Ja, Da Silva. . Met overigens mooie cijfersquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:14 schreef Hermanna het volgende:
Er zat toch nog iemand bij Barcelona B, beetje zuur voor hem
Ja Aguero. wel iets andere positie. AMC/AMR tov MC/DMCquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:14 schreef Hermanna het volgende:
Er zat toch nog iemand bij Barcelona B, beetje zuur voor hem
Wanneer heb je hem, en wat heb je?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:20 schreef Super-B het volgende:
Door jullie heb ik niet eens iets aan mijn tentamen voorbereiding kunnen doen.![]()
![]()
![]()
![]()
Over drie weken, echter krijg ik het nog druk met projecten.. Dus ik probeer een voorsprong te hebben om zodoende later niet veel te hoeven doen. Daarnaast om niet tegen de feiten aan te lopen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:20 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem, en wat heb je?
Ah, op die manier. Slim om te gaan hosten dan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:22 schreef Super-B het volgende:
[..]
Over drie weken, echter krijg ik het nog druk met projecten.. Dus ik probeer een voorsprong te hebben om zodoende later niet veel te hoeven doen en om geen achterstand op te lopen.
Niet dus.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Slim om te gaan hosten dan.
Ik simuleer even door. Shortlist en al dat gedoe doe ik morgen wel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:25 schreef Hermanna het volgende:
[..]
En je wilde zelfs nog een youtube kanaal aanmakenIk vraag ook mijn jaarverslag aan!
Mag mijne ook wel geven. Rauwera, ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:28 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ik simuleer even door. Shortlist en al dat gedoe doe ik morgen wel.
Ik post alleen even wat eigenschappen oke? Wat is je spelersnaam?
Alejandro Aiolaquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:28 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ik simuleer even door. Shortlist en al dat gedoe doe ik morgen wel.
Ik post alleen even wat eigenschappen oke? Wat is je spelersnaam?
Welke is Alejandro Aiolos nouquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:32 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |