Graag!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:30 schreef Super-B het volgende:
19 juni 2017 nu (einde seizoen 3), mensen die hun spelersupdate willen + statistieken moeten het nu zo ongeveer wel even melden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:43 schreef Super-B het volgende:
Grote transfer!![]()
Van Excelsior naar Man United.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bam, naar Bayern! En nu speelminuten trekken godnondejuquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:41 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De grote transfers druppelen binnen! Maar wie gaat het ook echt maken bij die clubs?quote:
Mag ik een update van Sergei.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:42 schreef Super-B het volgende:
EERSTE FOK!er met een gouden schoen!![]()
![]()
gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let op de stats! Nieuw seizoen!!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:47 schreef stalybridge het volgende:
M
[..]
Mag ik een update van Sergei.
Wie vinden jullie naast jullie eigen speler interessant? Ik vind de stats van telvanni goed en van Babi... Speler Super B. Maar ook van de kazenman, die je voor de rest niet zoveel in het nieuws ziet
Salvador Ramos vind ik naast mijn speler een interessante!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:47 schreef stalybridge het volgende:
M
[..]
Mag ik een update van Sergei.
Wie vinden jullie naast jullie eigen speler interessant? Ik vind de stats van telvanni goed en van Babi... Speler Super B. Maar ook van de kazenman, die je voor de rest niet zoveel in het nieuws ziet
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:51 schreef Super-B het volgende:
FOK!er volgt FOK!er naar een grote club!Mooi dat ik terugverhuurd ben, speel ik in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |