Welkom bij die Mannschaft Jean- Pierre!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:41 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:52 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Welkom bij die Mannschaft Jean- Pierre!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:57 schreef Super-B het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen al 2 u21 caps blijkbaar, met 2 goals
Half bezopen is weggegooid geld.
Rudi ontwikkeld zich ook lekker. Volgens mij een hoop stats naar 10 gegaan, ziet er toch anders uit!quote:
Welke opleiding doe je?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:59 schreef PierreTT het volgende:
En nu moet ik echt weer even aan mijn thesis![]()
Ik gok op een WO opleiding? Interessante studie!quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Master European Union Studies in Leiden
Haha, ik heb mijn laptop naast me staan en de hoorcolleges uitgeprint die ik nu bestudeer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:59 schreef PierreTT het volgende:
En nu moet ik echt weer even aan mijn thesis![]()
Ja kloptquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:00 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ik gok op een WO opleiding? Interessante studie!
Hahahah hetzelfde hier. Boek op mijn schoot en leren + simuleren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Haha, ik heb mijn laptop naast me staan en de hoorcolleges uitgeprint die ik nu bestudeer.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja kloptZeker interessant, maar die thesis schrijft zichzelf niet helaas
![]()
Dus tot vanavond/morgen!
Thanks, had ik over het hoofd gezien. (nog niet verwacht). Ik heb 9 u21 caps.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
ThanksOndertussen al 2 u21 caps blijkbaar, met 2 goals
Even snel een eerste sheet gemaakt. Ga in de loop van de week even een betere maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
zijn nu bezig met seizoen 4quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lijkt me trouwens een beter idee als de host gewoon aan het eind van elke seizoen een overzicht van alle spelers geeft, dat vervuilt het topic ook veel minder
edit: zijn we trouwens net klaar met seizoen 3 of 4? Als het 4 is wil ik graag een nieuw overzichtje van Telvanni
+1, anders zijn we steeds allemaal om updates te schreeuwenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lijkt me trouwens een beter idee als de host gewoon aan het eind van elke seizoen een overzicht van alle spelers geeft, dat vervuilt het topic ook veel minder
edit: zijn we trouwens net klaar met seizoen 3 of 4? Als het 4 is wil ik graag een nieuw overzichtje van Telvanni
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |