anderhalf nummer, klaar, nextquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:20 schreef Kerftminister het volgende:
Zit echt aan een slaapverwekkend album zeg, van Kahimi Karie, had veel goeds over haar gehoord, maar het is echt geen flikker aan, gebeurt helemaal niks.
Vind ik oneerlijk tegenover de makers van het album, is niet zonder reden zo gemaakt.quote:
Ja, stel dat het vanaf nummer 8 ineens een briljant album blijkt te wordenquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind ik oneerlijk tegenover de makers van het album, is niet zonder reden zo gemaakt.
je weet dat het orgineel een Bruce Springsteen song is? en bekend gemaakt door Patti Smith?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:24 schreef kciR het volgende:
Ik kende eigenlijk alleen die Jan Wayne versie
Jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:26 schreef ranja het volgende:
[..]
je weet dat het orgineel een Bruce Springsteen song is? en bekend gemaakt door Patti Smith?
Okquote:
Nee maar anderhalf nummer is ook weer zo kort. Stel dat je al die lange nummers van Tago Mago mist als je Paperhouse niks vindt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, stel dat het vanaf nummer 8 ineens een briljant album blijkt te worden
en als die makers nou gewoon niet zo'n zeikalbum hadden gemaakt, eigen schuld
Nee, die postte ik meer omdat het over Natalie Merchant gingquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Okdat je niet denkt dat het orgineel van hun is want volgens mij is het wel tig keer gecoverd
Die laatste is volgens mij al eens langs gekomenquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:31 schreef On het volgende:
Wat voorstellen voor nieuwe TT:
Indie! Orchestra
I Am the Last of All the Indie That Fell (A Channel)
Fuck Off Get Free We Pour Indie on Everything
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |