Graag!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:30 schreef Super-B het volgende:
19 juni 2017 nu (einde seizoen 3), mensen die hun spelersupdate willen + statistieken moeten het nu zo ongeveer wel even melden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:43 schreef Super-B het volgende:
Grote transfer!![]()
Van Excelsior naar Man United.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bam, naar Bayern! En nu speelminuten trekken godnondejuquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:41 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De grote transfers druppelen binnen! Maar wie gaat het ook echt maken bij die clubs?quote:
Mag ik een update van Sergei.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:42 schreef Super-B het volgende:
EERSTE FOK!er met een gouden schoen!![]()
![]()
gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let op de stats! Nieuw seizoen!!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:47 schreef stalybridge het volgende:
M
[..]
Mag ik een update van Sergei.
Wie vinden jullie naast jullie eigen speler interessant? Ik vind de stats van telvanni goed en van Babi... Speler Super B. Maar ook van de kazenman, die je voor de rest niet zoveel in het nieuws ziet
Salvador Ramos vind ik naast mijn speler een interessante!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:47 schreef stalybridge het volgende:
M
[..]
Mag ik een update van Sergei.
Wie vinden jullie naast jullie eigen speler interessant? Ik vind de stats van telvanni goed en van Babi... Speler Super B. Maar ook van de kazenman, die je voor de rest niet zoveel in het nieuws ziet
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:51 schreef Super-B het volgende:
FOK!er volgt FOK!er naar een grote club!Mooi dat ik terugverhuurd ben, speel ik in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom bij die Mannschaft Jean- Pierre!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:41 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:52 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Welkom bij die Mannschaft Jean- Pierre!
quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:57 schreef Super-B het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen al 2 u21 caps blijkbaar, met 2 goals
Half bezopen is weggegooid geld.
Rudi ontwikkeld zich ook lekker. Volgens mij een hoop stats naar 10 gegaan, ziet er toch anders uit!quote:
Welke opleiding doe je?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:59 schreef PierreTT het volgende:
En nu moet ik echt weer even aan mijn thesis![]()
Ik gok op een WO opleiding? Interessante studie!quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Master European Union Studies in Leiden
Haha, ik heb mijn laptop naast me staan en de hoorcolleges uitgeprint die ik nu bestudeer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:59 schreef PierreTT het volgende:
En nu moet ik echt weer even aan mijn thesis![]()
Ja kloptquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:00 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ik gok op een WO opleiding? Interessante studie!
Hahahah hetzelfde hier. Boek op mijn schoot en leren + simuleren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Haha, ik heb mijn laptop naast me staan en de hoorcolleges uitgeprint die ik nu bestudeer.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja kloptZeker interessant, maar die thesis schrijft zichzelf niet helaas
![]()
Dus tot vanavond/morgen!
Thanks, had ik over het hoofd gezien. (nog niet verwacht). Ik heb 9 u21 caps.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
ThanksOndertussen al 2 u21 caps blijkbaar, met 2 goals
Even snel een eerste sheet gemaakt. Ga in de loop van de week even een betere maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
zijn nu bezig met seizoen 4quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lijkt me trouwens een beter idee als de host gewoon aan het eind van elke seizoen een overzicht van alle spelers geeft, dat vervuilt het topic ook veel minder
edit: zijn we trouwens net klaar met seizoen 3 of 4? Als het 4 is wil ik graag een nieuw overzichtje van Telvanni
+1, anders zijn we steeds allemaal om updates te schreeuwenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lijkt me trouwens een beter idee als de host gewoon aan het eind van elke seizoen een overzicht van alle spelers geeft, dat vervuilt het topic ook veel minder
edit: zijn we trouwens net klaar met seizoen 3 of 4? Als het 4 is wil ik graag een nieuw overzichtje van Telvanni
En Sergei in Moskou maar zitten in zijn multi-million appartement, nippend aan de vodka, kijkend naar het gepeupel beneden in zijn straat, vier blonde Russische vrouwen wulps om hem heen kruipendquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:12 schreef stalybridge het volgende:
Sergei van der Wal had voor zijn 18 al 100+ wedstrijden voor Sparta. Hoop dat hij bij Lokomotiv een beetje blijft spelen. En dat hij geen heimwee krijgt zo in zijn 1tje in Rusland.
Hij kijkt weemoedig naar alle groepjes FOK!ers bij Europese topclubs
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:05 schreef Silv het volgende:
[..]
Even snel een eerste sheet gemaakt. Ga in de loop van de week even een betere maken.Thanks dat je het voor me wilt doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:23 schreef Super-B het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Midden in seizoen 4 toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol. Het sukkeltje heeft alleen niet echt een Moskou 's contract met zijn 1800 euro. Maar ik hoop het voor hem.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En Sergei in Moskou maar zitten in zijn multi-million appartement, nippend aan de vodka, kijkend naar het gepeupel beneden in zijn straat, vier blonde Russische vrouwen wulps om hem heen kruipend
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:42 schreef Super-B het volgende:
Dream team met fok!ers![]()
Go vincent van GoghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei aardig wat speelminuten ingeleverd. Of is het winterstop in Rusland. LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelt Telvanni nou voor 25,5k per week bij de -19 ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
In dit topic misschien niet. Maar wel gewoon een basisplaats.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:36 schreef Silv het volgende:
Van Excelsior naar Cordoba. Niet echt een droomtransfer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:41 schreef Super-B het volgende:
Einde seizoen 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je update van mij, evt met de statistieken in dat onderste vakje? (Rauwera)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik simuleer even door tot 29 mei, zodat iedereen 19 jaar is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Heb je update van mij, evt met de statistieken in dat onderste vakje? (Rauwera)
Er klopt iets niet... beginstats van een 14-jarige.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:42 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ik simuleer even door tot 29 mei, zodat iedereen 19 jaar is.
Ik wil ook wel een update (Ramos)quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:42 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ik simuleer even door tot 29 mei, zodat iedereen 19 jaar is.
Ik heb echt geen idee?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er klopt iets niet... beginstats van een 14-jarige.
na seizoen 1: 15 jaar
na seizoen 2: 16
3: 17
4: 18
5: 19
Mis ik nou alwéér een seizoen?
Nee dat klopt toch gewoon..quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er klopt iets niet... beginstats van een 14-jarige.
na seizoen 1: 15 jaar
na seizoen 2: 16
3: 17
4: 18
5: 19
Mis ik nou alwéér een seizoen?
Welk seizoen beëindig je zometeen, 4 of 5?quote:
Iedereen zal in het 1e seizoen wel 15 zijn geworden!quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welk seizoen beëindig je zometeen, 4 of 5?
Dat is dan wel weer waar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:41 schreef stalybridge het volgende:
[..]
In dit topic misschien niet. Maar wel gewoon een basisplaats.
Dat is heel goed! Dan heb je ook in Europa gespeeld.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:56 schreef SiebeJ het volgende:
Transfer naar Real Madrid en dan het seizoen daarna op huurbasis gewoon 47 wedstrijden in de basis spelen bij Twente..![]()
Benieuwd hoe de statistieken van Polak er nu uit zien. Super-B..?
Mocht de host het vervelend vinden om steeds een jaarlijkse update te geven, bied ik me anders wel aan om dat te doen en dan de screenshots in bijvoorbeeld een open dropbox te zetten. Het enige dat dan nodig is, is een jaarlijkse savegame.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
4quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welk seizoen beëindig je zometeen, 4 of 5?
Zie nou welquote:
Klopt! 28 mei 2014 is iedereen 15 geworden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:48 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Iedereen zal in het 1e seizoen wel 15 zijn geworden!
Ja oeps. Ik bedoelde dat 4 zou eindigen en 5 gaat starten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
De vorige statistieken shortlist was aan het einde van seizoen 4...
Haha, mooi dat het nu duidelijk is. Is het al 29 mei?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:19 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ja oeps. Ik bedoelde dat 4 zou eindigen en 5 gaat starten.
Allang. Sinds 14:50 ongeveer.Ben alleen even bezig voor school.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Haha, mooi dat het nu duidelijk is. Is het al 29 mei?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:23 schreef Super-B het volgende:
[..]
Allang. Sinds 14:50 ongeveer.Ben alleen even bezig voor school.
Debuteren in El Clasico, lekker hoor.quote:
Phewquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:19 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ja oeps. Ik bedoelde dat 4 zou eindigen en 5 gaat starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |