Jou kennende komen er nog wel 74 aanpassingen de komende 2 dagen.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ik ga nog even op een andere naam broeden, Rausch is al eens gebruikt
Ah, good old Morrowind en Skyrim...quote:Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jou kennende komen er nog wel 74 aanpassingen de komende 2 dagen.
Oom van een 15 jarig ventje kan hoor. mijn oma was bij haar 8e verjaardag al tante van 4 nichtjes/neefjes. Dus toen die 15 waren was mijn oma 22.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nu al even wat dingen bij mezelf aangepast:
- de familierelatie: Marc Janko is veel te jong om oom van een 15-jarig ventje te zijn;
- Günther is 1.80m en 81kg ipv 2m en 100kg;
- 2e nationaliteit (Frans) gewist. Tegen de tijd dat 'ie 20 is mag 'ie die erbij kiezen.
PM verzonden.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dacht al, waar blijft de pm, maar dat kan je natuurlijk zelf aanpassen.
Ik host al.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:16 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben hier zeker weer bij! Lees vanavond even de OP door met de nieuwe regels. Ik kan vanaf 9 juni ongeveer wel een paar keer hosten, net als vorige keer.
Wat is er overigens met de vorige site gebeurd, die was ineens uit de lucht?
Het lijkt leuk, maar ik kan het niet aanraden. Je komt zoveel minder in het nieuws dan gewone veldspelers.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:56 schreef Hermanna het volgende:
Ik ben benieuwd of er iemand ook een keeper zal aanmaken.
Ahhh, okee. En ik zie ook dat Excelsior een populaire Nederlandse club is, ben benieuwd of ze allen een basisplek zullen krijgen in hetzelfde team.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het lijkt leuk, maar ik kan het niet aanraden. Je komt zoveel minder in het nieuws dan gewone veldspelers.
Haha, prima! Hoe verander je dat?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toiletgebruiker, wil je niet naar Stade Lavallois komen? Caen speelt in dezelfde divisie, dan is het leuker als we bij dezelfde club zitten
Aightquote:Op maandag 2 juni 2014 22:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Haha, prima! Hoe verander je dat?
Excelsior, dat zie ik nu pas inderdaad. Wordt leuk.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:03 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Ahhh, okee. En ik zie ook dat Excelsior een populaire Nederlandse club is, ben benieuwd of ze allen een basisplek zullen krijgen in hetzelfde team.
Ik ben dus niet de enige met Excelsior als team.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:03 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Ahhh, okee. En ik zie ook dat Excelsior een populaire Nederlandse club is, ben benieuwd of ze allen een basisplek zullen krijgen in hetzelfde team.
3 Jarig contract voor iedereen, dat beviel volgens mij het beste.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh trouwens, Sejt, hoe doe je het met contracten? De vorige keer speelden we volgens mij allemaal in de Serie C ofzo, met een contract van 20 jaar, waarna alle spelers transfervrij vertrokken. Dat vond ik nogal saai
Lijkt mij ook het leukste..quote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef Sejt het volgende:
[..]
3 Jarig contract voor iedereen, dat beviel volgens mij het beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |