Fixed PA van 180 (je krijgt dus sowieso skill 180) vs random PA 170-190 (waardoor je dus als 170, 173, ... of 190 eindigt)quote:Op maandag 2 juni 2014 22:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen scenario 1 en 2?
Oke, meeste kiezen scenario 2 in de hoop dat ze 190 krijgen?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Fixed PA van 180 (je krijgt dus sowieso skill 180) vs random PA 170-190 (waardoor je dus als 170, 173, ... of 190 eindigt)
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Oke, meeste kiezen scenario 2 in de hoop dat ze 190 krijgen?
Van Rhyp tot Beleeghen en Aimun Tandesittelos moeten ook zeker een opvolger krijgenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ik ga nog even op een andere naam broeden, Rausch is al eens gebruikt
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:49 schreef Sejt het volgende:
12 Deelnemers ondertussen. Inschrijvingen zijn nog open tot woensdagavond 19.00u!!
Heb zin om vanavond al te beginnen eigenlijk. Inschrijvingsdeadline naar vandaag brengen?quote:
Iets van 20 deelnemers zou ideaal zijn. 12 Is nog een beetje weinig. Meer spam dus!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:26 schreef Super-B het volgende:
Heb zin om vanavond al te beginnen eigenlijk. Inschrijvingsdeadline naar vandaag brengen?![]()
![]()
Klopt. Je komt nauwelijks in het nieuws. Mijn keeper was wel basisspeler bij swansea en Fulhamquote:Op maandag 2 juni 2014 21:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het lijkt leuk, maar ik kan het niet aanraden. Je komt zoveel minder in het nieuws dan gewone veldspelers.
Ik wil vandaag al beginnen eigenlijk. No matter what!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:54 schreef Sejt het volgende:
[..]
Iets van 20 deelnemers zou ideaal zijn. 12 Is nog een beetje weinig. Meer spam dus!!
Rustig jijquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:14 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ik wil vandaag al beginnen eigenlijk. No matter what!!
Aangepast. Mis je wel mijn assists nu.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:17 schreef Super-B het volgende:
Ik wil trouwens van club wijzigen: Feyenoord i.p.v. Excelsior... ik wist niet dat de Eredivisie ook kon.
Welkomquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:03 schreef ambiance het volgende:
Dit lijkt mij een leuk idee. Ik heb mijn speler ingestuurd
Of je een controversiëel figuur bent (een CR7 met wazige maniertjes scoort hoog) of niet, en pressure is hoe je met druk omgaat, bijv. je bent een spits en je hebt al 10 uur niet gescoord, of er zit een scout van Barca op de tribune om jou te volgen. Hoe hoger je pressure hoe beter je daar mee omgaat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:15 schreef Super-B het volgende:
Wat wordt er bedoeld met controversy en pressure? Wat gebeurd er als deze waarden 1 zijn of 20?
Er is geen maximaal aantal. Tijdens een van de rondes in 2013 hadden we bijna 40 deelnemers. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:13 schreef Super-B het volgende:
14 deelnemers! Wat is het maximale aantal Sejt? 20 toch?
Ik was helemaal vergeten dat het vandaag dinsdag is. Morgen is de deadline al...!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Er is geen maximaal aantal. Tijdens een van de rondes in 2013 hadden we bijna 40 deelnemers. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
PA van 70quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:09 schreef Ciscus het volgende:
Kunnen we niet allemaal twee spelers doen, maar dan de mindere tweelingbroer erbij met een PA van 70?
85 dan!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:53 schreef Sejt het volgende:
[..]
PA van 70Dat is hoofdklasse o.i.d.
Op zich geen slecht idee om 2 spelers te maken, maar dat zou dan voor een volgende ronde zijn.
Met 40 deelnemers zou 80 spelers echter wat veel worden voor de host, vrees ik. Dus ligt aan het aantal deelnemers.
Teun Kabouter uit Enskedeeeeee met als 2e nationaliteit Duitsquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Teun Kabouter uit Enskedeeeeee met als 2e nationaliteit Duits![]()
Iedereen wordt manager van een club? Dat is niet te doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:51 schreef Super-B het volgende:
Mensen.. Ik heb nog een leuk concept.. Als er vraag naar is ben ik bereid om het verder uit te leggen: een eigen FOK! competitie in FM. Dus elk lid heeft zijn eigen club.
Nee. Eigenaar van de club. De club wordt opgericht naar wensen, maar met regels net als dit concept (FOK! als speler) en de rest loopt vanzelf met nieuws etc etc.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iedereen wordt manager van een club? Dat is niet te doen
Alejandro Aiolos, haha. Mijn karakter dezelfde achternaam als de zoon van Poseidon geven heeft dus niet geholpen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:29 schreef Super-B het volgende:
[..]
Wie ben jij?
De eerste twee hebben het zeer goed getroffen.
Dat had mij ook leuker geleken. Dat blijf je hopen...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:34 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Alejandro Aiolos, haha. Mijn karakter dezelfde achternaam als de zoon van Poseidon geven heeft dus niet geholpen.
Het was eigenlijk toffer om de score pas aan het einde te laten zien zodat het een verrassing blijft, imo.
Iemand hier heeft er zin in!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:59 schreef Super-B het volgende:
[..]
Jammer dat 20 niet het maximum aantal is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |