SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het zo door blijft gaan elke wedstrijd, dan denk ik niet dat ik lang bij Feyenoord wil blijven.![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:06 schreef Super-B het volgende:
Je hebt al een voorcontract getekend! Is trouwens nu al een leuk spitsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het zo door blijft gaan elke wedstrijd, dan denk ik niet dat ik lang bij Feyenoord wil blijven.
Heeft met wegingen te maken etc. Lang verhaal.. Heb daar ook even een kwartier a half uur voor moeten zitten om het even uit te puzzelen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:15 schreef Happel het volgende:
Snap overigens niet dat mijn startwaarden lager zijn dan de waardes die ik opgaf. Welke reden heeft dat?
Misschien dat we met al die aanstormende talenten in FM een keer kampioen worden maar voor nu heb ik er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:13 schreef Super-B het volgende:
Kijken jullie ook Oranje - Wales? Ik ben sinds zowat de 68e minuut begonnen met kijken naar de wedstrijd. Was het helemaal vergeten!
Wij worden wereldkampioen. Mark my words.![]()
![]()
![]()
Is primaquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:21 schreef Super-B het volgende:
Even centraal: ik beperk de afbeeldingen met betrekking tot blessures, vorm, staande ovaties en uitblinken. Het zijn er namelijk best veel en het zorgt ervoor dat het topic snel vol raakt..
Iedereen wordt namelijk best snel geblesseerd en is vaak in vorm. Dus als iemand zijn/haar speler nog niet is tegengekomen in de nieuwsartikelen dan hoef je je geen zorgen te maken.
Chili zou zich beter zorgen kunnen maken om de killerspits Patrizio Babiski.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:22 schreef Hermanna het volgende:
Chili gaat het Nederland toch wel gevaarlijk maken zeker nu ze Alejandro Aiolos als opkomend talent hebben.
Gelukkig, ik dacht al dat mijn speler er niets van bakte, hoever ben je nu in het spel?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:21 schreef Super-B het volgende:
Even centraal: ik beperk de afbeeldingen met betrekking tot blessures, vorm, staande ovaties en uitblinken. Het zijn er namelijk best veel en het zorgt ervoor dat het topic snel vol raakt..
Iedereen wordt namelijk best snel geblesseerd en is vaak in vorm. Dus als iemand zijn/haar speler nog niet is tegengekomen in de nieuwsartikelen dan hoef je je geen zorgen te maken.
Ja ik beperk het. Ik kies het selectief a.d.h.v de grootte van het aandeel in de betreffende wedstrijd (zoals: vanaf 2 doelpunten pik ik de uitblink-artikel eruit) en a.d.h.v de tegenstander. Blessures selecteer ik op basis van lengte. Een blessure van een aantal dagen ga ik niet posten. Zonde.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:23 schreef Sejt het volgende:
[..]
Is primahele tijd dezelfde soort berichten is ook niet spannend. Je kunt overwegen om de goede vorm van een speler te posten in plaats van bericht nr. 3294834. Of de ontwikkelingsgrafiek, of de vorm statistiek, etc.
Al in 18 mei 2014. Nu 22 mei... seizoen zit er op.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:24 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al dat mijn speler er niets van bakte, hoever ben je nu in het spel?
Wordt toch wat spannender als iedereen in het eerste komtquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:25 schreef Super-B het volgende:
[..]
Al in 18 mei 2014. Nu 22 mei... seizoen zit er op.
quote:"If you steal from another Telvanni, but still live, then clearly you deserve whatever you stole. Murdering your opponents by magic or treachery is the traditional way of settling disputes. If you win, then clearly your argument has more merit."
Geeft niet hoor! Best een speler om al trots op te zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:28 schreef Super-B het volgende:
Misschien egoïstisch, maar mijn speler is al een zeer goede afmaker voor een 14 jarige!
[ afbeelding ]
Xavier heeft toch wel een zeer discutabele waarde.. Aangezien de statistieken niet om naar huis te schrijven zijn, vergeleken met de andere talenten!quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:30 schreef Super-B het volgende:
Spelers met de hoogste waarde:
[ afbeelding ]
Aiolos blijft hard werken terwijl de rest op vakantie gaat. Dat is pas ambitie en doorzettingsvermogen laten zien.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:30 schreef Super-B het volgende:
Spelers met de hoogste waarde:
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:33 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Aiolos blijft hard werken terwijl de rest op vakantie gaat. Dat is pas ambitie en doorzettingsvermogen laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |