Thanks, dit jaar een slechte groei gehad dusquote:
Lekker snel is prima.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:15 schreef Super-B het volgende:
Is mijn simulatietempo té snel of is het wel goed zo? Ik hou er zelf niet van om er langzaam doorheen te gaan. Ik ga er liever drie dagen lang vlot doorheen, dan dat we twee-drie weken bezig zijn met vier seizoenen.
Tempo is goed zoquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:15 schreef Super-B het volgende:
Is mijn simulatietempo té snel of is het wel goed zo? Ik hou er zelf niet van om er langzaam doorheen te gaan. Ik ga er liever drie dagen lang vlot doorheen, dan dat we twee-drie weken bezig zijn met vier seizoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:26 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seizoen 3 zit er (bijna) op (10 mei). Ik ga nu simuleren tot 1 juli. Mensen die hun jaarlijke update nog willen zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xavier Rauwera graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:26 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seizoen 3 zit er (bijna) op (10 mei). Ik ga nu simuleren tot 1 juli. Mensen die hun jaarlijke update nog willen zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van Gogh al wel veel wedstrijden gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging je nu wel of niet aan het einde van het seizoen alle spelers overzichten posten?
Van Gogh heeft zijn seizoen 3 update al gehad zeker?
625 per week, 6 wedstrijden gespeeldquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:28 schreef Hermanna het volgende:
Verdien 8,000 per week en nog steeds geen wedstrijd gespeeld voor Bayern..
Ik twijfel toch.. Vragen lijkt me handiger. Want er zijn er een hoop die niet actief zijn.. en ik heb het ook druk met school.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:29 schreef ambiance het volgende:
[..]
van Gogh al wel veel wedstrijden gespeeld
Ging je nu wel of niet aan het einde van het seizoen alle spelers overzichten posten?
Van Gogh heeft zijn seizoen 3 update al gehad zeker?
Kan ik wel doen. Heb je ieder jaar een screen van je speler gepost?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:16 schreef Super-B het volgende:
Kan iemand mijn stats bijhouden in een excelsheet a.d.h.v de afbeeldingen die ik gepost heb en ga posten van mijn eigen speler?
Top thanks!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:31 schreef Silv het volgende:
[..]
Kan ik wel doen. Heb je ieder jaar een screen van je speler gepost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |