abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juni 2014 @ 19:38:36 #1
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140642040

Welkom in het grote Fok! als speler topic. In dit topic transformeren we onszelf in een speler aangemaakt in het beroemde spel Football Manager.

Word jij de nieuwe Messi of CR7? Of blijf je het eeuwige talent?

Dit topic is een vervolg op het succes uit 2013.

In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Gaandeweg zullen er zogenaamde updates gegeven worden, waarin de host bijzonderheden plaatst, overzichten van stats, een carrière of bedenk het zo gek maar. Uiteindelijk zal iedereen zich afvragen of ze op weg zijn om die wereldster te worden!

In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.

Ten opzichte van de FM13 versie van dit topic zijn er een aantal veranderingen doorgevoerd.
Jaarlijkse updates zullen niet meer standaard gegeven worden. In plaats daarvan mag elke deelnemer eenmaal per speljaar een screenshot van zijn speler aanvragen. Het is aan de deelnemer zelf om dit te vragen en de screenshot eventueel op te slaan. De host zal bijhouden wie zijn jaarlijkse screenshot gekregen heeft.

Aan de andere kant zal er met meer regelmaat dan voorheen een screen van de zogenaamde shortlist geplaatst worden in het fok topic. Deze shortlists bevatten alle relevante informatie over de prestaties van je aangemaakte speler, zoals goals, assists, rating, transferwaarde, enzovoorts.
Gedurende de vorige rondes gebruikten we een externe website voor het plaatsen van gegevens, maar dat zal nu volledig op fok gebeuren. Dit vereist dat er niet gespamt wordt door iedereen. Het een en ander zal via pm gebeuren om de kwaliteit van het topic te waarborgen.

Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.

Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.

Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 180. Je mag per categorie 40 punten besteden.
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 170 en 190 gegenereerd door een RNG*. Je mag per categorie 40 punten besteden.

* RNG = Random Number Generator

Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?

Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Dit zijn de mogelijke competities:

Denmark - Superliga
England - Sky Bet League 1 of Championship
France - Ligue 2
Germany - Bundesliga 2
Holland - Eredivisie of Jupiler League
Italy - Serie B
Poland - Ekstraklasa
Portugal - Premier league
Spain - LIGA adelante
Sweden - Premier division
Turkey - Spor Toto super league

Inschrijving geschiedt helemaal via pm naar Sejt. Wees gerust, ook als je geen antwoord krijgt binnen 5 minuten zal je inschrijving niet verloren gaan. Iedereen die een pm stuurt, mag ervan uit gaan dat hij antwoord krijgt.
Vul de volgende lijst zorgvuldig in. De host voorbehoudt zich het recht om eventuele fouten te wijzigen.
SPOILER: INSCHRIJVINGSFORMULIER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdeel hierna 40 punten over de technische en mentale vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid. Degene, die geen waarde vanje ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM.
Als je tweevoetig bent, mag je maar 35 punten besteden in techniek.
SPOILER: Techniek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mentaal
Verdeel hierna 30 punten over je fysieke vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid.
SPOILER: Fysiek
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.
SPOILER: Verborgen vaardigheden
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.
SPOILER: Persoonlijkheid
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:

SPOILER
Voorbeeld van een inschrijving:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Voornaam: Frans
Achternaam: Okker
Geboorteplaats en -land: Amsterdam, Nederland
Nationaliteit: Nederlands
Eventuele 2e nationaliteit: Zweeds
Ik kies scenario: 2
Club: Roda JC
Primaire positie: AMC
Secundaire positie: ST
Links- of rechtsvoetig: Rechts
Lengte: 178
Gewicht: 68
Eventueel familielid (plus familierol): Zoon van Henke Larsson
Techniek: 15 finishing, 15 first touch, 10 passing
Mentaal: 14 composure, 16 off the ball, 10 agression
Fysiek: 15 acceleration, 15 natural fitness
Verborgen vaardigheden: 17 consistency, 13 important matches
Persoonlijkheid: 10 Adaptability, 10 Ambition, 10 Controversy, 20 Loyalty, 15 Pressure, 15 Professionalism, 10 Sportsmanship, Temperament 10
2 Preferred moves: Likes to beat offside trap, shoots with power

Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?

1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.

2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.

3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!

4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).

5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.

6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.

7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.

8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.

9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.

SPOILER: Drizzt_DoUrden
SPOILER: Anoonumos
SPOILER: Sejt
SPOILER: MMUFC
SPOILER: Happel
SPOILER: Toiletgebruiker
SPOILER: Super-B
SPOILER: Ciscus
SPOILER: Hermanna
SPOILER: IkeDubaku99
SPOILER: Pizzakoppo
SPOILER: SiebeJ
SPOILER: ambiance
SPOILER: superniger
SPOILER: Silv
SPOILER: PierreTT
SPOILER: stalybridge
SPOILER: TornadoDK
SPOILER: Aguero
SPOILER: RustCohle
Hieronder (in één spoiler) de uitkomst van de hierboven opgegeven keuzes:

SPOILER
Inschrijvingen zijn gesloten!!

[ Bericht 2% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 04-06-2014 22:07:13 ]
I love my mispoken words.
  maandag 2 juni 2014 @ 19:39:42 #2
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140642090
Gereserveerd.

[ Bericht 86% gewijzigd door Sejt op 02-06-2014 20:04:52 ]
  Moderator / Redactie FP maandag 2 juni 2014 @ 19:40:56 #3
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_140642152
Awww yiss :D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 2 juni 2014 @ 19:51:25 #4
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140642600
Leuk dat het er weer is.
pi_140642765
Jeej ! :D

Even ter info: ik ben de host. :P

Wanneer sluit de inschrijving?
  Moderator / Redactie FP maandag 2 juni 2014 @ 19:56:13 #6
Rawr
pi_140642802
Inschrijving verstuurd ^O^
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 2 juni 2014 @ 19:57:56 #7
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140642864
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:55 schreef Super-B het volgende:
Jeej ! :D

Even ter info: ik ben de host. :P

Wanneer sluit de inschrijving?
Goede vraag. Vorige keren waren 3-4 dagen genoeg. Dus donderdagavond o.i.d.?
  maandag 2 juni 2014 @ 20:07:41 #8
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140643305
Belangrijk voor iedereen: lees de (nieuwe) regels goed door! Er zijn een aantal veranderingen t.o.v. de vorige ronde(s).
pi_140643484
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De inschrijvingen moeten naar mij. Foutje in de OP. Sejt moet dat even veranderen..
pi_140643501
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:57 schreef Sejt het volgende:

[..]

Goede vraag. Vorige keren waren 3-4 dagen genoeg. Dus donderdagavond o.i.d.?
Woensdagavond? Dan weten we sowieso dat de leden actief zijn. Iemand die genoeg actief is, ziet dit topic heus wel denk ik.
  maandag 2 juni 2014 @ 20:14:41 #11
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140643643
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef Super-B het volgende:

[..]

Woensdagavond? Dan weten we sowieso dat de leden actief zijn. Iemand die genoeg actief is, ziet dit topic heus wel denk ik.

Prima. Ik ben sowieso vanaf donderdagmiddag tot maandag weg (familie bezoek in NL) al zal ik af en toe het topic wel checken.
  maandag 2 juni 2014 @ 20:15:46 #12
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140643696
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef Super-B het volgende:

[..]

De inschrijvingen moeten naar mij. Foutje in de OP. Sejt moet dat even veranderen..
Kan allebei. Ik zet ze in de OP onderaan. Als jij een inschrijving ontvangt, moet je 'm maar even doorsturen, zodat iedereen elkaars inschrijving kan lezen. Dat is altijd wel bevallen :)
pi_140643981
Ben benieuwd.
pi_140644118
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
(V)MC, plays with back to goal.
Interessant.
  maandag 2 juni 2014 @ 20:26:02 #15
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140644226
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:23 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Interessant.
:D Drizzt is een beetje excentrisch ;)

Ben trouwens taal vergeten t.o.v. de vorige keer. Maar vraag me af of dat zoveel invloed heeft.
pi_140644259
Hmmm een naam bedenken is altijd lastig.
  maandag 2 juni 2014 @ 20:28:40 #17
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_140644354
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:26 schreef Super-B het volgende:
Hmmm een naam bedenken is altijd lastig.
http://www.behindthename.com/random/
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 2 juni 2014 @ 20:29:03 #18
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140644367
Als er iemand nog contact heeft met deelnemers uit vorige rondes, stuur ze even een link naar dit topic. ;)
pi_140645332
Zo, ik ben ook ingeschreven :)
  maandag 2 juni 2014 @ 20:49:12 #20
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140645477
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:46 schreef MMUFC het volgende:
Zo, ik ben ook ingeschreven :)
^O^ Je bent toegevoegd.
pi_140645747
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:49 schreef Sejt het volgende:

[..]

^O^ Je bent toegevoegd.
:)

Bestaat dat domein wat eerst werd gebruikt ook nog of is dat niet meer onder ons?
  Moderator / Redactie FP maandag 2 juni 2014 @ 20:54:48 #22
Rawr
pi_140645778
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:23 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Interessant.
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:26 schreef Sejt het volgende:

[..]

:D Drizzt is een beetje excentrisch ;)

Ben trouwens taal vergeten t.o.v. de vorige keer. Maar vraag me af of dat zoveel invloed heeft.
Ach, dat werkte fantastisch voor Ragnar Asgardsson (een vorige VM/MC) die via Newcastle en Man Utd naar Real ging, dus waarom dingen veranderen? :D
  Moderator / Redactie FP maandag 2 juni 2014 @ 20:57:48 #23
Rawr
pi_140645944
Ik heb nu al even wat dingen bij mezelf aangepast:
- de familierelatie: Marc Janko is veel te jong om oom van een 15-jarig ventje te zijn;
- Günther is 1.80m en 81kg ipv 2m en 100kg;
- 2e nationaliteit (Frans) gewist. Tegen de tijd dat 'ie 20 is mag 'ie die erbij kiezen.

:P
  maandag 2 juni 2014 @ 21:00:36 #24
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140646089
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb even de familierelatie aangepast, Janko is veel te jong om oom van een 15-jarig ventje te zijn :P
Dacht al, waar blijft de pm, maar dat kan je natuurlijk zelf aanpassen. :z
  Moderator / Redactie FP maandag 2 juni 2014 @ 21:02:00 #25
Rawr
pi_140646159
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:00 schreef Sejt het volgende:

[..]

En ik ga nog even op een andere naam broeden, Rausch is al eens gebruikt :+
  maandag 2 juni 2014 @ 21:04:01 #26
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140646280
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Jou kennende komen er nog wel 74 aanpassingen de komende 2 dagen. ;)
  Moderator / Redactie FP maandag 2 juni 2014 @ 21:04:50 #27
Rawr
pi_140646323
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef Sejt het volgende:

[..]

Jou kennende komen er nog wel 74 aanpassingen de komende 2 dagen. ;)
Ah, good old Morrowind en Skyrim... :D
pi_140646379
Ingezonden. *O*
pi_140646655
Ik verwacht veel aanvallers :P
pi_140646852
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nu al even wat dingen bij mezelf aangepast:
- de familierelatie: Marc Janko is veel te jong om oom van een 15-jarig ventje te zijn;
- Günther is 1.80m en 81kg ipv 2m en 100kg;
- 2e nationaliteit (Frans) gewist. Tegen de tijd dat 'ie 20 is mag 'ie die erbij kiezen.

:P
Oom van een 15 jarig ventje kan hoor. mijn oma was bij haar 8e verjaardag al tante van 4 nichtjes/neefjes. Dus toen die 15 waren was mijn oma 22.
  maandag 2 juni 2014 @ 21:16:52 #31
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_140647003
Ik ben hier zeker weer bij! Lees vanavond even de OP door met de nieuwe regels. Ik kan vanaf 9 juni ongeveer wel een paar keer hosten, net als vorige keer.

Wat is er overigens met de vorige site gebeurd, die was ineens uit de lucht?
Half bezopen is weggegooid geld.
  Moderator / Redactie FP maandag 2 juni 2014 @ 21:23:48 #32
Rawr
pi_140647368
Zeu, m'n manneke heet Telvanni de Laurentiis :+
pi_140647492
Ik doe ook mee, erg leuk dit!
pi_140647519
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:00 schreef Sejt het volgende:

[..]

PM verzonden.
pi_140647557
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:16 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben hier zeker weer bij! Lees vanavond even de OP door met de nieuwe regels. Ik kan vanaf 9 juni ongeveer wel een paar keer hosten, net als vorige keer.

Wat is er overigens met de vorige site gebeurd, die was ineens uit de lucht?
Ik host al. ;)
pi_140647967
Oeps, na de verkeerde gestuurt even opnieuw gestuurt hoor :P.
  maandag 2 juni 2014 @ 21:38:41 #37
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140648146
Ook een speler aangemaakt.
  maandag 2 juni 2014 @ 21:54:40 #38
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140649015
We zitten al op 10 deelnemers!! :)

Wat mij betreft kunnen we weer net als vorige keer 2 of 3 hosts hebben die een beetje afwisselen om het dragelijk te houden. De savegame kan geupload worden, dus het is makkelijk om te switchen tussen hosts.

Ik zal de betreffende shortlists ook nog uploaden, zodat de hosts hetzelfde formaat gebruiken.
pi_140649111
Ik ben benieuwd of er iemand ook een keeper zal aanmaken.
  maandag 2 juni 2014 @ 21:56:51 #40
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140649161
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:56 schreef Hermanna het volgende:
Ik ben benieuwd of er iemand ook een keeper zal aanmaken.
Het lijkt leuk, maar ik kan het niet aanraden. Je komt zoveel minder in het nieuws dan gewone veldspelers.
  Moderator / Redactie FP maandag 2 juni 2014 @ 21:58:59 #41
Rawr
pi_140649269
Toiletgebruiker, wil je niet naar Stade Lavallois komen? Caen speelt in dezelfde divisie, dan is het leuker als we bij dezelfde club zitten :P
pi_140649534
quote:
4s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:56 schreef Sejt het volgende:

[..]

Het lijkt leuk, maar ik kan het niet aanraden. Je komt zoveel minder in het nieuws dan gewone veldspelers.
Ahhh, okee. En ik zie ook dat Excelsior een populaire Nederlandse club is, ben benieuwd of ze allen een basisplek zullen krijgen in hetzelfde team. :P
pi_140649739
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toiletgebruiker, wil je niet naar Stade Lavallois komen? Caen speelt in dezelfde divisie, dan is het leuker als we bij dezelfde club zitten :P
Haha, prima! Hoe verander je dat?
  Moderator / Redactie FP maandag 2 juni 2014 @ 22:08:06 #44
Rawr
pi_140649808
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Haha, prima! Hoe verander je dat?
Aight _O_ Doe ik wel ff voor je.
  maandag 2 juni 2014 @ 22:09:31 #45
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140649885
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:03 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Ahhh, okee. En ik zie ook dat Excelsior een populaire Nederlandse club is, ben benieuwd of ze allen een basisplek zullen krijgen in hetzelfde team. :P
Excelsior, dat zie ik nu pas inderdaad. Wordt leuk. :)
  Moderator / Redactie FP maandag 2 juni 2014 @ 22:10:10 #46
Rawr
pi_140649928
Oh trouwens, Sejt, hoe doe je het met contracten? De vorige keer speelden we volgens mij allemaal in de Serie C ofzo, met een contract van 20 jaar, waarna alle spelers transfervrij vertrokken. Dat vond ik nogal saai :P
  maandag 2 juni 2014 @ 22:10:35 #47
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140649959
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:03 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige met Excelsior als team. :P
  maandag 2 juni 2014 @ 22:10:55 #48
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140649976
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh trouwens, Sejt, hoe doe je het met contracten? De vorige keer speelden we volgens mij allemaal in de Serie C ofzo, met een contract van 20 jaar, waarna alle spelers transfervrij vertrokken. Dat vond ik nogal saai :P
3 Jarig contract voor iedereen, dat beviel volgens mij het beste.
pi_140650000
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef Sejt het volgende:

[..]

3 Jarig contract voor iedereen, dat beviel volgens mij het beste.
Lijkt mij ook het leukste..
pi_140650125
Wat is trouwens het verschil tussen scenario 1 en 2?
  Moderator / Redactie FP maandag 2 juni 2014 @ 22:17:06 #51
Rawr
pi_140650306
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen scenario 1 en 2?
Fixed PA van 180 (je krijgt dus sowieso skill 180) vs random PA 170-190 (waardoor je dus als 170, 173, ... of 190 eindigt) :P
pi_140650370
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Fixed PA van 180 (je krijgt dus sowieso skill 180) vs random PA 170-190 (waardoor je dus als 170, 173, ... of 190 eindigt) :P
Oke, meeste kiezen scenario 2 in de hoop dat ze 190 krijgen? :P
  maandag 2 juni 2014 @ 22:21:34 #53
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140650548
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Oke, meeste kiezen scenario 2 in de hoop dat ze 190 krijgen? :P
Ja, inderdaad.
pi_140650817
Leuk, ook maar weer eens een spelertje aanmaken
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 22:48:05 #55
138438 crew  Pizzakoppo
pi_140651810
Zé Romão, zoon van Ronaldinho is gescout door Ajax!
  maandag 2 juni 2014 @ 23:29:08 #56
239294 PierreTT
pi_140654053
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Van Rhyp tot Beleeghen en Aimun Tandesittelos moeten ook zeker een opvolger krijgen :D
pi_140656817
Jacques Polak heeft zojuist een jeugdcontract getekend bij Fc Twente

Eerste doel: Via Jong Twente in de Jupiler League een basisplaats afdwingen bij het eerste
Subdoel: de cultstatus van zijn oom voortzetten
  dinsdag 3 juni 2014 @ 09:49:42 #58
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140660722
12 Deelnemers ondertussen. Inschrijvingen zijn nog open tot woensdagavond 19.00u!!
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:28:59 #59
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_140661466
Zin in. :D
Elite
Tegen TTIP
pi_140662815
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:49 schreef Sejt het volgende:
12 Deelnemers ondertussen. Inschrijvingen zijn nog open tot woensdagavond 19.00u!!
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:28 schreef Happel het volgende:
Zin in. :D
Heb zin om vanavond al te beginnen eigenlijk. Inschrijvingsdeadline naar vandaag brengen? :D :@ :@
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:54:48 #61
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140663599
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:26 schreef Super-B het volgende:

Heb zin om vanavond al te beginnen eigenlijk. Inschrijvingsdeadline naar vandaag brengen? :D :@ :@
Iets van 20 deelnemers zou ideaal zijn. 12 Is nog een beetje weinig. Meer spam dus!! >:)
pi_140665136
quote:
4s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:56 schreef Sejt het volgende:

[..]

Klopt. Je komt nauwelijks in het nieuws. Mijn keeper was wel basisspeler bij swansea en Fulham w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_140665658
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:54 schreef Sejt het volgende:

[..]

Iets van 20 deelnemers zou ideaal zijn. 12 Is nog een beetje weinig. Meer spam dus!! >:)
Ik wil vandaag al beginnen eigenlijk. No matter what!! >:)
pi_140665720
Ik wil trouwens van club wijzigen: Feyenoord i.p.v. Excelsior... ik wist niet dat de Eredivisie ook kon. :P
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:18:07 #65
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140665752
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:14 schreef Super-B het volgende:

[..]

Ik wil vandaag al beginnen eigenlijk. No matter what!! >:)
Rustig jij :P We hebben nu woensdagavond gemeld. Zou niet eerlijk zijn om de datum nu te vervroegen - stel iemand heeft zich voorgenomen om z'n speler morgen aan te maken, dan kan hij niet meer mee doen als we vanavond al beginnen.

Ik zou zeggen, oefen even met de editor en database aanmaken etc. Dan ben je helemaal klaar voor morgen. ;)
Heb je trouwens puush al geïnstalleerd? Ideale tool om screens/updates te plaatsen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:17 schreef Super-B het volgende:
Ik wil trouwens van club wijzigen: Feyenoord i.p.v. Excelsior... ik wist niet dat de Eredivisie ook kon. :P
Aangepast. Mis je wel mijn assists nu.
pi_140667031
Jacques Polak, Rudi Rijkaard en Cis Redis in oranje, op het middenveld. ...dat zou mooi zijn
pi_140667139
Dit lijkt mij een leuk idee. Ik heb mijn speler ingestuurd :)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:05:24 #68
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140667214
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:03 schreef ambiance het volgende:
Dit lijkt mij een leuk idee. Ik heb mijn speler ingestuurd :)
Welkom ^O^ Je bent ingeschreven.
pi_140667357
Kunnen we niet allemaal twee spelers doen, maar dan de mindere tweelingbroer erbij met een PA van 70?
pi_140667407
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:05 schreef Sejt het volgende:

[..]

Welkom ^O^ Je bent ingeschreven.
Je hebt PM :s)
#superniger2020
pi_140669401
14 deelnemers! Wat is het maximale aantal Sejt? 20 toch?
pi_140669468
Wat wordt er bedoeld met controversy en pressure? Wat gebeurd er als deze waarden 1 zijn of 20?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 juni 2014 @ 15:19:14 #73
Rawr
pi_140669564
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:15 schreef Super-B het volgende:
Wat wordt er bedoeld met controversy en pressure? Wat gebeurd er als deze waarden 1 zijn of 20?
Of je een controversiëel figuur bent (een CR7 met wazige maniertjes scoort hoog) of niet, en pressure is hoe je met druk omgaat, bijv. je bent een spits en je hebt al 10 uur niet gescoord, of er zit een scout van Barca op de tribune om jou te volgen. Hoe hoger je pressure hoe beter je daar mee omgaat.

But that's just, like, my opinion, man...
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:36:09 #74
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140670173
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:13 schreef Super-B het volgende:
14 deelnemers! Wat is het maximale aantal Sejt? 20 toch?
Er is geen maximaal aantal. Tijdens een van de rondes in 2013 hadden we bijna 40 deelnemers. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :)
pi_140670304
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:36 schreef Sejt het volgende:

[..]

Er is geen maximaal aantal. Tijdens een van de rondes in 2013 hadden we bijna 40 deelnemers. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :)
Ik was helemaal vergeten dat het vandaag dinsdag is. Morgen is de deadline al...! :D
pi_140670493
Krijgen we ook allemaal een random gezicht of gewoon een zwart plaatje?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:53:56 #77
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140670846
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:09 schreef Ciscus het volgende:
Kunnen we niet allemaal twee spelers doen, maar dan de mindere tweelingbroer erbij met een PA van 70?
PA van 70 :D Dat is hoofdklasse o.i.d.
Op zich geen slecht idee om 2 spelers te maken, maar dat zou dan voor een volgende ronde zijn. :)

Met 40 deelnemers zou 80 spelers echter wat veel worden voor de host, vrees ik. Dus ligt aan het aantal deelnemers.
pi_140671117
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:53 schreef Sejt het volgende:

[..]

PA van 70 :D Dat is hoofdklasse o.i.d.
Op zich geen slecht idee om 2 spelers te maken, maar dat zou dan voor een volgende ronde zijn. :)

Met 40 deelnemers zou 80 spelers echter wat veel worden voor de host, vrees ik. Dus ligt aan het aantal deelnemers.
85 dan!
pi_140671125
Yeuh, doe ook weer eens mee. *O*
No resentment ever evened out a weaker hand
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:08:38 #80
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140671301
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:02 schreef Silv het volgende:
Je staat erbij. ^O^
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 juni 2014 @ 16:18:58 #81
Rawr
pi_140671603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:02 schreef Silv het volgende:
Teun Kabouter uit Enskedeeeeee met als 2e nationaliteit Duits _O- :D
  Moderator dinsdag 3 juni 2014 @ 16:50:34 #82
138438 crew  Pizzakoppo
pi_140672653
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Teun Kabouter uit Enskedeeeeee met als 2e nationaliteit Duits _O- :D
:D In dezelfde orde als Steven Poal :D
pi_140672692
Mensen.. Ik heb nog een leuk concept.. Als er vraag naar is ben ik bereid om het verder uit te leggen: een eigen FOK! competitie in FM. Dus elk lid heeft zijn eigen club.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 juni 2014 @ 16:55:48 #84
Rawr
pi_140672830
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:51 schreef Super-B het volgende:
Mensen.. Ik heb nog een leuk concept.. Als er vraag naar is ben ik bereid om het verder uit te leggen: een eigen FOK! competitie in FM. Dus elk lid heeft zijn eigen club.
Iedereen wordt manager van een club? Dat is niet te doen :P
pi_140673867
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Iedereen wordt manager van een club? Dat is niet te doen :P
Nee. Eigenaar van de club. De club wordt opgericht naar wensen, maar met regels net als dit concept (FOK! als speler) en de rest loopt vanzelf met nieuws etc etc.
pi_140673903
x

[ Bericht 100% gewijzigd door Super-B op 03-06-2014 17:33:51 ]
pi_140673928
Matig :'(
pi_140673940
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:29 schreef Hermanna het volgende:
Matig :'(
Wie ben jij?

De eerste twee hebben het zeer goed getroffen. :P
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:33:41 #89
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140674060
Rudi Rijkaard. :'( _O-
pi_140674091
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:29 schreef Super-B het volgende:

[..]

Wie ben jij?

De eerste twee hebben het zeer goed getroffen. :P
Alejandro Aiolos, haha. Mijn karakter dezelfde achternaam als de zoon van Poseidon geven heeft dus niet geholpen. :P

Het was eigenlijk toffer om de score pas aan het einde te laten zien zodat het een verassing blijft, imo.
pi_140674177
Hm...ik dacht dat dit pas morgen gedaan zou worden, na de deadline. Wat een teleurstelling moet ik plots verwerken.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:38:23 #92
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140674228
Super-B wist niet dat we de PA altijd geheim houden. Het is nu verwijderd en iedereen krijgt een nieuwe PA toebedeeld. :)
pi_140674234
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:34 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Alejandro Aiolos, haha. Mijn karakter dezelfde achternaam als de zoon van Poseidon geven heeft dus niet geholpen. :P

Het was eigenlijk toffer om de score pas aan het einde te laten zien zodat het een verrassing blijft, imo.
Dat had mij ook leuker geleken. Dat blijf je hopen...
pi_140674291
Jeeeeeeeehh!

En arme Telvanni
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 juni 2014 @ 17:57:54 #95
Rawr
pi_140674950
-O-
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:05:59 #96
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140675198
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
-O-
:*
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:52:09 #97
239294 PierreTT
pi_140676857
De Franse achterneef van Baron van Rhyp tot Beleeghen, Jean-Pierre Roquefort de Camembert, is verstuurd! :D
pi_140680392
We zitten bijna op de 20 :D.
pi_140682278
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:18 schreef Hermanna het volgende:
We zitten bijna op de 20 :D.
Jammer dat 20 niet het maximum aantal is. -O-
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 juni 2014 @ 21:28:54 #100
Rawr
pi_140683795
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:59 schreef Super-B het volgende:

[..]

Jammer dat 20 niet het maximum aantal is. -O-
Iemand hier heeft er zin in!
pi_140685333
Zit er echt aan te denken om i.p.v. een spits maar een middenvelder of een verdediger te zijn. Wat worden die spitsen bagger gemaakt... heb even de db zitten laden en zitten testen.

Ik heb dit gevonden:

http://community.sigames.(...)-Attribute-Weighting

3e post. Als ik weet hoe ik de juiste mentale attributen bij elkaar kan plukken voor de ST positie, dan heb ik een killer speler.. Als ik voor een de drie attributen flair, creativiteit, beslissingen kies (lage weging in het FM tabel bij ST) dan worden de key attributen van een ST verlaagd... Zonder Bal wordt opeens een 4... Terwijl de weging er van een 4 is (hoogste weging is een 6)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 juni 2014 @ 22:12:26 #102
Rawr
pi_140686002
Die skills worden vanzelf beter hoor, je selecteert max 4 skills (want dingen onder de 10 zijn te verwaarlozen, vandaar vaak skill A 15, skill B 13, skill C 12 bij 40 punten), de rest moet vanzelf door training en wedstrijden omhoog gaan :)
pi_140686338
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:00 schreef Super-B het volgende:
Zit er echt aan te denken om i.p.v. een spits maar een middenvelder of een verdediger te zijn. Wat worden die spitsen bagger gemaakt... heb even de db zitten laden en zitten testen.

Ik heb dit gevonden:

http://community.sigames.(...)-Attribute-Weighting

3e post. Als ik weet hoe ik de juiste mentale attributen bij elkaar kan plukken voor de ST positie, dan heb ik een killer speler.. Als ik voor een de drie attributen flair, creativiteit, beslissingen kies (lage weging in het FM tabel bij ST) dan worden de key attributen van een ST verlaagd... Zonder Bal wordt opeens een 4... Terwijl de weging er van een 4 is (hoogste weging is een 6)
De link naar de post gaat over stats in FM2010 en niet over 2014. Sindsdien is er best wat veranderd aan stats, maar ook aan de manier van trainingen.
pi_140686469
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die skills worden vanzelf beter hoor, je selecteert max 4 skills (want dingen onder de 10 zijn te verwaarlozen, vandaar vaak skill A 15, skill B 13, skill C 12 bij 40 punten), de rest moet vanzelf door training en wedstrijden omhoog gaan :)
zijn de max 4 skills die je moet selecteren qua attributen dan de key skills (belangrijke skills voor de positie) of de juist de achtergestelde skills?
pi_140686558
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:18 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

De link naar de post gaat over stats in FM2010 en niet over 2014. Sindsdien is er best wat veranderd aan stats, maar ook aan de manier van trainingen.
Klopt. Maar er is niet veel veranderd, want de berekeningen, wegingen etc zijn denk ik nog ongeveer hetzelfde gebleven. Dit soort dingen zijn namelijk de basics van FM, wat FM zo sterk maakt. Enige veranderingen zijn onder andere de match engine, game engine, gameplay, nieuws, sollicitaties, doelen etc..
pi_140686881
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:22 schreef Super-B het volgende:

[..]

Klopt. Maar er is niet veel veranderd, want de berekeningen, wegingen etc zijn denk ik nog ongeveer hetzelfde gebleven. Dit soort dingen zijn namelijk de basics van FM, wat FM zo sterk maakt. Enige veranderingen zijn onder andere de match engine, game engine, gameplay, nieuws, sollicitaties, doelen etc..
Ik heb vorig jaar al een keer een speler gemaakt op basis van attributen die niet of nauwelijks veranderen ingame (oa vrije trappen, strafschoppen, lef, doorzettingsvermogen). Dat werkte op zich best aardig, FM berekende zelf de belangrijke stats
pi_140689188
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:27 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar al een keer een speler gemaakt op basis van attributen die niet of nauwelijks veranderen ingame (oa vrije trappen, strafschoppen, lef, doorzettingsvermogen). Dat werkte op zich best aardig, FM berekende zelf de belangrijke stats
Wat zou je bij mentale stats doen voor een spits?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 juni 2014 @ 23:15:12 #108
Rawr
pi_140689355
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef Super-B het volgende:

[..]

Wat zou je bij mentale stats doen voor een spits?
Ho ho, iedereen maakt zelf z'n speler! :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 00:25:37 #109
Rawr
pi_140692991
Het begin van een legende: GAM / Football Manager – Het Fok! als speler topic
quote:
Het was een gure Deense avond, Sejt was voelde zich niet lekker, maar wilde toch iets goeds doen voor de mensheid. Hij kwam op het lumineuze idee om het leven van zijn geliefde Fok!kers een impuls te geven. 20 Januari, 21:06:52 is dan ook een tijdstip wat het leven van velen drastisch heeft veranderd.
Bogdan Drazic was zijn eigen creatie. Vele aanvallers liggen nog huilend in hun bed. Garrus, Petr en Óscar waren ook al vlug aanwezig en waren ook voorbestemd de prachtige wegen van het FM-landschap te bewandelen.

Menig uurtje spendeerde Sejt op zijn zolderkamertje(zoals een echt Fok!ker betaamt) om zijn creatie te perfectioneren. De hulp van Djurres kwam als geroepen en zo ontstond het beruchte forum waar de vorderingen van een ieder werden gepost. Massacreur bleek niet bepaald een charmeur op het voetbalveld, terwijl Thad al blij was wanneer hij een plukje gras zag. Jeboi had aanvankelijk nog flink wat werk te doen in het krachthonk, maar nadat hij hier enigszins in geslaagd was bleek hij een ware vleugelflitser te zijn. Machientje werd een heuse voetbalreiziger, met als hoogtepunt misschien wel zijn transfer naar de Europese topclub FC Porto. Thad trainde nog steeds. Hij werd ongelooflijk sterk, maar speeltijd was nog niet in zicht.
Iedereen houdt zielsveel van de bal, maar er was één ding dat ze allemaal gemeen hadden:
SPOILER
De helden gaan echter over een aantal jaar al met pensioen, en een nieuwe generatie staat al klaar om hen te vervangen. Jeboi Lindgrinaldinaldinhão, Rasmus Kjærgaard, Lee Min-Hyung en Sjaak de Sloper zijn al vanaf jongs af aan aan het trainen om professioneel voetballer te worden. Allemaal hebben ze 1 ding gemeen: Hun liefde voor Sejt O+
_O_

edit: jammer dat het plaatje in de spoiler het niet meer doet ;(
pi_140693562
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het begin van een legende: GAM / Football Manager – Het Fok! als speler topic

[..]

_O_

edit: jammer dat het plaatje in de spoiler het niet meer doet ;(
Hij had eigenlijk nu de zoon van Bogdan moeten maken inplaats Bogdan opnieuw :P
pi_140695672
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:28 schreef Super-B het volgende:
x
lol, wat was mijn PA?
#superniger2020
  woensdag 4 juni 2014 @ 09:16:42 #112
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140697378
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Hij had eigenlijk nu de zoon van Bogdan moeten maken inplaats Bogdan opnieuw :P
Bogdan wil geen kinderen. ;)
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:33:19 #113
333483 Aguero
oooooooo
pi_140698978
Ik doe weer mee.
Citius, Altius, Fortius.
pi_140699877
Leuk idee dit, ik doe zeker mee :D
No bitch to me
pi_140700725
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 09:16 schreef Sejt het volgende:

[..]

...
Mag ik ook minder toewijzen dan bijvoorbeeld 40 punten voor techniek, evenals een lagere waarde voor mijn zwakke voet en een lagere waarde voor mijn primaire positie. Met dit laatste bedoel ik i.p.v. 10 als waarde voor mijn zwakke voet in te vullen, dat ik er 5 invul?

[ Bericht 31% gewijzigd door Super-B op 04-06-2014 11:58:46 ]
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:02:30 #116
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140701309
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:42 schreef Super-B het volgende:

[..]

Mag ik ook minder toewijzen dan bijvoorbeeld 40 punten voor techniek, evenals een lagere waarde voor mijn zwakke voet en een lagere waarde voor mijn primaire positie. Met dit laatste bedoel ik i.p.v. 10 als waarde voor mijn zwakke voet in te vullen, dat ik er 5 invul?
Minder dan 40 punten totaal mag wel ja. Ook minder waarde in je zwakke voet.
Enige must is dat je minstens 10 waarde invult voor een enkele technische/mentale/fysieke stat.
pi_140701345
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:02 schreef Sejt het volgende:

[..]

Minder dan 40 punten totaal mag wel ja. Ook minder waarde in je zwakke voet.
Enige must is dat je minstens 10 waarde invult voor een enkele technische/mentale/fysieke stat.
Je mag dus niet gewoon bij een stat gewoon een 1 invullen? :P
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:04:50 #118
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140701388
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:03 schreef Super-B het volgende:

[..]

Je mag dus niet gewoon bij een stat gewoon een 1 invullen? :P
Nope, niet bij techniek/mentaal/fysiek. Dit deden sommigen in vorige rondes (waaronder ikzelf) en daardoor kan je licht cheaten. ;)
pi_140701454
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:04 schreef Sejt het volgende:

[..]

Nope, niet bij techniek/mentaal/fysiek. Dit deden sommigen in vorige rondes (waaronder ikzelf) en daardoor kan je licht cheaten. ;)
Cheaten idd.. Ik dacht eerst aan '' het maximale uit je CA 80 halen'' :P
pi_140701864
Kan ik mij nog inschrijven?
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:23:36 #121
239294 PierreTT
pi_140701880
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:22 schreef RustCohle het volgende:
Kan ik mij nog inschrijven?
Inschrijving sluit op woensdagavond 19.00u

Ja dus! ^O^
pi_140702702
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Voornaam: Makina
Achternaam: Makarna
Geboorteplaats en -land: Rotterdam, Nederland
Eventuele 2e nationaliteit: geen
Club: Feyenoord
Primaire positie: MC
Secundaire positie: geen
Lengte: 180
Gewicht: 70
Eventueel familielid (plus familierol): geen
Techniek: 13 technique, 13 first touch, 14 passing
Mentaal: 14 decisions, 14 creativity, 12 teamwork
Fysiek: 13 balance, 13 strength
Persoonlijkheid: 13 Adaptability, 20 Ambition, 10 Controversy, 11 Loyalty, 14 Pressure, 13 Professionalism, 10 Sportsmanship, Temperament 9
2 Preferred moves: Gives often killer balls/probeert vaak splijtende passes, dictates tempo/geeft tempo aan

[ Bericht 0% gewijzigd door RustCohle op 04-06-2014 13:02:33 ]
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 12:53:48 #123
Rawr
pi_140702781
Denk trouwens dat we ook onze looks aan moeten geven, dus qua skin color Northern European, Mediterranean, Asian, etc... anders hebben we, als alles op Unknown blijft staan, eeen negroïde Henk de Vries met rood haar uit Grunn :D

Telvanni de Laurentiis is iig Mediterranean met zwart haar 14.gif
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 12:55:35 #124
Rawr
pi_140702837
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:51 schreef RustCohle het volgende:

[ code verwijderd ]

Je hebt 7 punten teveel in Fysiek ;)
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:56:57 #125
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140702882
quote:

[ code verwijderd ]

Fysiek mag je maar 30 punten verdelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk trouwens dat we ook onze looks aan moeten geven, dus qua skin color Northern European, Mediterranean, Asian, etc... anders hebben we, als alles op Unknown blijft staan, eeen negroïde Henk de Vries met rood haar uit Grunn :D

Telvanni de Laurentiis is iig Mediterranean met zwart haar 14.gif
Geef je wens even aan Super-B door, zou ik zeggen, dan mag hij beslissen of hij dat wil instellen voor je/iedereen. ;)
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:57:29 #126
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140702896
20 Deelnemers trouwens. *O*
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 12:59:24 #127
Rawr
pi_140702952
- Stalybridge mist 1 puntje in Techniek.
- Aguero moet z'n Techniek ook bijschaven :P
pi_140702976
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:57 schreef Sejt het volgende:
20 Deelnemers trouwens. *O*
Hey Sejt, ik heb jouw een pm gestuurd. Kan je mijn inschrijving bevestigen. Of had ik het naar Super-B moeten sturen?

edit: al beantwoord. zal mijn techniek aanpassen
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 13:00:29 #129
Rawr
pi_140702984
quote:
5s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:56 schreef Sejt het volgende:

[..]

Geef je wens even aan Super-B door, zou ik zeggen, dan mag hij beslissen of hij dat wil instellen voor je/iedereen. ;)
Is maar een kleinigheidje he, dacht er ineens aan omdat Quincy Promes in mijn FM13-game een blanke speler is (op het veld, zijn foto klopt wel) :')
pi_140703051
quote:

[ code verwijderd ]

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Je hebt 7 punten teveel in Fysiek ;)
quote:
5s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:56 schreef Sejt het volgende:

[..]

Fysiek mag je maar 30 punten verdelen.

[..]

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Mentaal: 14 decisions, 14 creativity, 12 teamwork
Fysiek: 13 balance, 13 strength
Persoonlijkheid: 13 Adaptability, 20 Ambition, 10 Controversy, 11 Loyalty, 14 Pressure, 13 Professionalism, 10 Sportsmanship, Temperament 9
2 Preferred moves: Gives often killer balls/probeert vaak splijtende passes, dictates tempo/geeft tempo aan
pi_140703073
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
- Stalybridge mist 1 puntje in Techniek.
- Aguero moet z'n Techniek ook bijschaven :P
Heading graag van 12 naar 13.

Thanks (voor wie dit ook aanpast)
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 13:08:25 #132
Rawr
pi_140703250
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:02 schreef RustCohle het volgende:

[..]

[..]

[..]
[ code verwijderd ]

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:03 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Heading graag van 12 naar 13.

Thanks (voor wie dit ook aanpast)
Doo-diddly-done!

pi_140703295
Even topic doorgenomen, nogmaals een verandering bij deze:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Mentaal: 14 decisions, 14 creativity, 12 flair
Fysiek: RNG

Fysiek niks ingevuld i.v.m. dat ik het willekeurig wil laten genereren. Is dat mogelijk Sejt/Super-B?

[ Bericht 0% gewijzigd door RustCohle op 04-06-2014 13:17:22 ]
pi_140703704
Is er animo om hiernaast FM online te spelen? Er zijn wat knelpunten zoals dat iedereen online moet zijn en de tijd om dingen in te stellen zoals tactiek etc.. maar met goede afspraken is dat te overbruggen toch?
pi_140703725
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:09 schreef RustCohle het volgende:
[ code verwijderd ]

Fysiek niks ingevuld i.v.m. dat ik het willekeurig wil laten genereren. Is dat mogelijk Sejt/Super-B?
Ja dat kan. Als je een waarde toekent aan een attribute, dan moet het echter wel minimaal een 10 zijn.
pi_140703976
Super-B, had je mijn aanpassingen nog ontvangen? Ik heb ze vergeten op te slaan en kan nu niet checken of het is aangepast, behalve dat ik mijn aanpassing op preferred moves wel weet en die niet terug zie, ipv one-twos had ik namelijk knocks ball past opponent

Was er de vorige keren iemand die niet aan de bak kwam bij een club?
pi_140704246
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:32 schreef Ciscus het volgende:
Super-B, had je mijn aanpassingen nog ontvangen? Ik heb ze vergeten op te slaan en kan nu niet checken of het is aangepast, behalve dat ik mijn aanpassing op preferred moves wel weet en die niet terug zie, ipv one-twos had ik namelijk knocks ball past opponent

Nee nog niks ontvangen.
pi_140704405
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:40 schreef Super-B het volgende:

[..]

Nee nog niks ontvangen.
O balen! Ga ik weer opnieuw doen dan
pi_140704483
Zie net dat ik 40 punten bij fysiek heb. Kan iemand dat even veranderen en er 15 balance en 15 acceleration van maken?
pi_140704604
Goodguy Toiletgebruiker.
  woensdag 4 juni 2014 @ 13:59:29 #141
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140704719
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zie net dat ik 40 punten bij fysiek heb. Kan iemand dat even veranderen en er 15 balance en 15 acceleration van maken?
Aangepast. Kudo's voor je eerlijkheid. ;)
  woensdag 4 juni 2014 @ 14:00:00 #142
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140704735
quote:

Welke aanpassingen zijn het? Ik kan het in de OP aanpassen, Super-B doet het database gedeelte.
pi_140704755
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:54 schreef Hermanna het volgende:
Goodguy Toiletgebruiker.
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:59 schreef Sejt het volgende:

[..]

Aangepast. Kudo's voor je eerlijkheid. ;)
Geen probleem! Die topper wordt ik ook wel zonder die 10 extra punten. 8-)
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 14:12:04 #144
Rawr
pi_140704990
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

[..]

Geen probleem! Die topper wordt ik ook wel zonder die 10 extra punten. 8-)
We gaan samen pwnen bij Stade Lavallois Mayenne FC _O_
pi_140705043
Er zijn wel weinig spelers in spanje, kan ik gemakkelijk aan de top komen :D
pi_140705413
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:14 schreef Hermanna het volgende:
Er zijn wel weinig spelers in spanje, kan ik gemakkelijk aan de top komen :D
Er zijn toch nog wel een paar spelers in Spanje. Volgens mij in Duitsland maar 1.

De regio Rotterdam is heel druk met Sparta, Excelsior (meerdere) en Feyenoord (meerdere)
pi_140705767
Even wat stats gemaakt :P:

Nederland (10):
- Eredivisie (4):
Feyenoord: 2
Ajax: 1
FC Twente: 1
- Jupiler League (6):
Excelsior: 3
FC Den Bosch: 1
Sparta: 1
VVV Venlo: 1

Frankrijk (4):
- Ligue 2:
Stade Lavallois Mayenne FC: 2
AJ Auxerre: 1
AC Arles-Avignon: 1

Spanje (4):
- Liga Adelante:
Real Madrid Castilla: 1
Las Palmas: 1
Real Zaragoza: 1
Barcelona B: 1

Duitsland (1):
- 2. Bundesliga
St. Pauli: 1

Portugal(1):
Sporting: 1

Top 3 populairste primare posities:
MC: 4
AML: 4
AMC: 4

Maar 2 strikers best weinig.

[ Bericht 4% gewijzigd door Hermanna op 04-06-2014 14:54:41 ]
  woensdag 4 juni 2014 @ 14:46:24 #148
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140705932
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:40 schreef Hermanna het volgende:
Even wat stats gemaakt :P
Nice! Dit kan Super-B goed gebruiken bij het selecteren van de speelbare competities. :)
pi_140706333
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:00 schreef Sejt het volgende:

[..]

Welke aanpassingen zijn het? Ik kan het in de OP aanpassen, Super-B doet het database gedeelte.
Ik hoop mijn kladje ergens voor de deadline te vinden..laat het zsm weten.
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:05:14 #150
239294 PierreTT
pi_140706435
quote:

Niet dat ik weet. Iedereen zat aan het einde eigenlijk wel bij de topclubs.
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:14:12 #151
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140706697
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik hoop mijn kladje ergens voor de deadline te vinden..laat het zsm weten.
Geef het maar direct aan Super-B door. Hij maakt de database - die is belangrijker dan de OP. En ik ben waarschijnlijk pas rond 19u thuis.
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:15:28 #152
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140706735
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:05 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Niet dat ik weet. Iedereen zat aan het einde eigenlijk wel bij de topclubs.
Niet iedereen hoor. Er zijn genoeg spelers geweest die niet hun maximale PA haalden. Daarnaast ook spelers die niet bij een echte topclub zaten.
Volgens mij is er zelfs een enkele speler geweest die uiteindelijk vroegtijds met pensioen ging. (die verdediger met 20 agressie/bravery/dirtiness etc.?)
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:17:11 #153
239294 PierreTT
pi_140708804
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:15 schreef Sejt het volgende:

[..]

Niet iedereen hoor. Er zijn genoeg spelers geweest die niet hun maximale PA haalden. Daarnaast ook spelers die niet bij een echte topclub zaten.
Volgens mij is er zelfs een enkele speler geweest die uiteindelijk vroegtijds met pensioen ging. (die verdediger met 20 agressie/bravery/dirtiness etc.?)
Badr Hari? :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 16:17:13 #154
Rawr
pi_140708805
Ik herinner me Urdnot Wrex die tyfusslecht was :D
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:17:42 #155
239294 PierreTT
pi_140708828
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik herinner me Urdnot Wrex die tyfusslecht was :D
En trouwens, nu je het zegt, Howie Aboutno was ook een groot drama _O-
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:22:43 #156
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140709003
Wat dachten jullie van Badr Hari die elke tegenstander verrot schopte? _O-
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 16:28:58 #157
Rawr
pi_140709237
Mijn grootste triomf was Ragnar Asgardsson, de blonde god van de Faeröer die bij Blackpool startte en uiteindelijk bij Real kwam te foebele _O_
pi_140709341
Nog 2.5 uur voordat we kunnen beginnen.. De reïncarnatie van de Griekse god Aiolos is er klaar voor! >:)
pi_140712261
Database is aangemaakt op de laatste 5-6 inschrijvingen na. Ik zal die nog toevoegen,alles doorlopen en dan kunnen we van start!

Is er behoefte aan een extra glans in deze ronde? Zoals een Youtube channel of iets dergelijks? Wat creativiteit wordt zeer gewaardeerd. ^O^
pi_140712540
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:58 schreef Super-B het volgende:
Database is aangemaakt op de laatste 5-6 inschrijvingen na. Ik zal die nog toevoegen,alles doorlopen en dan kunnen we van start!

Is er behoefte aan een extra glans in deze ronde? Zoals een Youtube channel of iets dergelijks? Wat creativiteit wordt zeer gewaardeerd. ^O^
Youtube heeft niet echt een meerwaarde volgens mij.
pi_140712682
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:07 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Youtube heeft niet echt een meerwaarde volgens mij.
Eventueel voor de hoogtepunten van een FOK!speler zoals een assist, goal of een ander belangrijke aandeel voor het team. Dat dacht ik dan. :P
pi_140712781
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:12 schreef Super-B het volgende:

[..]

Eventueel voor de hoogtepunten van een FOK!speler zoals een assist, goal of een ander belangrijke aandeel voor het team. Dat dacht ik dan. :P
Gewoon updates met een leuk verhaaltje net als vorige versies? :P
pi_140712805
bijna w/
#superniger2020
pi_140712836
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:16 schreef Hermanna het volgende:

[..]

dit
pi_140713110
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:16 schreef Hermanna het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:17 schreef stalybridge het volgende:

[..]

dit
Oké dan doen we dat! ^O^ Het was maar een idee. Het niet doen bespaart me tijd!

Ik zal zo gaan eten en nog wat voorbereiden voor tentamens, dus ik zal niet direct om 19.00 aftrappen. :@
pi_140713158
Matic Vodka _O_
Mijn Estlandse/Poolse keeper _O_

Basisspeler bij Torquay United, Swansea en Fulham. _O_
#superniger2020
pi_140713230
deadline gehaald!

Redis gaat St Pauli verder op de kaart zetten!
pi_140713637
Sejt/Super-B, hoeveel punten geven jullie aan Weaker Foot en hoeveel punten geven jullie aan de secundaire positie?
pi_140714164
DOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
#superniger2020
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:05:30 #170
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140714357
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:45 schreef SiebeJ het volgende:
Sejt/Super-B, hoeveel punten geven jullie aan Weaker Foot en hoeveel punten geven jullie aan de secundaire positie?
10 en 15.
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:09:20 #171
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140714486
pi_140714510
quote:
4s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:09 schreef Sejt het volgende:
mooi
#superniger2020
pi_140715176
quote:
4s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:09 schreef Sejt het volgende:
Game on!
pi_140715279
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:45 schreef SiebeJ het volgende:
10 aan de weaker foot en 15 aan de secundaire positie.

Ik ga nu willekeurig alle ca en pa genereren. De plaatjes komen er binnen elke seconden aan.
pi_140715355
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:28 schreef Super-B het volgende:

[..]

10 aan de weaker foot en 15 aan de secundaire positie.

Ik ga nu willekeurig alle ca en pa genereren. De plaatjes komen er binnen elke seconden aan.
CA en PA niet hier plaatsen he :P
pi_140715385
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:29 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Waar dan?
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:30:59 #177
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140715399
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:29 schreef Hermanna het volgende:

[..]

>:)
SPOILER
pi_140715472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:30 schreef Super-B het volgende:

[..]

Waar dan?
Nergens verassing houden haha.
pi_140715570
Bij wat voor clubs spelen spelers met een PA van 170?
#superniger2020
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:39:08 #180
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140715743
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:35 schreef superniger het volgende:
Bij wat voor clubs spelen spelers met een PA van 170?
Voorbeelden uit m'n eigen game (zit in 2021):
SPOILER
pi_140715876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:39 schreef Sejt het volgende:

[..]

SPOILER
o, dat valt dus wel mee.
#superniger2020
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:44:08 #182
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140715961
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:42 schreef superniger het volgende:

[..]

o, dat valt dus wel mee.
170 Is zeker niet slecht. De vraag is alleen of je speler z'n volledige PA haalt. :)
pi_140716181
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:44 schreef Sejt het volgende:

[..]

170 Is zeker niet slecht. De vraag is alleen of je speler z'n volledige PA haalt. :)
Om dat te halen heb je vooral speelminuten en secundair goede trainers nodig, lijkt me?
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:50:15 #184
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140716226
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:39 schreef Sejt het volgende:

[..]

SPOILER
Dat valt dus nog wel mee.
pi_140716285
Als iemand een PA van 170 heeft en dat ziet dan lijkt me dat voor die gene het wat minder leuk wordt, want die weet dan al dat die niet de beste zal worden :P
pi_140716400
Mensen... Wat zijn de veranderingen? Ik had gisteren middag alles ingevoerd t/m Silv en de net heb ik de rest ingevoerd vanaf PierreTT. Maar ik zie door het bomen het bos niet meer, wat zijn de veranderingen van de spelers vóór PierreTT?
pi_140716460
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:49 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Om dat te halen heb je vooral speelminuten en secundair goede trainers nodig, lijkt me?
Ook bepaalde stats zijn belangrijk. Als je te weinig bij bepaalde persoonlijkheid stats of doorzettingsvermogen hebt, wordt het ook lastig om je PA te halen, ook al speel je veel.
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:55:35 #188
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140716462
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:54 schreef Super-B het volgende:
Mensen... Wat zijn de veranderingen? Ik had gisteren middag alles ingevoerd t/m Silv en de net heb ik de rest ingevoerd vanaf PierreTT. Maar ik zie door het bomen het bos niet meer, wat zijn de veranderingen van de spelers vóór PierreTT?
Sowieso Ciscus.
pi_140716487
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:54 schreef Super-B het volgende:
Bij mij best wel wat...
Kun je ze niet helemaal opnieuw aanmaken dan?
pi_140716491
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:55 schreef Sejt het volgende:

[..]

Sowieso Ciscus.
Die is veranderd
pi_140716524
Ik heb niks veranderd.
pi_140716578
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:09 schreef RustCohle het volgende:
[ code verwijderd ]

Alleen deze 2 volgens mij.
pi_140716731
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:57 schreef Hermanna het volgende:

[..]

[..]

Alleen deze 2 volgens mij.
Topic doorgespit en alles veranderd. Ik ga nu starten.. Ben er klaar mee.. Uiterlijk niet gedaan, te veel werk sorry! :P

Ik wil gewoon direct starten! Dus we gaan van start!
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:01:21 #194
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140716772
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:00 schreef Super-B het volgende:

[..]

Topic doorgespit en alles veranderd. Ik ga nu starten.. Ben er klaar mee.. Uiterlijk niet gedaan, te veel werk sorry! :P

Ik wil gewoon direct starten! Dus we gaan van start!
Top. Bedankt voor de uren die je erin steekt. ^O^
pi_140716839
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:01 schreef Sejt het volgende:

[..]

Graag gedaan. ^O^
pi_140716870
ik ben echt benieuwd! Nooit mee gedaan.

Had voor de sluiting al twijfels, naar toch maar niets veranderd. Ik zie wel hoe het gaat.
pi_140716897
Eindelijk tijd om de Gouden Bal een paar x te winnen.
pi_140716955
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:01 schreef Sejt het volgende:

[..]

Inderdaad ^O^
No bitch to me
pi_140716976
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:03 schreef Hermanna het volgende:
Ha ha, wat een vertrouwen. Zal er voor mij als verdediger niet inzitten.
pi_140717023
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:05 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Ha ha, wat een vertrouwen. Zal er voor mij als verdediger niet inzitten.
Yeah, Determination en Ambition zit hoog bij Aiolos.
pi_140717063
Tof dat je dit doet, Super-B! Als je dit enthousiasme vast houdt, dan draag ik elke 100e assist van Redis aan je op
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:08:06 #202
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140717112
Kijken of de voetbalgenen van Frank Rijkaard goed zijn doorgegeven aan Rudi Rijkaard. :P
pi_140717268
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:03 schreef Hermanna het volgende:
Jouw PA is wel heel laag hoor.. 170.

SPOILER
pi_140717337
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:11 schreef Super-B het volgende:

[..]

Jouw PA is wel heel laag hoor.. 170.

SPOILER
Laag? In het echt had ik een PA van 12!
pi_140717373
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:07 schreef Ciscus het volgende:
Tof dat je dit doet, Super-B! Als je dit enthousiasme vast houdt, dan draag ik elke 100e assist van Redis aan je op
Graag gedaan! :)

Hou ik je aan! :D
pi_140717443
Hoe kan ik mij abonneren aan de spelers? Gewoon alleen shortlist toevoegen?
pi_140717500
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:14 schreef Super-B het volgende:
Jah, iedereen op shortlist en dan op vakantie gaan
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:16:18 #208
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140717504
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:14 schreef Super-B het volgende:
Yep :) Standaard krijg je dan alle nieuwsitems aangaande die spelers.
pi_140717607
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:16 schreef Sejt het volgende:

[..]

Yep :) Standaard krijg je dan alle nieuwsitems aangaande die spelers.
En ook even bij elke speler aanvinken dat je de geschiedenis wilt opslaan als ze met pensioen gaan. Mochten er een paar geen club vinden na het aflopen van hun contract..
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:19:34 #210
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140717682
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:17 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

En ook even bij elke speler aanvinken dat je de geschiedenis wilt opslaan als ze met pensioen gaan. Mochten er een paar geen club vinden na het aflopen van hun contract..
Daar kwamen we inderdaad in één van de vorige rondes ineens achter. :D
pi_140717718
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:19 schreef Sejt het volgende:

[..]

Daar kwamen we inderdaad in één van de vorige rondes ineens achter. :D
Dat is wel zuur, als je er na een paar jaar al uit gaat.
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:21:20 #212
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140717749
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:20 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Dat is wel zuur, als je er na een paar jaar al uit gaat.
Wees gerust, dat gebeurt niet zomaar. ;)
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 20:22:49 #213
Rawr
pi_140717844
Spanneund!
pi_140717893
Volgens mij worden de meeste toch gelijk verhuurd?
pi_140718124
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:23 schreef Hermanna het volgende:
Volgens mij worden de meeste toch gelijk verhuurd?
Op 15 jarige leeftijd al? maken ze niet eerste wat minuten in de jeugd/2de elftal?
No bitch to me
pi_140721051
Was heel eventjes weggegaan. Potentiële telefoon bekijken voor mijn vader. Ik ga nu even de foto's posten.
  woensdag 4 juni 2014 @ 21:13:21 #217
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140721329
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:09 schreef Super-B het volgende:
Was heel eventjes weggegaan. Potentiële telefoon bekijken voor mijn vader. Ik ga nu even de foto's posten.
Ik kan niet wachten. :Y
pi_140722343

pi_140722422
Ik ben tevreden met mijn speler Patrizio Babiski! :)
pi_140722475
Teun Kabouter gaat benen breken. _O_
pi_140722486
JAAAAA JUICHEN
#superniger2020
  woensdag 4 juni 2014 @ 21:31:57 #222
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140722527
Rudi Rijkaard is denk ik meer een loopwonder dan een begaafde voetballer.
pi_140722628
Ik ben 700k waard _O_
#superniger2020
pi_140722630

pi_140722667
Aiolos zag er altijd al woest aantrekkelijk uit en daarom heeft ie nooit geleerd zijn hoofd goed te gebruiken zodat zijn gezicht geen verwondingen zou krijgen, dat veroorzaakte zijn kopscore van 1.
pi_140722775
Let goed op mijn woorden: Makina Makarna gaat een wereldtopper worden! ^O^

Nu al een voorcontract. Wat een held die Koeman. O-)
pi_140722776
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:33 schreef Hermanna het volgende:
Aiolos zag er altijd al woest aantrekkelijk uit en daarom heeft ie nooit geleerd zijn hoofd goed te gebruiken zodat zijn gezicht geen verwondingen zou krijgen, dat veroorzaakte zijn kopscore van 1.
Op zich wel goed dat koppen en sprongkracht op 1 staan. Heeft ie toch niet nodig, en krijgt hij punten in andere stats. :P
pi_140722836
Nieuwe jeugdspits Feyenoord concurrentie voor Patrizio Babiski?

pi_140722901
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:35 schreef Silv het volgende:

[..]

Op zich wel goed dat koppen en sprongkracht op 1 staan. Heeft ie toch niet nodig, en krijgt hij punten in andere stats. :P
Koppen/Springen? Dat doet de rest maar. :P
  woensdag 4 juni 2014 @ 21:38:10 #230
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_140722915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:33 schreef superniger het volgende:
Ik ben 700k waard _O_
Ik 750k :D

Duurste speler van allemaal. ~O>
Elite
Tegen TTIP
pi_140722928
Kan iemand bevestigen of ik goed geabonneerd ben op de nieuwsartikelen?

pi_140722983
Drie spelers die ernstig geblesseerd zijn geraakt tijdens de trainingen.

Wie o wie zouden dat zijn?

pi_140723086
Iedereen is 14 jaar en over de 1,80 behalve de excentrieke Aiolos met zijn 1,68. Is dit de volgende Neymar? :P
  woensdag 4 juni 2014 @ 21:44:32 #234
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140723246
Hmm kan de OP niet aanpassen met screens van iedereen. Bij deze:

SPOILER: Drizzt_DoUrden - Telvanni De Laurentiis
SPOILER: Anoonumos - Salvador Ramos
SPOILER: Sejt - Bogdan Drazic
SPOILER: MMUFC - Reinout Valeron
SPOILER: Happel - Chidiegwu Lemaire
SPOILER: Toiletgebruiker - Xavier Rauwera
SPOILER: Super-B - Patrizio Babiski
SPOILER: Ciscus - Cis Redis
SPOILER: Hermanna - Alejandro Aiolos
SPOILER: IkeDubaku99 - Rudi Rijkaard
SPOILER: Pizzakoppo - Zé Romao
SPOILER: SiebeJ - Jacques Polak
SPOILER: ambiance - Vincent van Gogh
SPOILER: superniger - Zorione Zidane
SPOILER: Silv - Teun Kabouter
SPOILER: PierreTT - Jean-Pierre Roquefort de Camembert
SPOILER: stalybridge - Sergei van der Wal
SPOILER: TornadoDK - Dennis Linssen
SPOILER: Aguero - Paulo Fabiono ''Rivaldinho' Da Silva'
SPOILER: RustCohle - Makina Makarna
pi_140723416
SPOILER
Kijken jullie trouwens ook naar de spelers van mede-FOK!ers of kijken jullie alleen maar naar jullie eigen speler? :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 21:49:46 #236
Rawr
pi_140723548
Hrm, Telvanni heeft weinig agressiviteit en lef... niet best voor een balveroverende mid :')
pi_140723617
Man met de moeilijke en lange naam is de uitblinker vd wedstrijd.

SPOILER
  woensdag 4 juni 2014 @ 21:52:11 #238
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140723683
Rudi Rijkaard heeft net zo veel lef als een angsthaas.
pi_140723703
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:47 schreef Super-B het volgende:
SPOILER
Kijken jullie trouwens ook naar de spelers van mede-FOK!ers of kijken jullie alleen maar naar jullie eigen speler? :P
7 weken, nondeju haha ben tenminste wel in waarde gestegen, dat zijn wat meer broodjes frikandel en energyblikjes voor mij. Ik kijk zelf wel naar de anderen.
pi_140723717
quote:
SPOILER
Ik kijk ook naar de andere, de concurrentie in de gaten houden :p
No bitch to me
pi_140723771
SPOILER
pi_140723807
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:52 schreef Hermanna het volgende:

[..]

7 weken, nondeju haha ben tenminste wel in waarde gestegen, dat zijn wat meer broodjes frikandel en energyblikjes voor mij. Ik kijk zelf wel naar de anderen.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:52 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Ik kijk ook naar de andere, de concurrentie in de gaten houden :p
Ik let er ook op. Altijd leuk. :)
  woensdag 4 juni 2014 @ 21:57:43 #243
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140724000
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:53 schreef Super-B het volgende:
SPOILER
Draz begint goed. ^O^
pi_140724006
quote:
SPOILER
Kijk ook naar de rest.

Sergei, nu al zijn debuut. Hij is alleen nog niets waard.
pi_140724044
Eerste records al binnen!!! En wat extra nieuws.

SPOILER
pi_140724144
Makarna nu al minuten tegen de Spurs. Dat kan een grote worden. _O_
pi_140724212
Speler van host in jong Oranje! :D Echter wel problemen voor Rijkaard. :(

SPOILER
pi_140724249
Gespeeld voor het eerste?
pi_140724319
Trefzeker en in vorm!

SPOILER
Jaloerse ogen van FOK!ers nekt wereldtalent(?) ?
SPOILER
In vorm spelers!

SPOILER
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:03:08 #250
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140724351
Rudi Rijkaard al bij Italië onder 19 als 14 jarige?
pi_140724594
SPOILER
Als het zo door blijft gaan elke wedstrijd, dan denk ik niet dat ik lang bij Feyenoord wil blijven. :)
pi_140724883
Aiolos de MOTM pompt er dus gelijk even 2 in na weken te zijn geblesseerd.
pi_140724898
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:06 schreef Super-B het volgende:
SPOILER
Als het zo door blijft gaan elke wedstrijd, dan denk ik niet dat ik lang bij Feyenoord wil blijven. :)
Je hebt al een voorcontract getekend! Is trouwens nu al een leuk spitsje
pi_140725056
Kijken jullie ook Oranje - Wales? Ik ben sinds zowat de 68e minuut begonnen met kijken naar de wedstrijd. Was het helemaal vergeten!

Wij worden wereldkampioen. Mark my words. O-) *O* ^O^ w/
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:15:32 #255
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_140725149
Snap overigens niet dat mijn startwaarden lager zijn dan de waardes die ik opgaf. Welke reden heeft dat?
Elite
Tegen TTIP
pi_140725239
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:15 schreef Happel het volgende:
Snap overigens niet dat mijn startwaarden lager zijn dan de waardes die ik opgaf. Welke reden heeft dat?
Heeft met wegingen te maken etc. Lang verhaal.. Heb daar ook even een kwartier a half uur voor moeten zitten om het even uit te puzzelen.

Moet je maar even zoeken op ''calculate CA football manager''.
pi_140725328
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:13 schreef Super-B het volgende:
Kijken jullie ook Oranje - Wales? Ik ben sinds zowat de 68e minuut begonnen met kijken naar de wedstrijd. Was het helemaal vergeten!

Wij worden wereldkampioen. Mark my words. O-) *O* ^O^ w/
Misschien dat we met al die aanstormende talenten in FM een keer kampioen worden maar voor nu heb ik er een hard hoofd in.
No bitch to me
pi_140725347
Zidane is een harde!

pi_140725382
Zetten ze me rechtsback.
pi_140725429
Even centraal: ik beperk de afbeeldingen met betrekking tot blessures, vorm, staande ovaties en uitblinken. Het zijn er namelijk best veel en het zorgt ervoor dat het topic snel vol raakt..

Iedereen wordt namelijk best snel geblesseerd en is vaak in vorm. Dus als iemand zijn/haar speler nog niet is tegengekomen in de nieuwsartikelen dan hoef je je geen zorgen te maken.
pi_140725509
Ik moet zeggen dat Zidane elke keer geschorst wordt. Of door veel gele kaarten of door een rode kaart of een grove overtreding wat later tot schorsing zorgt. Zowat al 4 a 10 nieuwsartikelen tegengekomen m.b.t. schorsingen of verlengde schorsingen voor Zidane.
pi_140725516
Chili gaat het Nederland toch wel gevaarlijk maken zeker nu ze Alejandro Aiolos als opkomend talent hebben.
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:23:30 #263
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140725546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:21 schreef Super-B het volgende:
Even centraal: ik beperk de afbeeldingen met betrekking tot blessures, vorm, staande ovaties en uitblinken. Het zijn er namelijk best veel en het zorgt ervoor dat het topic snel vol raakt..

Iedereen wordt namelijk best snel geblesseerd en is vaak in vorm. Dus als iemand zijn/haar speler nog niet is tegengekomen in de nieuwsartikelen dan hoef je je geen zorgen te maken.
Is prima ^O^ hele tijd dezelfde soort berichten is ook niet spannend. Je kunt overwegen om de goede vorm van een speler te posten in plaats van bericht nr. 3294834. Of de ontwikkelingsgrafiek, of de vorm statistiek, etc.
pi_140725552
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:22 schreef Hermanna het volgende:
Chili gaat het Nederland toch wel gevaarlijk maken zeker nu ze Alejandro Aiolos als opkomend talent hebben.
Chili zou zich beter zorgen kunnen maken om de killerspits Patrizio Babiski.
pi_140725625
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:21 schreef Super-B het volgende:

Gelukkig, ik dacht al dat mijn speler er niets van bakte, hoever ben je nu in het spel?
No bitch to me
pi_140725633
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:23 schreef Sejt het volgende:

[..]

Is prima ^O^ hele tijd dezelfde soort berichten is ook niet spannend. Je kunt overwegen om de goede vorm van een speler te posten in plaats van bericht nr. 3294834. Of de ontwikkelingsgrafiek, of de vorm statistiek, etc.
Ja ik beperk het. Ik kies het selectief a.d.h.v de grootte van het aandeel in de betreffende wedstrijd (zoals: vanaf 2 doelpunten pik ik de uitblink-artikel eruit) en a.d.h.v de tegenstander. Blessures selecteer ik op basis van lengte. Een blessure van een aantal dagen ga ik niet posten. Zonde.
pi_140725641
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:24 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Gelukkig, ik dacht al dat mijn speler er niets van bakte, hoever ben je nu in het spel?
Al in 18 mei 2014. Nu 22 mei... seizoen zit er op.
pi_140725762
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:25 schreef Super-B het volgende:

[..]

Al in 18 mei 2014. Nu 22 mei... seizoen zit er op.
Wordt toch wat spannender als iedereen in het eerste komt :P Het WK gaat vast naar Brazilie?
pi_140725832
Misschien egoïstisch, maar mijn speler is al een zeer goede afmaker voor een 14 jarige!

Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 22:28:56 #270
Rawr
pi_140725877
Telvanni zal hopelijk zijn naam eer aan doen: als er iemand in zijn weg staat zal hij die persoon uitschakelen. Ookal is het een ploeggenoot. Die op zijn plek staat. Niemand in de pikorde is veilig voor een Telvanni:

quote:
"If you steal from another Telvanni, but still live, then clearly you deserve whatever you stole. Murdering your opponents by magic or treachery is the traditional way of settling disputes. If you win, then clearly your argument has more merit."
pi_140725997
Spelers met de hoogste waarde:

pi_140726007
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:28 schreef Super-B het volgende:
Misschien egoïstisch, maar mijn speler is al een zeer goede afmaker voor een 14 jarige!

[ afbeelding ]
Geeft niet hoor! Best een speler om al trots op te zijn.
pi_140726043
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:30 schreef Super-B het volgende:

[ afbeelding ]
Xavier heeft toch wel een zeer discutabele waarde.. Aangezien de statistieken niet om naar huis te schrijven zijn, vergeleken met de andere talenten!

pi_140726165
quote:

[ afbeelding ]
Aiolos blijft hard werken terwijl de rest op vakantie gaat. Dat is pas ambitie en doorzettingsvermogen laten zien.
pi_140726210
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:33 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Aiolos blijft hard werken terwijl de rest op vakantie gaat. Dat is pas ambitie en doorzettingsvermogen laten zien.
lol
pi_140726315
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:33 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Hard werken, maar wel zowat één van de spelers die als laatst een professioneel debuut maken:

pi_140726376
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:31 schreef Super-B het volgende:

[..]

Xavier heeft toch wel een zeer discutabele waarde.. Aangezien de statistieken niet om naar huis te schrijven zijn, vergeleken met de andere talenten!

[ afbeelding ]
Vreemd. Ik vond de beginwaarde van mijn Sergei van de wal erg laag, terwijl ik toch zeker niet ontevreden was over de stats. Het is een verdediger, volgens mij worden die lager gewaardeerd.
pi_140726443
Salvador Ramos heeft ook zeer goede mentale stats! Volgens mij enige speler die al een 20 heeft in zijn stats.

pi_140726450
Heerlijk om te volgen dit. _O_

Xavier Rauwera gaat lekkaah.
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:40:05 #280
239294 PierreTT
pi_140726603
Ben benieuwd wat Jean-Pierre gaat doen! Beetje ballen bij de U19s ^O^

Bedankt voor de updates tot nu toe Super-B ^O^
pi_140726637
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:40 schreef PierreTT het volgende:
Ben benieuwd wat Jean-Pierre gaat doen! Beetje ballen bij de U19s ^O^

Bedankt voor de updates tot nu toe Super-B ^O^
Kan nu wel langzamer gaan.. Ben ook tentamen voorbereiden.
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 22:41:03 #282
Rawr
pi_140726662
quote:

[ afbeelding ]
Vreemd dat Telvanni de Italiaanse nationaliteit krijgt terwijl hij in eerste instantie toch echt Oostenrijker is.

edit: en ook lomp dat er nog steeds ESP ipv SPA voor de Spanjaarden staat... mixen ze NL's en Engels door mekaar :')
pi_140726702
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Vreemd dat Telvanni de Italiaanse nationaliteit krijgt terwijl hij in eerste instantie toch echt Oostenrijker is.
Mijn tweede nationaliteit was Belgisch, maar is blijkbaar eerste nationaliteit.. :P
pi_140726769
Dat is het land waar je speler interlands voor wil spelen.
Diego Costa is nu ook Spaans aan het begin van het spel ookal heeft hij nog geen interlands gespeeld.
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:43:01 #285
239294 PierreTT
pi_140726771
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:40 schreef Super-B het volgende:

[..]

Kan nu wel langzamer gaan.. Ben ook tentamen voorbereiden.
Ik voel je, maandag helft van mijn thesis afhebben ;(
pi_140726779
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

edit: en ook lomp dat er nog steeds ESP ipv SPA voor de Spanjaarden staat... mixen ze NL's en Engels door mekaar :')
Volgens mij is hij gewoon overgestapt toen die mocht kiezen tussen spelen voor oostenrijk en italie.
pi_140726811
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:42 schreef Anoonumos het volgende:
Dat is het land waar je speler interlands voor wil spelen.
Diego Costa is nu ook Spaans aan het begin van het spel ookal heeft hij nog geen interlands gespeeld.
Snap dat hij niet voor Luxemburg wil spelen _O-

Hmm, mijn mentale stats zijn wel iets naar beneden gegaan.
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 22:52:14 #288
Rawr
pi_140727190
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:43 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Volgens mij is hij gewoon overgestapt toen die mocht kiezen tussen spelen voor oostenrijk en italie.
Tja, maar je maakt volgens mij meer kans om bij het eerste van Oostenrijk te komen... ookal heeft 'ie een PA van tussen de 170 en 190 :P
pi_140727305
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Tja, maar je maakt volgens mij meer kans om bij het eerste van Oostenrijk te komen... ookal heeft 'ie een PA van tussen de 170 en 190 :P
Maar wel veel minder kans om Wereld of Europees Kampioen te worden :P.
pi_140727423
Wow we zijn in september en een aantal spelers zijn verkast naar betere en leukere clubs!
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:57:22 #291
333483 Aguero
oooooooo
pi_140727469
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:56 schreef Super-B het volgende:
Wow we zijn in september en een aantal spelers zijn verkast naar betere en leukere clubs!
Je houdt er een flink tempo in. ^O^
Citius, Altius, Fortius.
pi_140727481
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:56 schreef Super-B het volgende:
Dan worden we benieuwd he!
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 22:58:00 #293
Rawr
pi_140727497
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:54 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Maar wel veel minder kans om Wereld of Europees Kampioen te worden :P.
True, true...
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 22:58:15 #294
Rawr
pi_140727508
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:57 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Dan worden we nieuwsgierig he!
fixed :P
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:58:28 #295
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140727512
quote:

[..]

woensdag 4 juni 2014 @ 23:04:45 #296
239294 PierreTT
pi_140727799
quote:

[..]

pi_140727881
mooi, nu al seizoen twee. Ik zou dan graag mijn jaarlijkse update aan willen vragen :p
  woensdag 4 juni 2014 @ 23:08:05 #298
239294 PierreTT
pi_140727935
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:06 schreef SiebeJ het volgende:
mooi, nu al seizoen twee. Ik zou dan graag mijn jaarlijkse update aan willen vragen :p
Yes, ik ook graag :)
pi_140727951
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:08 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Moderator / Redactie FP woensdag 4 juni 2014 @ 23:08:49 #300
Rawr
pi_140727967
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:06 schreef SiebeJ het volgende:
  woensdag 4 juni 2014 @ 23:09:04 #301
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140727981
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:08 schreef PierreTT het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: