Geef het maar direct aan Super-B door. Hij maakt de database - die is belangrijker dan de OP. En ik ben waarschijnlijk pas rond 19u thuis.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik hoop mijn kladje ergens voor de deadline te vinden..laat het zsm weten.
Niet iedereen hoor. Er zijn genoeg spelers geweest die niet hun maximale PA haalden. Daarnaast ook spelers die niet bij een echte topclub zaten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Iedereen zat aan het einde eigenlijk wel bij de topclubs.
Badr Hari?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor. Er zijn genoeg spelers geweest die niet hun maximale PA haalden. Daarnaast ook spelers die niet bij een echte topclub zaten.
Volgens mij is er zelfs een enkele speler geweest die uiteindelijk vroegtijds met pensioen ging. (die verdediger met 20 agressie/bravery/dirtiness etc.?)
En trouwens, nu je het zegt, Howie Aboutno was ook een groot dramaquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik herinner me Urdnot Wrex die tyfusslecht was
Youtube heeft niet echt een meerwaarde volgens mij.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:58 schreef Super-B het volgende:
Database is aangemaakt op de laatste 5-6 inschrijvingen na. Ik zal die nog toevoegen,alles doorlopen en dan kunnen we van start!
Is er behoefte aan een extra glans in deze ronde? Zoals een Youtube channel of iets dergelijks? Wat creativiteit wordt zeer gewaardeerd.
Eventueel voor de hoogtepunten van een FOK!speler zoals een assist, goal of een ander belangrijke aandeel voor het team. Dat dacht ik dan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:07 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Youtube heeft niet echt een meerwaarde volgens mij.
Gewoon updates met een leuk verhaaltje net als vorige versies?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:12 schreef Super-B het volgende:
[..]
Eventueel voor de hoogtepunten van een FOK!speler zoals een assist, goal of een ander belangrijke aandeel voor het team. Dat dacht ik dan.
ditquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:16 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Gewoon updates met een leuk verhaaltje net als vorige versies?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:16 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Gewoon updates met een leuk verhaaltje net als vorige versies?
Oké dan doen we dat!quote:
10 en 15.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:45 schreef SiebeJ het volgende:
Sejt/Super-B, hoeveel punten geven jullie aan Weaker Foot en hoeveel punten geven jullie aan de secundaire positie?
10 aan de weaker foot en 15 aan de secundaire positie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:45 schreef SiebeJ het volgende:
Sejt/Super-B, hoeveel punten geven jullie aan Weaker Foot en hoeveel punten geven jullie aan de secundaire positie?
CA en PA niet hier plaatsen hequote:Op woensdag 4 juni 2014 19:28 schreef Super-B het volgende:
[..]
10 aan de weaker foot en 15 aan de secundaire positie.
Ik ga nu willekeurig alle ca en pa genereren. De plaatjes komen er binnen elke seconden aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |