Heb ik tot nu toe altijd voor m'n spelers gedaanquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:37 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Oohh, dat vind ik een leuk idee!
Ga, ik nu even doen!quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik tot nu toe altijd voor m'n spelers gedaan
Doe ik morgen wel ofzo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:41 schreef PierreTT het volgende:
Mag ik nog mijn spelersupdate hebben?En nu al in seizoen 3,dat gaat wel erg hard
En zoals SiebeJ zei, wat gebeurt er met de shortlist?
wat wil je precies zieen bij de shortlist ofzo?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:41 schreef PierreTT het volgende:
Mag ik nog mijn spelersupdate hebben?En nu al in seizoen 3,dat gaat wel erg hard
En zoals SiebeJ zei, wat gebeurt er met de shortlist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:56 schreef Super-B het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love my mispoken words.
Ziet er slecht uit. Kan dit nog wat worden denken jullie? Volgens mij is het stabiel gebleven.quote:
Dat is wel een sicke vooruitgangquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:04 schreef Hermanna het volgende:
5 miljoen waard en verdien maar 65 euro per weekDoorzettings vermogen is wel gestegen van 5 naar 14. Alleen ik weet nou niet voor hoeveel ik ben verkocht ;o, dat werd toch geshortlist
?
Nope, is sowieso onmogelijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:10 schreef RustCohle het volgende:
Mag je tussendoor je eigenschappen laten wijzigen,hoe zit dat?
Volgens mij is Makina niet zo blij bij Feyenoord.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:10 schreef RustCohle het volgende:
Mag je tussendoor je eigenschappen laten wijzigen,hoe zit dat?
Ik was van alles aan het typen, maar Sejt was me voorquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef Super-B het volgende:
[..]
wat wil je precies zieen bij de shortlist ofzo?
Nopequote:Op donderdag 5 juni 2014 01:12 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Volgens mij is Makina niet zo blij bij Feyenoord.
Ja, met FMRTE wel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:12 schreef RustCohle het volgende:
[..]
Super-B kan het gewoon via FMRTE veranderen hoor.Heb wel spijt van een bepaalde keuze.
Makinas fysiek is niet zo slecht en iedereen is pas 16 jaar dus het zal wel verbeteren volgens mij.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:12 schreef RustCohle het volgende:
[..]
NopeIk had Excelsior moeten kiezen. Hoe lager de club, hoe meer speeltijd en al en vooruitgang etc etc. Dat denk ik dan?
Yeah, mooie laatste updatequote:Op donderdag 5 juni 2014 01:20 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga slapen caio!
Heb je spreadsheet gekopieerd. Ik heb zelf nog een kopje 'essentiële vooruitgang' gemaakt. De vooruitgang in de voor mijn speler belangrijke eigenschappen. Dat het afwerken van mijn verdediger van 1 naar 2 gaat is niet zo belangrijk.quote:
Ik heb voorgesteld om die shortlist 2 of 3x per speeljaar te posten, aangezien je daardoor goed kan zien of je speler aan spelen toekomt én of er een transfer aan zit te komen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik was van alles aan het typen, maar Sejt was me voorMaar die dingen dus. Werden normaal eens in het jaar (dacht ik?) gepost, kan je snel je voortgang bekijken
CT staat voor Career Time, dus je totale aantal wedstrijden in je carrière.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:32 schreef Ciscus het volgende:
Wat is 'ct weds' in je spread? Staat bij Redis namelijk 49...is dat goed?
Ik denk 49 potjes in het eerste in de eerste twee seizoenen, en nog 0 potjes in het 3e seizoen ten tijde van de screenshot.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:17 schreef Ciscus het volgende:
Om het te begrijpen: heeft Redis bij St Pauli en bij Dortmund dus geen wedstrijd in het eerste gespeeld, maar wel 49 potjes in jeugdelftallen?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:37 schreef Happel het volgende:
Kan je proberen iedere speler terug te laten komen in je overzichten? Tenzij ze natuurlijk een kleurloos bestaan leiden...
Ga jij eens snel weer leren jongeman!quote:
Hijs wel al aan het simuleren tegelijk tijdens het leren. Seizoen 3 zit erop.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:49 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ga jij eens snel weer leren jongeman!
Edit: niet al te lang natuurlijk, want ik ben wel nieuwsgierig naar de updates
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:07 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]Hopen op een mooie clubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:07 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]Dit is aan het eind van seizoen 3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |