet welk jaar ik gemist heb :{
pi_140742573
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdeurie... nu weet ik dus niet welk jaar ik gemist heb :{
Kijk naar de leeftijd ;)
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 13:09:39 #172
Rawr
pi_140742623
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Kijk naar de leeftijd ;)
Ja deed ik net. Heb dus geen overzicht van Telvanni als 16-jarige ;(
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:10:51 #173
239294 PierreTT
pi_140742677
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:07 schreef Super-B het volgende:

[..]

Excuus dan. Maar ik meld wel van te voren wanneer het seizoen bijna afgelopen is of als we starten met een nieuw seizoen! :'(
Ik miste er ook een, ik hou het vanaf nu wel goed in de gaten ;) Maar mocht je elk jaar mijn spelersupdate willen posten, ik volg dit topic actief :D :P
pi_140742706
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:10 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik miste er ook een, hou het vanaf nu wel goed in de gaten ;) Maar mocht je elk jaar mijn spelersupdate willen posten, ik volg dit topic actief :D :P
Ik iets te actief.
pi_140742748
Ik ben zeer in vorm. :D

Die van jullie komt op 10 mei.
pi_140742769
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:12 schreef Super-B het volgende:
Ik ben zeer in vorm. :D

[ afbeelding ]
Lekkere eigenschappen hoor!
pi_140742808
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Lekkere eigenschappen hoor!
Stamina gaat wel een probleem vormen zie ik. :P
pi_140742832
pi_140742840
Mag ik een update van Zidane? :@
#superniger2020
pi_140742843
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:05 schreef Super-B het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Thanks, dit jaar een slechte groei gehad dus :(

14 tot 16 jaar groei van 72 punten
16 > 17: + 13 -2

Ze mogen me wel wat meer wedstrijden laten spelen.
pi_140742868
Is mijn simulatietempo té snel of is het wel goed zo? Ik hou er zelf niet van om er langzaam doorheen te gaan. Ik ga er liever drie dagen lang vlot doorheen, dan dat we twee-drie weken bezig zijn met vier seizoenen.
pi_140742871
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:15 schreef superniger het volgende:
Mag ik een update van Zidane? :@
10 mei pas.
pi_140742881
Kan iemand mijn stats bijhouden in een excelsheet a.d.h.v de afbeeldingen die ik gepost heb en ga posten van mijn eigen speler?
pi_140742901
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:15 schreef Super-B het volgende:
Is mijn simulatietempo té snel of is het wel goed zo? Ik hou er zelf niet van om er langzaam doorheen te gaan. Ik ga er liever drie dagen lang vlot doorheen, dan dat we twee-drie weken bezig zijn met vier seizoenen.
Lekker snel is prima.
pi_140742931
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:15 schreef Super-B het volgende:
Tempo is goed zo ^O^
#superniger2020
pi_140742972
Met dit tempo gaan we pinkstermaandag met pensioen :-)
pi_140742976
Hebben een aantal FOK!ers zin om binnenkort FM online te spelen? :P
pi_140743235

Seizoen 3 zit er (bijna) op (10 mei). Ik ga nu simuleren tot 1 juli. Mensen die hun jaarlijke update nog willen zien?

SPOILER
SPOILER
pi_140743249

pi_140743252
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:26 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Seizoen 3 zit er (bijna) op (10 mei). Ik ga nu simuleren tot 1 juli. Mensen die hun jaarlijke update nog willen zien?

SPOILER
SPOILER
Xavier Rauwera graag
pi_140743314
Verdien 8,000 per week en nog steeds geen wedstrijd gespeeld voor Bayern..
pi_140743335
pi_140743338
^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:26 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
SPOILER
van Gogh al wel veel wedstrijden gespeeld :)

Ging je nu wel of niet aan het einde van het seizoen alle spelers overzichten posten?
Van Gogh heeft zijn seizoen 3 update al gehad zeker?
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:29:17 #194
239294 PierreTT
pi_140743348
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:28 schreef Hermanna het volgende:
Verdien 8,000 per week en nog steeds geen wedstrijd gespeeld voor Bayern..
625 per week, 6 wedstrijden gespeeld :') Ik mag hopen dat Jean-Pierre trek krijgt in kaas in een ander land, leenbeurtje mag wel eens gaan plaatsvinden :D
pi_140743355
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:29 schreef ambiance het volgende:
^O^

[..]

van Gogh al wel veel wedstrijden gespeeld :)

Ging je nu wel of niet aan het einde van het seizoen alle spelers overzichten posten?
Van Gogh heeft zijn seizoen 3 update al gehad zeker?
Ik twijfel toch.. Vragen lijkt me handiger. Want er zijn er een hoop die niet actief zijn.. en ik heb het ook druk met school.
pi_140743381
Ik kijk wel maar hoef niet elk jaar een update.
pi_140743385
19 juni 2017 nu (einde seizoen 3), mensen die hun spelersupdate willen + statistieken moeten het nu zo ongeveer wel even melden. ;)
pi_140743396
pi_140743402
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:16 schreef Super-B het volgende:
Kan iemand mijn stats bijhouden in een excelsheet a.d.h.v de afbeeldingen die ik gepost heb en ga posten van mijn eigen speler?
Kan ik wel doen. Heb je ieder jaar een screen van je speler gepost?
pi_140743421
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:31 schreef Silv het volgende:

[..]

Kan ik wel doen. Heb je ieder jaar een screen van je speler gepost?
Top thanks! ^O^ Nee, maar maakt niet uit. Je het ook per twee-drie jaar doen.

pi_140743467
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:30 schreef Super-B het volgende:
19 juni 2017 nu (einde seizoen 3), mensen die hun spelersupdate willen + statistieken moeten het nu zo ongeveer wel even melden. ;)
Graag!
pi_140743584
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:33 schreef ambiance het volgende:

[..]

Graag!
Spelernaam?
pi_140743666
Dacht dat dit al het vierde seizoen was, maar dat heb ik dan fout in mijn excel bestandje staan..
pi_140743676
pi_140743728

pi_140743737
pi_140743745
pi_140743766
EERSTE FOK!er met een gouden schoen! *O* *O* *O*

SPOILER
pi_140743792
Dream team met fok!ers *O* w/

SPOILER
pi_140743824
Grote transfer! :7

SPOILER
pi_140743840
Seizoen 4 gaat beginnen!
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:44:31 #212
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140743864
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:43 schreef Super-B het volgende:
Grote transfer! :7

SPOILER
Van Excelsior naar Man United. :D
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:44:35 #213
239294 PierreTT
pi_140743868
quote:
Bam, naar Bayern! En nu speelminuten trekken godnondeju *O*
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 13:45:43 #214
Rawr
pi_140743910
Polak van Twente naar Real _O_
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:47:14 #215
239294 PierreTT
pi_140743972
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De grote transfers druppelen binnen! Maar wie gaat het ook echt maken bij die clubs? :D

Edit: Jean-Pierre is zo te zien tot het einde van het seizoen terugverhuurd aan Sporting. Beter krijgt hij daar wel wat speeltijd ;(
pi_140743995
M
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:43 schreef Super-B het volgende:
Seizoen 4 gaat beginnen!
Mag ik een update van Sergei.

Wie vinden jullie naast jullie eigen speler interessant? Ik vind de stats van telvanni goed en van Babi... Speler Super B. Maar ook van de kazenman, die je voor de rest niet zoveel in het nieuws ziet
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:49:34 #217
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140744070
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook een spectaculaire transfer. _O_
pi_140744073
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:42 schreef Super-B het volgende:
EERSTE FOK!er met een gouden schoen! *O* *O* *O*

SPOILER
gefeliciteerd!
pi_140744086
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:47 schreef stalybridge het volgende:
M

[..]

Wie vinden jullie naast jullie eigen speler interessant? Ik vind de stats van telvanni goed en van Babi... Speler Super B. Maar ook van de kazenman, die je voor de rest niet zoveel in het nieuws ziet
Let op de stats! Nieuw seizoen!!

pi_140744111
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:47 schreef stalybridge het volgende:
M

[..]

Salvador Ramos vind ik naast mijn speler een interessante!
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:50:36 #221
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140744112
Gaarne een update van Rudi. :)
pi_140744132
Xa.... onder aandacht!

SPOILER
pi_140744164
FOK!er volgt FOK!er naar een grote club!

SPOILER
pi_140744178
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gaarne een update van Rudi. :)
pi_140744191
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:51 schreef Super-B het volgende:
FOK!er volgt FOK!er naar een grote club!

SPOILER
Mooi dat ik terugverhuurd ben, speel ik in ieder geval.
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:52:32 #226
239294 PierreTT
pi_140744203
Mag ik een update van Jean-Pierre? :)
pi_140744211
quote:
Welkom bij die Mannschaft Jean- Pierre! _O_
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:53:10 #228
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140744232
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:52 schreef Super-B het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bedankt. ^O^
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:53:13 #229
239294 PierreTT
pi_140744233
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:52 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Welkom bij die Mannschaft Jean- Pierre! _O_
_O_ *O*
pi_140744290
Aiolos staat ook nog in het Dream Team van EK -19 dat wordt een grote!
pi_140744328
pi_140744345
Bogdan blijft nog steeds in vorm bij een Jong elftal. Nog steeds niet volwassen genoeg?

SPOILER
pi_140744363
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:52 schreef PierreTT het volgende:
Mag ik een update van Jean-Pierre? :)
SPOILER
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:58:24 #234
239294 PierreTT
pi_140744397
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:57 schreef Super-B het volgende:

[..]

SPOILER
Thanks ^O^ Ondertussen al 2 u21 caps blijkbaar, met 2 goals ^O^
pi_140744418
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:52 schreef Super-B het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Rudi ontwikkeld zich ook lekker. Volgens mij een hoop stats naar 10 gegaan, ziet er toch anders uit!
pi_140744420
Oh, we zijn al 18 jaar dan zou ik graag ook een update willen van Aiolos. Hopelijk heeft die wat meer speeltijd gekregen...
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:59:23 #237
239294 PierreTT
pi_140744422
En nu moet ik echt weer even aan mijn thesis }:| :W
pi_140744448
quote:
8s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:59 schreef PierreTT het volgende:
Welke opleiding doe je?
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:00:20 #239
239294 PierreTT
pi_140744466
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:59 schreef Super-B het volgende:

[..]

Welke opleiding doe je?
Master European Union Studies in Leiden :)
pi_140744481
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:00 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Master European Union Studies in Leiden :)
Ik gok op een WO opleiding? Interessante studie!
pi_140744486
quote:
8s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:59 schreef PierreTT het volgende:
Haha, ik heb mijn laptop naast me staan en de hoorcolleges uitgeprint die ik nu bestudeer. :P
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:01:40 #242
239294 PierreTT
pi_140744508
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:00 schreef Super-B het volgende:

[..]

Ik gok op een WO opleiding? Interessante studie!
Ja klopt :) Zeker interessant, maar die thesis schrijft zichzelf niet helaas :D :') Dus tot vanavond/morgen! :)
pi_140744512
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Haha, ik heb mijn laptop naast me staan en de hoorcolleges uitgeprint die ik nu bestudeer. :P
Hahahah hetzelfde hier. Boek op mijn schoot en leren + simuleren.

FM is verslavend. Ik heb bijna een soort van spijtgevoel dat ik het heb gekocht net vóór mijn laatste tentamenweek. :7
pi_140744547
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:01 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ja klopt :) Zeker interessant, maar die thesis schrijft zichzelf niet helaas :D :') Dus tot vanavond/morgen! :)
:W
pi_140744560
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:58 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Thanks ^O^ Ondertussen al 2 u21 caps blijkbaar, met 2 goals ^O^
Thanks, had ik over het hoofd gezien. (nog niet verwacht). Ik heb 9 u21 caps.
pi_140744595

pi_140744627
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:03 schreef Super-B het volgende:

[..]

:W
Even snel een eerste sheet gemaakt. Ga in de loop van de week even een betere maken. :P

SPOILER
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 14:10:06 #248
Rawr
pi_140744757
Lijkt me trouwens een beter idee als de host gewoon aan het eind van elke seizoen een overzicht van alle spelers geeft, dat vervuilt het topic ook veel minder :)

edit: zijn we trouwens net klaar met seizoen 3 of 4? Als het 4 is wil ik graag een nieuw overzichtje van Telvanni :P
pi_140744779
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lijkt me trouwens een beter idee als de host gewoon aan het eind van elke seizoen een overzicht van alle spelers geeft, dat vervuilt het topic ook veel minder :)

edit: zijn we trouwens net klaar met seizoen 3 of 4? Als het 4 is wil ik graag een nieuw overzichtje van Telvanni :P
zijn nu bezig met seizoen 4
pi_140744819
quote:

+1, anders zijn we steeds allemaal om updates te schreeuwen :P.
pi_140744821
Sergei van der Wal had voor zijn 18 al 100+ wedstrijden voor Sparta. Hoop dat hij bij Lokomotiv een beetje blijft spelen. En dat hij geen heimwee krijgt zo in zijn 1tje in Rusland.

Hij kijkt weemoedig naar alle groepjes FOK!ers bij Europese topclubs
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:14:18 #252
239294 PierreTT
pi_140744889
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:12 schreef stalybridge het volgende:
Sergei van der Wal had voor zijn 18 al 100+ wedstrijden voor Sparta. Hoop dat hij bij Lokomotiv een beetje blijft spelen. En dat hij geen heimwee krijgt zo in zijn 1tje in Rusland.

Hij kijkt weemoedig naar alle groepjes FOK!ers bij Europese topclubs
En Sergei in Moskou maar zitten in zijn multi-million appartement, nippend aan de vodka, kijkend naar het gepeupel beneden in zijn straat, vier blonde Russische vrouwen wulps om hem heen kruipend :{w
pi_140744989

pi_140745006
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:05 schreef Silv het volgende:

[..]

Even snel een eerste sheet gemaakt. Ga in de loop van de week even een betere maken. :P

SPOILER
Thanks dat je het voor me wilt doen! :)
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:19:54 #255
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_140745087
Mijn speler is van de duurste naar de goedkoopste speler gegaan. ;(
Elite
Tegen TTIP
pi_140745141
Langste blessure ooit tot nu toe?

SPOILER
pi_140745189
SPOILER
SPOILER
pi_140745228
Leuk altijd zulke topics! Helaas dit topic gemist tijdens de inschrijf periode :(
pi_140745251
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:23 schreef Super-B het volgende:
SPOILER
SPOILER
Midden in seizoen 4 toch?
pi_140745289
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Midden in seizoen 4 toch?
Yes. Ik simuleer nu door tot (13 mei) ongeveer het einde van seizoen 4.
pi_140745337
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:14 schreef PierreTT het volgende:

[..]

En Sergei in Moskou maar zitten in zijn multi-million appartement, nippend aan de vodka, kijkend naar het gepeupel beneden in zijn straat, vier blonde Russische vrouwen wulps om hem heen kruipend :{w
Lol. Het sukkeltje heeft alleen niet echt een Moskou 's contract met zijn 1800 euro. Maar ik hoop het voor hem.
pi_140745508
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:42 schreef Super-B het volgende:
Dream team met fok!ers *O* w/

SPOILER
Go vincent van Gogh *O*
pi_140745548
pi_140745559
quote:
SPOILER
SPOILER
Oei aardig wat speelminuten ingeleverd. Of is het winterstop in Rusland. Lol
pi_140745601
Mag ik een update van Vincent van Gogh?
pi_140745608
Van Excelsior naar Cordoba. Niet echt een droomtransfer. :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 14:36:37 #267
Rawr
pi_140745628
quote:
SPOILER
SPOILER
Speelt Telvanni nou voor 25,5k per week bij de -19 ofzo? :D
pi_140745669
pi_140745755
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:33 schreef ambiance het volgende:

[..]

Go vincent van Gogh *O*
Hmm, bij Dortmund speel ie 0,0000 wedstrijden. :N :{

Doen die duitsers niet uitlenen ofzo :(
pi_140745785
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:36 schreef Silv het volgende:
Van Excelsior naar Cordoba. Niet echt een droomtransfer. :')
In dit topic misschien niet. Maar wel gewoon een basisplaats.
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:41:43 #271
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140745789
Rudi Rijkaard zou ook best eens uitgeleend kunnen worden.
pi_140745792
Einde seizoen 4

SPOILER
SPOILER
pi_140745805
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:41 schreef Super-B het volgende:
Einde seizoen 4

SPOILER
SPOILER
Heb je update van mij, evt met de statistieken in dat onderste vakje? (Rauwera)
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:42:39 #274
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_140745817
Hop, eerste minuten. *O*

En doelpunten + assist _O_
Elite
Tegen TTIP
pi_140745821
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Heb je update van mij, evt met de statistieken in dat onderste vakje? (Rauwera)
Ik simuleer even door tot 29 mei, zodat iedereen 19 jaar is.
pi_140745873
Weinig gespeeld tijdens mijn verhuurperiode. :(
pi_140745887
Lekker bankzitten bij Monaco :')
#superniger2020
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 14:45:00 #278
Rawr
pi_140745909
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:42 schreef Super-B het volgende:

[..]

Er klopt iets niet... beginstats van een 14-jarige.

na seizoen 1: 15 jaar
na seizoen 2: 16
3: 17
4: 18
5: 19

Mis ik nou alwéér een seizoen? :')
pi_140745928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:42 schreef Super-B het volgende:

[..]

Ik wil ook wel een update (Ramos)
pi_140745935
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee? :')
pi_140745976
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nee dat klopt toch gewoon..

Je gaat het vijfde seizoen in als 19 jarige.
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 14:47:01 #282
Rawr
pi_140745977
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:45 schreef Super-B het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee? :')
Welk seizoen beëindig je zometeen, 4 of 5? :P
pi_140746031
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Iedereen zal in het 1e seizoen wel 15 zijn geworden!
pi_140746083
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:41 schreef stalybridge het volgende:

[..]

In dit topic misschien niet. Maar wel gewoon een basisplaats.
Dat is dan wel weer waar.
pi_140746168
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:49 schreef Silv het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer waar.
Gewoon gestaag doorgroeien. Langzaam naar een topclub.
pi_140746295
Transfer naar Real Madrid en dan het seizoen daarna op huurbasis gewoon 47 wedstrijden in de basis spelen bij Twente.. *O*

Benieuwd hoe de statistieken van Polak er nu uit zien. Super-B..? :P
pi_140746340
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:56 schreef SiebeJ het volgende:
Transfer naar Real Madrid en dan het seizoen daarna op huurbasis gewoon 47 wedstrijden in de basis spelen bij Twente.. *O*

Benieuwd hoe de statistieken van Polak er nu uit zien. Super-B..? :P
Dat is heel goed! Dan heb je ook in Europa gespeeld.

Edit: Sowieso bijna alles
pi_140746350
quote:
Mocht de host het vervelend vinden om steeds een jaarlijkse update te geven, bied ik me anders wel aan om dat te doen en dan de screenshots in bijvoorbeeld een open dropbox te zetten. Het enige dat dan nodig is, is een jaarlijkse savegame.

Idee?
pi_140746367
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

4

[ Bericht 0% gewijzigd door Super-B op 05-06-2014 15:18:52 ]
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 14:58:47 #290
Rawr
pi_140746383
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:58 schreef Super-B het volgende:

[..]

5
Zie nou wel ;( Wéér een seizoen kwijt.
pi_140746389
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:48 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Iedereen zal in het 1e seizoen wel 15 zijn geworden!
Klopt! 28 mei 2014 is iedereen 15 geworden.

Geboortedatum van iedereen is 28 mei 1999.
pi_140746419
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:58 schreef Super-B het volgende:

[..]

5
De vorige statistieken shortlist was aan het einde van seizoen 4...
pi_140746948
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

De vorige statistieken shortlist was aan het einde van seizoen 4...
Ja oeps. Ik bedoelde dat 4 zou eindigen en 5 gaat starten.
pi_140746956
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:34 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
Yes hij is een vedette! Yes hij is in het nieuws!
pi_140746966
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:19 schreef Super-B het volgende:

[..]

Haha, mooi dat het nu duidelijk is. Is het al 29 mei? B-)
pi_140747082
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Haha, mooi dat het nu duidelijk is. Is het al 29 mei? B-)
Allang. Sinds 14:50 ongeveer.Ben alleen even bezig voor school.
pi_140747107
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:23 schreef Super-B het volgende:

[..]

Allang. Sinds 14:50 ongeveer.Ben alleen even bezig voor school.
^O^
pi_140747113
quote:
Debuteren in El Clasico, lekker hoor. _O_

Mag ik ook een overzichtje van mijn stats?
In vorige edities waren er voor het begin van elk seizoen screens van de stats van iedereen, dat vond ik erg fijn om overzicht te houden en te zien hoe mijn speler zich verhoudt tot dat de andere spelers.
Citius, Altius, Fortius.
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 15:29:16 #299
Rawr
pi_140747312
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:19 schreef Super-B het volgende:

[..]

Phew :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 16:50:10 #300
Rawr
pi_140750463
And then there was silence...
pi_140750657
Zijn we al 21 :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')