De link naar de post gaat over stats in FM2010 en niet over 2014. Sindsdien is er best wat veranderd aan stats, maar ook aan de manier van trainingen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:00 schreef Super-B het volgende:
Zit er echt aan te denken om i.p.v. een spits maar een middenvelder of een verdediger te zijn. Wat worden die spitsen bagger gemaakt... heb even de db zitten laden en zitten testen.
Ik heb dit gevonden:
http://community.sigames.(...)-Attribute-Weighting
3e post. Als ik weet hoe ik de juiste mentale attributen bij elkaar kan plukken voor de ST positie, dan heb ik een killer speler.. Als ik voor een de drie attributen flair, creativiteit, beslissingen kies (lage weging in het FM tabel bij ST) dan worden de key attributen van een ST verlaagd... Zonder Bal wordt opeens een 4... Terwijl de weging er van een 4 is (hoogste weging is een 6)
zijn de max 4 skills die je moet selecteren qua attributen dan de key skills (belangrijke skills voor de positie) of de juist de achtergestelde skills?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die skills worden vanzelf beter hoor, je selecteert max 4 skills (want dingen onder de 10 zijn te verwaarlozen, vandaar vaak skill A 15, skill B 13, skill C 12 bij 40 punten), de rest moet vanzelf door training en wedstrijden omhoog gaan
Klopt. Maar er is niet veel veranderd, want de berekeningen, wegingen etc zijn denk ik nog ongeveer hetzelfde gebleven. Dit soort dingen zijn namelijk de basics van FM, wat FM zo sterk maakt. Enige veranderingen zijn onder andere de match engine, game engine, gameplay, nieuws, sollicitaties, doelen etc..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:18 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
De link naar de post gaat over stats in FM2010 en niet over 2014. Sindsdien is er best wat veranderd aan stats, maar ook aan de manier van trainingen.
Ik heb vorig jaar al een keer een speler gemaakt op basis van attributen die niet of nauwelijks veranderen ingame (oa vrije trappen, strafschoppen, lef, doorzettingsvermogen). Dat werkte op zich best aardig, FM berekende zelf de belangrijke statsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:22 schreef Super-B het volgende:
[..]
Klopt. Maar er is niet veel veranderd, want de berekeningen, wegingen etc zijn denk ik nog ongeveer hetzelfde gebleven. Dit soort dingen zijn namelijk de basics van FM, wat FM zo sterk maakt. Enige veranderingen zijn onder andere de match engine, game engine, gameplay, nieuws, sollicitaties, doelen etc..
Wat zou je bij mentale stats doen voor een spits?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:27 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar al een keer een speler gemaakt op basis van attributen die niet of nauwelijks veranderen ingame (oa vrije trappen, strafschoppen, lef, doorzettingsvermogen). Dat werkte op zich best aardig, FM berekende zelf de belangrijke stats
Ho ho, iedereen maakt zelf z'n speler!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef Super-B het volgende:
[..]
Wat zou je bij mentale stats doen voor een spits?
quote:Het was een gure Deense avond, Sejt was voelde zich niet lekker, maar wilde toch iets goeds doen voor de mensheid. Hij kwam op het lumineuze idee om het leven van zijn geliefde Fok!kers een impuls te geven. 20 Januari, 21:06:52 is dan ook een tijdstip wat het leven van velen drastisch heeft veranderd.
Bogdan Drazic was zijn eigen creatie. Vele aanvallers liggen nog huilend in hun bed. Garrus, Petr en Óscar waren ook al vlug aanwezig en waren ook voorbestemd de prachtige wegen van het FM-landschap te bewandelen.
Menig uurtje spendeerde Sejt op zijn zolderkamertje(zoals een echt Fok!ker betaamt) om zijn creatie te perfectioneren. De hulp van Djurres kwam als geroepen en zo ontstond het beruchte forum waar de vorderingen van een ieder werden gepost. Massacreur bleek niet bepaald een charmeur op het voetbalveld, terwijl Thad al blij was wanneer hij een plukje gras zag. Jeboi had aanvankelijk nog flink wat werk te doen in het krachthonk, maar nadat hij hier enigszins in geslaagd was bleek hij een ware vleugelflitser te zijn. Machientje werd een heuse voetbalreiziger, met als hoogtepunt misschien wel zijn transfer naar de Europese topclub FC Porto. Thad trainde nog steeds. Hij werd ongelooflijk sterk, maar speeltijd was nog niet in zicht.
Iedereen houdt zielsveel van de bal, maar er was één ding dat ze allemaal gemeen hadden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De helden gaan echter over een aantal jaar al met pensioen, en een nieuwe generatie staat al klaar om hen te vervangen. Jeboi Lindgrinaldinaldinhão, Rasmus Kjærgaard, Lee Min-Hyung en Sjaak de Sloper zijn al vanaf jongs af aan aan het trainen om professioneel voetballer te worden. Allemaal hebben ze 1 ding gemeen: Hun liefde voor Sejt
edit: jammer dat het plaatje in de spoiler het niet meer doet
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Hij had eigenlijk nu de zoon van Bogdan moeten maken inplaats Bogdan opnieuwquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het begin van een legende: GAM / Football Manager – Het Fok! als speler topic
[..]
edit: jammer dat het plaatje in de spoiler het niet meer doet
Bogdan wil geen kinderen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk nu de zoon van Bogdan moeten maken inplaats Bogdan opnieuw
Mag ik ook minder toewijzen dan bijvoorbeeld 40 punten voor techniek, evenals een lagere waarde voor mijn zwakke voet en een lagere waarde voor mijn primaire positie. Met dit laatste bedoel ik i.p.v. 10 als waarde voor mijn zwakke voet in te vullen, dat ik er 5 invul?quote:
Minder dan 40 punten totaal mag wel ja. Ook minder waarde in je zwakke voet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:42 schreef Super-B het volgende:
[..]
Mag ik ook minder toewijzen dan bijvoorbeeld 40 punten voor techniek, evenals een lagere waarde voor mijn zwakke voet en een lagere waarde voor mijn primaire positie. Met dit laatste bedoel ik i.p.v. 10 als waarde voor mijn zwakke voet in te vullen, dat ik er 5 invul?
Je mag dus niet gewoon bij een stat gewoon een 1 invullen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:02 schreef Sejt het volgende:
[..]
Minder dan 40 punten totaal mag wel ja. Ook minder waarde in je zwakke voet.
Enige must is dat je minstens 10 waarde invult voor een enkele technische/mentale/fysieke stat.
Nope, niet bij techniek/mentaal/fysiek. Dit deden sommigen in vorige rondes (waaronder ikzelf) en daardoor kan je licht cheaten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:03 schreef Super-B het volgende:
[..]
Je mag dus niet gewoon bij een stat gewoon een 1 invullen?
Cheaten idd.. Ik dacht eerst aan '' het maximale uit je CA 80 halen''quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:04 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nope, niet bij techniek/mentaal/fysiek. Dit deden sommigen in vorige rondes (waaronder ikzelf) en daardoor kan je licht cheaten.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Voornaam: Makina Achternaam: Makarna Geboorteplaats en -land: Rotterdam, Nederland Nationaliteit: Nederlands Eventuele 2e nationaliteit: geen Ik kies scenario: 2 Club: Feyenoord Primaire positie: MC Secundaire positie: geen Links- of rechtsvoetig: Rechts Lengte: 180 Gewicht: 70 Eventueel familielid (plus familierol): geen Techniek: 13 technique, 13 first touch, 14 passing Mentaal: 14 decisions, 14 creativity, 12 teamwork Fysiek: 13 balance, 13 strength Verborgen vaardigheden: 17 consistency, 13 important matches Persoonlijkheid: 13 Adaptability, 20 Ambition, 10 Controversy, 11 Loyalty, 14 Pressure, 13 Professionalism, 10 Sportsmanship, Temperament 9 2 Preferred moves: Gives often killer balls/probeert vaak splijtende passes, dictates tempo/geeft tempo aan |
Je hebt 7 punten teveel in Fysiekquote:
Fysiek mag je maar 30 punten verdelen.quote:
Geef je wens even aan Super-B door, zou ik zeggen, dan mag hij beslissen of hij dat wil instellen voor je/iedereen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk trouwens dat we ook onze looks aan moeten geven, dus qua skin color Northern European, Mediterranean, Asian, etc... anders hebben we, als alles op Unknown blijft staan, eeen negroïde Henk de Vries met rood haar uit Grunn
Telvanni de Laurentiis is iig Mediterranean met zwart haar 14.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |