Hard werken, maar wel zowat één van de spelers die als laatst een professioneel debuut maken:quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:33 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Aiolos blijft hard werken terwijl de rest op vakantie gaat. Dat is pas ambitie en doorzettingsvermogen laten zien.
Vreemd. Ik vond de beginwaarde van mijn Sergei van de wal erg laag, terwijl ik toch zeker niet ontevreden was over de stats. Het is een verdediger, volgens mij worden die lager gewaardeerd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:31 schreef Super-B het volgende:
[..]
Xavier heeft toch wel een zeer discutabele waarde.. Aangezien de statistieken niet om naar huis te schrijven zijn, vergeleken met de andere talenten!
[ afbeelding ]
Kan nu wel langzamer gaan.. Ben ook tentamen voorbereiden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:40 schreef PierreTT het volgende:
Ben benieuwd wat Jean-Pierre gaat doen! Beetje ballen bij de U19s
Bedankt voor de updates tot nu toe Super-B
Vreemd dat Telvanni de Italiaanse nationaliteit krijgt terwijl hij in eerste instantie toch echt Oostenrijker is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:30 schreef Super-B het volgende:
Spelers met de hoogste waarde:
[ afbeelding ]
Mijn tweede nationaliteit was Belgisch, maar is blijkbaar eerste nationaliteit..quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vreemd dat Telvanni de Italiaanse nationaliteit krijgt terwijl hij in eerste instantie toch echt Oostenrijker is.
Ik voel je, maandag helft van mijn thesis afhebbenquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:40 schreef Super-B het volgende:
[..]
Kan nu wel langzamer gaan.. Ben ook tentamen voorbereiden.
Volgens mij is hij gewoon overgestapt toen die mocht kiezen tussen spelen voor oostenrijk en italie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vreemd dat Telvanni de Italiaanse nationaliteit krijgt terwijl hij in eerste instantie toch echt Oostenrijker is.
edit: en ook lomp dat er nog steeds ESP ipv SPA voor de Spanjaarden staat... mixen ze NL's en Engels door mekaar
Snap dat hij niet voor Luxemburg wil spelenquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:42 schreef Anoonumos het volgende:
Dat is het land waar je speler interlands voor wil spelen.
Diego Costa is nu ook Spaans aan het begin van het spel ookal heeft hij nog geen interlands gespeeld.
Tja, maar je maakt volgens mij meer kans om bij het eerste van Oostenrijk te komen... ookal heeft 'ie een PA van tussen de 170 en 190quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:43 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon overgestapt toen die mocht kiezen tussen spelen voor oostenrijk en italie.
Maar wel veel minder kans om Wereld of Europees Kampioen te wordenquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, maar je maakt volgens mij meer kans om bij het eerste van Oostenrijk te komen... ookal heeft 'ie een PA van tussen de 170 en 190
Je houdt er een flink tempo in.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:56 schreef Super-B het volgende:
Wow we zijn in september en een aantal spelers zijn verkast naar betere en leukere clubs!
Dan worden we benieuwd he!quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:56 schreef Super-B het volgende:
Wow we zijn in september en een aantal spelers zijn verkast naar betere en leukere clubs!
True, true...quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:54 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Maar wel veel minder kans om Wereld of Europees Kampioen te worden.
fixedquote:
Yes, ik ook graagquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:06 schreef SiebeJ het volgende:
mooi, nu al seizoen twee. Ik zou dan graag mijn jaarlijkse update aan willen vragen :p
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:06 schreef SiebeJ het volgende:
mooi, nu al seizoen twee. Ik zou dan graag mijn jaarlijkse update aan willen vragen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |