quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Voorbeelden uit m'n eigen game (zit in 2021):quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:35 schreef superniger het volgende:
Bij wat voor clubs spelen spelers met een PA van 170?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
Voorbeelden uit m'n eigen game (zit in 2021):o, dat valt dus wel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
170 Is zeker niet slecht. De vraag is alleen of je speler z'n volledige PA haalt.quote:
Om dat te halen heb je vooral speelminuten en secundair goede trainers nodig, lijkt me?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
170 Is zeker niet slecht. De vraag is alleen of je speler z'n volledige PA haalt.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
Voorbeelden uit m'n eigen game (zit in 2021):Dat valt dus nog wel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bepaalde stats zijn belangrijk. Als je te weinig bij bepaalde persoonlijkheid stats of doorzettingsvermogen hebt, wordt het ook lastig om je PA te halen, ook al speel je veel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Om dat te halen heb je vooral speelminuten en secundair goede trainers nodig, lijkt me?
Sowieso Ciscus.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:54 schreef Super-B het volgende:
Mensen... Wat zijn de veranderingen? Ik had gisteren middag alles ingevoerd t/m Silv en de net heb ik de rest ingevoerd vanaf PierreTT. Maar ik zie door het bomen het bos niet meer, wat zijn de veranderingen van de spelers vóór PierreTT?
Bij mij best wel wat...quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:54 schreef Super-B het volgende:
Mensen... Wat zijn de veranderingen? Ik had gisteren middag alles ingevoerd t/m Silv en de net heb ik de rest ingevoerd vanaf PierreTT. Maar ik zie door het bomen het bos niet meer, wat zijn de veranderingen van de spelers vóór PierreTT?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zie net dat ik 40 punten bij fysiek heb. Kan iemand dat even veranderen en er 15 balance en 15 acceleration van maken?
Alleen deze 2 volgens mij.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:09 schreef RustCohle het volgende:
Even topic doorgenomen, nogmaals een verandering bij deze:
[ code verwijderd ]
Fysiek niks ingevuld i.v.m. dat ik het willekeurig wil laten genereren. Is dat mogelijk Sejt/Super-B?
Topic doorgespit en alles veranderd. Ik ga nu starten.. Ben er klaar mee.. Uiterlijk niet gedaan, te veel werk sorry!quote:
Top. Bedankt voor de uren die je erin steekt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:00 schreef Super-B het volgende:
[..]
Topic doorgespit en alles veranderd. Ik ga nu starten.. Ben er klaar mee.. Uiterlijk niet gedaan, te veel werk sorry!![]()
Ik wil gewoon direct starten! Dus we gaan van start!
Graag gedaan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:01 schreef Sejt het volgende:
[..]
Top. Bedankt voor de uren die je erin steekt.
Inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:01 schreef Sejt het volgende:
[..]
Top. Bedankt voor de uren die je erin steekt.
Ha ha, wat een vertrouwen. Zal er voor mij als verdediger niet inzitten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:03 schreef Hermanna het volgende:
Eindelijk tijd om de Gouden Bal een paar x te winnen.
Yeah, Determination en Ambition zit hoog bij Aiolos.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:05 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ha ha, wat een vertrouwen. Zal er voor mij als verdediger niet inzitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |