Yesquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dit is aan het eind van seizoen 3?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:08 schreef Super-B het volgende:
Jeej Sejt komt gezellig met mij en RustCohle voetballen bij Feyenoord.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:18 schreef Ciscus het volgende:
Vincent van Gogh, welkom bij Dortmund!
Ik wil ook wel mijn jaarlijkse update
Screens van de shortlist views 2x per jaar is wel standaard. Wij deden altijd op 31.12.20xx en aan het einde van het seizoen rond 15.03.20xx. Doe je het te laat, dan zijn de seizoensgegevens weg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:16 schreef Super-B het volgende:
Als ik te oppervlakkig post hoor ik het graag. Zoals jullie weten leer ik tegelijk voor mijn tentamens, vandaar dat het afgeraffeld kan lijken! Maar wees gerust met het posten van feedback!
Kan je mijne ook posten?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:18 schreef Ciscus het volgende:
Hollandse koloniequote:Op donderdag 5 juni 2014 12:18 schreef Ciscus het volgende:
Oké zal ik vanaf nu doen. Seizoen 3 begint.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Screens van de shortlist views 2x per jaar is wel standaard. Wij deden altijd op 31.12.20xx en aan het einde van het seizoen rond 15.03.20xx. Doe je het te laat, dan zijn de seizoensgegevens weg.
Daarnaast zijn transfergeruchten en uitmundende prestaties natuurlijk leuk om te lezen voor een deelnemer.
Kan me voorstellen dat er nu nog niet zoveel zijn (voornamelijk jeugdelftallen), maar zodra ze rond de 20 zijn, dan zouden de goede prestaties toch wel moeten groeien.
Feedback hoort erbij. Dit is immers mijn eerste keer dat ik hieraan meedoe en ik host dan ook meteen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:22 schreef Sejt het volgende:
Het zou ook handig zijn als je aangeeft zodra een nieuw seizoen van start gaat, zodat men weet wanneer ze een nieuwe eigenschappen update aan kunnen vragen.![]()
Vergeef me als ik veel tips/opdrachten geef, ligt in m'n natuur en werk
Je hebt er lekker de vaart in zitten. Veel berichten zullen er waarschijnlijk nog niet zijn vanwege de leeftijden en speelminuten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:16 schreef Super-B het volgende:
Als ik te oppervlakkig post hoor ik het graag. Zoals jullie weten leer ik tegelijk voor mijn tentamens, vandaar dat het afgeraffeld kan lijken! Maar wees gerust met het posten van feedback!
Vincent van Gogh ook aubquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:24 schreef Hermanna het volgende:
Mag ik ook mijn jaarlijkse update?
Alejandro Aiolos ook! Het gaat wel erg snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |