Yesquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dit is aan het eind van seizoen 3?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:08 schreef Super-B het volgende:
Jeej Sejt komt gezellig met mij en RustCohle voetballen bij Feyenoord.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:18 schreef Ciscus het volgende:
Vincent van Gogh, welkom bij Dortmund!
Ik wil ook wel mijn jaarlijkse update
Screens van de shortlist views 2x per jaar is wel standaard. Wij deden altijd op 31.12.20xx en aan het einde van het seizoen rond 15.03.20xx. Doe je het te laat, dan zijn de seizoensgegevens weg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:16 schreef Super-B het volgende:
Als ik te oppervlakkig post hoor ik het graag. Zoals jullie weten leer ik tegelijk voor mijn tentamens, vandaar dat het afgeraffeld kan lijken! Maar wees gerust met het posten van feedback!
Kan je mijne ook posten?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:18 schreef Ciscus het volgende:
Hollandse koloniequote:Op donderdag 5 juni 2014 12:18 schreef Ciscus het volgende:
Oké zal ik vanaf nu doen. Seizoen 3 begint.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Screens van de shortlist views 2x per jaar is wel standaard. Wij deden altijd op 31.12.20xx en aan het einde van het seizoen rond 15.03.20xx. Doe je het te laat, dan zijn de seizoensgegevens weg.
Daarnaast zijn transfergeruchten en uitmundende prestaties natuurlijk leuk om te lezen voor een deelnemer.
Kan me voorstellen dat er nu nog niet zoveel zijn (voornamelijk jeugdelftallen), maar zodra ze rond de 20 zijn, dan zouden de goede prestaties toch wel moeten groeien.
Feedback hoort erbij. Dit is immers mijn eerste keer dat ik hieraan meedoe en ik host dan ook meteen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:22 schreef Sejt het volgende:
Het zou ook handig zijn als je aangeeft zodra een nieuw seizoen van start gaat, zodat men weet wanneer ze een nieuwe eigenschappen update aan kunnen vragen.![]()
Vergeef me als ik veel tips/opdrachten geef, ligt in m'n natuur en werk
Je hebt er lekker de vaart in zitten. Veel berichten zullen er waarschijnlijk nog niet zijn vanwege de leeftijden en speelminuten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:16 schreef Super-B het volgende:
Als ik te oppervlakkig post hoor ik het graag. Zoals jullie weten leer ik tegelijk voor mijn tentamens, vandaar dat het afgeraffeld kan lijken! Maar wees gerust met het posten van feedback!
Vincent van Gogh ook aubquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:24 schreef Hermanna het volgende:
Mag ik ook mijn jaarlijkse update?
Alejandro Aiolos ook! Het gaat wel erg snel
Dat is misschien nog wel het handigst.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:26 schreef PierreTT het volgende:
Bedankt voor de updates weer! Zou ik de update van mijn speler Jean-Pierre ook mogen?
En is het misschien een idee om elk jaar, zeg in juni of juli, de spelersupdates sowieso te plaatsen? Iedereen vraagt er toch elk jaar om
Dan is 4 september een betere datum. Dan heb je ook alle eventuele transfers, salarissen en waardes in je screenshot zittenquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:26 schreef PierreTT het volgende:
Bedankt voor de updates weer! Zou ik de update van mijn speler Jean-Pierre ook mogen?
En is het misschien een idee om elk jaar, zeg in juni of juli, de spelersupdates sowieso te plaatsen? Iedereen vraagt er toch elk jaar om
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:26 schreef ambiance het volgende:
[..]
Vincent van Gogh ook aub. Lekker snel idd.
Inderdaad, dan is 4 september inderdaad beterquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:28 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Dan is 4 september een betere datum. Dan heb je ook alle eventuele transfers, salarissen en waardes in je screenshot zitten
Tip, shortlist (ook) eind mei doen, dan heb je namelijk alle statistieken van een voetbalseizoen er in zittenquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:29 schreef Super-B het volgende:
Vanaf nu dan maar shortlist in December en de eigenschappen van elke speler in september.
Zou prima zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:29 schreef Super-B het volgende:
Vanaf nu dan maar shortlist in December en de eigenschappen van elke speler in september.
Dat ook dan!quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:30 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Tip, shortlist (ook) eind mei doen, dan heb je namelijk alle statistieken van een voetbalseizoen er in zitten
Haha, als je moet leren voor je tentamen moet je dat echt gaan doen hoorquote:
Het jaarlijkse plaatsen kostte veel werk voor de host. Daarnaast waren niet alle deelnemers actief aan het volgen, waardoor een deel van het werk dus vergeefs was.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:25 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Je hebt er lekker de vaart in zitten. Veel berichten zullen er waarschijnlijk nog niet zijn vanwege de leeftijden en speelminuten.
Wat ik wel mis vergeleken met de vorige ronde is het overzicht van mijn eigen speler. Ik weet dat het veel werk is, maar ik zou het wel fijn vinden om elk seizoen m'n stats te zien om te kunnen checken wat de progressie is. Je gaat momenteel zo snel dat het bijna niet mogelijk is om dat elk seizoen te vragen.
Zou het misschien wat zijn om toch wel eens per jaar zo'n screenshot te doen?
Mocht je trouwens vrijdag wel willen leren, ik ben die dag vrij en zou dan eventueel ook wat updates kunnen doen
Klopt wel, maar wat je nu krijgt is dat het halve topic volstaat met mensen die om hun spelersupdate vragen. Daarom dacht ik dat het handiger was als die sowieso geplaatst wordenquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:32 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het jaarlijkse plaatsen kostte veel werk voor de host. Daarnaast waren niet alle deelnemers actief aan het volgen, waardoor een deel van het werk dus vergeefs was.
Daarom stelde ik voor om in deze ronde het initiatief bij de deelnemer te leggen.
Maar als het niet bevalt, kunnen we het natuurlijk terugdraaien. Moet de host er natuurlijk wel mee instemmen. Die doet het werk.
Dit jaar +19 voor Telvanniquote:
Vind eigenlijk wel fijner als de mensen er zelf naar vragen, aangezien ik misschien werk voor niks doe en er mensen zijn die helemaal niet echt betrokken zijn binnen de reeks..quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt wel, maar wat je nu krijgt is dat het halve topic volstaat met mensen die om hun spelersupdate vragen. Daarom dacht ik dat het handiger was als die sowieso geplaatst worden
Oke, jij bent de hostquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:41 schreef Super-B het volgende:
[..]
Vind eigenlijk wel fijner als de mensen er zelf naar vragen, aangezien ik misschien werk voor niks doe en er mensen zijn die helemaal niet echt betrokken zijn binnen de reeks..
Ik zit nu in december.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:26 schreef PierreTT het volgende:
Zou ik de update van mijn speler Jean-Pierre ook mogen?
Tot zo. Heb je dan ook een overzichtje van Sergei van der Walquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:45 schreef Super-B het volgende:
Ik zal zo de spelersupdate posten van de mensen die het zojuist gevraagd hebben. Heb 45 minuten gesimuleerd en al. Ik ga even verder leren.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:33 schreef Hermanna het volgende:
Zou ik nog mijn jaarverslag mogen hebben? Aiolos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:59 schreef Super-B het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverdomme Jean-Pierre heeft nog maar 2 wedstrijden gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Waar is mijn Aiolos updatequote:Op donderdag 5 juni 2014 12:58 schreef Super-B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij tekende al een contract met lokomotiv op 14 jarige leeftijd. Hij lijkt eerder voor zekerheid te gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:15 schreef Ciscus het volgende:
Zonde dat Vd Wal naar Moskou trekt....is het zo'n geldwolf? Hopelijk keert hij snel terug naar een leuke competitie. ..
Ik snap het overzicht niet helemaal, is dat nou voor een heel seizoen of over alle seizoenen? Ben ik de enige nitwit?
Sommige carrières zien er trouwens somber uit...maar ze komen vast nog wel op gang. ..
27 en 19, dus 46quote:
Heb jij al 3 updates? Dan heb ik er eentje gemistquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Eerste jaar + 16, tweede jaar + 22, derde jaar + 19.
Zijn nu bezig met vierde seizoen jah..quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
27 en 19, dus 46
[..]
Heb jij al 3 updates? Dan heb ik er eentje gemist
Excuus dan. Maar ik meld wel van te voren wanneer het seizoen bijna afgelopen is of als we starten met een nieuw seizoen!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
27 en 19, dus 46
[..]
Heb jij al 3 updates? Dan heb ik er eentje gemist
Kijk naar de leeftijdquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdeurie... nu weet ik dus niet welk jaar ik gemist heb
Ja deed ik net. Heb dus geen overzicht van Telvanni als 16-jarigequote:
Ik miste er ook een, ik hou het vanaf nu wel goed in de gatenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:07 schreef Super-B het volgende:
[..]
Excuus dan. Maar ik meld wel van te voren wanneer het seizoen bijna afgelopen is of als we starten met een nieuw seizoen!
Ik iets te actief.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik miste er ook een, hou het vanaf nu wel goed in de gatenMaar mocht je elk jaar mijn spelersupdate willen posten, ik volg dit topic actief
![]()
Thanks, dit jaar een slechte groei gehad dusquote:
Lekker snel is prima.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:15 schreef Super-B het volgende:
Is mijn simulatietempo té snel of is het wel goed zo? Ik hou er zelf niet van om er langzaam doorheen te gaan. Ik ga er liever drie dagen lang vlot doorheen, dan dat we twee-drie weken bezig zijn met vier seizoenen.
Tempo is goed zoquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:15 schreef Super-B het volgende:
Is mijn simulatietempo té snel of is het wel goed zo? Ik hou er zelf niet van om er langzaam doorheen te gaan. Ik ga er liever drie dagen lang vlot doorheen, dan dat we twee-drie weken bezig zijn met vier seizoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:26 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seizoen 3 zit er (bijna) op (10 mei). Ik ga nu simuleren tot 1 juli. Mensen die hun jaarlijke update nog willen zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xavier Rauwera graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:26 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seizoen 3 zit er (bijna) op (10 mei). Ik ga nu simuleren tot 1 juli. Mensen die hun jaarlijke update nog willen zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van Gogh al wel veel wedstrijden gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging je nu wel of niet aan het einde van het seizoen alle spelers overzichten posten?
Van Gogh heeft zijn seizoen 3 update al gehad zeker?
625 per week, 6 wedstrijden gespeeldquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:28 schreef Hermanna het volgende:
Verdien 8,000 per week en nog steeds geen wedstrijd gespeeld voor Bayern..
Ik twijfel toch.. Vragen lijkt me handiger. Want er zijn er een hoop die niet actief zijn.. en ik heb het ook druk met school.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:29 schreef ambiance het volgende:
[..]
van Gogh al wel veel wedstrijden gespeeld
Ging je nu wel of niet aan het einde van het seizoen alle spelers overzichten posten?
Van Gogh heeft zijn seizoen 3 update al gehad zeker?
Kan ik wel doen. Heb je ieder jaar een screen van je speler gepost?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:16 schreef Super-B het volgende:
Kan iemand mijn stats bijhouden in een excelsheet a.d.h.v de afbeeldingen die ik gepost heb en ga posten van mijn eigen speler?
Top thanks!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:31 schreef Silv het volgende:
[..]
Kan ik wel doen. Heb je ieder jaar een screen van je speler gepost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |