Tot zo. Heb je dan ook een overzichtje van Sergei van der Walquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:45 schreef Super-B het volgende:
Ik zal zo de spelersupdate posten van de mensen die het zojuist gevraagd hebben. Heb 45 minuten gesimuleerd en al. Ik ga even verder leren.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:33 schreef Hermanna het volgende:
Zou ik nog mijn jaarverslag mogen hebben? Aiolos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:59 schreef Super-B het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverdomme Jean-Pierre heeft nog maar 2 wedstrijden gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Waar is mijn Aiolos updatequote:Op donderdag 5 juni 2014 12:58 schreef Super-B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij tekende al een contract met lokomotiv op 14 jarige leeftijd. Hij lijkt eerder voor zekerheid te gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:15 schreef Ciscus het volgende:
Zonde dat Vd Wal naar Moskou trekt....is het zo'n geldwolf? Hopelijk keert hij snel terug naar een leuke competitie. ..
Ik snap het overzicht niet helemaal, is dat nou voor een heel seizoen of over alle seizoenen? Ben ik de enige nitwit?
Sommige carrières zien er trouwens somber uit...maar ze komen vast nog wel op gang. ..
27 en 19, dus 46quote:
Heb jij al 3 updates? Dan heb ik er eentje gemistquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Eerste jaar + 16, tweede jaar + 22, derde jaar + 19.
Zijn nu bezig met vierde seizoen jah..quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
27 en 19, dus 46
[..]
Heb jij al 3 updates? Dan heb ik er eentje gemist
Excuus dan. Maar ik meld wel van te voren wanneer het seizoen bijna afgelopen is of als we starten met een nieuw seizoen!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
27 en 19, dus 46
[..]
Heb jij al 3 updates? Dan heb ik er eentje gemist
Kijk naar de leeftijdquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdeurie... nu weet ik dus niet welk jaar ik gemist heb
Ja deed ik net. Heb dus geen overzicht van Telvanni als 16-jarigequote:
Ik miste er ook een, ik hou het vanaf nu wel goed in de gatenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:07 schreef Super-B het volgende:
[..]
Excuus dan. Maar ik meld wel van te voren wanneer het seizoen bijna afgelopen is of als we starten met een nieuw seizoen!
Ik iets te actief.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik miste er ook een, hou het vanaf nu wel goed in de gatenMaar mocht je elk jaar mijn spelersupdate willen posten, ik volg dit topic actief
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |