Hey Sejt, ik heb jouw een pm gestuurd. Kan je mijn inschrijving bevestigen. Of had ik het naar Super-B moeten sturen?quote:
Is maar een kleinigheidje he, dacht er ineens aan omdat Quincy Promes in mijn FM13-game een blanke speler is (op het veld, zijn foto klopt wel)quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Geef je wens even aan Super-B door, zou ik zeggen, dan mag hij beslissen of hij dat wil instellen voor je/iedereen.
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hebt 7 punten teveel in Fysiek
quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Fysiek mag je maar 30 punten verdelen.
[..]
Geef je wens even aan Super-B door, zou ik zeggen, dan mag hij beslissen of hij dat wil instellen voor je/iedereen.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Voornaam: Makina Achternaam: Makarna Geboorteplaats en -land: Rotterdam, Nederland Nationaliteit: Nederlands Eventuele 2e nationaliteit: geen Ik kies scenario: 2 Club: Feyenoord Primaire positie: MC Secundaire positie: geen Links- of rechtsvoetig: Rechts Lengte: 180 Gewicht: 70 Eventueel familielid (plus familierol): geen Techniek: 13 technique, 13 first touch, 14 passing Mentaal: 14 decisions, 14 creativity, 12 teamwork Fysiek: 13 balance, 13 strength Verborgen vaardigheden: 17 consistency, 13 important matches Persoonlijkheid: 13 Adaptability, 20 Ambition, 10 Controversy, 11 Loyalty, 14 Pressure, 13 Professionalism, 10 Sportsmanship, Temperament 9 2 Preferred moves: Gives often killer balls/probeert vaak splijtende passes, dictates tempo/geeft tempo aan |
Heading graag van 12 naar 13.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
- Stalybridge mist 1 puntje in Techniek.
- Aguero moet z'n Techniek ook bijschaven
quote:
Doo-diddly-done!quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:03 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Heading graag van 12 naar 13.
Thanks (voor wie dit ook aanpast)
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Voornaam: Makina Achternaam: Makarna Geboorteplaats en -land: Rotterdam, Nederland Nationaliteit: Nederlands Eventuele 2e nationaliteit: geen Ik kies scenario: 2 Club: Feyenoord Primaire positie: MC Secundaire positie: geen Links- of rechtsvoetig: Rechts Lengte: 180 Gewicht: 70 Eventueel familielid (plus familierol): geen Techniek: 13 technique, 13 first touch, 14 passing Mentaal: 14 decisions, 14 creativity, 12 flair Fysiek: RNG Verborgen vaardigheden: 17 consistency, 13 important matches Persoonlijkheid: 13 Adaptability, 20 Ambition, 10 Controversy, 11 Loyalty, 14 Pressure, 13 Professionalism, 10 Sportsmanship, Temperament 9 2 Preferred moves: Gives often killer balls/probeert vaak splijtende passes, dictates tempo/geeft tempo aan |
Ja dat kan. Als je een waarde toekent aan een attribute, dan moet het echter wel minimaal een 10 zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:09 schreef RustCohle het volgende:
Even topic doorgenomen, nogmaals een verandering bij deze:
[ code verwijderd ]
Fysiek niks ingevuld i.v.m. dat ik het willekeurig wil laten genereren. Is dat mogelijk Sejt/Super-B?
Nee nog niks ontvangen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:32 schreef Ciscus het volgende:
Super-B, had je mijn aanpassingen nog ontvangen? Ik heb ze vergeten op te slaan en kan nu niet checken of het is aangepast, behalve dat ik mijn aanpassing op preferred moves wel weet en die niet terug zie, ipv one-twos had ik namelijk knocks ball past opponent
Was er de vorige keren iemand die niet aan de bak kwam bij een club?
Aangepast. Kudo's voor je eerlijkheid.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zie net dat ik 40 punten bij fysiek heb. Kan iemand dat even veranderen en er 15 balance en 15 acceleration van maken?
Welke aanpassingen zijn het? Ik kan het in de OP aanpassen, Super-B doet het database gedeelte.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:32 schreef Ciscus het volgende:
Super-B, had je mijn aanpassingen nog ontvangen? Ik heb ze vergeten op te slaan en kan nu niet checken of het is aangepast, behalve dat ik mijn aanpassing op preferred moves wel weet en die niet terug zie, ipv one-twos had ik namelijk knocks ball past opponent
We gaan samen pwnen bij Stade Lavallois Mayenne FCquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
[..]
Geen probleem! Die topper wordt ik ook wel zonder die 10 extra punten.
Er zijn toch nog wel een paar spelers in Spanje. Volgens mij in Duitsland maar 1.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:14 schreef Hermanna het volgende:
Er zijn wel weinig spelers in spanje, kan ik gemakkelijk aan de top komen
Nice! Dit kan Super-B goed gebruiken bij het selecteren van de speelbare competities.quote:
Ik hoop mijn kladje ergens voor de deadline te vinden..laat het zsm weten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Welke aanpassingen zijn het? Ik kan het in de OP aanpassen, Super-B doet het database gedeelte.
Niet dat ik weet. Iedereen zat aan het einde eigenlijk wel bij de topclubs.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:32 schreef Ciscus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |