Jouw PA is wel heel laag hoor.. 170.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:03 schreef Hermanna het volgende:
Eindelijk tijd om de Gouden Bal een paar x te winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:11 schreef Super-B het volgende:
[..]
Jouw PA is wel heel laag hoor.. 170.Laag? In het echt had ik een PA van 12!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan!quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:07 schreef Ciscus het volgende:
Tof dat je dit doet, Super-B! Als je dit enthousiasme vast houdt, dan draag ik elke 100e assist van Redis aan je op
Jah, iedereen op shortlist en dan op vakantie gaanquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:14 schreef Super-B het volgende:
Hoe kan ik mij abonneren aan de spelers? Gewoon alleen shortlist toevoegen?
Yepquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:14 schreef Super-B het volgende:
Hoe kan ik mij abonneren aan de spelers? Gewoon alleen shortlist toevoegen?
En ook even bij elke speler aanvinken dat je de geschiedenis wilt opslaan als ze met pensioen gaan. Mochten er een paar geen club vinden na het aflopen van hun contract..quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:16 schreef Sejt het volgende:
[..]
YepStandaard krijg je dan alle nieuwsitems aangaande die spelers.
Daar kwamen we inderdaad in één van de vorige rondes ineens achter.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:17 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
En ook even bij elke speler aanvinken dat je de geschiedenis wilt opslaan als ze met pensioen gaan. Mochten er een paar geen club vinden na het aflopen van hun contract..
Dat is wel zuur, als je er na een paar jaar al uit gaat.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Daar kwamen we inderdaad in één van de vorige rondes ineens achter.
Wees gerust, dat gebeurt niet zomaar.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:20 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Dat is wel zuur, als je er na een paar jaar al uit gaat.
Op 15 jarige leeftijd al? maken ze niet eerste wat minuten in de jeugd/2de elftal?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:23 schreef Hermanna het volgende:
Volgens mij worden de meeste toch gelijk verhuurd?
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:09 schreef Super-B het volgende:
Was heel eventjes weggegaan. Potentiële telefoon bekijken voor mijn vader. Ik ga nu even de foto's posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |