Dat is misschien nog wel het handigst.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:26 schreef PierreTT het volgende:
Bedankt voor de updates weer! Zou ik de update van mijn speler Jean-Pierre ook mogen?
En is het misschien een idee om elk jaar, zeg in juni of juli, de spelersupdates sowieso te plaatsen? Iedereen vraagt er toch elk jaar om
Dan is 4 september een betere datum. Dan heb je ook alle eventuele transfers, salarissen en waardes in je screenshot zittenquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:26 schreef PierreTT het volgende:
Bedankt voor de updates weer! Zou ik de update van mijn speler Jean-Pierre ook mogen?
En is het misschien een idee om elk jaar, zeg in juni of juli, de spelersupdates sowieso te plaatsen? Iedereen vraagt er toch elk jaar om
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:26 schreef ambiance het volgende:
[..]
Vincent van Gogh ook aub. Lekker snel idd.
Inderdaad, dan is 4 september inderdaad beterquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:28 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Dan is 4 september een betere datum. Dan heb je ook alle eventuele transfers, salarissen en waardes in je screenshot zitten
Tip, shortlist (ook) eind mei doen, dan heb je namelijk alle statistieken van een voetbalseizoen er in zittenquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:29 schreef Super-B het volgende:
Vanaf nu dan maar shortlist in December en de eigenschappen van elke speler in september.
Zou prima zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:29 schreef Super-B het volgende:
Vanaf nu dan maar shortlist in December en de eigenschappen van elke speler in september.
Dat ook dan!quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:30 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Tip, shortlist (ook) eind mei doen, dan heb je namelijk alle statistieken van een voetbalseizoen er in zitten
Haha, als je moet leren voor je tentamen moet je dat echt gaan doen hoorquote:
Het jaarlijkse plaatsen kostte veel werk voor de host. Daarnaast waren niet alle deelnemers actief aan het volgen, waardoor een deel van het werk dus vergeefs was.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:25 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Je hebt er lekker de vaart in zitten. Veel berichten zullen er waarschijnlijk nog niet zijn vanwege de leeftijden en speelminuten.
Wat ik wel mis vergeleken met de vorige ronde is het overzicht van mijn eigen speler. Ik weet dat het veel werk is, maar ik zou het wel fijn vinden om elk seizoen m'n stats te zien om te kunnen checken wat de progressie is. Je gaat momenteel zo snel dat het bijna niet mogelijk is om dat elk seizoen te vragen.
Zou het misschien wat zijn om toch wel eens per jaar zo'n screenshot te doen?
Mocht je trouwens vrijdag wel willen leren, ik ben die dag vrij en zou dan eventueel ook wat updates kunnen doen
Klopt wel, maar wat je nu krijgt is dat het halve topic volstaat met mensen die om hun spelersupdate vragen. Daarom dacht ik dat het handiger was als die sowieso geplaatst wordenquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:32 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het jaarlijkse plaatsen kostte veel werk voor de host. Daarnaast waren niet alle deelnemers actief aan het volgen, waardoor een deel van het werk dus vergeefs was.
Daarom stelde ik voor om in deze ronde het initiatief bij de deelnemer te leggen.
Maar als het niet bevalt, kunnen we het natuurlijk terugdraaien. Moet de host er natuurlijk wel mee instemmen. Die doet het werk.
Dit jaar +19 voor Telvanniquote:
Vind eigenlijk wel fijner als de mensen er zelf naar vragen, aangezien ik misschien werk voor niks doe en er mensen zijn die helemaal niet echt betrokken zijn binnen de reeks..quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt wel, maar wat je nu krijgt is dat het halve topic volstaat met mensen die om hun spelersupdate vragen. Daarom dacht ik dat het handiger was als die sowieso geplaatst worden
Oke, jij bent de hostquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:41 schreef Super-B het volgende:
[..]
Vind eigenlijk wel fijner als de mensen er zelf naar vragen, aangezien ik misschien werk voor niks doe en er mensen zijn die helemaal niet echt betrokken zijn binnen de reeks..
Ik zit nu in december.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:26 schreef PierreTT het volgende:
Zou ik de update van mijn speler Jean-Pierre ook mogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |